Hlavní stránka Multimédia Hry a zábava Far Cry 4: ještě lepší než jeho o dva roky starší bratříček
Far Cry 4: ještě lepší než jeho o dva roky starší bratříček
autor: Lucie Jiříková , publikováno 20.11.2014
Far Cry 4: ještě lepší než jeho o dva roky starší bratříček

Jedna z nejočekávanějších her roku 2014 je konečně zde. Je zřejmé, že hra bude větší, hezčí, propracovanější a objemnější než její předchůdce, zůstává už jen otázka, zdali se naplnily všechny ambice vývojářů. Nejen to se dozvíte v naší recenzi. Zaměřili jsme se i na hlavní rozdíly mezi Far Cry 3 a Far Cry 4. Tomu neodoláte!


Velmi dobře je na tom hra i po technické stránce, za celou dobu hraní jsem se jen jednou jedinkrát zasekla se vznášedlem v řece (následoval nemilosrdný restart), což je na takto rozsáhlou hru docela úspěch. Far Cry 4 pak také velmi dobře vypadá, to mě ale nepřekvapuje, protože už Far Cry 3 vypadal báječně. Zdaleka nejlepší na tom všem ale je, že hra je hardwarově poměrně nenáročná (alespoň v porovnání s ostatními tituly) a při nejvyšších možných detailech mi bez sekání běžela i na vcelku průměrné sestavě (Intel Core i5-3570K na frekvenci 3,4 GHz, 16 GB RAM a GeForce GTX 670).

Věřím, že už jste to poznali z mých předchozích slov, přesto to ale zopakuju. Far Cry 4 se mi líbí. I přestože nepřináší žádné radikální změny, jedná se o skvělou hru, která nabízí stovky hodin zábavy (jen si zkuste posbírat všechny sběratelské předměty). Osobně mám ze zachování konceptu Far Cry 3 radost, protože je to pro mě to nejlepší, co jsem (samozřejmě do vydání Far Cry 4) viděla.

Pokud jste měli rádi Far Cry 3, jeho pokračování budete milovat. Ve hře totiž najdete spoustu skvělých maličkostí, které původní koncept dostaly na ten pomyslný „vyšší level“. Tohle si zkrátka nesmíte nechat ujít, dost možná se totiž koukáme na akční hru roku.

Far Cry 4: ještě lepší než jeho o dva roky starší bratříček



Tagy: hry  hra  ubisoft  far cry  akční  fps  


 
Komentáře k článku
RSS
Pouze registrovaní uživatelé mohou přidat komentář!
20.11.2014 07:46:04   46.13.243.xxx 2129
100ky hodin zábavy, které se bohatě a s rezervou vejdou do 30hodin herního času. No to je mi ale efektivní časová komprese
20.11.2014 07:57:22   90.177.175.xxx 514
Hm... pro ty, co hrají hru proto, aby ji dohráli a zahodili... Ale jinak se s tím asi dá zabít podstatně víc času (jako s každým sandboxem)
20.11.2014 09:42:18   46.13.243.xxx 911
Ten sandbox gaming tady je v podstatě kopírák FC3. Já nejsem prostě ten správný typ RPG hráče... ne že by 30 hodin bylo málo, ale Skyrim nebo Fallout to teda není, aby mě to zabavilo na měsíce.
20.11.2014 07:49:27   88.103.247.xxx 329
Podle mě jasná hra roku, nic lepšího letos nevyšlo a ani nevyjde. GTA 5 vyjde až po novém roce (pc verze), AC Unity je jeden velký omyl a bug, CoD je takový průměr... A co tu máme dál? Nějak si už nevzpomínám... Sniper Elite 3 je také dobrý, ale ne tak moc...
20.11.2014 07:53:16   88.103.247.xxx 813
Zapomněl jsem na Alien a Shadow of Mordor, který šel po necelé hodině hraní z disku, Ryse Son of Rome, což je dobrý benchmark, ale hra nic moc a pak už fakt nevím...
20.11.2014 07:53:18   88.103.247.xxx 315
Rozbalit komentářPříspěvek byl automaticky zabalen pro velké množství negativních hlasů.
20.11.2014 08:29:17   185.16.181.xxx 255
Zapomněl jsi třeba na wolfa....
Moje pořadí letos z pohledu PC her (FPS) je:
1. Far Cry 4
2. Wolfenstein New Order
3) Sniper Elite 3
20.11.2014 08:48:27   88.103.247.xxx 613
Jo, na toho jsem zapomněl. Ale pořadí máme teda stejné, na dalším místě je ještě CoD
20.11.2014 09:44:43   46.13.243.xxx 104
Já bych teda osobně dal šanci ještě Dragon Age... ale tím neříkám, že FC4 je nějak špatná hra, to teda rozhodně není (hlavně oceňuji, že protagonista nemluví, tedy nechová se jako idiot Jason).
20.11.2014 08:37:08   84.242.82.xxx 101
Na ty faily co poslední dobou Ubisoft dělá je toto asi graficky nejhezčí hra letošního roku
20.11.2014 08:55:24   193.85.174.xxx 7261
Stačilo mi jméno autorky, abych článek nečetl, mrknu se aspoň na závěrečnou tabulku a nestačím se divit

Prý příběh, postavy, to si někdo dělá zase prdel? Už ten začátek - noname amík přijíždí do nebezpečné oblasti v Himalájích, z ničeho nic střílí jak Rambo aby jsme se dál dostali k Bohům, kteří se uctívají setnutím kozy a další šťavnatosti. Příběh tupější být nemohl, postavy příšerné, zase se to jen soustředí na teplého záporáka, který švihle mluví... čím víc nad tím přemýšlíte, tím debilnější to je.

