Hlavní stránka Multimédia Hry a zábava Nejočekávanější hry roku 2016: Na co se letos máme těšit?
Nejočekávanější hry roku 2016: Na co se letos máme těšit?
autor: Lucie Jiříková , publikováno 7.1.2016
Nejočekávanější hry roku 2016: Na co se letos máme těšit?

Loni jsme se dočkali mnoha zajímavých nových her i pokračování známých sérií. Vedle toho nechyběl ani kvalitní nášup z šuplíku talentovaných nezávislých vývojářů, takže jsme se prakticky nikdy nenudili. Nyní je otázkou, jak to bude vypadat v roce 2016. Jaké velké tituly od českých i zahraničních vývojářů nás čekají letos?


Divinity: Original Sin 2

  • Žánr: klasické tahové RPG
  • Vývojář: Larian Studios
  • Datum vydání: v průběhu roku 2016
  • Oficiální stránka hry Divinity: Original Sin 2

Nejočekávanější hry roku 2016: Na co se letos máme těšit?

Klasické tahové RPG Divinity: Original Sin sklidilo tak velký úspěch, že se ve vylepšené verzi dostalo dokonce i na konzole PlayStation 4 a Xbox One. Larian Studios proto nelenili a opět šli s kůží na Kickstarter, kde na vývoj nového dílu vybrali přes 2 miliony dolarů. Vzhledem k tomu, že Enhanced edice prvního dílu byla naprosto famózní, úplně se bojíme toho, co autoři předvedou nyní.

Divinity: Original Sin 2 bude samozřejmě opět těžit z propracovaného herního světa a spíše klasické hratelnosti. To znamená opravdu peprné tahové souboje, ale také rozsáhlý příběh. Už v kickstarterovské kampani pak Lariani prozradili, že tentokrát by chtěli zapracovat především na kooperativním hraní. To bylo přítomno už v prvním dílu, ale mělo své mouchy.

Homefront: The Revolution

  • Žánr: akční
  • Vývojář: Deep Silver Dambuster Studios
  • Datum vydání: červen 2016
  • Oficiální stránka hry Homefront: The Revolution

Nejočekávanější hry roku 2016: Na co se letos máme těšit?

Po finančních problémech Cryteku a pádu jeho britské pobočky viselo ve vzduchu mnoho otazníků. Jedním z nich byl osud slibně vypadající hry Homefront: The Revolution. Práva od Cryteku naštěstí odkoupil vydavatel Deep Silver a svěřil ho svému internímu studiu Dambuster Studios. Homefront: The Revolution by tak měl vyjít, navíc už tento rok a to pro platformu Xbox One, PlayStation 4, PC, Mac a Linux. A o co vůbec půjde?

Ve hře budeme bojovat proti rudým okupantům a to hezky tvrdě – se zbraní v ruce. Homefront: The Revolution by kromě zajímavého zasazení měl přinést také zábavný multiplayer a opravdu vynikající grafiku. Více prozradí červencové vydání.

Těšíte se víc na něco jiného?

Představila jsem vám rovných 18 nejočekávanějších titulů roku 2016. V tomto roce však mají vyjít desítky, ba i stovky různých her. Je tedy možné, že se těšíte na vydání něčeho docela jiného. Pokud tomu tak opravdu je, dejte nám i ostatním vědět v diskuzi!



