Hlavní stránka Multimédia Hry a zábava Early access: Hry ve vývoji, které můžete hrát už dnes
Early access: Hry ve vývoji, které můžete hrát už dnes
autor: Lucie Jiříková , publikováno 14.7.2015
Early access: Hry ve vývoji, které můžete hrát už dnes

Je tu nejkrásnější část roku, ale počasí je trochu nevyzpytatelné. Pokud je zrovna za okny sychravo a všechny zajímavé novinky už máte odehrány, máte ještě jednu skvělou možnost – hry v early acess. Které jsou ty nejlepší, co aktuálně frčí? Prošli jsme za vás Steam a vybrali opravdu ty nejlepší! Tady je máte!


Space Engineers

  • Vývojář: Keen Software House
  • Cena: 22,99 €
  • Předpokládané datum vydání: neznámé

Pokud máte tvůrčí ambice a takový Minecraft už vás začal nudit, můžete prubnout nečekaný český hit Space Engineers. Tento hit vás vezme do vesmíru a nechá vás stavět veškeré vybavení včetně raket a vesmírných stanic s nejrůznějším vybavením. Přitom platí, že nabízené možnosti daleko přesahují lidskou kreativitu. Jo a abych nezapomněla, když už se vám nějaké to vesmírné plavidlo podaří postavit, nemusíte na něj se zalíbením koukat. Stačí si sednout za knipl a hezky ho provětrat.

Early access: Hry ve vývoji, které můžete hrát už dnes

Medieval Engineers

  • Vývojář: Keen Software House
  • Cena: 18,99 €
  • Předpokládané datum vydání: neznámé

Keen Software House bohatě zúročili úspěchy předchozí hry a na podobných základech vystavěli ještě druhý sandbox z docela jiné doby. To kdybyste astronautům náhodou nefandili. Není třeba dodávat, že je to taktéž zábava! V Medieval Engineers stavíte středověké hrady a to hezky včetně veškerých vymožeností jako jsou hradby, střílný nebo padací mosty. A když vás to omrzí, můžete se pustit třeba do obléhání.

Early access: Hry ve vývoji, které můžete hrát už dnes

Besiege

  • Vývojář: Spiderling Studios
  • Cena: 6,99 €
  • Předpokládané datum vydání: někdy ve druhé polovině roku 2016

Taktéž Besiege je do středověku zasazená fyzikálně založená hra, v níž budete omezováni spíše svojí představivostí. Oproti výše zmiňovanému Medieval Engineers jde ve stavění trošku jiným směrem – namísto hradů a různých obranných valů zde budete stavět stroje, jimiž byste je mohli rozbít jako domeček z karet. Stavění v podání Besiege je přitom hodně podrobné, takže se připravte, že to nebude tak jednoduché – spousta hráčů si na téhle hře vylámala zuby, budete patřit mezi ně? Doufám, že ne!

Early access: Hry ve vývoji, které můžete hrát už dnes

Early Access neznamená jistý úspěch

Crowdfunding společně s early access změnily herní svět. K vydání hry už není třeba „zlého“ vydavatele a plnění jeho podmínek – tvůrci se mohou probít na vlastní pěst.

Přestože jsem v tomto článku na early access pěla jenom samou chválu, není všechno zlato, co se třpytí. Některé projekty v early access jsou odsouzeny k záhubě už v samotném zárodku, jiné potom zajdou na problémy na trati. Proto byste měli být hodně obezřetní a ještě předtím, než otevřete svoji peněženku, všechny aspekty zvážit. A ani v takovém případě vám nikdo nezaručí, že se nakonec budete těšit z hotové hry. Holt všechno má svá pro a proti.