FC4 je jen přeskinovaná trojka. Samotná kampaň je na úrovni Codu (délkou), zbytek je víceméně nudná vata naprosto stejná jako ve trojce, po stopadesáté vylez na věž, vystřílej stanoviště a pořád dokola.

K tomu si připočíst pár vychytávek jako např. sestřelíte orla, padá na zem, utíkáte k místu dopadu a orel nikde nebo jdete na most, bum, mina, mrtví... řeknu si ok, vezmu auto, rozjedu se a před mostem vyskočím v domění, že auto odpálí miny a já projdu... ale co to ? Auto projelo a nic Nebo vlezete do nějaké chaty, kde má nějaký divný teplý krejčí totálně nezáživný monolog, který nejde přeskočit.. a tak bych mohl pokračovat.

Větší možnosti boje? Jako jaké, naprosto stejné jak ve trojce, drobné vylepšení? Není tam nic, maximálně je to udělané trochu jinak. Jiříková zase hulila (nevím co nebo komu).

Abych jen nehanil, nějaká hratelnost tam je, sám hru hraju, ikdyž už napodruhé, nejdřív jsem to chtěl po pěti hodinách zabalit, naneštěstí teď není moc co hrát, po domrveném a nudném AC5 (4/10) je tohle přeci jen trochu lepší, ale víc, než 6/10 bych tomu teda nedal. Tohle, že je 9tková hra? Tohle je vyjímečná hra s luxusní hratelností?

Repetitivní přeskinovaná 3ka bez nápadu, invence, s tupým příběhem a zdlouhavým přemísťováním mezi misema.
20.11.2014 09:42:11   90.177.175.xxx 468
Tak mně u spousty her v současnosti už víc vyhovuje to, že to vypadá jen jako datadisk, než když se to vývojáři snaží „vylepšovat“, leštit, zase se neopakovat, udělat to akčnější a přizpůsobovat se širšímu publiku tak dlouho, až je z toho něco úplně jiného, co ve finále chcípne pro nezájem (někdy už během vývoje). U každé populární série už se místo toho, abych se těšil, co tam vylepšili, spíš děsím toho, co tam od minula doprasili.
Minuta ticha za Command and Conquer, Warcraft, Need for Speed, Call of Duty, X-Com, *** Tycoon...
Je takových starých her, u kterých bych byl šíleně vděčný za to, kdyby je někdo jen vzal tak jak jsou, odstranil limity dané tehdejším hardwarem, udělal na to novou grafiku, uzpůsobil to pro vysoká rozlišení, a překopal ovládání na moderní (ergonomičtější, viz třeba Dune 2). Kéž by se povedlo víc takových remaků jako OpenTTD.
20.11.2014 09:40:52   193.85.174.xxx 2415
Podstata FC34 je, že tam sice máš volný pohyb ale jaksi ti je k ničemu. Co tam jako chceš kromě lození na věže a stále stejného střílení stanovišť dělat? Osobně se divím, že se neozývá třeba PET, protože mi je často proti srsti zabíjet ty zvířata nesmyslně. Defakto celou hru tě nutí zabíjet zvířata kvůli nějakému batohu a že jsou celé vesnice plné ženských a různých krámů to asi nevadí Stejně musíš jít zabít zvíře pro blbý batoh.

Psal jsem to už na games, z posledních her od Ubi mě nejvíc bavil Watch Dogs, tam aspoň byl trochu zajímavý příběh, atmosféra, nějaká hratelnost, pořád jsi dělal něco jiného, hra měla nějaký směr a cíl. Tady? Neustále ježdění z místa na místo kvůli opakujícím se nepodstatnostem, které mě vlatně ani nezajímají.. nějak mi tu schází motivace, bohužel.. spíš než FC4 mě bude zajímat FC5..to totiž může být poslední hřebíček do rakve serie.
20.11.2014 10:02:07   46.13.243.xxx 152
Víte, mě tady příběh alespoň přijde zajímavý.
Watch Dogs nadruhou stranu má příběh nemastný neslaný, najít si cestu k hlavnímu protagonistovi jsem nikdy nedokázal (těžko obhajovat hodného "ochránce" když ve jménu "spravedlnosti" a "msty neteře" ten sériový a hromadný vrah mrknutím oka vyhladí půlku ghetta), nehledě na prázdné město ledabyle zasypané generickými kvesty které jsou stále úplně stejné... atmosféru má město díky post efectům, ne kvůli příběhu. A atmosféra Himalájí mi teda připadne silnější.
20.11.2014 09:52:34   46.13.243.xxx 35
Tož s tím souhlasím. Pokud systém funguje a je svižný, proč ho nenaroubovat do různých příběhů? Tu přidat content, tu mírně změnit featurku (př. ninja by mohl mít jinačí schopnosti než komando, sci-fi na měsíci má nižší gravitaci apod.).
Jenom cena by měla odpovídat rozlehlosti hry...
22.11.2014 20:23:28   89.102.116.xxx 00
máte pravdu. Já nejvíc želím nevydání Duka který měl vyjít na Unreal enginu ale majitelé práv to zarazili. Věčná škoda
20.11.2014 11:02:48   194.213.41.xxx 30
jak s tebou ohledně grafik nesouhlasím, tak co se týče her, plný souhlas ... !
20.11.2014 08:57:03   193.85.174.xxx 1715
Jerrow no je vidět, že každý má nějaké nároky a kvalitu rozlišuje jinak.

