Hlavní stránka Multimédia Hry a zábava Dungeon Siege III — portování z konzolí zabíjí zdařilou sérii
Dungeon Siege III — portování z konzolí zabíjí zdařilou sérii
autor: Tomáš Šulc , publikováno 18.7.2011
Dungeon Siege III — portování z konzolí zabíjí zdařilou sérii

Před pár týdny se na trh konečně dostalo třetí pokračování akční RPG série Dungeon Siege a nutno říct, že po technické stránce prodělalo spoustu změn. Společně s přechodem na herní konzole dostala hra nový engine, PC hráči z něj však nadšeni nebudou. Grafika je totiž stejná jako na konzolích a nezachrání ji ani nízké HW nároky.


Dungeon Siege III — portování z konzolí zabíjí zdařilou sérii

Dungeon Siege III — portování z konzolí zabíjí zdařilou sérii

Dungeon Siege III — portování z konzolí zabíjí zdařilou sérii

Jak se dalo podle slabší vizuální stránky usuzovat, i na nejvyšší nastavení není Dungeon Siege III nijak extrémně náročný. Pokud si vystačíte s hraním v režimu bez vyhlazování hran, postačí vám k plynulému hraní i slabší grafická karta. S kartou na úrovni nVidia GeForce GTS 450 / AMD Radeon HD 5750 / 5770 si naprosto plynule zahrajete i ve vyšších rozlišeních, do nízkých rozlišení jako 1280 × 1024 px postačí třeba i slabý ATI Radeon HD 5670.



 
Komentáře naleznete na konci poslední kapitoly.
30 čtenářů navrhlo autorovi prémii: 13.4Kč Prémie tohoto článku jsou již uzavřené, děkujeme za váš zájem.
Tento web používá k poskytování služeb soubory cookie.