Early access: Hry ve vývoji, které můžete hrát už dnes



Tagy: hry  hra  steam  early access  crowdfunding  


 
Komentáře k článku
RSS
Pouze registrovaní uživatelé mohou přidat komentář!
14.7.2015 08:19:27   213.195.199.xxx 252
Jediny zpusob jak se k nim pri nakupu chovat je zaignorovat, ze jsou early access. Proste chovat se k nim jako by to byla hotova hra, a koupit podle toho co prave obsahuje. Nekupovat sliby a vize. Druhy den po nakupu muze byt hra vyvojari opustena.

Druha vec je proc ea hry vubec hrat? Neni kompletni obsah, musi se pocitat s bugy, a hrozi ze ea hru budete hrat tak moc ze uz vas nebude bavit/nemate co delat az bude dokoncena (viz vsechny ty survival hry na prvni strance, lidi preskakuji vzdy na nejnovejsi protoze stare je uz prestali bavit a to zdaleka nejsou dokonceny - a z toho duvodu pravdepodobne ani nikdy nebudou)
14.7.2015 08:28:06   165.72.200.xxx 410
Aby tu byl nejaky poradny typ, tak venujte pozornost informaci, ze Lode uz jsou 14 dni ve fazi open bety. worldofwarships.eu
14.7.2015 08:28:35   165.72.200.xxx 43
"Tip" samozrejme..
14.7.2015 09:45:16   173.0.8.xxx 55
Ty "Lodě" jsou World of Warships a jsou zatím příšerně zabugovaný - běžně to padá do login screenu, brutálně laguje pri větším počtu lodí na screenu, občas se loďka nedá dvakrát po sobě řídit a AMDčkaře s dualcore cpu/apu taky zklamu - vytížení naplno, u quadů to vytěžuje pro změnu třetí jádro. Třešničkou je pak zaseklej progress bar v launcheru (základy Céčka). Faktem je, že podobně vypadaly i World of Warplanes takže mě to ani nepřekvapilo. Nikdy mě nenapadlo, že to řeknu, ale zlatej Gaijin
14.7.2015 13:47:26   165.72.200.xxx 46
Nesmysl. Funguje to veice slusne i na strojich, ktery WoT vubec nerozjedou. Tu a tam se bug najde a vetsinou ho za par dni opravi. Pokud to nekomu laguje, protoze ma velice slabej HW, tak by si mel trochu nastavit detaily, ubrat kvalitu zvuku a vypnout alternativni GUI. Ale to uz musi byt opravdova muzealie.
Ten "zaseklej progress bar" je projev neceho uplne jinyho a veleducha asi prekvapi, ze se zakladama cecka to nema nic spolecnyho.
Realne je tam min technickejch problemu nez ve spouste live her.
(Hraju to od zacatku CBT, takze mam zkusenosti z cca 3000 bitev, ne z peti.)
Technicka vytka je jedina - uzivatele bezva bastlu jmenem SLI zatim musi tu fikovinu vypnout.
14.7.2015 13:49:01   165.72.200.xxx 011
Rozbalit komentářPříspěvek byl automaticky zabalen pro velké množství negativních hlasů.
14.7.2015 16:59:37   88.101.193.xxx 34
On nekopíruje, on dělá ty hry lepší než wargaming. Nikdy jsem nepochopil co je zábavného na tankách který se chovají jako RC model.. Jediný proč ma wargaming ještě plno hráčů, tak je progres v onlinu, jelikož byl první a pokud tam má někdo 3/4 otevřených věcí, naflákal tam spousty reálných peněz, tak je jasný, že nechtějí měnit. To že wargaming na Gaijin nestíha svědčí nedávná kauza, kdy manageři WG, poškozovali Gaijin. Gaijin odpověděl a ukázal WOT ve své hře: https://www.youtube.com/watch?v=--ool4AiDwo

