Hlavní stránka Multimédia Hry a zábava ArmA 2 - perfektní grafika a extrémní nároky
ArmA 2 - perfektní grafika a extrémní nároky
autor: Tomáš Šulc , publikováno 10.6.2009
ArmA 2 - perfektní grafika a extrémní nároky

Na nové pokračování české válečné hry Operation Flashopoint a ArmA se určitě těší snad každý český a slovenský hráč válečných akcí. Ale je vůbec na co se těšit? Co se týče hardwarových nároků, není ArmA 2 rozhodně pro každého. Vynikající grafika je totiž vykoupena opravdu pekelnými nároky.


ArmA 2 - perfektní grafika a extrémní nároky
-pro zvětšení klikněte-

ArmA 2 - perfektní grafika a extrémní nároky
pro zvětšení klikněte (zdroj: Bohemia Interactive Studio forum)

ArmA 2 - perfektní grafika a extrémní nároky
pro zvětšení klikněte (zdroj: Bohemia Interactive Studio forum)

ArmA 2 - perfektní grafika a extrémní nároky
pro zvětšení klikněte (zdroj: Bohemia Interactive Studio forum)

ArmA 2 - perfektní grafika a extrémní nároky
pro zvětšení klikněte (zdroj: Bohemia Interactive Studio forum)

ArmA 2 - perfektní grafika a extrémní nároky
pro zvětšení klikněte (zdroj: Bohemia Interactive Studio forum)

ArmA 2 - perfektní grafika a extrémní nároky
pro zvětšení klikněte (zdroj: Bohemia Interactive Studio forum)

ArmA 2 - perfektní grafika a extrémní nároky
pro zvětšení klikněte (zdroj: Bohemia Interactive Studio forum)

ArmA 2 - perfektní grafika a extrémní nároky
pro zvětšení klikněte (zdroj: Bohemia Interactive Studio forum)



Tagy: ArmA 2 Operation Flashpoint Real Virtuality Engine fps 3D výkon  


 
Komentáře k článku
RSS
Pouze registrovaní uživatelé mohou přidat komentář!
10.6.2009 03:04:32   88.100.204.xxx 537
Máte to hezký, až na to že se po najetí myši nezobrazí jinej screen, ale celý to zmizí.
10.6.2009 09:07:57   83.240.22.xxx 20
Uz jsem to opravil. Novy system je v tomto cely naky podrbany. Napred ty obrazky nechtel zobrazovat vubec a kdyz jsem to zacal editovat, tak mi vzdy znicil tag. Zajimave je, ze u starsich clanku obrazky jedou.

Tak jsem to zatim dal jako dva obrazky pod sebe a do priste se to pokusim vyresit
10.6.2009 06:13:01   83.208.229.xxx 542
Rozbalit komentářPříspěvek byl automaticky zabalen pro velké množství negativních hlasů.
10.6.2009 06:28:50   93.99.22.xxx 56
Už to hraju, ale je to dost zabugovaný, takže čekám na optimalizační, ale i na opravný patch.
Je to škoda, protože by to byl celosvětovej trhák, ale díky těmto muškám se kluci připravují o hodně zákazníků.
10.6.2009 15:13:01   93.99.22.xxx 02
http://games.tiscali.cz/reviews/arma-2-exkluzivni-video-reportaz/index.asp

Doporučuji zkouknout.
10.6.2009 07:27:18   194.228.248.xxx 3023
U Crysis jsem dokázal pochopit, že žádná optimalizace nejde, protože prostě ta grafika je luxusní a není co optimalizovat. U GTA IV je pochopitelné, že konverze z konzole se taky blbě optimalizuje.
Ale u téhle hry tomu nevěřím. Měli by s tím něco udělat.
10.6.2009 07:47:31   80.188.215.xxx 719
Fakt by nešlo přidat ještě i GTX 275 ? Zajímalo by mě o kolik to půjde hůř oproti 280...
10.6.2009 08:28:44   77.240.98.xxx 2115
Opravdu nechápu ty vývojáře, že nedají podporu pro core 2 quad??!!! To je fakt na po**** a čekají jako na co-kdyby to "náhodou" utáhly dvoujádra tak co by se s tím páraly že??!! To samé platí o SLI/Cross., to jako kdyby byly 100 let za opicema- přece jen quad CPU a dual GPU už s námi nějaký ten pátek- (spíš nějaký ten rok) jsou ! ! !
10.6.2009 09:01:44   62.209.192.xxx 518
Rozbalit komentářPříspěvek byl automaticky zabalen pro velké množství negativních hlasů.
10.6.2009 14:02:33   90.178.125.xxx 911
Co nechápeš? Hra jede na upraveným 10let starým enginu, a v tý době se nepoužíval AntiAliasing, SLI a vícejádrové procesory.
Obecně vyrobit hru, která by podporovala více jader je obrovsky složité a finančně náročné. Většinou se zůstane u jednoho hlavního jádra + nezávislé věci(fyzika, Ai) jdou do druhého.
10.6.2009 09:09:05   83.240.22.xxx 142
Proc pridavat GTX 275, kdyz je v testu 280ka s velmi podobnym vykonem?
10.6.2009 08:58:39   90.177.17.xxx 31
Po dlouhý době hra co mě zaujala. Ale vypadá to že ještě není ve fázi plné dotaženosti. Určitě se dočkáme lepší podpory ze strany grafických ovladačů a dost možná že vyjde i patch od Bohemia Interactive a do tý doby já si počkám, páč nejsem z těch, co musí mít všechno hned. Do tý doby doporučuju nedočkavcům koupit vodní chlazení a přetaktovat procesory na 4GHz+

