Hlavní stránka Multimédia
Vzpomenete si někdo na jméno Garry McCoy? Nikdy se nestal motocyklovým mistrem světa, nikdy se k titulu ani nepřiblížil, přesto mě svým stylem projíždění zatáček, při němž zabral místo za dvě motorky, naprosto nadchnul. Chcete v motoGP 18 taky jezdit jako McCoy? No tak to máte smůlu.
čtěte dále | autor: Jan "Fucida" Schrenk |
 
Do líbivých kulis Londýna na počátku 20. století se promítá hutná RPG hra s třaskavými souboji i hodně rozvětveným, takřka adventurním příběhem. A dělá to s takovou bravurou, že vás nejspíš ani nenapadne, o jak originální mix jde. Abyste kouzlu této hry propadli, ani nemusíte mít slabost pro upíry. Vyzkoušeno!
čtěte dále | autor: Lucie Jiříková |
 
Když jsme se před lety postavili proti ACTA (Anti-Counterfeiting Trade Agreement), zdálo se, že se nám podařilo zažehnat digitální temnotu. Takhle to ale nefunguje, ti, kteří s návrhem přišli, se po čase vracejí s návrhem EDSM, který je označován jako „o 60 % více ACTA než bylo ACTA“. A tento návrh přichází, jako obvykle, v naprostém mediálním tichu.
čtěte dále | autor: Michal Rybka |
 
Původně jsem plánoval podumat nad zkázou a panikou, které přinesla právě nastupující direktiva GDPR, ale na to je ještě příliš brzy. Využiji ale této příležitosti k tomu, abych vznesl obecnou úvahu o tom, jak funguje strach a panika v digitálním věku.
čtěte dále | autor: Michal Rybka |
 
Žijeme v době, kdy se nám budoucnost předvádí v mnoha formách, které se, bohužel, navzájem logicky vylučují. Klasickým příkladem je představa některých politiků, že můžeme mít bezpečné systémy, ale toto zabezpečení bude pro bezpečnostní služby transparentní. To ovšem není zdaleka jediný paradox, se kterým se můžeme potkat
čtěte dále | autor: Michal Rybka |
 
V první části našeho povídání jsme se zabývali sérií IL-2 Battle of ... čistě jako offline platformou. Nutno podotknout, že v současnosti už velmi dobrou offline platformou. Jenže AI bude vždy jen strojově létající AI, kdežto nějaké to další jelito za kniplem dokáže člověka zaujmout úplně jiným způsobem.
čtěte dále | autor: Jan "Fucida" Schrenk |
 
Bylo nebylo, programy bývaly jednoduché a jednoúčelové. Každý uměl jen to svoje, ale časem se začala funkce programů integrovat, funkce se začaly množit, celé to začalo bobtnat a toto kynutí nebylo vždy jen k dobrému. Občas se totiž stane, že vývojáři přidají prales nových funkcí a nahradí jím původní jednoduchou a spolehlivou funkčnost.
čtěte dále | autor: Michal Rybka |
 
V dětství jsem měl sen. Takový ten velký sen malého kluka. Sen, jež nezná omezení a hranic. Sen, který jsem nikdy nenaplnil. Ano, tušíte správně, chtěl jsem se stát popelářem. Jenže jako mnoho dalších, i tento sen nakonec skončil v propadlišti dějin. Proto teď před vámi nestojí nikdo menší, než pilot. Virtuální pilot.
čtěte dále | autor: Jan "Fucida" Schrenk |
 
Když se objevily články lákající na Maker Faire Prague 2018, občas se v nich autor zmínil, že u nás už je „hnutí makerů“ tradiční. A hned byl oheň na střeše: Češtinu si jednak prznit nedáme, a potom – maker není kutil! Jenže jaký je vlastně rozdíl mezi tím importovaným „makerstvím“ a naším tradičním „kutilstvím“?
čtěte dále | autor: Michal Rybka |
 
Tvůrci neskutečně atmosférického herního hitu This War of Mine před pár dny vydali novou hru. Frostpunk je výborná survival strategie, která stejně jako její předchůdce uplétá zábavu ze zmaru a deprese. Péče o kolonii přeživších v promrzlé pustině vás neustále vhání do nepříjemného rozhodování o životě a smrti velké spousty lidí.
čtěte dále | autor: Lucie Jiříková |
 
PrvníPředchozí12345678910NásledujícíPoslední

Strana 6 z 103
Tento web používá k poskytování služeb soubory cookie.