Hlavní stránka Multimédia
Od oznámení dlouho očekávané RPG uplynulo půl druhého roku. Od kritiků po celém světě však tento tříáčkový titul sklízí nelichotivou kritiku. I my jsme den před vydáním nažhavili linku a hru podrobili důkladnému týdennímu, bezmála padesátihodinovému testu. Co se vám bude na hře líbit, a co naopak ne?
čtěte dále | autor: Jan Preclík |
 
Před deseti lety nastal počátek konce žárovek. Škodily životnímu prostředí, takže se ve velkém začaly nahrazovat ekologickými zářivkami. Jenže zářivky obsahují jedovatou rtuť, která může uniknout. A když máte hodně mrtvých zářivek, máte problém. Takže je nahradíte světelnými zdroji s LED. Jenže když už máte těch mrtvých světel s LED moc...
čtěte dále | autor: Michal Rybka |
 
Nejlépe hodnocená hra Steamu v roce 2018 opustila po pěti letech v říjnu loňského roku Early Access. Co ale na této jednoduše vzhlížející indie hře vidí jak počítačoví hráči, tak běžní kritici? Tajemství úspěchu projektu jediného vývojáře s vámi rozluštíme v dnešním článku o této poutavé, brutálně propracované postapo strategii.
čtěte dále | autor: Jan Preclík |
 
Završení jedné z nejlepších a nejznámějších videoherních sérií, která našla svou předlohu v populárním sci-fi románu, právě vychází. Arťom v něm konečně opouští zatuchlé prostory metra a vydává se zkoumat povrch. Vedle otevřeného herního světa Metro Exodus stále láká na tíživou postapokalyptickou atmosféru. A exceluje.
čtěte dále | autor: Lucie Jiříková |
 
Začátek roku 2019 odstartuje pěkně zostra. Během prvních dvou měsíců roku má v rychlém sledu vyjít několik AAA titulů a pár zajímavých her s obrovským potenciálem navrch. V dněšním přehledu se podíváme, jaké nejnadějnější hry si na začátku roku nemůžete nechat utéct.
čtěte dále | autor: Lucie Jiříková |
 
Recenzenti z celého světa na něj pějí ódy. Je na steamu třikrát populárnější než předchozí sedmička. V prvním týdnu prodal 3 miliony kopií. Je prvotřídně optimalizovaný. Své původní verzi nedělá žádnou ostudu. Jeho hraním se vystavujete riziku zešílení a stavům duševní úzkosti. Mohl být remake legendy vůbec lepší?
čtěte dále | autor: Jan Preclík |
 
Tahle hra způsobila docela rozruch. Fascinující výlet do neznámých hlubin vesmíru uchvátil herní scénu už v přeběžném přístupu. Po vydání finální verze sklízela Subnautica jedno vysoké hodnocení za druhým. My se pokusíme skóre ještě o fous zvednout a udělat ze Subnauticy nejlepší podmořský survival vůbec.
čtěte dále | autor: Miroslav Ježek |
 
Kdo vytvořil nejbrutálnější torture porno současnosti? Ujetí Korejci, všeho schopní Japonci a nebo snad německá avantgarda? Ne, je to hra, která se jmenuje Getting Over It with Benett Foddy. Je to hra určená pro určitý typ lidí – aby jim ublížila! A Bože, ona jim ubližuje, jak jim ubližuje!
čtěte dále | autor: Michal Rybka |
 
Počátek domácího hraní – toho opravdového, počítačového a konzolového – můžeme odhadnout mezi roky 1977, kdy se objevila konzole Atari VCS – a rokem 1979, kdy se objevilo Atari 400/800. Osobně jsem se k hraní dostal v roce 1981 – a měl jsem tedy čest a potěšení sledovat, jak se rozvíjelo až do dneška. Kam jsme se vlastně dostali?
čtěte dále | autor: Michal Rybka |
 
Grafické karty, procesory, paměti, solidní desky, nějaké to SSD a pokud zbude korunka, tak snad i hezká skříň a monitor. No jo, jenže k čemu vám to všechno je, když máte chronické bolení zad, a zároveň jste tak líní jako já…
čtěte dále | autor: Jan "Fucida" Schrenk |
 
PrvníPředchozí12345678910NásledujícíPoslední

Strana 4 z 108
Tento web používá k poskytování služeb soubory cookie.