Hlavní stránka Multimédia Elektronika Jablíčka do zásuvky jednou denně. A lepší to asi nebude...
Jablíčka do zásuvky jednou denně. A lepší to asi nebude...
autor: Michal Rybka , publikováno 13.3.2015
Jablíčka do zásuvky jednou denně. A lepší to asi nebude...

Znáte tenhle vtip? Jsou teprve tři odpoledne, ale už to chodí kolem a hledá to zásuvku a nabíječku. Co je to? No přece majitel iPhonu! Je to sice černý vtip, ale nejhorší je na něm to, že přes pokroky v technologiích má docela reálný základ. Lidí, kteří ještě před začátkem večerní párty měli méně než 20 % baterie, jsem viděl spousty.


Stačí jeden šílený designér

Část technických analytiků je s tímto vývojem nespokojena a přímo z něj obviňují Jonathana Ive. Ten se údajně vyjádřil v tom smyslu, že výdrž zařízení od Apple je dostačující: To, že si je nabíjíte každou chvíli, vlastně znamená, že je rádi a intenzivně používáte. Je to nejenom v pořádku, je to dokonce pochvala! Důležité hlavně je, aby technologická anorexie pokračovala a materiál se krouhal dál a dál. Dotyční analytici si myslí, že Ive žije ve svém virtuálním vyšinutém světě a doslova mluví o „peak Ive“, tedy o tom, že jeho šílenství dosahuje vrcholu.

Jablíčka do zásuvky jednou denně. A lepší to asi nebude... 

Já si myslím, že právě Apple Watch budou představovat skutečný test, zda uspěje čistě design a nebo pragmatická hodnota hodinek. Na rozdíl od naprostých skeptiků jsem přesvědčen o tom, že chytré hodinky smysl dávají, ale ne „za každou cenu“ a ne takové, které musíte nabíjet každý den.

Pokud se z Apple Watch stane i přes jejich minimální výdrž a vysokou cenu trhák, pak design zvítězil. Pokud to trhák nebude, ještě to nemusí znamenat, že je celý nápad s chytrými hodinkami špatný. Mohlo by to znamenat, že se segment bohatých a náročných zákazníků, pro které pár milionů za hodinky není problém, jenom zamyslel nad trvalostí takové investice. Přece jenom luxusní mechanické hodinky vám vydrží celý život a některé ani nemusíte natahovat. To je dost velký rozdíl oproti přístroji, který nezvládne běžet bez dobití ani jednu rotaci Země a navíc jeho baterie bude odrovnaná za pár let.

Jablíčka do zásuvky jednou denně. A lepší to asi nebude... 

Já vidím v chytrých hodinkách praktický notifikační displej, který by měl být přiměřeně levný, hlavně ale musí mít dlouhou výdrž. Měly by fungovat déle, než telefon, se kterým jsou spojené. Jinak by se mohl brzy objevit další vtip v duchu našeho úvodního: Když to chce vědět čas, ráno se to podívá na hodinky a večer na telefon. Co je to? No přece majitel Apple Watch!



Tagy: Apple  Watch  iPhone  výdrž  baterie  


 
Komentáře k článku
RSS
Pouze registrovaní uživatelé mohou přidat komentář!
13.3.2015 12:47:57   77.247.224.xxx 373
sialeni centralni bankari,sialene pasivni obcania, sialeni dizajneri...
kam to speje ?
13.3.2015 12:50:16   77.247.224.xxx 324
odpoviem si sam - ako povedal major Haluska Kefalinovi :"Do rici"...
vsetci budeme cervenymi rypakmi orat Zemegulu
13.3.2015 13:15:40   37.228.202.xxx 763
"Já vidím v chytrých hodinkách praktický notifikační displej..."

Ja v chytrych hodinkach nevidim prakticke nic, vidim len zbytocne zariadenie vytvorene s cielom vygenerovat viac zisku, pretoze smartphony uz "vedia" v podstate vsetko co bezny uzivatel potrebuje a aj technologicki nadsenci prestavaju mat chut zaplatit kazdy rok 15000+ Kc za v podstate identicky pristroj s par papierovymi "vylepseniami" ktore v praxi v podstate nikto nespozna.
15.3.2015 13:44:47   95.103.70.xxx 25
Keby uz konecne urobili poriadne 3D okuliare s displejom mesto skiel idealne kazdy 2K na ktorych by som si vecer mohol v posteli pozriet film...
13.3.2015 13:17:10   90.177.48.xxx 555
To je klasika Apple - musí to být hlavně krásný když vám to ukážou v reklamě/podíváte se na to v Apple store. Že to bude pak nepoužitelný je věc druhá

Chytrý hodinky si představuju klidně s černobílým displejem, kde ve dne není potřeba podsvícení. Nebo s barevným displejem stejnýho typu (v prvních barevných mobilech takovej byl - v klidu měl na sobě mobil tapetu s časem a vypnutý podsvícení). Aby měly hodinky pomalu větší rozlišení než televize a obnovovaly se 60fps je čistě magořina.

