Hlavní stránka Multimédia Hry a zábava DOOM: rozbor hry a vliv nastavení detailů na výkon
DOOM: rozbor hry a vliv nastavení detailů na výkon
autor: Petr Diviš , publikováno 1.6.2016
DOOM: rozbor hry a vliv nastavení detailů na výkon

Legenda DOOM se po dlouhé době vrátila na naše monitory ve výrazně hezčím grafickém kabátě, než tomu bylo u posledního dílu DOOM 3. A my jsme tu opět s detailním rozborem všech možných grafických nastavení. Podíváme se na to, jak jednotlivé položky v menu nastavení grafiky ovlivní výkon a kvalitu obrazu.


Závěr

DOOM: rozbor hry a vliv nastavení detailů na výkon

Po grafické stránce a kvalitě optimalizace DOOM příjemně překvapil. Ukázal, že OpenGL opravdu stále nepatří do starého železa. Grafika hry sice nedosahuje kvality některých DirectX 11 her, ale ani se nejedná o nějakou ošklivou hru. Výrazně byl v novém id Tech 6 engine předělán model nasvícení a hra již využívá technologie shadowmaps a plně dynamické stínování. Předchozí díl využíval ještě stencil shadows a hry založené na Id tech 5 engine (Rage, Wolfenstein: The new order...) měly vetšinu světel „zapečených“ do základní Megatexture.

Velmi povedená je grafika jednotlivých postav a potvor. Hlavně Cacodemon opět připomíná svým vzhledem klasickou červenou kouli známou z prvních dvou dílů. Ale i ostatní postavy vypadají skvěle a vetší bossové doslova děsivě. Kvalita modelů a textur je u nich opravdu excelentní. Pekelné úrovně také vypadají úžasně a jen v industriálních částech grafika hry místy pokulhává k úrovni DOOM3 + HD texturepack.

DOOM: rozbor hry a vliv nastavení detailů na výkon

Jak jste mohli vidět, hra nabízí opravdu velké množství voleb nastavení grafiky. Na jednu stranu potěší, že je možné deaktivovat chromatickou vadu, nebo render optimalizovat pro barvoslepé. Na druhou stranu možnosti lazení výkonu nejsou příliš vysoké. Hra sice není příliš náročná na výkon GPU, vyžaduje spíše velké množství paměti, ale větší možnosti očesání detailů by jistě majitelé slabých PC ocenili.

Grafika hry na maximální a minimální detaily se díky tomu také moc neliší. A dalo by se říct, že ladit jednotlivé položky v nastavení grafiky také téměř postrádá smysl, když většina z nich výkon ovlivní jen minimálně. Jediným problémem je náročnost hry na paměť grafické karty, a po téměř celém dohrání hry DOOM na GTX 960 se 2 GB se ukázalo, že i s úrovní textur na Low můžete narazit místy na propad výkonu (z běžných 60 až 80 fps na 40fps i méně) a přetížení PCI-E (z běžných 1 až 4 % na 30 až 50 %).

DOOM: rozbor hry a vliv nastavení detailů na výkon

Nový DOOM je důstojný nástupce původních akčních dílů ve skvělém technickém zpracování. Pokud máte rádi rychlé akční střílečky, nemůže DOOM chybět ve vaší sbírce. Díky dobré optimalizaci si jej navíc zahrajete na většině herních PC – i těch mírně slabších.

Za zapůjčení grafické karty GeForce GTX 960 Gaming děkujeme společnosti MSI

DOOM: rozbor hry a vliv nastavení detailů na výkon

Za zapůjčení grafické karty Radeon R9 290 DirectCU II děkujeme společnosti Asus

DOOM: rozbor hry a vliv nastavení detailů na výkon



Tagy: doom  id software  bethesda softworks  open gl  rozbor  nastavení detailů  výkon  


