Hlavní stránka Multimédia Hry a zábava Splinter Cell: Blacklist — tichý zabiják v DirectX 11
Splinter Cell: Blacklist — tichý zabiják v DirectX 11
autor: Tomáš Šulc , publikováno 28.8.2013
Splinter Cell: Blacklist — tichý zabiják v DirectX 11

Pokračování Splinter Cell s podtitulem Blacklist se na obrazovky vrací po třech letech. Ačkoliv hra stejně jako předchůdce Conviction běží na starší technologii Unreal engine 2.5, vypadá její grafika díky množství vylepšení skvěle. Odpovídají tomu však i hardwarové nároky, pro „vše na maximum“ je potřeba skutečně výkonný počítač.


Splinter Cell: Blacklist — tichý zabiják v DirectX 11

Splinter Cell: Blacklist — tichý zabiják v DirectX 11

Splinter Cell: Blacklist — tichý zabiják v DirectX 11

Při vysokém nastavení detailů v režimu DirectX 9 jsou nároky Splinter Cell: Blacklist na výkon grafické karty poměrně rozumné. Abyste si hru plynule zahráli, doporučuji alespoň průměrných čtyřicet snímků za sekundu. Na ty se v nízkých rozlišeních dostanete s grafickými kartami typu nVidia GeForce GT 640 nebo AMD Radeon HD 7730, ve středních s GeForce GTX 650 nebo Radeonem HD 7750 a ve vysokých s GeForce GTX 650 Ti nebo Radeonem HD 7790.



 
Komentáře naleznete na konci poslední kapitoly.
52 čtenářů navrhlo autorovi prémii: 25.2Kč Prémie tohoto článku jsou již uzavřené, děkujeme za váš zájem.
Tento web používá k poskytování služeb soubory cookie.