Takže asi tak
14.7.2015 18:45:46   78.45.136.xxx 12
Nekopiruje? A treba AW jsou podle Vas take zcela originalni?
Ale pridavaji do toho nepochybne dost vlastnich napadu. Jestli je to lepsi nebo ne, to musi posoudit kazdy sam. Podle Vas ano, podle mne treba ne.
14.7.2015 19:51:39   88.101.193.xxx 31
Bavíme se Gaijin vs Wargaming, tak u toho zustanme. AW dělá někdo jinej a je to kopie Wotka. A znova opakuji, WT je uplně něco jiného, stačí se podívat na model každého tanku a to nejen zvenčí, ale i vnitřek s posádkou, deformovatelný terén a později i destrukce budov. Wot by měl přejít na nový engine, aby si mohl dovolit to co WT. Každého baví něco jiného, ale WT je prostě promakanější.
14.7.2015 21:56:17   78.45.136.xxx 11
Jiste, to jsou ty veci navic, ty originalni, neokopirovane. Maji sve svetle stranky, maji i sve stinne stranky. Nekomu se libi, jinemu ne. O tom jsem prave psal. O tom snad neni sporu..
14.7.2015 21:57:03   78.45.136.xxx 01
PS: Ty AW jsem uvadel ciste pro ilustraci. Aspon ze v jejich hodnoceni se nerozchazime.
15.7.2015 07:36:17   193.222.130.xxx 00
Fuj! Jak to můžeš říct? Vždyť WoT je kvalitní arkáda a WT je kvalitní simulátor.
Ve WoT jedu rovně a říkám si tradá... a v tom se padesát metrů přede mnou zhmotní tank prásk je skoro po mě.
Ve WT vidím 2,5km od sebe tank a říkám si... pojedu ještě půl kilometru abych to nemusel tolik objíždět, nebo si udělám zajížďku a schovám se za horizont už teď?
15.7.2015 10:09:42   165.72.200.xxx 20
WT rozhodne neni simulator. Je to samozrejme take jasna arkada, jen obsahuje i nekolik realistictejsich prvku. O kvalite neni sporu. (Historicky bylo par pokusu, ktere by se daly oznacit za "tankovy simulator" v ramci tehdejsich moznosti. Nikdo to nehral..)
14.7.2015 16:46:53   173.0.9.xxx 00
Určitě.

WoT minimum:
Processor: 2.2 GHz supporting SSE2
RAM: 1.5 GB for Windows XP, 2 GB for Windows Vista / 7
Video Card: GeForce 6800 / ATI X1800 with 256 MB
128 kbit net

WoWs minimum:
Intel Core 2 Duo (2.6Ghz) and higher
AMD FX 4170 and higher
AMD A8 and higher
Active Memory (RAM): 2G
nVidia GeForce 8800GT/9600GT and higher
1024 kbit net
...a to maj ještě brajgl na webu - při stahování to psalo 4GB, dohledat se ofíko info to je taky bomba. Doporučuju si to spustit na Athlonu nebo Phenomu (i na II nebo 1090T což úplně šajze taky nejsou, optimalizace NULA). Vtipný jsou i ty errory těsně při prvním spuštění (budiž, ale prasárna to je). Také by mě zajímalo Vaše vysvětlení odpojování v průběhu bitvy na login screen (úplně pomalé to zde nemám, T1 a T6 synchronní optika)

Pokud bych to měl srovnat třeba s Quake Live, WoW, WarThunder, StarConflict apod. her co občas zkouším napříč platformami tak tohle je naprosto tristní počin (technicky), zábavu té hře vůbec neupírám - to chraň Bůh

Dále k progress baru:
http://www.codeproject.com/Articles/42345/Windows-Goodies-in-C-Taskbar-Progress-and-Status