Tagy: hry  hra  datum vydání  2016  


 
Komentáře k článku
RSS
Pouze registrovaní uživatelé mohou přidat komentář!
7.1.2016 07:27:06   31.134.96.xxx 84
Moja hitparada ocakavania :
1. Doom
2. Hitman
3. Dishonored 2
4. Far Cry Primal
5. Mirror's Edge Catalyst
7.1.2016 07:32:59   91.127.42.xxx 174
O dooma sa bojim ale uplne najviac, ze to dopadne zle. ID software je uz len tien minulosti.
7.1.2016 07:28:33   10.6.17.xxx 45
U mna to je
WH total war
Torment Tides of Numenera
Divinity 2
a mozno Deus EX
7.1.2016 08:02:33   84.42.139.xxx 419
Rozbalit komentářPříspěvek byl automaticky zabalen pro velké množství negativních hlasů.
7.1.2016 09:21:43   10.6.17.xxx 113
leskne sa to ako psie gulky
7.1.2016 10:44:48   84.42.139.xxx 313
Rozbalit komentářPříspěvek byl automaticky zabalen pro velké množství negativních hlasů.
7.1.2016 12:13:49   95.105.129.xxx 143
Ja som ti mínus nedal, radšej ti napíšem že si obyčajný troll a riešiš úplne malichernosti, skutočne by som chcel mať tvoje problémy.
7.1.2016 08:03:27   77.104.246.xxx 3311
Dlouho jsem váhal, jestli vůbec má cenu sem něco psát, ale nakonec jsem se rozhodl, že bych zkusil napsat několik slov a teď zase přemýšlím, jakým stylem. Když koukám na ty velké jména počítačových her, které nás čekají v dnes již letošním roce, tak názvy jsou sice hezký, ale řekl bych že opět dorazíme na realitu dnešní doby, že je těžké vytvořit hru, která by vyloženě uchvátila stylem, že by o to měli zájem všichni, nebo i ti, co třeba určitý žánr vůbec nehrají, ale přesto si jí zahrají. Vysvětlím. Rok 2001/2002 když vyšla Mafia 1. U nás v kraji samozřejmě úplně velký boom, u mě osobně to bylo ještě v době temna (čti bez internetu) a tak nějak jsem o této hře věděl asi tak to, že to bude mafiánská hra o českých producentů, myslím že jsem měl nějaký díl SCORE, ale prostě budiž. Jenže když se ta hra dostavila, já jsem teda od ní nic neočekával, ale nakonec jsem jí prošel 14x, doporučoval jsem jí všem a nikdo neřekl, že je to špatný, všichni byli unesení, lepili na monitory a hltali to, i když jim to jelo na 15FPS. Tento pocit jsem v životě zažil pak už jenom u COD4, kde to hráli taky všichni které znám, i ti co nehráli střílečky tohoto typu vůbec. Pak tady máme světlejší chvilky, ale ve většině případů to jsou hry za 1000,- a za pár hodin to můžete jít zase prodat na konec fronty, protože je to dohraný a za dva dny to už ani nemáte v hlavě, protože prostě nic to nepřineslo ve finále. Ještě chci dodat že nepočítám období 90. let až do roku 2000, to je úplně jiná liga, ta byla prostě nejlepší na hry, hratelnost na prvním, druhém i třetím místě a až potom aby to nějak vypadalo. Dneska je důležitý to prodat pořádnou reklamou, trailerem, herní videa na youtube. Ale druhá stran je taková, že alpha verze, beta verze většinou jsou zabugovaný, ale vypadá mnohem líp než finální hra. Natož když jinak DEMO už dneska vlastně neexistuje a ty společnosti ví proč. Ty hry by se prostě neprodaly. Můžete mi tady argumentovat tím kolik se toho prodalo, že se trhají rekordy atd. Ale je