Ono by nevadilo, kdybychom na tu magořinu měli technologie, ale když nepočítáme výdrž na desítky/stovky hodin, ale jen na jednotky, tak je to naprostá blbost.
14.3.2015 09:31:42   185.14.234.xxx 134
Hmm, Macbook Air nebo iPhone je nepoužitelný? I když uznávám, že WP Nokie mi přišla lepší.
Zajímavé, že obě denně používám.

U hodinek je opravdu nesmyslný ten výkon - není problém tam dát nějaký low power cortex co na takovou baterku poběží měsíc, display může být v klidu prakticky statický a téměř bez spotřeby.

Ale to ne. Musí se tam cpát GHz procesot a Gigo paměti. A Android nebo podobné zhovadilosti.
14.3.2015 11:59:27   89.103.183.xxx 1742
hochu Apple produkty jsou nepoužitelné od kdy? Samozřejmě pro tebe jo, ty na ně koukáš jen na youtube, ale by mě zajímalo co je nepoužitelné na iPadu, iPhonu, Macbooku Pro, Air, iMacu 5K, Macu Pro atd. Prosím vysvětli mi, co je na nich nepoužitelné, mám iPhona, iPada a Macbooka a nikdy jsem si neuvědomil, že jsou nepoužitelné. Chtěl bych to strašně vědět....
14.3.2015 17:39:28   89.103.183.xxx 1031
Rozbalit komentářPříspěvek byl automaticky zabalen pro velké množství negativních hlasů.
14.3.2015 18:13:07   88.100.132.xxx 929
Rozbalit komentářPříspěvek byl automaticky zabalen pro velké množství negativních hlasů.
14.3.2015 18:39:30   89.103.183.xxx 1123
baterie pro MBA stojí cca 2500 kč. Takže autor samozřejmě lže, že baterie nejdou vyměnit, jak jsi správně podotknul. Jen moje osobni zkušenosti s bateriemi od Applu. Šest let starý Macbook Pro asi čtyří hodiny na baterce. Rok starý Air asi 10-12 hodin kancelářské práce, kolem 8 hodin HD filmů či stramovaní videíí z youtube to vše na Yosemite, na Mavericku to bylo ještě o nějakou tu hoďku lepší..
14.3.2015 19:27:19   89.103.183.xxx 527
Rozbalit komentářPříspěvek byl automaticky zabalen pro velké množství negativních hlasů.
14.3.2015 19:46:03   88.100.132.xxx 717
Já vím, že lže - to IBM mj. stálo v základu přes $2.000 bez baterek (jedna pak kolem $180), se všema by to pak vážilo přes 3.5kg a výdrž (papírovou) 7.5h s tím, že je notes vycpanej baterkama stejně jak ten Macbook s tím, že nerovnoměrně. Lepší konfigy šly klidně přes $3.000 http://www.pcmag.com/article2/0,2817,508193,00.asp
, ale to se mu jaksi nehodí do krámu

Naproti tomu 12" Macbook stojí $1.299-$1.599, váží 0.92kg a vydrží 9-10h se standartní baterií.

No ale lepší je samozřejmě jeho oblíbence vycpat baterkama, to dá přece rozum

13" Pro early 2008 se starým C2D, ssd, původní baterie a vydrží 4 hod. s Lionem. Air 1.7GHz 13" 9h s Maverickem. Na baterky bych si u Macbooků stěžoval až někde na poslednm místě. Faktem je, že podobně vydržel Asus UX301 - nějakých 8h, ale ten je prakticky kopií (taky má vycpaný vnitřek baterií) a kupodivu stál stejnou řachu jako ty "japka". Dohledat se to každopádně dá, ale je tu krásně vidět, že pan Rybka je jen militantní protiapplí zaslepenec a je ochotný zajít daleko za hranici...
15.3.2015 00:47:41   213.226.245.xxx 32
A můžeš si tu baterii u Applu sám vyměnit, nebo přes servis?
15.3.2015 02:36:25   88.100.132.xxx 53
Můžu, dělal jsem to jak u 3GS tak 4s. Stačí šroubovák
15.3.2015 03:12:07   88.100.132.xxx 44
U notesů taky - Macbook Pro bez náčiní, u Aira 4 šroubky...
15.3.2015 12:00:40   89.102.237.xxx 175
A neprijde ti divny srovnavat ceny z roku 2005 a roku 2015, to je 10 let rozdil kdybys to nesvedl spocitat. Neprijde vid?