Na SLImákovi jsem to ještě nezkoušel, nicméně škálování je problém všeobecně a nějak moc bych to Betě nezazlíval. Ostatně jsou finální tituly kde to nefunguje a můžete se stavět na hlavu, tam je leckdy lepší přepnout na střídavý režim aby se vytížení rozložila mezi dě karty a ono to pak alespoň nefuní - tanky taky nazačátku nešly a dneska není problém...
14.7.2015 17:05:31   165.72.200.xxx 02
Na Athlonu i Phenomu jsem to videl bezet bez problemu. Pricemz ten stary dvoujadrovy Athlon se u WoT hodne zadychava.
Jake chyby, jake odpojovani?
SLI podpora pry bude, ale asi to neni priorita. Neni divu..
Jak jsem psal - po absolvovani neco pres 3000 bitev (v prubehu nekolika mesicu, s ruznymi verzemi klienta) tvrdim, ze technicky je ta hra v mnohem lepsim stavu nez mnohe live tituly. A musim na tom trvat.
14.7.2015 17:06:43   165.72.200.xxx 02
PS: Ja od zacatku psal o realne hratelnosti na slabem HW, ne o papirovych minimalnich pozadavcich. Ostatne sezente nekdy to muzeum, na jakem ma bezet WoT a zahrajte si. :o)))
15.7.2015 09:16:54   173.0.9.xxx 00
WoT do toho netahejte, bavíme se o WoWs, které mají Bigworld engine (tzn. jiný než tanky proto jsou i jiné požadavky a proto taky v Tancích nemá Athlon/Phenom sebemenší problém). Také by nebylo od věci podotknout, že WoWs má podstatně (!) jednodušší mapy (voda, pár ostrůvků nebo širé moře) a počet hráčů je tam poloviční než třeba ve World of Warplanes nebo WarThunderu, kde se počítá balistika a kupodivu ten jejich muzeální kus nemá sebemenší problém a nevím co jste kde viděl když i sám Wargaming na fóru psal, že o té chybě ví. Ještě bych Vás rád poprosil, jakožto zkušeného hráče s 3000 bitvami o nick a vysvětlení toho progressbaru co se v Céčku nepíše. Děkuji
15.7.2015 10:18:29   165.72.200.xxx 00
BigWorld ma WoT i WoWS. WoT jste do toho zacal v ramci srovnani tahat Vy.
Podle mych zkusenosti WoWS nema s Athlony/Phenomy zadny problem. Vy tvrdite opak.
Slozitost map, pocet hracu ... to snad ani netreba komentovat. :o)
Nick je bez "_1". Pochopitelne byl pred ctrnacti dny bymaz, takze uvidite jen neco malo pod 300 bitev. Ty z CBT ve statistice bohuzel nejsou. I ja bych na oplatku poprosil o Vas nick. Dekuji predem.
Progressbar - domnival jsem se, ze upozornujete na jiny problem s progress barem, u ktereho je uplne jedno, jestli se pise v cecku nebo treba v pecku, protoze je projevem uplne jine, slozitejsi chyby jinde. Proste mne prekvapilo, ze vrtate do tehle kraviny. Ale melo mne trknout driv prave to cecko.
14.7.2015 08:57:43   185.18.30.xxx 23
Dovolím si odkazovat na kamaráda, který se Subnautice dlouhodobě věnuje a dělá povedená gameplay videa na YouTube (kanál Vodny).

https://www.youtube.com/playlist?list=PLdpco61S-ANjFj-YgQiaMLJXYA8YZLwK1
14.7.2015 09:03:14   95.85.212.xxx 102
Pár her s EA jsem koupil a když se teď podívám do své steam knihovny, tak dodnes nejsou dokončené a ani se na nich už nepracuje. Starbound například. Ten celkem pohřbili a vydají tu a tam něco totálně bezvýznamného. Rust je v EA tuším skoro dva roky, tam něco dělají, ale ve finále je to hra o tom, jak si postavíš barák, odlogneš, je vykradený z 80% díky bugům, naloguješ, postavíš znova, repeat. Tu a tam nová featura. Přijde mi, že když vývojáři dostanou nějaký ten gulden, tak na to zpravidla kašlou a nepřetrhnou se potom s dokončením. Vznikne pak taková nekonečná alfa/beta. Pletu se moc?
14.7.2015 09:16:17   46.13.243.xxx 210
Vážení, považujte mě za pesimistu, ale nabývám dojmu, že early-acces se stejně jako mikrotransakce, a vůbec jakýkoliv paid content až po pay-to-win stávají evergreenem soudobého herního trhu. Jinými slovy - dojme, dokud mléko teče!