to ve finále jenom tím, že moc AAA her není, kord když je to 100. díl série a hlavně je to taky tím, že dneska na to máme více peněz a tím nejhlavnějším je fakt, že ty hry jsou prostě dostupný z pohodlí domova a během pár hodin. A tím se chci i zeptat trochu HC hráčů a milovníků, je to tím že jsem už z toho vyrostl (i když na hry není nikdy člověk starý) a nebo prostě ty hry nestojí za nic a dlouho nebyla hra, která by opravdu uchvátila, hlavně hratelnosti a nápadem ve hře, která by vás vcucla do děje, byla logická na hraní a měla příběh, kdy opravdu netušíte, co se může stát? je to utopie vůbec? Občas mi přijde, že vývojáři mají dobrý nápad, i na děj nebo prostředí, ale nedokáží jej využít. Klidně řekněte že jsem pasivní člověk, ale v zásadě jsem realista a raději se na nic netěším, než být pak zklamaný, což se mnohokrát stalo. Koukám hned první Kingdome Come. Na tuhle hru se těším, nápad dobrý, realitu mám moc rád, žádný scifi draci, za mě plus, ale bojím se věci, kdy ta hra nebude optimalizována, neznámý engine, bugy ve hře, který vám ten požitek zkazí, toho se bojím nejvíce a je to jev dnešní doby. Bug sem bug tam, 10 verzí opravných balíčku, abyste vůbec mohli tu hru dohrát atd. To dřív prostě nebylo, ale dneska jako kdyby to bylo DLC všech her a součást, prostý jev. Mafia 3 podle mě už bude zklamání. Sklaní fanoušci série si to zahrají, jako asi každý protože je to prostě Mafia, ale řekl bych že to nebude nic moc. jednička totálně vyždímala potenciál téhle hry, dvojka se snažila o dobrý příběh a hratelnost, ale scripty to zabily a možností ve hře taky moc nebylo. Prostě linka a žádný vedlejší úkoly navíc a promiňte, ale sbírání a hledání plakátů a časáků u mě není vedlejší úkol. Trochu se těším na The Division, ale opět se obávám bugů ve hře, příběhu že nebude dotažený a hlavně stereotypu v těchto "RPG" hrách. A ty další hry ze seznamu, když tak na to koukám, tak DOOM bude spíš, aby něco bylo, "joooo vrátil se DOOM na PC, paráda, den vydání: jo pěkný, druhý den: panebože proč?, a tohle to asi bude u dalších her. Ničím nezaujmou, vesměs to jsou rány do prázdna a nebo kopírky původních dílů, plus jiná mapa a rok, viz. ACreed, COD, Battlefield. Ono asi největší problém dneska je ten, že máme takové možnosti v těch hrách a při výrobě, že dneska nejsme už omezeni, grafikou, fyzikou, takže je těžké asi udělat hru, která by byla prostě perfektní a využitá na alespoň 80%. Protože většinou to dopadne tak, že skočíte ze 100 metrové kostelní věže do kusu slámy a jste v pohod...
7.1.2016 08:18:48   193.85.226.xxx 360
Dost je to taky o tom, že člověk už prostě na hry nemá čas, když chodí do práce, stará se o potomky, opravuje dům... to jest je daleko vybíravější a kritičtější k nedostatkům. Ovšem nepopírám, že drtivá většina her dnešní doby je trapně jednoduchá, hyperkorektní a bez inovací.
7.1.2016 09:28:26   213.168.183.xxx 153
jo, taky jsem o tomhle přemýšlel. kriticky odsoudit současnou herní scénu je to nejjednodušší co můžeš udělat, já tuším, že vina je taky i na mojí straně.

