Hlavní stránka Multimédia Hry a zábava Ridge Racer: Unbounded — odbytá konverze z konzolí
Ridge Racer: Unbounded — odbytá konverze z konzolí
autor: Tomáš Šulc , publikováno 10.4.2012
Ridge Racer: Unbounded — odbytá konverze z konzolí

Série Ridge Racer dosud vycházela jen pro herní konzole. S pokračováním Unbounded se to mění a série se konečně dostává i na PC. Společně s tím přišla i změna vývojáře a herního enginu. Vizuální stránka je poměrně pěkná a bez vysokých hardwarových nároků, konzolový původ však nezapře — chybí téměř veškerá nastavení.


Ridge Racer: Unbounded — odbytá konverze z konzolí

Ridge Racer: Unbounded — odbytá konverze z konzolí

Ridge Racer: Unbounded — odbytá konverze z konzolí

Vyhlazování hran zubatý Ridge Racer nutně potřebuje a post processing technologie jsou jedinou nadějí, jak získat alespoň nějaké vyhlazení. Morfologický antialiasing AMD hodně pomáhá, je však poměrně náročný na výkon. V nižších rozlišeních potřebujete k naprosto plynulému běhu hry alespoň Radeon HD 6850, ve vyšších je pak ideální alespoň Radeon HD 5870.



 
Komentáře naleznete na konci poslední kapitoly.
26 čtenářů navrhlo autorovi prémii: 8.2Kč Prémie tohoto článku jsou již uzavřené, děkujeme za váš zájem.
Tento web používá k poskytování služeb soubory cookie.