U mě jasná hra roku Alien:I, větší pecku jsem letos nehrál, dál Shadow a Wolf ... ale rozhodně ne FC4, holt někomu stačí málo ke spokojenosti
20.11.2014 09:37:10   89.177.80.xxx 2424
Doufam, ze vam je po tom, co jste me urazil, lepe. Kazda internetova diskuze si zada sveho hrdinu, ze?

Co se tyce pribehu - mozna by stacilo trosku poslouchat - ono je vlastne hned na zacatku celkem solidne vysvetleno, proc po vas Pagan Min pase a proc se davate na stranu Zlate stezky a strilite.

Predpokladam ze jste tretimu dilu moc nedal, kdyz rikate, ze je to hra bez spetky invence... ja tam tech zmen a novinek vidim pomerne dost. Nevim, co vic byste chtel? Snad aby ze hry do priste byla namisto FPS adventura, kde jenom klikate? :-)
20.11.2014 10:00:08   193.85.174.xxx 1717
Trojku jsem shodou okolností dohrál před 2ma měsíci. Můžeš mi říct o jakém zásadním vylepšení se bavíme u hry, která dostane skoro maximální hodnocení ?
20.11.2014 10:17:55   89.177.80.xxx 1817
Vetsina vylepseni je zminena v recenzi... co me ted napada vedle, napr. moznost slanovani atd. Nevim moc dobre o co vam jde? Co byste si predstavoval za invenci, ktera by vam udelala dobre?
20.11.2014 10:34:32   193.85.174.xxx 2222
slaňování....

Ok nezbývá než popřát, aby sis ten skvost do sytosti užila, přeci jen, devítkové hry se jen tak nevidí
20.11.2014 11:15:04   89.177.80.xxx 1921
Dekuji. A predpokladam ze i vy si hru uzivate, kdyz ji uz rozehravate uz podruhe. Pokud ne, moc dobre nechapu, proc ji hrajete. Hezky den.
20.11.2014 11:32:20   213.180.34.xxx 164
Dneska bude pršet ... omlouvám se, taky jsem chtěl napsat nějakou kravinu, která s ničím nesouvisí.
20.11.2014 12:05:03   193.85.174.xxx 2335
Hned na začátku mě naštvalo po pár hodinách jak je to tupé a stejné jako trojka, odsunul jsem to na vedlejší disk, pak jsem si řekl, že se do toho zkusím ještě ponořit... a co jako ?

Jiříková nechceš se konečně sebrat a jít psát někam na casualxbox.com ? Tam na ty žvásty možná budou nějaké nongamerské lamy zvědavé. Věř mi, nerad tohle píšu, ale ty články od tebe jdou permanentně tragické a názory typu "raději si zahraju doomovku na gamepadu" totálně, ale totálně úsměvné a mimózní.
20.11.2014 13:30:02   89.177.80.xxx 2918
Takze vam vadi, ze hra dostala 9/10 a ze ji hraji na gamepadu? A kdyz se vas clovek slusne zepta, co byste na ni vylepsil, radeji se pustite do urazeni? Proc ne... ostatne delate tim obrazek sam sobe. Jen chci jeste pripomenout, ze do cteni mych clanku vas nikdo nenuti.
20.11.2014 13:59:57   193.85.174.xxx 2235
Však já je nečtu. Jen mi vadíte vy, jako autorka. Z mého pohledu tomu totiž vůbec nerozumíte a neumíte si to ani obhájit. Perly z diskuze taky stojí za to.

A proč se pořád stavíte do role chudinky, kterou urážím? To, že napíšu svůj negativní názor není urážka.
20.11.2014 19:33:38   31.31.228.xxx 487
to ze napises: Jirikova zase hulila (nevim co nebo komu) je urazka jako prase.
Nevim co hulis ty, kdyz mas takovou spatnou pamet .
Lidi jako ty jsou daleko vetsi zlo nez "nedokonaly" recenzent her... hezky den
20.11.2014 20:16:00   83.240.91.xxx 1716
Co mu vadí na vás že nedokážete a ani nesnažíte se být objektivní. Co je ale nejhorší je že nemáte technické znalosti o hrách a hardwaru.