A jinak samozrejme macbook vazi necely kilo uz od roku 2005, stejne tak vydrz 10 hodin, atd... to da prece rozum
15.3.2015 16:08:15   88.100.132.xxx 16
Přijde, úplně stejně jako výkon, rozměry, výdrž nebo notebook s hodinkama

Kilo váží akorát Air, Pro jsou 2x těžší.

2005 z vlastní zkušenosti nevím, na powermacích jsem čas netrávil. Každopádně by se nedalo říct, že by macbooky patřily mezi šrot ve stejné cenové kategorii http://images.anandtech.com/graphs/dellstudioxps16_040209050721/18753.png
15.3.2015 00:45:11   213.226.245.xxx 63
Za jedno, v té kapitole nezmiňoval Apple, to je jen tvůj výmysl, za druhé, sháněli jsme baterii do 2,5 roku starého Huawei a nesehnali. Prostě už není podporovaný.

"...a v kontrastu s tím Apple samozřejmě baterie mění."
Také to zmiňuje ve 3 kapitole, viz:
A nebo si nech akumulátor servisně vyměnit (což je patrně u nových Macbooků s lepenými bateriemi operace „výměna kus za kus“).
Jde o to, že se to musí dělat přes servis a nemůže si ji člověk vyměnit sám a platit tak další prachy.
15.3.2015 02:53:07   88.100.132.xxx 32
A co je prosím tohle: "Pravdou je, že Apple sice používá velmi kvalitní baterie (lze je nacyklovat přes 1000 cyklů a to úplně každý akumulátor nedá), ale jinak se o problémy náročnějších zákazníků moc nestarají. Nestačí ti kapacita baterky? Tak si kup nový stroj!"

- Huawei, Prestigio je na tom stejně (špatně), nedejbože rebrandovaný noname tablet.

Lepené baterie jsou i v Zenboocích, vyměnit se samozřejmě dá, ale nějak mě nejde do hlavy za co jiného než nový kus bych měnil.

Přes servis se to dělat nemusí, není to nic složitého, návody se dají najít. Každopádně třeba u toho Applu se mi zrovna stalo, že mě sehnali baterku do opravdu výběhového 3GS. U 4s pro změnu stačí odšroubovat 4 šroubky...
14.3.2015 20:13:23   213.192.25.xxx 146
To asi nemá smysl vysvětlovat, ale samozřejmě se to liší člověk od člověka.

Proč třeba nemám já ani většina lidí v mém okolí iPhone (ani obdobné zařízení od konkurence)? Protože je moc velký, málo vydrží na baterie, špatně se drží, nemá hardwarovou klávesnici… a hlavně, je zbytečné platit jeho cenu, když člověk potřebuje něco jiného než velkou šmatlaplacku v zásadě závislou na zásuvce a mobilním připojení k Internetu.

Proč nemám mac? Protože není modulární a mám – stejně jako většina lidí v mém okolí – výhrady k OS X: někomu tam nejede software nezbytný aktuálnímu způsobu obživy, já si pro změnu vystačím se základními aplikacemi a unixovými nástroji, ale chybí mi tam pohodlí GNU/Linuxu a odpovídajících desktopových prostředí.
14.3.2015 20:38:00   88.100.132.xxx 63
Šmatlaplacku chápu - osobně mám k iPhonům 5 a více stejné výhrady, nejlépe se mě držel naposled 3GS, 4s už mě byl nepříjemný kvůli hranám, ale mám na něm futrál. Každopádně to bude asi poslední telefon, který od nich mám - pádla jedině až jestli někdy pojedu na vodu

Mac do jisté míry modulární je, prakticky jste omezen pouze na zdroj - všechno ostatní lze měnit libovolně (jedu na Mac Pro s klas. 560Ti, před tím GTX 285, 260, Quadro, 8800GTX, 8800GTS, původně tam byl nějaký Radeon).
14.3.2015 20:46:22   88.100.132.xxx 27
Jinak OS není problém nainstalovat jak Windows tak Linux, separátně na disky nebo na jeden s partišnama, ale je to tak trochu barbarství (ne že by to nefungovalo).
15.3.2015 00:23:47   213.192.25.xxx 71
S dostatkem vůle může být modulární cokoliv. Nakonec i ten OS X (Hackintosh) jde narvat mimo jablečný hardware. Pointa je jiná.