zestárl jsem, zcyničtěl, otupěl, snadno se nenadchnu a moc nedokážu setřást duševní únavu z práce. taky funguju na trošku jiný intelektuální úrovni než ve dvanácti, takže se dá čekat že mi přijde spousta věcí co by mě dříve bavilo jako kraviny..

ale zas tak temný to není, pořád se dělá velká spousta her co stojí za to + je hodně starších her co jsem ještě nehrál + zajímavý módy ke starším hrám. můj závěr je, že ano.. většina současný aaa produkce jsou sra-ky ale stejně je tu pořád víc dobrejch her než co mám čas hrát..
7.1.2016 12:12:05   77.104.246.xxx 34
Psal jsem to celé schválně z negativního hlediska, takže to bylo úmyslně takhle napsáno. Ano CryEngine budiž, ale i tak je modifikovaný a dobře, věřím, že to pojede na 40FPS+, ale právě modifikace a vylepšení přináší dostatek bugů. Ale necháme se překvapit. Jinak kolibřík to taky vystihl. Ve 12 mi taky připadalo všechno úžasný a super, ale zase na druhou stranu jsme starší, chápavější a rozumnější a takový mají být i hry. Vývoj her, neznamená jenom grafická část, ale i fyzika, A.I. a další prvky. Bohužel za poslední 15 let mi připadá, že šla dopředu jen grafická část a fyzika s ní spojená. Asi nemusím říkal, že inteligence nepřátel, spoluhráčů ovládaných počítačem právě v AAA hrách naprosto žalostná. Všechno jsou jenom scripty, který se točí dokola. Proto jsem možná nejvíce v posledních letech hrál jenom v onlinu, typu Battlefield (až se odbuguje), COD4, WarThunder, WOT atd. Ale stejně vás vždycky doběhne polák nebo rusák, který je horší jak AI z roku 1995.
7.1.2016 13:14:05   195.168.208.xxx 21
Warthunder je bomba, uznavam. Akurat ma tam dost stve, asi neviem lietat alebo co ale cim lepsie lietadlo si zvolim, tym rychlejsie ma sundaju...
7.1.2016 10:11:37   88.103.247.xxx 35
Jen pro info, Deliverance není na neznámém enginu, ale naopak na jednom z nejlepších, ne-li vůbec nejlepším enginu, což je CryEngine, takže bych se o optimalizaci vůbec nebál...
7.1.2016 12:14:32   89.176.60.xxx 51
je to pravda a jeste by se k tomu dalo dodat ze to zabíjí i konzole, ty vyse zmineny bugy jsou po konverzich nebo upravach z konzolove verze na pc.hodne vyvojaru slo delat konzolovky protoze z toho je vic penez proto ta pc gaming scena je takova jina nez byvala.treba u gta v je to videt hodne ze je to jen o penezich kdyz to vyslo na pc az skoro rok a pul po konzolove verzi, to je jak kdyby novy star wars pustili na novym zelandu o rok a pul pozdeji protoze si tam vydelaji min nez v americe nebo evrope.a jeste tim donutili hodne lidi koupit si konzoli s tim ze to bud dohrajes a prodas vcetne konzole nebo si tu konzoli nechas a budes vydelavat dal te konzolove industrii a taky mohli nekteri rovnou prejit na konzole a pc prodat a tim tu pc komunitu a kulturu taky zabiji kvuli prachum (jim nestaci prodat 5m kopii na pc s tim ze si vydelaji, oni potrebuji prodat 40m kopii na konzole protoze dnes se nosi ne miliony ale miliardy na uctu) a to jeste s tim ze GTAV stejne stoji za CENZURA a GTA IV s grafickyma modama a trainerem je lepsi.bych tam videl i nejakou podpultovou smlouvu protoze tim davaji dost vydelat vyrobcum konzoli.dalsi prvek u dnesnich her je ze je vsechno online multiplayer a vetsina hraje na pc prave tyto LoL, CS:GO, Starcraft,Dotu,Heartstone coz jsou hodne competitive hry ktery tak nejak vykrystalizovaly z toho pc online multiplayeru(a jeste jsou casto free2play a to u konzoli nehrozi aby ti nekdo dal zadarmo GTAV:p )a z techto her tezko pretahnes tu hracskou zakladnu na konzole a to potrebujes pretahnout v dnesni dobe hodne lidi aby ti to vydelalo miliardy takze proto taky ti kvalitnejsi vyvojari singlu odesli delat konzolovky protoze z nejakyho dobre udelanyho singlu na pc neni takovej vyvar.nebo vyrobci half life vydelavaji ted tak, ze maji sluzbu ktera prodava hry a sami nic poradnyho 10 let neudelali (L4D, portal, CS:G0 nepocitam jako nastupce half life:p ).jo a taky hodne her je tedka zamerovanych na maly decka takze jsou ty hry strasne stupidni a nerfnuty.bejvalej majitel minecraftu taky rikal ze to neproda ze to neni o penezich a kdyz mu zamavali pred nosem 2,5miliardama dolaru tak kyvnul takze to je o penezich a tech z pc gamingu ted moc netece pokud se nejedna o ten minecraft nebo Steam, mozna Ubisoft a par onlinovek
7.1.2016 14:32:53   77.247.224.xxx 20
B je spravne :
"nebo prostě ty hry nestojí za nic a dlouho nebyla hra, která by opravdu uchvátila, hlavně hratelnosti a nápadem ve hře, která by vás vcucla do děje, byla logická na hraní a měla příběh, kdy opravdu netušíte, co se může stát?"