Myslím si, že herní komunita by měla jednotně bojkotovat veškeré tyto obchodní praktiky a to včetně early-acces.
Pokud má vývojář hry ambice aby hru dokončil, ale nemá potřebné testovací zázemí, vždycky může udělat free otevřenou alfu nebo betu. Pokud za to chce zaplatit, smrdí to v 9/10 případů.
14.7.2015 09:36:25   213.195.199.xxx 42
Pravda, ale herni komunita je uplne tupa a podporuje i mnohem horsi modely jak early access. U ea alespon uz je neco znamo, neco funkcni, neco cim si dokaze clovek zduvodnit koupi.
Ale proc lidi kupuji hry v preorderu, kdyz jedine co je znamo je nazev a neherni trailer je mi zahadou. Zvlast v dnesni dobe kdy ani dobre studio perfektnimi hrami neni zarukou, ze po vydani nebude hra nefunkcni sracka.
14.7.2015 09:47:51   90.177.175.xxx 00
Obvykle exkluzivní DLC, to je tak jediné, co mě napadá.
14.7.2015 10:09:12   213.195.199.xxx 60
Ne deje se to bezne i bez jakykoliv bonusu. Napriklad Fallout 4, pouze trailer, minimalni info, zadny bonusy pri preorderu a stejne to bylo hned po oznameni v zebricku neprodavanejsich her na steamu. Taky se tesim na F4 ale nemam duveru a nekupuju dokud hra nevyjde a nejsou recenze.