OS X nechci. Čtyři roky jsem se s ním potkával na škole a ke konci jsem se mu už vyhýbal velkým obloukem. Nemám speciální nároky na aplikace jako jiní uživatelé, ale nevidím důvod upřednostnit pro mě hůře použitelný proprietární systém.

Konkurence dnes už nabízí (kopíruje) plně srovnatelný hardware (např. ultrabooky). Ale já nechci srovnatelný hardware. Já chci desktop nebo konvertibilní tablet, který má dostatek portů kompatibilních se zbytkem světa (VGA, Ethernet, USB, ExpressCard u notebooku) a který můžu snadno spravovat sám. Do toho taky spadá fakt, že si vyberu komponenty, jak to vyhovuje mně: namátkou mám solidní ohlučněnou skříň, modulární 80+ Gold zdroj, ale k tomu nejlevnější slušnou desku s dostatkem portů, obyčejné pentium a pasivně chlazenou grafiku, která běží s open-source ovladači out-of-the-box a jde do ní strčit více monitorů.
15.3.2015 02:23:37   88.100.132.xxx 44
Chápu. V rodině je UX301 - VGA ani LAN má jen přes redukci a vesměs ty Ultrabooky na tom nejsou o moc lépe. Dřív jsem měl Latitudy se vším věudy, ale postupem času jsem se omezil akorát na eSatu (jedu přes redukci, kabel jako kabel). IMHO ten 12" by mě s jediným portem taky nestačil...

V OSX naopak problém nevidím - dělám na tom grafku a hudbu a narozdíl od Linuxu nebo Windows se na tom dělá perfektně, na nedostatek aplikací si nemůžu stěžovat a třeba od Windows se nemusím pachtit s bar. profilama při importu rovnou z foťáku (16bit RAW/TIIF > 8bit JPG/PNG), out of box.

U hackintoshe je vcelku problém s kextama při updatech, stále platí pravidlo pokud nejsou ovladače pro určitý hw tak není šance (leda dodělat svépomocí - nemám čas) plus problém s AMD platformou. Macbook jsem nepořizoval primárně kvůli OS, ale kvůli celku