Co je dnes fatální chyba je že lidé co umějí psát si myslí že mohou psát o všem. Nemůžete psát o něčem čemu nerozumíme! Samozřejmě můžete psát o všem. Je to vaše právo ale potom už to není recenze ale dojmy.

Tím vás nechci odradit ale spíše motivovat ke vzdělání.
24.11.2014 18:00:03   89.177.3.xxx 20
http://youtu.be/1l4Zaqk9YOg?t=4m8s
Velké rozdíly mezi FC3 a FC4 nezklamaly
20.11.2014 11:34:41   213.195.199.xxx 92
Ja bych pozadoval za invenci poradny open world system. To co bylo ve FC3 byl vysmech a byly to temer instancovany mise zaroubovany do open world.
Ve FC3 pri priblizeni k misi jste byli automaticky uzamknuti do maleho prostoru bez moznosti ho opustit bez zruseni mise.
Kdyz ste meli hlavni pribehovou misi a vzali si z nastenky nejakou vedlejsi, hlavni nesla splnit i kdyz ste byli na spravnem miste, doku ste nezrusili/nesplnili tu vedlejsi. A zruseni vedlejsi automaticky nahralo posledni save takze to ze ste se predtim pracne dostali na misto hlavni pribehove mise bylo prd platny.

A pokud vsichni rikaji ze FC4 je prakticky FC3, tak tento system (ktery nema s poradnym open world jako napr skyrim moc spolecnyho) me odrazuje od koupe.
20.11.2014 10:14:38   88.103.247.xxx 107
Řekni mi, co tě baví na Shadow of Mordor? Vždyť je to jen vykradené AC se sice lepší optimalizací, ale jinak je to úplně to samé. Haníš příběh a úkoly ve FC4, ale že v SoM děláš v podstatě to samé taky pořád dokola ti nevadí? Zajímavé...
Alien je dobrý, o tom žádná...
20.11.2014 10:38:36   193.85.174.xxx 57
Nemesis. Celkově ten soubojový systém je povedený, spousta možností boje, přesně víš co děláš, různá komba, krytí, krásné eyeshot momenty.. moc pěkně se to hrálo. AC je jen takové brainless mávání párátkem.
20.11.2014 11:07:57   213.180.34.xxx 53
Přiznám se, že ač mám v Shadow of Mordor nahráno už nějakých 25 hodin, během kterých jsem vyvraždil už dobrou stovku "velitelů", tak jsem zatím kouzlo hry neobjevil - mám to jen jako takovou odreagovačku, když si chci zahrát něco, co nevyžaduje žádné úsilí.
Převzít soubojový systém z AC byl dle mého názoru velmi špatný nápad, hra je příliš lehká a souboje bolestivě repetivní.
Snad se donutím tu hru dohrát, je to velká škoda, od Monolithu jsem čekal víc

PS: Na ten Farcry jsem zvědav na pořádné recenze, jestli je to opravdu to stejné jako trojka, tak čtyřku vynechám.
20.11.2014 09:27:51   80.87.187.xxx 112
Ikdyž to bude předělaná trojka, tak i tak se těším na novou mapu, mise, lidi, a nejvíc, možnost volného pohybu. Far Cry 3 vypadala super..... Jinak průměrná sestava...anoo..
Chtělo by to, když už tak rozsáhlé psaní o hře, tak i nějaké ingame screenshoty a celkově rozbor.
20.11.2014 09:38:52   89.177.80.xxx 615
Screenshoty v recenzi tentokrat chybi, jelikoz muj program na snimani obrazku nevim proc natipal vsechny v modre skale (je to videt i na tabulce dovednosti, kt. je jedina puvodni). Timto se omlouvam.
20.11.2014 10:03:48   62.245.113.xxx 61
Jestli je tabulka dovedností od tebe, znamená to, že jsi tuto hru hrála jen na gamepadu?
20.11.2014 10:13:08   89.177.80.xxx 1022
Kazdou hru na recenzi PC hry zkousim samozrejme i na klavesnici, pres to vlak nejede. Kdyz si ale pak muzu vybrat, vzdy volim gamepad - vzhledem k tomu, ze mam male ruce, je to pro me (vetsinou) pohodlnejsi zpusob.
20.11.2014 10:17:53   46.13.243.xxx 72
proti gustu...
20.11.2014 10:53:22   193.85.174.xxx 3027
Ty jsi hrála doomovku raději na gamepadu než klávesnici a myši?