sam hram (real strategia? )Commandos (BTCD,BEL,2) z r. tusim 2002- je to stale skoro to iste,ovsem mozno volit vzdy inu strategiu, ale stale rovnako napinave, dost narocne na koordinaciu a aj pobavi. staci najobycajnejsie PC.vymazal som z HDD uz desiatky hier o velkosti > 10 GB a ostala mi tato 600MB hra.
7.1.2016 20:45:33   192.168.10.xxx 52
Prvně bych rád řekl jedno: počítačové hry hraju od roku 1984, takže si dovolím tvrdit, že jsem toho už docela dost viděl.

Rovnou přejdu k věci: v každé době tu byly převratné a skvělé hry, kterých ovšem bylo vždy menší množství. Většina her v každé době byly ale kopie úspěšných titulů, nebo docela velký odpad už na první pohled. Na druhou stranu, dříve byl vývoj her docela levný, většinou stačilo družstvo jednoho ař dvou programátorů, dvou grafiků a od C64 dále ještě hudebníka. Když přišel nápad, hra byla "spíchnuta" v hrubé kostře za týden a do 3 měsíců se většinou mohla prodávat. Výsledek byl ten, že nikdo neměl problém vyvíjet nové hry a herní principy a nechat hráče rozhodnout, zda je hra dobrá, nebo shit. Prostě risk byl příliš malý, maximálně herní studio přišlo o pár stovek dolarů za reklamu a potisk krabiček s hrou a vývojáři nedostali 3 týdny plat.

Dnes vyvíjejí komplexní a graficky na první pohled úchvatné hry brutálně velké týmy, kde jeden člověk se piplá s jednou postavičkou - což brutálně zvyšuje nároky na finance a řízení projektu. A tak se pár z těch mála vydavatelství, co přežila do dnešních dní (a mají dost chechtáků na vývoj takto drahých her), snaží minimalizovat jakékoli rizika - proto se neustále recyklují již úspěšné tituly jako Battlefield apod., protože tyto již mají fanoušky u kterých je velká šance, že další díl koupí.

Naštěstí i dnes se dají koupit jednoduché a zábavné hry, jen se jim říká "casual" nebo "indie" games, navíc i některé drahé AAA tituly přinášejí občas určité prvky kvality a inovace.

Bohužel ale platí, že méně je někdy více a jednodušší hra (nebo hra, která má komplexní jen jeden určitý aspekt hraní) může být zábavnější než superkomplexní "simulátor", který sice umí vše, ale naučit se jej ovládat je tak složité, že to zvládne jen pár jedinců na světě.
8.1.2016 07:19:56   84.242.82.xxx 40
Pamatuju na heretic, hexen, warcraft1 a 2, Command and COnquer to byly pecky. Dneska je všechno in, když je to online a komunitní funkce žádný singl, ale já chci přijít po práci udělat doma co musím a na chvilku si v klidu zahrát. Ale pak mi dojde a co si zahraju. Dneska mít strach něco koupit ptž to jede bud tragicky Batman například a nebo je to ultra krátké a to hraju jen třeba hodinku nebo dvě denně a když dám za hru 1500 a za 4 večery jsem na konci je to dost úlet. Star wars co vyšla ideální hra na singl, ale kde je nikde. Doom mi z ukázek nepřijde už tak cool jako trojka včera jsem četl že nepude ani sprint takže se jen bude ploužit a střílet Takže pro mne letos možná Deus Ex: Mankind Divided (ale tady zase je to zmáčkni talčítko a figurka se sama přesune za další překážku to já nechci, chci si tok řídit sám jako první splintrr cell třeba / Dishonored 2 /
7.1.2016 08:56:24   95.140.248.xxx 71
O Doom mám taky strach aby z toho neudělali přeplácaný omalovánky bez atmosféry a co se týká Far Cry, tak to na mě pořád víc působí jako lov na mamuty v prostředí Šangri La a to bude velkej průser. Přeci jen zbraně v pravěku dohromady žádný, výbušniny, vrtulníky atd., nikde nic...
7.1.2016 14:49:17   195.80.187.xxx 50
Tak to pozor, tú hru vydáva ubisoft, takže by som sa ani nečudoval, keby sa tam medzi bugmi objavilo aj niečo ako vrtuľník.
7.1.2016 09:14:19   192.168.214.xxx 10
Warhammer 40,000: Eternal Crusade
7.1.2016 09:28:26   194.228.32.xxx 41
1. Rise of the tomb raider PC
2. Dying Light Following
3. X-Com 2
4. Dooom
5. Witcher 3 Blood and wine

