Hlavní stránka Multimédia
Dlouhou dobu se mluví o tom, že mobily převezmou roli počítačů jako primární výpočetní zařízení. Pro některé to už nastalo a „post PC éra“ je pro ně realitou, mobil je pro ně alfou i omegou, je to pro ně primární „výpočetní zařízení“ – a to hlavně proto, že nepotřebují moc počítat. Ale jak to dopadne na nás, uživatele PC?
čtěte dále | autor: Michal Rybka |
 
V sobotu 25. srpna 2018 se v pražském Divadle Hybernia uskuteční prestižní setkání s prezentacemi vizionářů a významných světových odborníků na téma tzv. obecné umělé inteligence. Zajímají vás přelomové úvahy, experimenty a výzkum v oblasti budování myslících strojů? Soutěžte s námi o lístky v hodnotě 135 eur, máte na to jen 4 dny!
čtěte dále | autor: Redakce PCT |
 
Ačkoliv na většině území Evropy toto léto padaly teplotní rekordy a sucho s tím spojené často vypadalo velmi kriticky, herní vývojáři a vydavatelé ani na moment nezaháleli. I letos v létě jsme tak dostali naservírované zajímavé nové hry, z nichž jsme vybrali ty nejlepší. Berte to jako přehled toho, co byste si za poslední dva měsíce neměli nechat ujít.
čtěte dále | autor: Lucie Jiříková |
 
To nejhorší a úplně nejhloupější je, když pravicového konspiračního teoretika eliminují během jediného dne čtyři technologické platformy. A pak jim k tomu začnou tleskat média, která celou dobu kritizoval. Tím – v jeho očích – nepřátelé jen potvrdili, že jeho teorie jsou pravdivé. A jeho fanoušky mohou změnit ve fanatiky.
čtěte dále | autor: Michal Rybka |
 
No Man's Sky bylo při uvedení velkým zklamáním. Před pár dny se ale dočkalo obrovského updatu s názvem „Next“. Spolu s drobnějšími předchozími updaty udělal z této hry docela jiné dobrodružství a je důvodem, proč se do No Man's Sky znovu ponořit. Přinášíme vám postřehy ohledně hratelnosti a srovnání staré a nové verze. Je to pecka.
čtěte dále | autor: Lucie Jiříková |
 
Stahovatelný obsah či datadisky jsou neodmyslitelnou součástí každé větší hry, ať už úspěšné nebo neúspěšné. Až na DLC totiž vydavatel a vývojář začne pořádně vydělávat. Většina DLC je proto spíše do počtu, najdou se ovšem i DLC, která (téměř) překonala kvalitu původní hry a zapsala se do dějin. Tady je máte v celé své kráse.
čtěte dále | autor: Lucie Jiříková |
 
Bylo nebylo, jedna velká počítačová firma tvrdila, že nechce konat zlo – a měla to dokonce jako motto. A rostla a rostla, až zjistila, že tohle pravidlo přerostla. A tak ho odstranila. Jenomže svět si toho rychle všimnul – a tak je skandál na světě.
čtěte dále | autor: Michal Rybka |
 
Vymyslet moderní počítač, to je sice dřina a vyžaduje to spoustu nadání, ale zdaleka to nestačí. Inženýři si zkrátka musí připustit, že i ti další – tedy obchodníci, manažeři, designéři či reklamní odborníci – jsou holt třeba, i když mnohdy technice vůbec nerozumí. Bez nich se dá jen těžko dostat do povědomí širší veřejnosti a uspět.
čtěte dále | autor: Pavel Tronner |
 
Strojová inteligence je starý koncept: Pohybující se magické sochy najdeme v příbězích starého Egypta, v Šeherezádě, u Čapka a jak u technooptimistů, tak i u technoskeptiků. Příchod umělé inteligence nás čeká – a s ním i velké změny ve společnosti. Jak se na něj připravit? Jak zařídit, aby umělá inteligence zůstala dobrá?
čtěte dále | autor: Michal Rybka |
 
Vesmírné strategie, které byly nejvíce populární na přelomu 80. a 90. let, se zase derou na výsluní. Díky událostem, jako je start rakety Falcon Heavy, je nám vesmír po dlouhé pauze zase skokově blíž. I když si na první kroky člověka po Marsu přinejmenším ještě pár let počkáme, na kolonizaci vesmíru si můžeme hrát už nyní...
čtěte dále | autor: Lucie Jiříková |
 
PrvníPředchozí12345678910NásledujícíPoslední

Strana 4 z 103
Tento web používá k poskytování služeb soubory cookie.