Hlavní stránka Multimédia Hry a zábava Civilization V — tahová strategie v DirectX 11
Civilization V — tahová strategie v DirectX 11
autor: Tomáš Šulc , publikováno 29.10.2010
Civilization V — tahová strategie v DirectX 11

Podzim vždy znamená příchod těch nejočekávanějších herních hitů roku. Sem rozhodně patří i pátý díl slavné strategické série Civilization, na který se zaměříme v tomto článku. Hra vás totiž možná překvapí svými vysokými nároky na výkon procesoru i podporou DirectX 11.


Civilization V — tahová strategie v DirectX 11

Civilization V — tahová strategie v DirectX 11

Civilization V — tahová strategie v DirectX 11

Pokud si zapnete čtyřnásobné vyhlazování hran, jde framerate logicky o něco dolů, byť rozdíly nejsou velké a vliv rozlišení a vyhlazování na výkon je u hry obecně poměrně malý. V nízkých rozlišeních tak k plynulému hraní na nejvyšší detaily včetně vyhlazování stačí GeForce GTX 275/Radeon HD 4800, v 1680 × 1050 px bystě měli mít GeForce GTS 450/Radeon HD 5700 a podobně je tomu v nejvyšším testovaném rozlišení 1920 × 1200 px.



 
Komentáře naleznete na konci poslední kapitoly.
63 čtenářů navrhlo autorovi prémii: 23.5Kč Prémie tohoto článku jsou již uzavřené, děkujeme za váš zájem.
Tento web používá k poskytování služeb soubory cookie.