Hlavní stránka Multimédia Hry a zábava XCOM: Enemy Unknown — legenda v Unreal Engine 3
XCOM: Enemy Unknown — legenda v Unreal Engine 3
autor: Tomáš Šulc , publikováno 17.10.2012
XCOM: Enemy Unknown — legenda v Unreal Engine 3

Nový XCOM: Enemy Unknown je předělávka osmnáct let staré klasiky. Za tu dobu se mnohé změnilo. XCOM je kupříkladu plně trojrozměrný a běží na technologii Unreal Engine 3. I pod tímto kabátkem se ale skrývá kvalitní tahová strategie. V rozboru jsme změřili její na nároky na výkon počítače a prošli jsme nastavení detailů.


XCOM: Enemy Unknown — legenda v Unreal Engine 3

XCOM: Enemy Unknown — legenda v Unreal Engine 3

XCOM: Enemy Unknown — legenda v Unreal Engine 3

Pokud zapnete vyhlazování hran, sníží se framerate jen minimálně, v některých případech dokonce vůbec. Nároky hry při nejvyšším nastavení detailů a zapnutém vyhlazování hran (efekt FXAA, nejde o plnohodnotné vyhlazování) jsou proto de facto stejné jako při vypnutém vyhlazování. Pro plynulé hraní okolo 40 fps je tedy ve všech rozlišeních třeba grafické karty na úrovni AMD Radeon HD 7770/nVidia GeForce GTS 450.



 
Komentáře naleznete na konci poslední kapitoly.
56 čtenářů navrhlo autorovi prémii: 28Kč Prémie tohoto článku jsou již uzavřené, děkujeme za váš zájem.
Tento web používá k poskytování služeb soubory cookie.