Kristepane............ už prosímtě radši nic nepiš, vážně, bez urážky.
20.11.2014 11:10:53   194.213.41.xxx 2611
lol pařit na PC střílečku na gamepadu, to je fakt no comment
20.11.2014 13:32:51   89.177.80.xxx 1221
Az budete mit male ruce, mozna to pochopite. Nicmene nerikam, ze na gamepadu hraju vse.
20.11.2014 14:20:01   193.85.174.xxx 319
To je tvůj problém co na čem hraješ, existují menší myši, číňani mají taky malé ruce. Co napíšeš příště, že na gamepadu hraješ starcraft ? Gamepad je totálně nevhodný pro pořádné hraní doomovek. K+m bude vždycky už z principu těch zařízení mnohonásobně přesnější, rychlejší a celkový pohyb bude více autentický. To poťukávání analogovýma páčkama rve oči, naposled jsem s tím hrál Halo na Boxu a hrůza.. samozřejmě, že se to dá, ale s pořádným hraním to nemá nic společnýho. Vyloženě pro casual console lamky. Gamepad je ok na plošinovky, bojovky.. ale sakra doomovky? Tomu se musím opravdu jen zasmát, už to ani není vtipný.
20.11.2014 14:36:14   194.213.41.xxx 222
malé ruce omezují člověka v držení myši? vždyť se prodávají i myši malé ne ? nějak nechápu tento argument, malé ruce, proto hraji na gamepadu ... na gamepadu hrajou FPS dva typy lidí: 1) konzolisti a za 2) lidi co nemají skill a nic netrefí

popř. držení prstů na WSAD je nějak problematické ?

jinak ja na chlapa malé ruce mám ..ale asi ne tak jako Vy jako žena....
23.11.2014 12:19:46   89.177.80.xxx 74
WASD opravdu problem neni, shift, caps-lock atd. uz jo. Rekla bych ale, ze zpusob ovladani her je vec kazdeho z nas.
23.11.2014 19:31:20   83.240.16.xxx 35
Jenže to tu valná většina diskutérů nikdy nepochopí. Pokud nepoužíváte K+M, tak si asi zasloužíte trest smrti... stejně tak jako když máte AMD grafiku ale někdo je přesvědčený, že jedině nVidia pasuje do PCI slotu správně (v případě červeného tábora si pčehoďte značky).

Osobně gamepad nesnáším a ovládání na klávesnici+myš bych za nic nevyměnil, ale pokud vám to vyhovuje nemám s tím nejmenší problém.
23.11.2014 10:27:12   94.113.196.xxx 32
No tak schválně , pošli foto své ručky položené na klávesnici
20.11.2014 12:53:43   62.245.113.xxx 172
Já jen doplním pár poznatků, ať tu nejsou jen komentáře ohledně Lucky (navíc holky s malýma packama jsou fajn ).

Kdykoli se teleportuji do Khilana Bazaar, tak je tam slyšet střelba a červení útočí na kopečku na modré. Asi bug. Což je docela otrava, protože se tam teleportuji pořád po mé zkušenosti, že jsem odtud šel pěšky do hor (mapa doprava a dolů) a na pár set metrech mě napadla asi 3 různá zvířátka. Takže teleportace a použití té prďokoptéry, která je tam vždy přistavena, mi problém se zvířátky vyřešil. Doletím si kam chci. Většinou je to na vyvýšené místo u nepřátelského tábora a odsniperování nepřátel za použití tlumiče. Dobytí tábora bez toho, aby vás viděli, je totiž ohodnoceno velkými XP a AI je dementní. Když objeví mrtvolu, chvíli panikaří a rozběhnou se vaším směrem, po chvilce se ale uklidní a vrací se k běžnému nicnedělání.

Ve hře nejsou zvířátka, ale pěkný ku*vy. Že tam orel sebere dobře vzrostlou kozu, to bych ještě překousnul pro efekt, ale vážně mě nebaví vystřílet celou UZI do tlamy tygra, aby už dal pokoj. Po zásahu ze sniperky na komoru by to zvíře už taky nemuselo utíkat, ale programátoři očividně nejsou myslivci, aby věděli, jak zvíře vs. kulka fungují.

Dokonce se divím, že tam jsou ještě nějací obyčejní lidé, protože je každou chvíli napadne zvíře nebo orel. Po chvíli je to velmi otravné, poslouchat pořád jejich křik.

Dál jsem se oproti Lucce zasekl napravo od Khilana Bazaar u prvního mostu. Na jeho vzdálenější pravé straně jsou nějaké šutry u svahu, mezi tím trochu vody a dá se mezi to zapadnout tak nádherně, že se nedá vyskákat. Takže je nutná teleportace. Zjištěno u napadnutí konvoje, což naštvalo, protože mi zbývalo zneškodnit poslední auto.

Docela mi trvalo, než mi docvaklo, že plakáty se na vyvýšených místech, kde člověk nedosáhne, ničí Molotovem.

Některé masky ve hře, které se mají vzít či zničit, jsou třeba na skříni v budově. Než mi došlo, že se dají i rozstřelit (tedy nejen vzít), dostrkal jsem zblbý z ostatních her ke skříni krabice a vyskočil jsem na ně, abych masku sebral. Nešlo to, ač jsem byl díky tomu přímo u ní. Prostě je to na místě, kam se normálně člověk neměl dostat a programátoři ji chtěli zničit, tak jí musí rozstřelit, i když doskáčete na 5cm od ní.