A pokud jsou exkluzivni dlc, ktere jsou pouze k peorderu, tak to je duvod proc si hru nekoupit. Nekupuju preorder a po vyjiti nebudu kupovat neuplnou hru. Stejne za rok dva, udelaji nejakou super edici, se vsemi dlc (i s temi co byli puvodne exkluzivni), pak to kupuji a jeste usetrim.
14.7.2015 09:56:25   173.0.8.xxx 30
Ono to v poslední době takhle funguje i u jednorázově placených titulů - namátkou Aliens Colonial Marines, hnusnej Watchdogs kdy demo vypadalo 3x lépe nebo za poslední dobu Batman a Mortal Kombat X.
14.7.2015 10:19:14   90.177.175.xxx 25
V tomhle ohledu to vývojáři asi taky nemají uplně lehké, těžko je hádat, jak výkonný hardware bude za rok, dva, kdy má hra vyjít, a demáče se dají nahrát na absurdních konfiguracích typu 3× Titan ve SLI.
V praxi pak mají dvě možnosti – osekat detaily, aby to běhalo všem na 60 fps (pak devět z deseti oslů slintá, jak je to skvěle optimalizované, protože pro ně znamená vysoké fps = skvělá optimalizace), nebo to povolit (a pak se devět z deseti lidí diví, že se jim to na jejich počítači na maximální detaily cuká, řvou kvůli tomu, chtějí vracet prachy a kopou kolem sebe v diskuzích).
14.7.2015 10:55:46   213.195.199.xxx 50
A jakou vymluvu maji pro konzole, kde se HW nemeni a vykon je tedy znamy. Stejne tam ukazi prvni videa v mnohem lepsi kvalite a rozliseni nez to nakonec vyjde.
Neni to o tom ze neodhadnou vykon, je to o marketingu. Prvni ukazka musi byt dokonala, i kdyz je to vse jen lez a vysledny produkt nebude nikdy takto vypadat. A to plati i pro pc. Zadny vymluvy na neznalost budouciho hw.
14.7.2015 11:46:36   173.0.8.xxx 40
Bohužel ani z pohledu bývalého vývojáře jedné české nejmenované firmy si dovolím trochu nesouhlasit. Detaily jsme nikdy neosekávaly (naopak), s hardwarovými "zběsilostmi" se počítá už při samotném vývoji (běžně se dělá na dvoučipovkách především kvůli hrubému výkonu a zároveň kompatibilitě s herní grafikou), na profi grafikách dělají většinou jenom velká studia s komerčními enginy na které prostě v ČR nikdo nemá jak prostředky tak velikostí týmu. Ujišťuju tě, že 60 fps se řeší maximálně na konzolích kde - jak již psal Tudva - je výkon znám dopředu. Každopádně to co dneska vychází jako finální produkt bychom si nikdy nedovolili pustit ani interně - o bugách se zkrátka ví moc dobře a hned (platforem je několik, nikdy nejsou počítače stejné takže se nemůže stát to co jsem popsal u těch Warshipů nebo se na tom urgentně pracuje protože pak jeden článek nemůže pokračovat). Vrchol je pak kdyý na drahým enginu někdo vyprodukuje prasárnu typu Mortal Kombat a to už fakt silně pochybuju, že to za tohle může jen a pouze vydavatel
14.7.2015 14:33:40   165.72.200.xxx 01
To, co jste popsal u WoWS, je nesmysl. Viz vyse. A i ten progress bar Vam vysvetlim, chcete-li znat detaily. Abyste se zas neblamoval. ;o)
14.7.2015 16:54:44   173.0.9.xxx 10
Rád si poslechnu Vaší verzi a nechám se edukovat - nemám s tím sebemenší problém
14.7.2015 17:11:18   165.72.200.xxx 02
Tak to Vas nakonec zklamu. Podle Vami poskytnuteho odkazu jsem pochopil, o co Vam jde. A musim vyjadrit prekvapeni, protoze jsem necekal, ze budete resit tuhle blbinu. Ale musim se Vam omluvit. Domnival jsem se, ze jde o neco jineho. Nicmene pokud Vam tohle vadi, pak OK.
15.7.2015 09:25:35   173.0.9.xxx 00
https://www.youtube.com/watch?v=Csz3nkfmklc Račte si všimnout, že ten uživatel hraje na minimum bez fullscreenu (údajně přidává výkon) a sedí na "fiber" netu takže mnou popisovaná "blbina" nebude jen problém u mě na "muzeálním" šestijádru
15.7.2015 10:25:09   165.72.200.xxx 00
Ano, obcas se bohuzel najde nekdo, komu to bezi blbe. Ale je nesmysl vyvozovat z toho plosne potize s Athlony/Phenomy, jak cinite Vy. Podobne video najdete na YT ke kazde hre. (Na muzealnim X2 Atlonu , kde WoT nejede, to jakztakz bezelo. Na 955BE to lita jako z praku. Na kanclstroji s nejakou FM2 pleckou jako CPU to beha taky fajn. Delam neco spatne? Delate Vy neco spatne? Smula?)
14.7.2015 10:18:48   217.170.103.xxx 70
Někdy mi to přijde jako tunel, narychlo něco zbastlit, urychleně to zpropagovat, hodně si nadsadit, slíbit nemožné a pak zkasírovat prachy a jak už jednou ty prachy Dev má, tak proč by se namáhal. Jakmile prachy na daný projekt přestanou téci, na projekt se vykašle a zařídí si projekt nový.
14.7.2015 10:30:09   79.142.150.xxx 40
Kerbal space program
14.7.2015 13:51:34   165.72.200.xxx 30
Ten je vyborny, ale rekneme si otevrene - neni to hra pro masy.
14.7.2015 17:36:57   79.142.150.xxx 10
Vskutku
14.7.2015 12:41:09   195.168.36.xxx 60
Platit za to, aby som im mohol robit beta-testera?! Tak taku este nehrali.
14.7.2015 13:00:36   109.81.210.xxx 30
LOdě a zqabugované ? na jakém staříkovy to hraješ nebo že by net ? mě to nepadlo ani jednoů a to jsme v bětě uý přes 7 měsíců .. ;)
14.7.2015 13:53:04   165.72.200.xxx 11
Ale jo, ono to taky umi padnout. Za posledni tri mesice se mi to stane tak sotva jednou za tyden. Ktera live hra soucasnosti to nedela? A tohle je (celych ctrnact dni) open beta a je to zadarmo!
14.7.2015 15:23:40   46.33.98.xxx 11
Zase tak pesimisticky bych to s EA neviděl. Ne že bych je všechny kupoval, ale vývojářům to pomůže finančně a pak dají mnohdy i na zpětnou vazbu od lidí.
Já si tak koupil Assetto Corsa, které už vyšlo jako hotové, naježděné mám stovky hodin a další stovky hodin najezdím. Stejně tak to zatím vidím i s DiRT Rally. U Killing Floor 2 (nezmíněný v článku) to snad bude stejně, už teď mám nahrané desítky hodin a nový obsah přibývá, byť v tomto případě pomalejším tempem.
14.7.2015 16:34:07   88.103.132.xxx 00
Taky vlastním pár EA her a na druhou stranu musim říct, že u některých jsem nahrál 2x víc hodin, než je délka některých Ačkových plných her za více než litr...