Jinak normálně funguju na Windowsech, Linuxu, nejsem puritán...
13.3.2015 13:23:04   172.22.6.xxx 121
Čiastočná odpoveď sú hodinky Pebble s farebným e-paper displejom a výdržou 7 dní. NIe sú asi tak cool a všestranné ako iWatch, ale sú praktické a použiteľné.
13.3.2015 13:36:37   62.156.56.xxx 410
Ked som bol maly, mal som digitalky co vydrzali na baterku skoro rok a vedeli cas, stopky, budik a kalkulacku. ;-)
13.3.2015 13:38:12   172.22.6.xxx 37
Pebble toho vedia "trošku" viac
13.3.2015 13:54:01   82.117.130.xxx 341
Mno, moje hodinky, sice bez kalkulacky, ale budik, casova pasma, stopky a dalsi ptakoviny to zvladlo, vydrzely asi 7 let, nez v nich dosla baterka. Umi toho Pebble alespon tolikrat vic, kolikrat je kratsi vydrz baterie ? A pokud toho umi tolikrat vic, tak to jsou vse natolik uzitecne vychytavky, aby to ospravedlnilo smesnych 7 dni?
Hodinky jsou vec u ktere predpokladam, ze bude k dispozici kdykoliv... bez toho, abych to musel nejak behem roku opecovavat.
13.3.2015 14:39:33   172.22.6.xxx 44
Pre niekoho "umí", pre iného "neumí". Je to prosté.
13.3.2015 15:14:52   37.221.248.xxx 238
Když už mám u sebe mobil tak nepotřebuju hodinky.To je jako kdybych auto parkoval pět km od baráku a jezdíl k němu na kole.
13.3.2015 15:26:13   172.22.6.xxx 174
Veď hovorím, niekto pre také hodinky praktické využitie má, niekto nie. Ja zas nepotrebujem to auto. A hodinkami myslím Pebble, iWatch sú marketingový šmejd. Smar****ch, ktoré nevydržia pracovný týždeň sú skutočne určené len na masírovanie majiteľovho ega.
13.3.2015 21:38:02   89.176.86.xxx 1516
A když bydlím kousek od telefonní budky, nepotřebuju mobil, že?
Jasně, nepotřebuju je, ale mám je a jsem rád, že je mám. Třeba dneska jsem revizorovi ukazoval SMS jízdenku na hodinkách, protože se mně nechtělo v šalině na Cejlu tahat ven mobil. Možnost odpovědi na zprávu nadiktováním (možnost, ne povinnost!) je někdy hodně fajn, třeba když jedu městem v autě, tak můžu na nejbližší červené jednoduše odpovědět. Hodinky v mém případě hodně pozvedly celkový zážitek z užívání telefonu.
Jo, musí se nabíjet zhruba jednou za dva dny, jenže srovnání s Kesselkami nebo jak se ty srandy jmenovaly, je dost mimo, protože ty neměly bluetooth.
Osobně se domnívám, že název smar****ch je chyba, protože se v každé debatě najdou lidi, kteří je budou srovnávat s švýcaskými mechanickými cibulemi. Stejně byste mohli říct, že auto je nesmysl, protože arabský hřebec je lepší investice a navíc na něm můžete založit chov a určitě vypadáte líp na koni, než v kusu plechu. A kůň se napase sám, zatímco do auta musíte líp smradlavou břečku ;)
13.3.2015 15:01:12   37.228.202.xxx 60
Pouzitelne asi ano, ja ale stale cakam na nejake ktore budu aj vyuzitelne.
Pretoze jedna vec je ci zariadenie funguje v laboratornych podmienkach, druha vec je ci funguje pri pouzivani v realnom svete a tretia vec je ci to robi nieco zmysluplne za co by som bol ochotny zapliatit $100+ a este mysliet na to aby som to niekde nezabudol/nestratil/nerozbil a pravidelne to nabijal.
13.3.2015 14:12:13   212.243.69.xxx 194
Bohužel musím s autorem článku skoro ve všem souhlasit.
Klidně bych si chytré hodinky i koupil, ale podmínkou pro mě bude výdrž 14 dní - do té doby buď budu udržovat místo na levačce prázdné, nebo prostě pujdu a koupim švýcara za nekřesťanský peníz a 5+ let se nemusím o nic starat co se týče baterie.
14.3.2015 12:01:45   109.239.66.xxx 122
Rozbalit komentářPříspěvek byl automaticky zabalen pro velké množství negativních hlasů.
14.3.2015 18:03:05   77.48.225.xxx 169
Přesně. Taky nechápu, proč máme auta s dojezdem mezi 600-1000 km. Benzínka je na každým rohu, myslim, že současné elektromobily co ujedou na elektřinu cca 30 km úplně stačí. A stejně je to s těmahle hodinkama. Nebo telefonama, nebo notebookama a tabletama.

Krátká výdrž je vlastnost, ne vada.

16.3.2015 10:59:08   62.209.192.xxx 40
elektromobily uz nejaky ten rok zvladaji vzdalenosti kolem 100km
16.3.2015 12:42:55   85.70.230.xxx 30
No, chtěl jsem mu k této stránce také něco napsat, ale píše:
Citace:
elektromobily co ujedou na elektřinu cca 30 km úplně stačí.

a tedy ničím nevylučuje ty, které mají dnes razantně vyšší dojezd.

Některé mají i okolo 500km.
13.3.2015 15:17:24   88.100.171.xxx 122
..já už mám nějakou dobou vyhlídnutých pár hezkých hodinek. Které ani nemají baterku.

A co se mobilů týká, ty ultra-durable vydrží na baterky hodně dlouho. Přesto že jsou omezeně "smart".

