Hlavní stránka Multimédia
Za sebe úvahu zkrátím: Já už nemůžu. Pracuji s webem a YouTube každý den a vybírám místa svého pobytu podle konektivity. Jsem na internetu závislý, i když u mě je to spíš workoholismus. Nedovedu si představit ani psaní bez internetu, který by mi potvrdil či vyvrátil moje domněnky. Problém je, že podobně závislé začínají být i naše přístroje.
čtěte dále | autor: Michal Rybka |
 
Jak všichni dobře víme, skvělá grafika nedělá skvělou hru. Vyždímat ze Skyrimu parádní vzhled není tak těžké, ale co herní stránka? I ta zasluhuje řádné opracování, aby se udatný dobrodruh mohl kochat nejen krajinou, ale i bavit hrou samotnou. Další várka modů a úprav čeká , tentokrát zaměřená na vylepšení hratelnosti.
čtěte dále | autor: Miroslav Ježek |
 
O Leninovi se traduje historka, že prý kdysi řekl soudruhovi, že sice má právo na svůj vlastní názor, ale on má právo ho za něj zastřelit. Podobný kousek se povedl Google – vyhodil Jamese Damorea za interní dokument, v němž kritizoval řadu praktik firmy jako diskriminujících – a to potenciálně ilegálně diskriminujících. Ke zdi s ním, s reakcionářem!
čtěte dále | autor: Michal Rybka |
 
Po deseti letech spatřilo světlo světa pokračování známé realtime strategie odehrávající se v období druhé světové války. Srdce fanoušků strategií a zejména těch, kteří mají tento celosvětový konflikt v oblibě, nepochybně zaplesají. Stálo ale to desetileté čekání za to? Pojďme společně najít odpověď.
čtěte dále | autor: Jan Preclík |
 
Od Čapkových R.U.R. si lidstvo představuje katastrofický scénář, kdy roboti povstanou a smetou ho. Sami máme v tomto směru zkušenosti, otroci, bezzemci, nádeníci, dělníci a další „lidé nižší jakosti“ se pravidelně bouřili a buď se domáhali svých práv – anebo své pány prostě likvidovali. Stačí jen, aby si to roboti uvědomili...
čtěte dále | autor: Michal Rybka |
 
Někteří mě označují za jablíčkáře. Někteří mě označují za applefoba. Pravda je taková, že Apple uznávám jako jednu z nejvýznamnějších společností, které utvářely obor spotřební počítačové elektroniky. To ale neznamená, že nejsem naštvaný ve chvílích, kdy Apple provede svým fanouškům něco opravdu ohavného.
čtěte dále | autor: Michal Rybka |
 
V sedmdesátých letech byl svět mikropočítačů roztříštěný na spoustu malých vzájemně nekompatibilních ostrůvků rozličných značek. Když k tomu přidáte ještě celkem bezdůvodné omezení kompatibility i napříč vlastními produkty a zpackanou konstrukci, je zaděláno na průšvih, jakým byl Apple III – nástupce ikonického Apple II.
čtěte dále | autor: Pavel Tronner |
 
Do světa The Elder Scrolls Online před pár týdny přibylo rozšíření s názvem Morrowind. Ta jistě zahraje na strunu všem pamětníkům, kteří se před lety proháněli po Vvardenfellu. Naštěstí ale nezůstane jenom u ní. V čem tkví hlavní přednosti tohoto rozšíření a stojí si TESO kvůli němu konečně pořídit? Odpověď vás čeká uvnitř.
čtěte dále | autor: Lucie Jiříková |
 
Hleďte všichni, na vědomost se dává, že zaklínač Geralt ze slavné školy Vlka bude upgradován, vylepšen a všemožně doladěn. Všichni jsou zváni, na každého se dostane. Modů je dostatek, úprav také, ba i modifikací máme habaděj. Neváhejte, stahujte, instalujte, zkoušejte. Budete jedině potěšeni a spokojeni.
čtěte dále | autor: Miroslav Ježek |
 
Jeden z obratů, který mě fascinuje v mnoha článcích a recenzích, je, že ten či onen hardware je „výhodná investice“. Chápu investici do ASICu určeného pro těžbu bitcoinů, chápu investici grafického studia do nových Maců Pro, co je ale za investici do grafiky určené pro hraní?
čtěte dále | autor: Michal Rybka |
 
PrvníPředchozí12345678910NásledujícíPoslední

Strana 4 z 93
Tento web používá k poskytování služeb soubory cookie.