Vim, že 2 a 5 jsou vlastně datadisky ... ale svou rozlohou předčí spoustu plných her a fakt se na ně těšim nejvíc
7.1.2016 10:19:13   88.103.247.xxx 21
Asi tak, na Dying Light se těším taky, loni mě ta hra celkem překvapila svou kvalitou, narozdíl od jiných přehypovaných.
Ale asi nejvíc se těším na Mass Effect, Doom, XCOM2 a hlavně na FarCry Primal
U The Division se celkem bojím toho, že to bez připojení k netu nepůjde hrát vůbec, tyhle hry jsou pak nic moc, když tam musí být x lidí a všichni tam zmateně pobíhají. Pro mě buď MP jako CoD nebo BF a nebo pak čistě single, něco mezi je opravdu zatím o ničem, ještě to nikdo nevychytal tak, aby to bylo dobré...
Z Mafie 3 mám taky celkem strach, zrovna jako z Hitmana.

Dál mi tu chybí třeba NfS pro pc, to vyšlo zatím jen pro konzole...
7.1.2016 09:31:14   188.175.35.xxx 015
Rozbalit komentářPříspěvek byl automaticky zabalen pro velké množství negativních hlasů.
7.1.2016 09:44:59   188.175.35.xxx 710
Kdo to nechápe, ať si zkusí vyjet seznam games.cz vyšlo/vyjde a dojde vám kolik práce si s tímhle blafem asi Jiříková dala... Odpovídá to přehledu asi tak desetiletého kluka...
7.1.2016 13:18:35   94.113.220.xxx 14
tak zaprve je to Denuvo DRM, ktera konecne zabrani kradezem PC her, jak jsou PCtuning hraci bezne zvykli, a dale hra Unchater 4 coz bude nejlepsi hra 2016
8.1.2016 00:10:50   89.173.192.xxx 00
Denuvo je už cracknuté dávno a jediná nemultiplayerová hra, ktorá nebola cracknutá je myslím Metal Gear Solid the phantom pain + možno ešte nejaké, o ktorých neviem.
7.1.2016 14:30:58   90.180.255.xxx 10
Já osobně se těším na plnou verzi Factorio.
7.1.2016 14:53:29   109.69.214.xxx 010
Rozbalit komentářPříspěvek byl automaticky zabalen pro velké množství negativních hlasů.
7.1.2016 18:46:40   90.183.77.xxx 11
Vystačím si s datadisky na Witchera a doufám ve Skywind. Jinak mi vystačí to co hraju teď.
7.1.2016 19:54:59   89.103.7.xxx 01
A co třeba tahle hra pro rok 2016
and Soul
Ale hrát více her to je tak pro tragédy, škoda času
7.1.2016 19:56:14   89.103.7.xxx 01
oprava: Blade and Soul