Pokud bych to shrnul, oproti FC3 je velký přínos prďákoptéra, nemusíte se srát s asi zmutovanýma zvířátkama z posiloven. Jinak je to naprosto stejné (pominu jízdu na slonu či lození po skalách atd.), jen z vysokohorského prostředí. FC3 bylo super, protože to bylo něco nového, FC4 hraji, protože nic normálního teď na hraní není. No baví mě to daleko míň.
20.11.2014 17:25:51   80.90.131.xxx 80
Hele ať si to každý hraje s čím mu to vyhovuje. Já jsem zastánce gamepadu u Fify a u Need for speed a ty hrozné WRC série, které se nedají ovládat. Jinak myška a kláveska/volant.

Škoda tich screenshotů.

Jinak opravdu, Far Cry 3 s novým kabátem a pár nových knoflíků..nic víc, což je plus
20.11.2014 10:02:55   82.142.105.xxx 132
Pokud to je taková zábava, jako byla trojka, tak mě to bude bavit přesně 6 hodin a pak to opět odinstaluju

Letos mě nebavilo z FPS snad nic, Wolf úplně propadnul, Alien přestal bavit...všechno je to na jedno americký brdo.
20.11.2014 10:56:10   86.45.234.xxx 12
https://www.youtube.com/watch?v=JLCXMIYKeXw&feature=youtu.be

Dochazi jakoby k rozkladani textur, mam ovladace 344.75, dela to v nastaveni od LOW az po ULTRA, i primo NVIDIA nastaveni dela stejne chyby...
20.11.2014 14:24:12   93.99.208.xxx 03
To je naprosto normální. Divim si že sis toho nevšiml i v jiných hrách. FC4 sem nehrál, ale nejspíš to má na svědomí nastavení kvality prostředí/modelů. Rozhodně na to nemá vliv kvalita textur.
20.11.2014 15:58:34   86.45.234.xxx 11
kdepak, tohle mi nedela v zadny jiny hre... a pokud ano, tak rozhodne ne u tak blizkych predmetu jako je ve videu...
20.11.2014 11:20:23   94.242.73.xxx 197
To se opět nedá číst, tady nejsme ve škole, místo těch žvástů jak od nějaké učitelky někde ve škole (nemůžu si pomoci, ale text od Jiříkové mi tak vždy vyzní) sem dejte raději HW testy jako u FC3! Sice už existuje nVidia Guide pro FC4, ale chtělo by to udělat stejně jako u FC3 :-) A prosím, Jiříkovou už sem nepouštějte, opravdu nejsme někde na střední
20.11.2014 11:46:15   62.240.164.xxx 85
Průměrná sestava, to mě dost rozesmálo
20.11.2014 16:30:57   81.161.61.xxx 34
A aká je to podľa teba zostava ? Starší,nepretaktovaný cpu,dve generácie stará gpu strednej triedy - do špičky to má rozhodne daleko,ale nieje to ani žiadny šrot,takže podľa mňa autorka dobre zhodnotila svoju zostavu ako priemernú.
20.11.2014 12:44:57   90.64.24.xxx 50
Ked si v hre nastavim SMAA miesto MSAA tak pozadie sa vyrazne rozmaze, je tam velky Depth of Field efekt. U msaa je pozadie ostre bez vyrazneho DoF efektu. Je to dost divne.
20.11.2014 12:58:30   62.141.0.xxx 2713
Já jsem si recenzi s chutí přečetl. Ocěňuji že nad tím někdo proseděl nějakou hoďku aby mi sdělil co můžu očekávat. A že recenze je vždy subjektivní, je snad jasné každému.
Normálně do diskuzí nepíšu, protože když jsem fanda něčeho jiného, nevím proč se k tomu vyjadřovat, a pokud jsem fanda, tak buď přidám něco konkrétního, nebo je opět zbytečné mlátit prázdnou slámu.
Ale když jsem si přečetl sexistickou urážku jednoho z přispěvatelů, tak mě to nadzvihlo. Jednak by se měl dotyčný omluvit, pokud není úplný asociál, protože ať by byl ten článek jakkoliv nekonečně blbý (což není), není to důvod pro urážky.
A jednak by si každý měl uvědomit, že tím jen odhaluje své vlastní komplexy - ať už z vlastní sexuální frustrace, nebo trauma ze školy (další přispěvatel) apod. Rozhodně to nic neříká o autorce, byť si to dotyční přejí - ale tak to prostě není. Říká to jen o vás a vašich problémech.
20.11.2014 13:24:05   126.204.172.xxx 1411
Vsak od toho je internet, aby si tihle frustrovani hosici mohli anonymne ulevit. Umi asi klikat misi a zabijet monstra v kompu, ale nneumi se slusne chovat. Nejvic me bavi, jak se berou vazne. Jednou je to hra a kazdej si ji ma hrat jak se mu chce a jak ho to bavi.
20.11.2014 13:29:58   94.242.73.xxx 77
..to jo, ale ne číst slohové práce
20.11.2014 16:36:52   81.161.61.xxx 106
Súhlas. Mne sa náhodou článok celkom páčil a riešiť tu či autorka hrá na gamepade,alebo na klávesnici a myši ? Je to jej vec,každému vyhovuje niečo iné.
20.11.2014 13:40:34   194.213.219.xxx 104
doufám, že to: "ještě lepší než předchudce bylo míněno ironicky"
20.11.2014 14:09:50   194.160.223.xxx 1611
bwurm napisal cistu pravdu a mal by sa ospravedlnit ten ko**tko co neustale utoci na luciu...vsetci co sme tu nemozeme zato ze je panic a byva z rodicmi ktory mu kupili pocitac
20.11.2014 14:26:25   93.99.208.xxx 134
Myslím že PC-Gamer pičoval i na jiném, zato herním webu.
Řekl svůj názor, to nikomu neberu, ale urážky si mohl odpustit.
20.11.2014 14:38:36   194.213.41.xxx 113
to mohl, to kvituji, ale ve většině ostatních argumentů má pravdu...
20.11.2014 16:18:55   94.242.73.xxx 137
..píše ten, který pouívá v každé druhé větě vulgarismy.. Je mi 28, bydlím už čtyři roky bez rodičů, mám snoubenku a budeme se brát a určitě panic nejsem :-) A určitě si myslím že L.J. opravdu píše ty recenze jako nějaké slohové práce, když se ti to líbí, tak proti gustu.....jak už zde bylo jednou zmíněno, nekritizuji to, že to hrála a už vůbec jsem neřešil to, že třeba hrála s gamepadem, ale ten styl je opravdu prostě jako někde ze školy
20.11.2014 20:20:23   193.85.174.xxx 1019
Proč vždycky nějaký čobolák začne vykřikovat takovéto věci. Nemáš ponětí jak žiju a jaký mám život ty blázne, tak se uklidni.
20.11.2014 17:22:34   188.175.136.xxx 54
autorka na pár místech přehání, ale jinak s ní docela souhlasím. mi osobně se FC4 hodně líbí. u trojky jsem se dobře bavil a čtverka mě zatím baví taky. zvířátka jsou občas svině neskutečné, na nosorožce je potřeba jít opatrně, orel je taky mrcha... určitě nesouhlasím s názorem na hudbu, hudba IMHO k atmosféře hry sedí skvěle a je jednoduše nádherná. lezení po skálách je pěkné zpestření, hledání zajímavých lokací dá občas zabrat pozornosti... já jsem spokojený.
20.11.2014 19:52:25   83.240.16.xxx 131
Víte, stejně se mi ale stýská po hardwarovém, rozboru pana Šulce...
20.11.2014 20:45:07   213.192.10.xxx 60
Ještě jsem hru nehrál, ale pokud je to vylepšený Far Cry 3 v novém kabátu, tak proč ne.