 
Komentáře k článku
RSS
Pouze registrovaní uživatelé mohou přidat komentář!
1.6.2016 05:19:29   78.45.119.xxx 111
Zkoušel někdo Dooma hrát na VGA s 1GB VRAM? Samozřejmě s texturami na low...:-)
Na youtube jsou videa, kde Doom běží např. na GF 560TI a obdobných kartách s 1GB VRAM...
1.6.2016 08:40:21   178.22.112.xxx 70
mně jede na R7 260x 1G + A10-7850K na medium a v poho
1.6.2016 10:43:28   85.70.161.xxx 1219
A proč by to taky nejelo? Mám 560Ti už skoro 5 let a ani v dnešní době jsem nenarazil na hru, se kterou by měla problémy.
Ty minimální nároky na hru v popisu bývají často nesmyslné.
Časy, kdy se pořád něco muselo dokupovat, aby člověk mohl hrát nové hry, jsou dávno pryč.
1.6.2016 10:54:45   88.103.247.xxx 02
Jo, viz muj koment níže, na HD5850...
1.6.2016 15:41:56   188.75.145.xxx 40
Já hrál Wolfa TNO na GTX460 a Doom je optimalizovanej líp. Teď na R9 380 mi Doom jede uplně luxusně oproti wolfovi, hlavně v Doomovi už nedoskakujou textury, iD Tech 5 měl doskakovací textury ve všech hrách a na HW vubec nezáleželo.
1.6.2016 20:00:32   195.168.55.xxx 21
jasne ze skusal mam stary q6600 5gb ddr2 a gtx460 1GB a ide to na 1024x768 setko na low miestamy to ide okolo 15 fps ale vecsinou to ide od 20-35 ked chces pozri si na youtube https://www.youtube.com/watch?v=-IctbbOgKj4 to sekanie videa je sposobene tym ze som to nahraval na 30fps a ked hra padla pod 30fps tak video ma lagy ale hra isla skoro plynule
2.6.2016 02:46:21   194.228.96.xxx 32
Hraju na 560Ti 1GB ;A8 6600;16 GB RAM ...a pod Windows7 jsem hru nespustil ani s aktuálními drivery (týden zpět). Open-GL Driver Nvidie vyhazoval hlášku o nedostatku grafické paměti (Disk cache povolena ; 5GB virtuálně přidělených systémem )
Zkusil jsem WIN 10 a ... Hra jede. 1280x1024 5x4 ;) Sice v defaultu vše na střední detaily ale po vypnutí bluru OK a shader efektů OK . Přece jen asi upravím texture cache , protože v uzavřených arenách už nejednou došlo na situace pocitově pod 10FPS....
DOOM je první karta ,která mne donutila popřemýšlet o budoucnosti 560Ti (Chmurná budoucnost - Forza Beta také odmítla instalaci kvůli tomu , že chybí 2GB grafická karta ((( )
2.6.2016 04:15:12   94.142.236.xxx 42
Také jsem ji měl. Mé grafické karty pro zajímavost jak to letí a grafické potřeby urychlují (jasně né nutně):
2001-2007 GeForce 2 (cca 6 let)
2007-2012 GTX 8800 OC (cca 5 let)
2012-2015 GTX 560 Ti (cca 3-4 roky)
2015-? GTX 970 (to asi vypadá na potvrzení sestupné tendence a tipuji vydrží že max 3 roky a že v r. 2017 půjdu do jiné :-/)
1.6.2016 06:48:17   212.67.83.xxx 1524
Musím to sem napsat, prostě AMD s touto hrou je totální průser. Ovladače 16.5.3 na mojí 380X šlo hrát na Singl jen první 2 mapy, 3 mapa plně nehratelná, buď černá smrt, nebo se to sekne a nemužu nic dělat, pomuže jen tvrdý restart. Dal jsem pro jistotu starší ovladače 16.5.2 a to samé!
No už jsem to nevydržel a napsal report ovladačů. AMD už nikdy, nejsou schpný optimalizovat ani po takové době od vydání Dooma.
1.6.2016 07:02:09   194.213.41.xxx 123
černá smrt ? Co máš za zdroj ?
1.6.2016 07:04:05   212.67.83.xxx 18
Seasonic S12II-620 620W, všechno mi šlape hezky....jen zčerná obrazovka a nemužu se dostat do Win, max se mi ukáže myš...taková jiná černá smrt.
1.6.2016 07:10:13   194.213.41.xxx 21
mám obdobnej typ, jen starší a s R9 380 no problém...

