Hlavní stránka Multimédia Hry a zábava Call of Duty: Infinite Warfare – rozbor hry a nastavení detailů
Call of Duty: Infinite Warfare – rozbor hry a nastavení detailů
autor: Petr Diviš , publikováno 17.11.2016
Call of Duty: Infinite Warfare – rozbor hry a nastavení detailů

Přesně po roce tu opět máme další díl ze série Call of Duty: Infinite Warfare. O kvalitách samotné hry (nebo celé série) si dnes povídat nebudeme a podíváme se na technickou stránku hry. Ta opravdu nemile překvapila. Dnešní rozbor vám opravdu přijde vhod, neboť nároky hry na paměť jsou otřesné.


Bullet Impact

Aktivuje nebo deaktivuje efekt stopy po dopadu kulky. I v simulované super nenáročné scéně má vliv na výkon minimální – 90 fps vs. 91 fps a tak není důvod efekt vypínat.

Call of Duty: Infinite Warfare – rozbor hry a nastavení detailů
Nastavení na YES (po najetí myší se zobrazí NO)

Tessellation

Tesselace zvyšuje polygonovou síť a na takto upravený model mapuje výškovou mapu. Výsledkem je detailnější povrch objektu. V Call of Duty: Infinite Warfare je využita minimálně. Vyskytuje se snad jen na terénu, který je ve hře použit minimálně. Tak kde je tesselace viditelná ve větší míře je vliv na výkon nízký – pouze 64 fps vs. 68 fps. Pokud ve venkovních lokacích chcete výkon ušetřit, klidně tesselaci deaktivujte – rozdíly v obraze jsou minimální. Bez přímého porovnání vám opravdu chybět nebude.

Call of Duty: Infinite Warfare – rozbor hry a nastavení detailů
Nastavení na All (po najetí myší se zobrazí Off)

Particle Quality

Nastavuje kvalitu částicových efektů. Stejně jako u efektu světel částic, jde vliv na obraz naprosto minimální a to samé platí i o výkonu. Ten se ani v několika testovaných scénách nezměnil, takže snížením efektu výkon neušetříte.

Call of Duty: Infinite Warfare – rozbor hry a nastavení detailů
Nastavení na High (po najetí myší se zobrazí Low)

Level of Detail

Nastavuje úroveň detailů objektů. Čím nižší nastavení zvolíte, tím méně kvalitní modely se zobrazují ve vetší vzdálenosti. Vliv na výkon i ve složité scéně je nízký – 56 fps vs. 58 fps, ale ani obraz se nijak výrazně nezmění.

Call of Duty: Infinite Warfare – rozbor hry a nastavení detailů
Nastavení na High (po najetí myší se zobrazí Low)

FOV Scale

Tímto posuvníkem nastavujete velikost zorného pole. To je možné nastavit od 80° po 120° horizontálně. Výkon je ovlivněn podle situace – někde se výkon zvýší a jinde naopak sníží. Kvůli výkonu ale FOV neměníte, ten měníte spíše podle toho, jaký vám vyhovuje. Ideální je na 16:9 poměru stran úhel kolem 90° až 95°.

Call of Duty: Infinite Warfare – rozbor hry a nastavení detailů
Nastavení na 80° (po najetí myší se zobrazí 120°)



 
Komentáře naleznete na konci poslední kapitoly.
28 čtenářů navrhlo autorovi prémii: 12.4Kč Prémie tohoto článku jsou již uzavřené, děkujeme za váš zájem.
Tento web používá k poskytování služeb soubory cookie.