Každopádně nechápu zlozvyk vývojářů vydávat nedodělané, neodladěné hry plné bugů. Být zákazníkem Ubisoftu u zabugovaných her jako Watch Dogs, Asasin, Far Cry 4, tak brzo přestanu u Ubisoftu nakupovat.
20.11.2014 21:11:07   141.170.129.xxx 194
No na 9/10 to rozhodně není . Je to to samý jako trojka, jen v jiném prostředí, ale kvalitou se to neposunulo nikam. Čím déle člověk hraje , tím více zjišťuje kolik hrubých chyb hra obsahuje a je to jen další průměr co si nezaslouží více než 6-7/10 Žádný posun vpřed
Myslím , že hodně z nás si to zahraje jen proto , že prostě dnes není co hrát
21.11.2014 06:47:58   88.103.247.xxx 83
Tak to by ale tenhle rok musely mít všechny hry maximálně 7/10, když žádná opravdu originální hra nevyšla a všechno je jen pokračování (nebo vykrádačka jiného titulu). Snad jen ten Wolf a Alien by trošku vyčníval nad šedým průměrem...
22.11.2014 16:14:56   78.80.222.xxx 42
tak jo napisu sem take. dokonce jsem si kvuli tomu overil nekolik let zpomenute heslo

nemuzu jinak nez rict, ze krome prostredi FC4 se moc od FC3 nelisi. jedna se o pobihani z mista na misto pri plneni prakticky stejne otravnych ukolu typu zabij, najdi atd. jejich rozmanitost neni moc velka, takze se to cele otravne opakuje porad dokola. obsazovani checkpoitu a radio vezi je take stejne. opet nudny stereotyp porad dokola.
po precteni recenze kdy se slecna ci pani rozpliva nad uzastnosmi hry to ve me budi myslenku ze ji ubisoft podplatil

nicmene abych nebyl jen skarohlid, hra je opravdu hezka i prostredi je velice pekne. hratelnost je az na drobnosti pomerne dobra. herni linii zatim posoudit nemuzu, protoze jsem se moc daleko nedostal a asi ani nedostanu. s jednim souhlasim, hlavni zaporak je opravdu pusobivy (soudim ale jen podle zacatku hry)

co uz je horsi je to, ze v nastaveni "low a medium" hra vypada naprosto otresne, nema zadne stiny a vubec chybi spousta efektu a pokud zapnu "high nebo vyzsi" tak hra ma osvetlena mista presvetlena a tam kde ma byt stin je tma jako v pr..... vicemene to vypada jako absolutni svetlo a absolutni tma. je to pro me nehratelne v mistnostech nevidim ani dvere a pokud se zatoulam nekam mezi skaliska, je to jen otazka casu nez spadnu a zacinam znovu. nainstalovane mam posledni ovladace od nvidie kde se pise, ze jsou pro FC4 delane. jeste vyzkousim zdali si stim neporadi nvidia experience