viz. http://www.bladeandsoul.com/uk/
8.1.2016 01:46:57   194.228.32.xxx 01
Ještě bych rád upozornil na hru Toxikk jen pro PC ... má to být pocta starym dobrym pařbám jako UT2004 a Q3A a už by to mělo každou chvíli vyjít a podle mě, to nevypadá vůbec špatně
8.1.2016 07:27:32   84.242.82.xxx 11
Slečno Jiříková nemáte nějaké info, které z těch her už budou na DirectX 12.
8.1.2016 07:43:43   90.179.55.xxx 11
Kingdome Come jasná volba já tomu Radkovi prostě věřím no a Mafia 3 tam jsem trochu navážkách, protože to může dopadnout špatně. Černoch jako hlavní postava, bouchájící auta = zakázaná fyzika = jak to celé dopadne ? No a chybí mi tu hra od blizzardu Overwatch.
8.1.2016 08:17:44   37.221.252.xxx 01
KC? To tam může být rovnou i SC.

Už jsem taky starší a věřím že pro rok 2016 bych si vystačil s tím co mám teď, je přeci jen...

Mass Effect Andromeda
Deus Ex
South Park
No Man Sky spíš jen ze zvědavosti jak to vlastně dopadne.

Spíš se těším na to, jak se bude dál rozvijet Rimworld a jak se bude dál vyvíjet Elite Dangerous a Star Citizen. Jo, jsem vesmířan a scifi je moje.

Jinak jak tu už někdo psal o Mafii. Nedávno hrál kámoš znova Mafii 2 a ipřes to že bych se sám nedokopal k tomu si to znovu zahrát, musím říct že ta hra má pořád svoje kvality a kdyby se to trochu modernizovalo po stránce ovládání a pohybu, mohli by to znova s naprostým klidem vydat v Remastered edici. Ten příběh, mluva a nekorektnost, smysl pro grafické detaily, poškoditelný vozidla...jak že je to sakra starý?
8.1.2016 10:23:59   147.32.115.xxx 33
Nejlepší hry podle mě byly z období roku 2003-2006. Vždyť se na to podívejte,co hra to kult. Můj žebříček :
Vietcong
Mafia
CoD 1,CoD:UO,CoD 2
GTA SA,Vice city
NFS Underground 1,2
Far Cry
Medal of Honor : allied assault

Ale jak už zde někdo zmínil,časem má člověk jiné priority,škola,práce... a hraji čim dál tím méňě. Ovšem je zde jedna vyjímka a to Company of Heroes. Tuto hru hraji MP od samého vydání do teď. Od poslední verze mám nahráno přes 3000 hodin a nepočítam kolik hodin jsem měl nahráno předtím

Ano i před tímto obdobím byly super hry jako Duke,Doom...které jsem hrál na 386ce, ale období po roce 2000, kdy jsem dostal nový počítač bylo podle mě převratové a všechny dnešní hry na hry z toho období navazují.
Na vietcong opravdu vzpomínám rád, děj této hry je podle mě vůbec nejlepší a nebude pro mě nikdy překonán. Davaj trunksi !
8.1.2016 11:18:04   147.32.115.xxx 10
samozřejmě sem zapoměl na více her, nemohu si hned vbavit všechny pecky ale určitě bych nemohl zapomenou Operaci Flashpoint nebo hiden and dangerous
14.1.2016 13:27:32   46.13.243.xxx 00
nové Doom vypadá zajímavě, teda alespoň z trailerů mi to hodně připomína Brutal Dooma... no zatím zůstávám optimista, ale s konzolofilního ovládání mám teď strach všude.

každopádně mě zajímá, co vyplodí u DICE za nový Battlefield, jestli se jim už konečně podaří vydat něco víc, než pokladničku pro EA (dívám se na tebe BFH a Battlefronte).

Redakce si vyhrazuje právo odstranit neslušné a nevhodné příspěvky. Případné vyhrady na diskuze(zavináč)pctuning.cz

58 čtenářů navrhlo autorovi prémii: 16.2Kč Prémie tohoto článku jsou již uzavřené, děkujeme za váš zájem.
Tento web používá k poskytování služeb soubory cookie.