Hlavní stránka Multimédia
Když jsem procházel sbírky, připadalo mi, že dlouhodobě nejlepší vyhlídky na přežití mají kapesní počítače. Běžely na klasické baterky, netopily, neměly zdroje, ve kterých by odcházely kondenzátory... Ale s příchodem nových baterií se ale vyhlídky hardwaru na přežití začínají radikálně měnit.
čtěte dále | autor: Michal Rybka |
 
První generace prostředků umožňujících přístup k virtuální realitě širokému publiku se pozvolna odebírá do důchodu a o své místo na výsluní se pere generace druhá. Jak se zadařilo týmu „otců zakladatelů“ z Oculusu s jejich novými brýlemi za čtrnáct tisíc? Přichází vám na mysl, zda ten nesmysl má konečně smysl?
čtěte dále | autor: Jan "Fucida" Schrenk |
 
Náš největší výrobce 3D tiskáren, Prusa Research, nás pozval k pokusu o překonání Guinnessova rekordu v počtu současně tisknoucích 3D tiskáren. Přišli jsme jenom udělat reportáž. A tiskáren tam bylo dost, ale došli jim pozorovatelé, takže jsme se poněkud nečekaně sami stali účastníky akce!
čtěte dále | autor: Michal Rybka |
 
Je to skutečně sisyfovská práce: Je jedno, jak dlouho mluvíte o tom, že hry nevedou k násilí, ale až se zase něco stane, tak s tím opět někdo přijde. Násilí plodí násilí. Násilné hry dělají z lidí násilníky. Co se ve hrách naučíš, při masakru v nákupním centru jako když najdeš. Znova a znova a znova.
čtěte dále | autor: Michal Rybka |
 
Nová F1 2019 po letech očekávání konečně přidává podporu pro DirectX 12. Pomáhá k vyššímu výkonu kartám Radeonům i GeForce. Spolu s tím přišla vypilovanější a dobře optimalizovaná grafika se stále nízkými nároky. Podíváme se, jak potrápí F1 2019 hardware a jak si v této hře vedou starší i moderní grafické karty.
čtěte dále | autor: Adam Vágner |
 
Umělci od sebe opisují, inspirují se, přepracovávají se a remixují se. To se ale některým „vlastníkům práv“ nelíbí – a tak se rozhodli brutálním způsobem zasahovat i při využití zcela drobných částí jimi vlastněných děl. Stačí pár sekund hudby s úryvkem z jiné skladby a příjmy z kanálu s miliony odběratelů putují místo autora videa k Sony Music.
čtěte dále | autor: Michal Rybka |
 
V posledním měsíci jsem se na YouTube setkal doslova se záplavou nenávisti. Nešlo o nenávist motivovanou politicky, ale vyslovenou explozí nenávisti k poslední sezóně seriálu Game of Thrones. Či přesněji řečeno, proti jejím scénáristům, Davidu Benioffovi a Danielu Weissovi, kterým fanoušci seriálu nemohou přijít na jméno.
čtěte dále | autor: Michal Rybka |
 
V posledním roce se jen dvě české hry dostaly mezi absolutní světovou špičku: Rozsáhlé RPG Kingdom Come Deliverance a minimalistický Beat Saber. Těžko najdeme dva tak rozdílné projekty s tak odlišnou filozofií. Úspěch Kingdom Come se dal vytušit, ale co je za popularitou takové jednoduché hříčky jako Beat Saber?
čtěte dále | autor: Michal Rybka |
 
V poslední době se nám šíří představy, že vzdělávání je přežilé. Lidi se naučí učit a budou umět to, co budou zrovna potřebovat – ve chvíli, kdy to budou potřebovat. Typický příklad je IT, kde školy nedokáží na aktuální požadavky reagovat tak rychle jako „samovýuka internetem“. Tento názor je dost ale idealistický a nadsazený.
čtěte dále | autor: Michal Rybka |
 
Apple představil nový Mac Pro, mašinu, kterou můžete vybavit až 28jádrovým CPU, 1,5 TB RAM a čtyřmi grafikami Vega II. Takové dělo je určeno pro práci s videem a pro tvorbu počítačové grafiky – podobně, jako tomu bylo u počítačů SGI. Proč vlastně tento titán počítačové grafiky zmizel?
čtěte dále | autor: Michal Rybka |
 
PrvníPředchozí12345678910NásledujícíPoslední

Strana 5 z 112
Tento web používá k poskytování služeb soubory cookie.