Hlavní stránka Multimédia Hry a zábava Dungeon Siege III — portování z konzolí zabíjí zdařilou sérii
Dungeon Siege III — portování z konzolí zabíjí zdařilou sérii
autor: Tomáš Šulc , publikováno 18.7.2011
Dungeon Siege III — portování z konzolí zabíjí zdařilou sérii

Před pár týdny se na trh konečně dostalo třetí pokračování akční RPG série Dungeon Siege a nutno říct, že po technické stránce prodělalo spoustu změn. Společně s přechodem na herní konzole dostala hra nový engine, PC hráči z něj však nadšeni nebudou. Grafika je totiž stejná jako na konzolích a nezachrání ji ani nízké HW nároky.


Visual Effects Quality

Dungeon Siege III — portování z konzolí zabíjí zdařilou sérii

Dungeon Siege III — portování z konzolí zabíjí zdařilou sérii
Visual Effects Quality High / Low

Nastavení Visual Effects je v zásadě přejmenovaná položka post processing. Po vypnutí ze scény zmizel lehký opar, rozdíly jsou však patrné jen při přímém porovnání screenů. Rozdíl ve výkonu jsem nenaměřil.

Motion Blur

Dungeon Siege III — portování z konzolí zabíjí zdařilou sérii

Dungeon Siege III — portování z konzolí zabíjí zdařilou sérii
Motion Blur On / Off

Motion Blur rozmazává obraz při rychlém pohybu hlavního hrdiny. Nenašel jsem však žádnou scénu, kde by byl motion blur efekt patrný.

Minimální x maximální nastavení grafiky

Dungeon Siege III — portování z konzolí zabíjí zdařilou sérii

Dungeon Siege III — portování z konzolí zabíjí zdařilou sérii
Maximální / minimální nastavení grafiky (pro zvětšení klikněte)

Dungeon Siege III — portování z konzolí zabíjí zdařilou sérii

Dungeon Siege III — portování z konzolí zabíjí zdařilou sérii
Maximální / minimální nastavení grafiky (pro zvětšení klikněte)

Rozdíly mezi maximálním a minimálním nastavením grafiky jsou zejména stíny, dalších rozdílů si už příliš nevšimnete (například textury a modely jsou dokonce naprosto stejné). I tak jsou ale rozdíly ve výkonu propastné a snížení nastavení na minimum přineslo s ATI Radeonem HD 5670 nárůst počtu fps téměř na trojnásobek. U první scény to bylo z 27 na 72 fps, u druhé pak z 27 na 74 snímků za sekundu.



 
Komentáře naleznete na konci poslední kapitoly.
30 čtenářů navrhlo autorovi prémii: 13.4Kč Prémie tohoto článku jsou již uzavřené, děkujeme za váš zájem.
Tento web používá k poskytování služeb soubory cookie.