zkus ještě drivery ty poslední NE-Crimsony ... AMD Catalyst 15.11.1 Beta Driver

pak ještě reinstall hry, ale to jsi asi zkusil...
2.6.2016 10:50:04   89.177.15.xxx 30
vada ovladačů, mě to vyřešilo (když jsem ještě nedávno měl 290tku) vypnutí funkce VSR. Už několik verzí ovladačů dělalo problémy a ty vygradovaly v květnu. Proto a ještě jiné věci jsem se s AMD rozloučil a nelituji.
1.6.2016 07:04:27   194.213.41.xxx 173
to že ti první mapy jdou a pak už ne .. to nevím z čeho dedukuješ, že to je grafikou popř. driverama... navíc ovladače většinou nedělají takový výtuh... většinou spadnou nebo BSOD, ale ne takový výtuh a černota...
1.6.2016 07:11:54   212.67.83.xxx 10
dost lidí si stěžuje od AMD, třeba hlavní intro u hry se musí zakázat aby se hra rozběhla. Jsou tam podivnosti. Třeba to bude hrou, těžko říct.
1.6.2016 07:14:10   212.67.83.xxx 10
humik...děkuju to mi pomuže, vyzkouším teda osvědčené 15.11.1
1.6.2016 07:29:16   37.221.252.xxx 20
Já bych zkusil i 16.3.2, poslední WHQL. A taky bych je instaloval tak, že ty staré ovl.prostě odinstaluješ a pak teprve nainstaluješ nové. Sám jsem si předevčírem nainstaloval 16.5.3hotfixy a mám mějaké divné problémy s 2D hrama, kde mi problikává čas od času pruh na monitoru (něco jako tearing, ale ve většim a jen nahodile) což si myslim dřív nedělalo. Jinak mi 3D jede normálně. Dooma nemám, nevyzkouším.
1.6.2016 07:58:23   194.213.41.xxx 11
použij DriverUninstaller (z Guru3d.com bo jinde) ... a v safe mode ho spust...
1.6.2016 13:32:49   212.67.83.xxx 11
co kus železa to originál, bohužel mám v PC docela pořádek a nejsem jedinej...takže děkuju za přínosné komentáře hoši experti :-)
1.6.2016 09:57:12   88.103.247.xxx 93
No já teda nevím, ale hru jsem nainstaloval, zapnul, dal detaily high-ultra, fullHD a jedu si vesele na R9 380 4GB krásně plynule bez jediného problému. Jsem tuším v 7. misi, jak se vrátíte zpět na Mars...
Driver poslední 16.5.3hotfix, předtím 16.5.2, oba bez problému. Jestli spíš není chyba někde jinde v pc, občas je třeba taky smazat bordel, co si tam nainstaluješ s různýma věcma a nebo je taky problém mezi klávesnicí a židlí
1.6.2016 10:12:34   194.213.41.xxx 22
mě to taky přijde, i podle toho co mu to dělá, ale nechtěl jsem mu to vpálit
1.6.2016 10:34:37   37.221.252.xxx 02
Hehe, taky taky.
1.6.2016 10:41:37   88.103.247.xxx 31
Mimochodem, rozběhal jsem to i na Athlon2 X3 3GHz s HD5850, dokonce i relativně plynule na low a rozlišení 1280x1024
1.6.2016 12:33:44   85.207.215.xxx 02
Nemáte někdo tušení jestli má cenu to zkoušet na i5 2,53GHz (2jádro), 4GB RAM a Radeon 5650m? GTA5 táhne v pohodě, ale tohle netuším jak na tom je.
1.6.2016 08:21:18   178.22.112.xxx 00
před načtením sejvu sniž detajly a až hra najede tak je zas zvyš dělá to akorát u jedné mapy
1.6.2016 08:24:14   178.22.112.xxx 00
rozlišení
1.6.2016 15:43:39   188.75.145.xxx 10
Mam R9 380, přetaktováno na 1100 MHz jádro a hru jsem dohrál hned v první víkend co to vyšlo naprosto bez probému, při FPS 50 - 100. Akorát v MP mam FPS asi poloviční, nechápu čim to je, ale na některejch místech mi to padá i pod 30 a to už je fakt dost humus na mulťák v tak rychlý hře.
1.6.2016 15:46:38   188.75.145.xxx 00
PS: To s tim intrem je klidně možný, já intra zakazuju u všech her když to jde, po vydání ze začátku to fungovalo a pak jsem už měl intro zakázaný, takže jestli hra blbne když tam je, to fakt netušim.
1.6.2016 07:18:22   78.157.167.xxx 60
Nevíte, jestli už jsou zveřejněny výsledky prodejů her s neprolomenou ochranou Denuvo V3?
1.6.2016 07:38:57   212.67.83.xxx 22
bude to hodně zajmavé :-)
1.6.2016 07:39:15   212.67.83.xxx 05
bude to hodně zajímavé :-)
1.6.2016 07:40:00   212.67.83.xxx 05
bude to hodně zajmavé :-)
1.6.2016 15:45:02   188.75.145.xxx 22
Denuvo nemá na prodeje žádnej vliv, to ti můžu říct hned teď. Kdo si hru chce koupit hned v den vydání si jí koupí, kdo si jí nechce koupit, si jí nekoupí. Ochrana v tom roli nehraje. A pokud si to někdo koupí třeba za 2 roky někde za 3 kila, tak to už je jedno, prodeje po vydání jsou nejdůležitější.
1.6.2016 07:44:26   78.157.167.xxx 110
Prý už to prolomili, aspoň ve Smrtonosné pasti 4 to říkali.
https://www.youtube.com/watch?v=UqhipA5fzC4&feature=youtu.be
1.6.2016 08:58:47   188.175.35.xxx 11
Tak to bude asi pravda, ledaže by to dementoval Chuck Norris, ne?
1.6.2016 10:35:58   37.221.252.xxx 11
Alé tam mluví o Doom 4
1.6.2016 08:24:23   84.42.139.xxx 03
Nějak jsem nepobral výsledky 960ky.
V testování rozlišení je při textury low ve FHD 53,4 FPS. A v nestavení antialiasingu máte při FHD od 98 po 89FPS. WTF?
1.6.2016 08:25:25   94.112.43.xxx 237
Rozbalit komentářPříspěvek byl automaticky zabalen pro velké množství negativních hlasů.
1.6.2016 09:28:14   10.123.16.xxx 180
Hmm...Tak nejdříve byli tragédi a zoufalci všichni, co hru ukradli - to ti ale nevyšlo. Nyní jsou to už všichni, co to hrajou? Očividně tě téma nezajímá. Pak tedy nechápu, proč nejdeš moralizovat třeba na stránky Strážné Věže, kde jistě najdeš spousty kladných ohlasů
1.6.2016 10:13:42   194.213.41.xxx 62
největší tragéd jseš ty, páč tu meleš hovadiny pod každým článkem kam vlezeš ...
1.6.2016 10:26:06   193.165.236.xxx 115
To už nikdo nehraje na rozlišení 1680 x 1050 Já ano a asi jsem jediný mám pocit hlavně že tam je 4K rozlišení..Proboha kdo hraje v takovém rolišení hry? Asi už jsem starý jako to rozlišení 1680x1050
1.6.2016 12:31:00   188.120.207.xxx 30
Na jednom ze zobrazovadel mam take 1680x1050. Vyhovuje mi perfektne.
Proc se na to ptas? Hra ma s tim rozlisenim nejaky problem, nebo co? To snad ne?
2.6.2016 11:54:37   193.165.237.xxx 00
nene problém nemám žádný ale spíš mě zajímá počet FPS. Ale pokud tam není žádný rozdíl mezi 1920x1080 tak to chápu že se netestuje 1680x1050. Díky za odpověď všem kluci Prostě by mě zajímalo jestli by mi nepadaly FPSka z mojí 960GTX 4GB na FullHD monitoru pod hratelnou hranici
8.6.2016 16:36:18   194.213.198.xxx 10
Poslední statistiky Steamu:

1680x1050
3.98%

Vede FHD s 36.81% a v zápětí 1366 x 768 a když započtu i 1360 x 768, tak dohromady 28.75%
1.6.2016 15:48:16   188.75.145.xxx 03
1680x1050 je skoro to samý jako 1920x1080, nemá smysl ho teda testovat speciálně zvlášť.
1.6.2016 15:50:00   188.75.145.xxx 11
Jinak já mam taky 16:10 ale 1920x1200. U 1080 na vejšku je hrozně málo místa třeba v prohlížečích a tak, ten poměr stran je naprd pokud nemáš aspoň 2560x1440 a ňákou větší úhlopříčku, třeba 28".
1.6.2016 10:27:26   62.209.199.xxx 20
mám takový problém. Z některých úhlů pohledu mám na zemi a některých předmětech takové malé tečky, a nebo čárky, nevím, jestli to je vlastnost enginu, a nebo to mám nějaké bugnuté. http://imgur.com/6dGXNT0 (např. zde, na skalách jsou vidět takové svislé pruhy). V jiných hrách jsem si toho nevšiml, ovladače mám nejnovější. Prvně jsem si myslel, že to bude novou grafickou kartou, ale na steam fórech si stěžuje víc lidí. Nemáte někdo tušení, co to může způsobovat. Vyzkoušel jsem několik verzí ovladačů, veškeré nastavení ve hře a k ničemu to nevedlo. Navíc mi ta hra připadá s provnáním s ostatními screenshoty vyblitá a ne moc ostrá. GTX 980
1.6.2016 10:41:40   37.221.252.xxx 21
To jsou artefakty od shaderů. Zkusit dohledat, zda nejde někde vymazat shader cache. Přetaktováno nemáš, že? Kdyžtak si pohraj s nastavením kvality grafiky ve hře. Třeba to způsobuje jedno jediný hejblátko a časem to vyřeší patch hry nebo ovlačačů.
1.6.2016 11:25:13   62.209.199.xxx 00
přetaktovanou grafiku nemám. Mám to chápat tak, že je grafika poškozená? Dá se něco takového vyreklamovat? Vyzkoušel jsem všechny nastavení pozapínat i povypínat a k ničmu to nevedlo.
1.6.2016 15:35:54   94.112.108.xxx 10
vypadá to, že problém dělá zapnuté directional occlusion, když ho vypnu, tak ty čáry zmizí.