Nicméně můj dumbphone jede na baterku 14dní, takže jako..
13.3.2015 18:40:20   77.242.90.xxx 31
Jestli to prijde do mody, stejne to dopadne jak s digitalkama. Proste zhruba ke sportu a pro decka atp. Frajer zustane u klasiky a bude spokojen.
Ja bych si to k saku nevzal jak Fuka ale ten je za to placenej
13.3.2015 19:21:06   188.75.145.xxx 79
Digitální hodinky taky ale z módy hodně rychle vyšly a dneska člověk slušnější digitálky ani nesežene, všechno je to ručičkový nebo kombinace, po digitálkách neštěkne ani pes. Ale je to podle mě škoda, digitálky jsou přesnější a časovej údaj je snadnějc a rychlejc čitelnej. Pokud by někdo udělal digitálky za rozumnou cenu se solidní kvalitou kvalitou a designem jako u ručičkovejch hodinek, tak bych se digitálkám nebránil.
13.3.2015 19:55:46   37.228.202.xxx 31
Zozenie, len su drahe:
http://us.tagheuer.com/en/watchmaking-history/monaco-sixty-nine
15.3.2015 15:04:31   77.242.90.xxx 00
Jojo, detektiv Kojak nosi zlaty digitalky. A ten je jak ze zurnalu. Jeste s cervenyma digitronkama
1.4.2015 13:03:27   62.209.192.xxx 00
Mám klasické digitálky Casio W800H s desetiletou baterií za 600 Kč. Mám je 4. rokem a jsem spokojený. Měnil jsem jen řemínek.
13.3.2015 18:44:29   77.242.90.xxx 32
Momentalne zrovna apple digosky nejsou jenom hodinky, ale i tim hlasite neco do sveta. Pro nekoho vyhoda, pro mne tezka nevyhoda.
13.3.2015 19:18:55   188.75.145.xxx 107
Měl jsem notebook Pentium 166MHz se 3 baterkama (normální, místo diskeťárny a třetí v dokovací stanici) a s těma 2 interníma baterkama to vydrželo tak dlouho že jsem to snad nikdy uplně nevybil, vždycky jsem to dřív dal do dokyny. Určitě minimálně 7, 8 hodin to vydrželo a tenký a lehký to už bylo taky.

Tenhle trend ztenčování na úkor výdrže se mi fakt nelíbí, za chvíli to bude vypadat tak že si ke svejm zařízením budeme muset přidělávat externí baterky a budou nám z toho trčet kabely abysme to mohli používat aspoň pár dní. Naštěstí mam nokii co vydrží 2 tejdny, ty dnešní smartphony mě fakt nelákatj. U to nabíjení jednou za 2 tejdny mě otravuje, kolikrát se mi to vybije a po práci si na to prostě nevzpomenu to dát na nabíječku a mam ten mobil vybitej třeba tejden v kuse než se mi podaří si na to doma vzpomenout abych ho nabil. A to si vzpomenu většinou až mě lidi začnou bombardovat že jim to nezvedam a nečtu SMS. Takže i 2 tejdny výdrž je fakt málo.
13.3.2015 19:22:38   188.75.145.xxx 271
" 90 pohledů na čas"


To bych v práci vybil ještě před polední pauzou.
13.3.2015 22:32:26   95.82.189.xxx 151
Když Forest Gump investoval do té zelinářské firmy, netušil, že ta časem vytvoří miliony jeho kopií
14.3.2015 11:57:09   89.103.183.xxx 416
Rozbalit komentářPříspěvek byl automaticky zabalen pro velké množství negativních hlasů.
14.3.2015 13:08:36   83.69.56.xxx 133
je to sice silně subjektivní názor, ale mě právě ty Apple hodinky připadají jako z tržnice. Jako takové tamagochi s náramkem.
Naopak LG watch R, nebo Moto 360 ... to je blíže tradiční estetice hodinek.
14.3.2015 15:20:08   89.103.183.xxx 120
Rozbalit komentářPříspěvek byl automaticky zabalen pro velké množství negativních hlasů.
14.3.2015 16:08:25   89.102.21.xxx 60
k cemu ti je zlato na smart hodinkach?temto modernim vecickam zlato moc neslusi
14.3.2015 16:15:00   89.103.183.xxx 014
Rozbalit komentářPříspěvek byl automaticky zabalen pro velké množství negativních hlasů.
14.3.2015 16:58:08   89.102.21.xxx 21
nevim cece, zlato je takova hodne dedkovska zalezitost, modernim vecem to proste neslusi, predstav si treba bmw i8 ktery ma zlaty doplnky, to by byl krasavec.zlatej iphone by mozna vypadal velice dobre v rukou odbarvene ruske krasky ktera ma rty plny botoxu.zlaty telefony fakt nedavam
14.3.2015 17:37:59   89.103.183.xxx 017
Rozbalit komentářPříspěvek byl automaticky zabalen pro velké množství negativních hlasů.
15.3.2015 00:54:28   213.226.245.xxx 50
Připomíná mi tabatěrku...
14.3.2015 16:56:39   37.188.135.xxx 35
nevidim zadny negativum u notebuku , ze je dle autora stihly a tedy nepouzitelny.
To srovnani s tim starym zelezem je sice spise ukazka pokroku.
Powerbanky sou oproti battery batohum z minulosti bekde jinde, a to je skoda, ze autor trochu mlzi...
Predstava o legendarnim IBM s vydrzi + +11h,dle autora,kde opomene, ze vsechny ty cihly dohromady daji aspon 20kilo
O kolik je novy Dell s jejich PowerBank lehci,kompaktnejsi a tedy ta chybejici vydrz?
No a apple watch, ktery vam lezi v zaludku od chvile, kdy tu jabko vykously predkladate, to jen nejake srovnani s jinymi vyrobci a tedy ,ze sou na nic ale mame tu jiny vyrobce, kteri nabidnou vice.
Skoda,ze jen tlachate, a nedavate konkretni srovnani,ano, na zamysleni to je, ale jen jako vase.
14.3.2015 17:34:41   89.103.183.xxx 321
Rozbalit komentářPříspěvek byl automaticky zabalen pro velké množství negativních hlasů.
15.3.2015 00:27:34   213.226.245.xxx 32
Hodnotit někoho podle vzhledu je neméně povrchní.
15.3.2015 10:51:06   89.103.183.xxx 37
že je tlustej, zakomplexovanej apple hater jako zdejší stádo je dle mého nejlepší argument, co se tu objevil, jelikož je to aspoň nějaký argument
15.3.2015 12:15:44   89.176.134.xxx 21
Hlavne, ze ty si studnica objektivity...