shrnuti:far cry byl dobry pocin od lidi kteri se jiz na ostatnich dilech nepodileji a jejich serie crysis byla uzasna ve vsech smerech. pokracovani Far Cry bylo pro me bohuzel zklamanim. vzdy jsem se tesil a u kazdeho dalsiho dilu jsem byl zklamany.
FC2 des a hruza kdy hrac zbesile lita po mape a plni nesmyslne porad stejne ukoly dokola (najdi, prines, zabij)
FC3 to same jen v jinem kabatu. FC4... no co dodat zase to same
22.11.2014 16:57:52   78.80.222.xxx 31
problem se stiny byl nevhodne zvoleny ambient oclusion po prepnuti na SSAO je vse v poradku a vidim normalne. horsi je, ze hra zapomela muj puvodni postup. ani nevim jestli se mi to chce rozjizdet znovu
4.12.2014 16:37:33   46.39.187.xxx 01
Tohle chování (včetně zapomenutí sajvů) vypadá na kradenou verzi hry . Měl jsem podobné problémy, po zakoupení jsou pryč.
23.11.2014 12:58:47   89.102.116.xxx 20
na to že jde o hru optimalizovanou spíš pro NV lze říci že na AMD grafice s posledními ovladači běhá dobře. Mám r9 280 mírně taktovaný na 1094Mhz a ve hře mám vše na max s 4xMSAA a vypnutým blur efektem v rozlišení fHD a je to plynulé. A zároveň musím konstatovat že toto je první hra které při ultra detailech plně vytíží 3GB paměť
24.11.2014 14:26:32   188.194.227.xxx 110
Chapu, ze to autorku recenze jako zenu nezajimalo, ale hlavni otazka nas vsech muzu je - jsou tam nahe kozy jako v trojce?
Do minusu bych urcite pridal nepreskocitelne animace (ktere se zase konaji, jak jsem pochopil z naznaku).
28.11.2014 12:53:17   80.79.86.xxx 12
Pre mna osobne je FC4 zabavna zalezitost.8 z 10.
Lucie : Vas styl pisania je fajn, vobec nevadi. Aspon to nieje prilis suchoparne.
28.11.2014 14:09:28   91.121.145.xxx 100
Kdyz ctu o novem Far Cry jako o horkem adeptovi na hru roku, rikam si, ze bud uz jsem na hrani moc starej a zapsklej, nebo je soucasna generace gameru vazne napul dementni. Cokoliv od Ubisoftu z poslednich skoro deseti let se podle me neda hrat. Sice se na to obvykle krasne kouka, ale jinak je to pokazde tupe a ubijejici opakovani nekolika primitivnich ukolu, ktere jednou za uherak prerusi naznak jakehosi plytkeho deje, po nemz nasleduje presun na jinou mapu s novou davkou naprosto identickych ukolu. To vse pri obtiznosti "s klidem dohratelne i pri akutni intoxikaci halucinogeny a zlomeninou deviti prstu na rukou z deseti", aby to nahodou nebylo pro nejakeho rozmazleneho fracka moc frustrujici.
30.11.2014 16:35:47   46.173.194.xxx 30
Taky me prijde ze sem na dnesni hry uz starej problem je ze sem vyrustal na doom 1 ,hexen,wolfenstein 3d,avp 1,half 1 deus ex atd. Z novejsich titulu byl vybornej stalker jenze ten krachl gothic 1,2 vyborny rpg 3 dil pruser o 4 radsi ani psat nebudu z puvodnim gothicem mel spolecnyho jen nazev dalsi hra co je mrtva ,fear 1 vybornej horor i oba 2 datadisky 2,3 propadak hra je mrtva ,doom 4 nedohlednu,half 3 taky ,deus ex 4 taky,ze stredovekych strategii stronghold 1 ,crusader ,3 propadak dalsi dil urcite nebude.Jediny akcni hry co se za 2 roky daly hrat byl crysis 3 a metro last light ze strategii starcraft pristi rok cekam jen na gta 5 a dalsi dil starcraftu .Ubisoft vydal jen jednu dobrou hru a to byl FAR CRY 1 škoda že neudelali pokracovani 1 urcite by to dopadlo lip .Problem dnesnich her je ze jsou delany pro dementy hra vam ukazuje kdy otevrit dvere kdy skocit kdy kleknout kdy otevrit inventar automaticky se do her cpe autoheal dokonce vam hra pomaha i mirit HRA vas nuti NEPREMYSLET.Ahc jo jdu si radsi zahrat deus ex 1 od Warrena Spectora mejte se.

Redakce si vyhrazuje právo odstranit neslušné a nevhodné příspěvky. Případné vyhrady na diskuze(zavináč)pctuning.cz

94 čtenářů navrhlo autorovi prémii: 30.2Kč Prémie tohoto článku jsou již uzavřené, děkujeme za váš zájem.
Tento web používá k poskytování služeb soubory cookie.