Spálil jsem se u Starbound, nějak jsem to přestal hrát a vrátil se k Terrarii.

Naopak u Next Car Game těch peněz vůbec nelituju.

Dirt Rally vypadá celkem slušně, akorát mi to na klávesnici teda moc (spíš vůbec) nejde.

A Besiege jsem vlastně ještě ani nezapnul, nebyl čas
14.7.2015 17:04:03   88.101.193.xxx 10
A co 7 Days to Die, hraju to od Aplhy 8 (nyní 12.1) a nelituju peněz..
14.7.2015 22:11:44   95.82.150.xxx 00
early access = hra nemuze nicim prekvapit. kazdy ji zna skrz naskrz jeste pred dnem vydani. pokud neni vylozene navykova, tak muze brzy ztrati pozici veprospech dalsi miliardy titulu.

na druhou stranu hry pred vydanim se snazi zrecenzovat kde kdo a opet tak pokazit lidem prekvapeni z dobre odvedene prace

takze nevim co je horsi.. jestli horlivy recenzent nebo early access..
15.7.2015 14:39:02   165.72.200.xxx 00
Mozna se mylim, ale u her snad nejde o nejake "pozice", ktere by mely ziskat ci ztratit, ale o hratelnost, proste o zabavu. A nestydim se priznat, ze v ramci EA porizene tituly jako Planetary Annihilation nebo Kerbal Space Program mne prijemne prekvapovaly dlouhe mesice, pricemz je temer jiste, ze autori jeste leccos pekneho pridaji.
EA sam o sobe neni spatna vec. Jen je treba dobre vybirat (coz je u hotovych titulu jiste mnohem snazsi).
15.7.2015 06:42:23   62.77.92.xxx 10
Pár her jsem si též pořídil. Vždy to bylo v rámci nějaké výrazné slevy, či v balíčku většinou 5-12 her v ceně mezi 100 - 150 Kč. Za ty peníze to není špatný. Ale platit ty částky co se tu pohybují kolem 20€ ya hru, by se mě nechtělo.
15.9.2015 16:46:01   188.175.230.xxx 00
Přijďte si zahrát na servery http://www.rusted.cz jsou dostupné pro steam i nonsteam, pro verzi Legacy i Experimental, bez cheatů a výpadků!!

Redakce si vyhrazuje právo odstranit neslušné a nevhodné příspěvky. Případné vyhrady na diskuze(zavináč)pctuning.cz

56 čtenářů navrhlo autorovi prémii: 3.2Kč Prémie tohoto článku jsou již uzavřené, děkujeme za váš zájem.
Tento web používá k poskytování služeb soubory cookie.