Zelam ti vela stastia s tvojimi buducimi Apple hodinkami s nie celo dennou vydrzou (v mojej realite ma este den 24 hodin, nie 1...
15.3.2015 13:53:46   89.103.183.xxx 314
Rozbalit komentářPříspěvek byl automaticky zabalen pro velké množství negativních hlasů.
15.3.2015 00:59:34   213.226.245.xxx 42
U powerbanek vadí, že se musí tahat zvlášť a připojovat kabelem. Elegantnější bylo zasunout baterii místo mechaniky nebo nacvaknout na tělo notesu, že to tvořilo jeden celek. Člověk nosil jen jednu věc a bez zbytečných kabelů.
15.3.2015 16:27:47   88.100.132.xxx 21
Osobně bych radši nosil po dobu nabíjení v ruce 1kg s kabelem v báglu než 3.5kg v jednom kuse pokud bych byl v terénu.
15.3.2015 18:29:04   82.100.9.xxx 36
Ano dobře, chápu. Autor opravdu nemá rád Apple. Fajn. Já taky nejsem nadšený z té výdrže na jeden den. Ale co takhle říct, že ostatní hodinky jsou zatím na tom s výdrží stejně snad jen kromě Pebble (které mimochodem vlastním a funkčností jsou na tom prostě hůře i když běžet celkem vydrží).
15.3.2015 20:49:21   85.70.230.xxx 52
Jenže to se mýlíš. Já mám třeba druhou generaci Samsungovských a ty vydrží při normálním užívání cca 2-2,5 dne a když je máš položené jen bokem bez rozsvícení tak i několik dní.

A věř mi, že necelý den a necelé tři jsou slušný rozdíl. Už i ty tři dny jsou pěkná otrava když tu donedávna byly hodinky samo-nabíjecí/-natahovací nebo na jeden knoflík s výdrží minimálně rok...
15.3.2015 22:51:26   89.103.183.xxx 07
to si borec
16.3.2015 11:05:57   85.70.230.xxx 61
A ty jsi známý trollující pablb. Jsem rád, že jsme si to vyjasnili.
16.3.2015 00:03:07   88.100.132.xxx 32
Jak psal Dammster - oni i ty Pebble mají problém s Moto X, v porovnání se Samsung Gear a ostatními na tom Apple Watch nejsou rozhodně špatně (S Gear mají 80 watch per day). Jediné, které se výdrže vymykají jsou Pebble s epaperem, bez možnosti streamování apod.