a nejsem jediný, komu to dělá (viz. obr. uživatele ze steam fóra) http://imgur.com/a/5mJIT
1.6.2016 15:40:14   188.75.145.xxx 00
Já mam na AMDčku artefakty v odrazech na podlaze, nebyl jsem si jistej jestli to tak prostě vypadá nebo je to vada. Asi je to tak na AMD grafikách, ty maj obecně probém zobrazit některý efekty, zvlášť pokud jsou součástí nvidia gameworks.
1.6.2016 15:52:54   94.112.108.xxx 00
odrazy na podlaze mám taky nějaké zvláštní, takové světlé tečky v kalužích krve.
1.6.2016 11:04:47   89.102.236.xxx 101
Škoda že jste tam neměli ještě jednu sestavu s GTX 970, když je to karta doporučena.
1.6.2016 15:37:25   188.75.145.xxx 31
Post FX AA nemá smysl vubec zapínat, je to uplně k ničemu. Jenom to rozmazává hru a rozpadlý dráty a tenký objekty to stejně naopraví, takže to za to rozmazání obrazu nestojí a doostření neni uplně to pravý.
Jediná hra kde post processingový AA funguje dobře a fakt něco dělá je Fallout 4, tam v kompinaci s doostřovacim tweakem vypadá hra fakt dobře a eliminuje to pak i rozmazání v pohybu co dělá ve hře normálně to SMAA nebo TAA nebo co to tam je.

V Doomovi ale strašně cenim to nastavení FOVu, nízkej input lag a možnost zakázat všechny rozmazávací kraviny. Pro mě je letošní Doom nejlíp technicky zpracovaná střílečka za posledních skoro 10 let.
Fakt dlouho se mi nestalo že bych hrál hru kde nemusim nic tweakovat, hlavně ten FOV a Doom je prostě luxus, zapnu, nastavim a pařim. S nízkym FOVem bohužel hrát nedokážu a hry kde to nejde nijak změnit nehraju. A iD Tech engine je na FPS rozhodně lepší než třeba CryEngine kde je input lag jak prase, ale zase v CryEnginu většinou je podpora opravdovýho AA, takže to zase jako cenim.
1.6.2016 16:11:50   82.150.184.xxx 10
Mi celkově řešení "nejdřív hru pomocí Post FX AA rozmažeme a pak ji pomocí Post FX zase doostříme" přijde takové nešťastné. Trochu mi to připomíná situaci, kdy hudební soubor převedu do 64 kbit MP3 a pak se snažím kompresi kompenzovat pomocí ekvalizéru.

Bohužel tohle je podle všeho důsledek konzolí, hlavně Xbox One, který má problém s 1080p, často se používá 900p, kde je třeba obraz doostřovat, aby na FullHD telkách vypadal dobře.

Na druhou stranu, i Post FX AA může vypadat dobře, hodně záleží na autorech, jak se s tím poperou.
2.6.2016 05:24:35   188.75.145.xxx 10
Postprocessingovej AA už umí dneska docela použitelně odstranit zubatý hrany, ale rozsypaný dráty a podobný objekty v dálce, tak s tim to nic nezmůže, na to je potřeba klasický MSAA nebo SSAA nebo podobný opravdový (a náročný) antialiasingy.
8.6.2016 16:41:49   194.213.198.xxx 00
MSAA je skvělé kombinovat s SGSSAA, to je teprvé kvalita obrazu, ale kombinace 4xMSAA + 4xSGSSAA umí vzít 60-70% výkonu 980Ti pokud se spojí pořádnou volumetrickou mlhou.

