Hlavní stránka Multimédia Hry a zábava XCOM: Enemy Unknown — legenda v Unreal Engine 3
XCOM: Enemy Unknown — legenda v Unreal Engine 3
autor: Tomáš Šulc , publikováno 17.10.2012
XCOM: Enemy Unknown — legenda v Unreal Engine 3

Nový XCOM: Enemy Unknown je předělávka osmnáct let staré klasiky. Za tu dobu se mnohé změnilo. XCOM je kupříkladu plně trojrozměrný a běží na technologii Unreal Engine 3. I pod tímto kabátkem se ale skrývá kvalitní tahová strategie. V rozboru jsme změřili její na nároky na výkon počítače a prošli jsme nastavení detailů.


XCOM: Enemy Unknown — legenda v Unreal Engine 3

XCOM: Enemy Unknown — legenda v Unreal Engine 3

XCOM: Enemy Unknown — legenda v Unreal Engine 3

Nároky na výkon procesoru má XCOM poměrně nízké. Ačkoliv s rychlejšími procesory hra výrazně škáluje, na stanovenou hranici 40 fps se dostanete i se slabými modely. Z testovaného spektra postačily všechny procesory včetně slabého dvoujádrového modelu AMD Phenom II X2 s frekvencí pod 3 GHz. Problémy s plynulostí tak budou mít jen majitelé starších procesorů jako je AMD Athlon X2 a pravděpodobně také Intel Core 2 Duo.



 
Komentáře naleznete na konci poslední kapitoly.
56 čtenářů navrhlo autorovi prémii: 28Kč Prémie tohoto článku jsou již uzavřené, děkujeme za váš zájem.
Tento web používá k poskytování služeb soubory cookie.