Završení jedné z nejlepších a nejznámějších videoherních sérií, která našla svou předlohu v populárním sci-fi románu, právě vychází. Arťom v něm konečně opouští zatuchlé prostory metra a vydává se zkoumat povrch. Vedle otevřeného herního světa Metro Exodus stále láká na tíživou postapokalyptickou atmosféru. A exceluje.
čtěte dále | autor : Lucie Jiříková |
 
Začátek roku 2019 odstartuje pěkně zostra. Během prvních dvou měsíců roku má v rychlém sledu vyjít několik AAA titulů a pár zajímavých her s obrovským potenciálem navrch. V dněšním přehledu se podíváme, jaké nejnadějnější hry si na začátku roku nemůžete nechat utéct.
čtěte dále | autor : Lucie Jiříková |
 
Recenzenti z celého světa na něj pějí ódy. Je na steamu třikrát populárnější než předchozí sedmička. V prvním týdnu prodal 3 miliony kopií. Je prvotřídně optimalizovaný. Své původní verzi nedělá žádnou ostudu. Jeho hraním se vystavujete riziku zešílení a stavům duševní úzkosti. Mohl být remake legendy vůbec lepší?
čtěte dále | autor : Jan Preclík |
 
Tahle hra způsobila docela rozruch. Fascinující výlet do neznámých hlubin vesmíru uchvátil herní scénu už v přeběžném přístupu. Po vydání finální verze sklízela Subnautica jedno vysoké hodnocení za druhým. My se pokusíme skóre ještě o fous zvednout a udělat ze Subnauticy nejlepší podmořský survival vůbec.
čtěte dále | autor : Miroslav Ježek |
 
Kdo vytvořil nejbrutálnější torture porno současnosti? Ujetí Korejci, všeho schopní Japonci a nebo snad německá avantgarda? Ne, je to hra, která se jmenuje Getting Over It with Benett Foddy. Je to hra určená pro určitý typ lidí – aby jim ublížila! A Bože, ona jim ubližuje, jak jim ubližuje!
čtěte dále | autor : Michal Rybka |
 
Počátek domácího hraní – toho opravdového, počítačového a konzolového – můžeme odhadnout mezi roky 1977, kdy se objevila konzole Atari VCS – a rokem 1979, kdy se objevilo Atari 400/800. Osobně jsem se k hraní dostal v roce 1981 – a měl jsem tedy čest a potěšení sledovat, jak se rozvíjelo až do dneška. Kam jsme se vlastně dostali?
čtěte dále | autor : Michal Rybka |
 
Grafické karty, procesory, paměti, solidní desky, nějaké to SSD a pokud zbude korunka, tak snad i hezká skříň a monitor. No jo, jenže k čemu vám to všechno je, když máte chronické bolení zad, a zároveň jste tak líní jako já…
čtěte dále | autor : Jan "Fucida" Schrenk |
 
Rok 2019 je tady – a můžeme volně podumat nad tím, co nám asi přinese. Nemám na mysli jednotlivé produkty, ale trendy, které nám před očima mění technologie. Tedy takové ty fóry, jako že se jednou objeví komický výřez v displeji – a baf, najednou je výřez úplně všude!
čtěte dále | autor : Michal Rybka |
 
Virtuální realitě stojí v dnešní době v cestě stále mnoho překážek. Technologické, ergonomické i finanční. Jak si vede relativně levný, ale přesto plnohodnotný headset v porovnání s těmi nejlepšími? A má VR v dnešní době větší smysl, než jen vaše chlubítko pro návštěvy?
čtěte dále | autor : Jan "Fucida" Schrenk |
 
Opravdu si přeji, aby se virtuální realita etablovala a stala se skutečností. Dostali jsme se do bodu, kde jsou headsety dostupné, počítače dost výkonné a máme i software – nic z toho u předchozích verzí VR nebylo. Přesto se zdá, že třetí vlna VR opadá – a to není dobré znamení.
čtěte dále | autor : Michal Rybka |
 
PrvníPředchozí12345678910NásledujícíPoslední

Strana 7 z 85
Tento web používá k poskytování služeb soubory cookie.