SGSSAA funguje jen na NV kartách a nastavit nejde přes oficiální drivery, NV ho ofiko nepodporuje ale na žádost lidí to nechala, nastavit lze například NV Inspectorem a musí se nastavovat na totožný násobek jako MSAA.
Hodně zjedndušeně jde 4xMSAA a 4xSGSSAA označit jako ekvivalent 16xMSAA, 8xMSAA a 8xSGSSAA je pak ekvivalentní zhruba 32xMSAA.
2.6.2016 02:48:55   194.228.96.xxx 40
"možnosti lazení výkonu" - Taky bych někomu tady jednu lajznul
2.6.2016 10:58:33   89.177.15.xxx 12
dotaz na autora, to nejde přes ovladače vynutit klasické MSAA? Ty postprocesing mazanice jsou hodně nevyhovující, takže jestli je to tak je to docela zákeřnost.

Ještě škoda že jste neotestoval jak si vede GTX 970 s 3,5GB+0,5GB VRAM, dost lidí by to zajímalo, přeciž jde o nejprodávanější kartu. A 960tka ve 2GB podobě se už moc neprodává, obvykle se osazují 4GB modely.
Dále, píšete že je testováno na Win10, takže ani technologie rozšířené paměti nemá moc velký dopad a propady jsou podobně velké jako na starších OS
2.6.2016 11:59:17   78.45.97.xxx 01
Mohu-li se zeptat, (píší se tu různé konfigurace, ale já nemám dostatečný přehled o značení karet nVidia), jestli má cenu Dooma 4 kupovat, mám-li tuhle konfiguraci:
CPU Intel i5-2500, 16GB RAM, GK nVidia GeForce GTX 750 Ti (pasivní) 2 GB, SSD, Windows 10

V minimálních požadavcích je tuším GT 670 a co jsem hledal, tak vypadala výkonnější, než ta moje. Novou kartu kupovat nechci (resp. za každou cenu trvám na pasivním chlazení, hry skoro nehraju, tohle je výjimka )
Děkuji
2.6.2016 13:44:15   62.209.199.xxx 22
670 uvedená v minimálních požadavcích je obdobně výkonná jako 760. Na 760 jsem doom poprvé dohrál, a pokud je člověk ochoten překousnout nižší rozlišení, tak si zahraje i se slušnými fps. 750 je podle mě dost pomalá a ořezaná karta, která zdaleka nedosahuje výkonu dvou zmiňovaných, spíš nedoporučuji nedoporučuji. Optimální bude pro 1080p opravdu ta 960.
10.6.2016 15:27:47   88.81.93.xxx 52
vubec to neni zaujaty.. proste zelena hlava nedokaze pobrat ze temer 3 roky stara 290 kterou sezenete na aukru za 5000 utre, pripadne zde podava vyssi vykon nez 980Ti a nebo si to pan redaktor po sobe neprecte. napr.:
´Na neaktualizovaných ovladačích (od posledního testování) byl výkon doslova tragický.....Dejte si tedy pozor, zda hrajete na aktuálním AMD ovladači. Jinak by mohl výkon na vašem Radeonu R9 290 vypadat následovně´
je zajimave ze ´tragicky´ vysledek byl podle redaktora ten, ktery podal radeon na starych driverech ale tentyz vysledek na pretaktovane 960 byl v poradku... nebo tohle: ´Grafická karta ASUS Radeon R9 290 Direct CU II podávala velmi pěkný výkon i v rozlišení 2560 × 1440. Ve vyšším „3K“ rozlišení už je výkon na hraně. Jedná se o rychlou akci, takže nižší snímkování než 60 fps bezpečně poznáte.´ vysledek na ´3K´ je 45,7FPS, ale kdyz jde o nvidii, tak prece jde o vyborny vysledek 44.1FPS a ´Hra DOOM na referenční GeForce GTX 980 Ti s maximálními detaily běží ve 4K rozlišení celkem dobře.´ tohle je do nebe volajici schizofrenie a totalne zaujaty.. a to uz vubec nemluvim o tom, ze nvidie testujete na i-7 a radeonu na FX ktera obecne znamo neni idealni na ultra herni pc..

Redakce si vyhrazuje právo odstranit neslušné a nevhodné příspěvky. Případné vyhrady na diskuze(zavináč)pctuning.cz

55 čtenářů navrhlo autorovi prémii: 25.9Kč Prémie tohoto článku jsou již uzavřené, děkujeme za váš zájem.
Tento web používá k poskytování služeb soubory cookie.