Pro mě jsou stále smar****ch k ničemu, nicméně to co tu pa Rybka přednáší je zcestné a dokážu to úplně stejně jako blafy o X30. Ten člověk prokazatelně lže a Vy se ho chytáte (bez urážky). Je to jednoduché - ověřovat je těžší než slepě číst. Já to chápu, ale tohle prostě přehnal. Nijak Osobně po watch neprahnu, neprahnu ani po novém airu nicméně v IT se řídíme čísly a ty jsou jasné. Nablekotal toho tolik, že z toho nmá šanci vybruslit
16.3.2015 12:40:40   85.70.230.xxx 31
Já si jeho článek nečetl, takže se jej nechytám a ani nevím jakým způsobem vystupoval proti Apple iWatch. Na internetu tak nějak všeobecně kolují informace o příšerné výdrži těchto hodinek.
Kde přesně se dopouští lží?

Jinak já také smar****ch nemusím, stále nejsou ve stavu velké použitelnosti(velikosti, výdrže, designu), ale na běh či kolo to není špatné.
16.3.2015 14:07:55   88.100.132.xxx 43
Bohužel moje příspěvky jsou již zabalené a PCT již před časem takticky zrušil tlačítko Reagovat takže se to nedá přečíst.

Lže kupříkladu v bodě, kde tvrdí, že Apple nemění baterky a zároveň tlačí zákazníky do pořízení nového stroje.

V celém článku se snaží čtenářovi vnutit názor, že jen a pouze výrobky Applu trpí problémy s výdrží a vlastně jsou to jenom designové přístroje.

- Vyplnění Macbooku baterií je špatně, protože uvnitř není prázdné místo (na co proboha?). To samé v případě ostatních Ultrabooků (Zenbook, XPS atd.) mu ale nevadí

- Lepená baterie je špatně, musí se měnit kus za kus - to samé u konkurence nevadí.

- Výměna není snadná - 4 šroubky u Aira, 5min práce. Naproti tomu Ultrabooky mají většinou 8, ale do 5min se to dá.

- Standartní výdrž Macbooku (9-10h, $1599, 1kg) je špatně, mnohem lepší je IBM X30 ($2000-3100) s Exended battery ($189) a Bay battery ($169) (3.46kg, 8.5h podle výrobce, 11h podle Rybky)

- 30min cvičení a přehrávání hudby na hodinkách přes bluetooth je nedostačující, jako srovnání použije mp3 přehrávač, který neposílá hudbu přes rádio.

- 90 watches per day u Applu vadí, ale že má konkurence úplně to samé už nenapíše.

Takový jednostraný hate jsem u produktu, který ještě nevyšel do minulého víkendu fakt nečetl. Ale taky co čekat od člověka, který sesmolil články s nadpisy:
iPhone 6 Plus: Super herní konzole... ale co dál?
Jak Apple omylem vyrobil ohebný telefon
Apple ovce, aneb jak Apple k iZákazníkům přišel
16.3.2015 13:16:37   62.209.192.xxx 41
Nechapu co porad proti Michalovi mate, vzdyt pise i kladne zamereny uvahy ohledne Applu
https://pctuning.tyden.cz/hardware/notebooky-pda/31148-iphone-6-plus-super-herni-konzole-ale-co-dal?start=1
https://pctuning.tyden.cz/multimedia/hry-a-zabava/30217-projekt-snehurka-jak-vznikaly-tajne-zbrane-apple
https://pctuning.tyden.cz/hardware/multimedia-zvuk-tv/23795-pohled-jablickare-jaky-je-novy-ipad-a-jeho-prislusenstvi
https://pctuning.tyden.cz/hardware/multimedia-zvuk-tv/23795-pohled-jablickare-jaky-je-novy-ipad-a-jeho-prislusenstvi
https://pctuning.tyden.cz/multimedia/16-elektronika/17726-uvaha-nesnasime-ipad-aneb-jak-byt-ponekud-mimo
20.3.2015 20:37:51   94.113.220.xxx 10
o kterých se moc nemluví jsou pro mě aktuálně nejlepší chytré hodinky. Super funkce - to potřebné z chytrosti, hlavně notifikace + skutečné využití pro outdoor a sport, opravdová vodotěsnost, vypadají asi milionkrát líp než iwatch, zvlášť luxusnější sapphire verze, výdrž nejméně týden a to se zobrazením času neustále, nic se nemusí probouzet.

Redakce si vyhrazuje právo odstranit neslušné a nevhodné příspěvky. Případné vyhrady na diskuze(zavináč)pctuning.cz

140 čtenářů navrhlo autorovi prémii: 65.2Kč Prémie tohoto článku jsou již uzavřené, děkujeme za váš zájem.
Tento web používá k poskytování služeb soubory cookie.