PS: Vypadá to na pěkný herní léto! Kdy má vlastně vyjít Mafia II? Nějak už se roztrhává pytel s trailerama a ingame videama.
10.6.2009 09:13:29   15.219.153.xxx 19
Rozbalit komentářPříspěvek byl automaticky zabalen pro velké množství negativních hlasů.
10.6.2009 09:19:50   195.212.29.xxx 1915
Arma 2 je z mojho pohladu absolutny nedorobok.

preco to tak vidim ?
Mam i7 920, a gtx 295, ak mam hrat hru v relativne nizkom rozliseni (1024x1280) tak je podla mna prinajmensom divne ze na takejto konfiguracii nedosiahnem 35+ fps. Ako je mozne ze pri Crysis (ktory podla mna vyzera dost podobne) mam minimum 35 ?

Nechcem hovorit nic proti vyvojarom, ale vydat hru ktora i pri dnesnych najvykonnejsich zostavach v takomto rozliseni dava 15 fps je smiesne a nehorazne, (nehovorim priamo o Arma2 ale aj o inych). Teraz mi to pripada ze vyvojarom a studiu staci ze hru vydaju v takom stave ze sa da spustit a nieco sa na obrazovke hybe... smutne
10.6.2009 09:27:56   85.207.122.xxx 302
Ony ty šoupátka ve hře ukazují víc možnosti enginu než možnosti dnešního hw. Já říkal, že kdyby ty šoupátka nešla dát "tak dozadu" a kdejaká vokurka by si mohla honit triko, že jede na max. s fps kolem 40 a nebyla tak frustrovaná. Za čas by udělali patch, který by "zázračně" zvedl možnosti enginu a někdo další na svém nejnovějším hw by to už taky spustil na max a taky by si mohl honit triko a všechny vokurky by byly spokojený.
10.6.2009 17:11:46   83.240.99.xxx 43
Jenže hru prodávají screenyshoty a ty se dělají se šoupátkama na max.
Kdyby tam dát nešly byly by screeny ošlivý a nikdo by to nechtěl.
10.6.2009 09:22:08   85.207.122.xxx 818
balor2 napsal:
Opravdu nechápu ty vývojáře, že nedají podporu pro core 2 quad??!!! To je fakt na po**** a čekají jako na co-kdyby to "náhodou" utáhly dvoujádra tak co by se s tím páraly že??!! To samé platí o SLI/Cross., to jako kdyby byly 100 let za opicema- přece jen quad CPU a dual GPU už s námi nějaký ten pátek- (spíš nějaký ten rok) jsou ! ! !
A odkud si vzal, že nepodporují čtyřjádra??? Vždyť už i v doporučené sestavě je uvedeno čtyřjádro.
10.6.2009 09:28:52   212.24.150.xxx 64
jako grafika paradni, nektere screeny vypadaji az fotorealisticky - o tom zadna... nicmene minimalni rozdil mezi rozlisenimi mi napovida spise o vylozene opomenute optimalizaci enginu, protoze preci jen narust pixelu a detailu neodpovida narustu fps
10.6.2009 10:04:24   147.229.196.xxx 155
Citace:
To při nastavení 100 % renderuje scénu v daném rozlišení, při 200 % v dvojnásobném. Místo 1920 × 1200 px je celá scéna renderována v 3840 × 2400 a následně se převádí zpět do 1920 × 1200.


pan autor by si mohol vybrat, ci dvojnasobne alebo stvornasobne, pretoze 3840x2400 / 1920x1200 = 4
10.6.2009 10:08:31   82.119.108.xxx 53
Prva vec, celkom ma zaujimalo ci sa financna kriza nejak prejavy aj v hrach,nie v zmysle ukoncenia vyvoja a podobne, ale skor v hw narokoch hier kedze ludia su dnes este menej ochotny investovat.
Co sa tyka Arma2 tak by ma zaujimalo ci takto zabugovany je aj ten ich vojensky simulator co dodavaju armadam alebo tam tiez im len predvedu "betu" a realne funkcnu im dodaju tak po roku a pol a niekolkych patchoc.
A ta hw narocnost, ono by to nebolo zle, ja osobne nemam psychicky problem hrat na strednych nastaveniach, problem je skor ze vyrobcovia sa ohanaju grafikou z maximalnych nastaveni a ked si to clovek kupi zisti ze to ako tak bezi na medium a este to vyzera ako rok pozadu.A ked si hrac nastavi grafiku na minimum tak to vyzera horsie ako 2-3 roky stare hry na max ktore bezia v pohode.
10.6.2009 23:08:38   147.32.122.xxx 83
Jak Operace Flashpoint tak i ArmA1 byly v dobe vydani totalne zabugovane a nehratelne. Holt to je zpusob kluku z Bohemia Interactive Studio... a jaka je soucastnost? Operace Flashpoint na verzi 1.96 je v podstate bezchybna. Ja jsem rad, ze Armu2 vydali uz ted, sice ano, je zabugovana a narocna... ale to se prave casem spravy... vyjdou patche a hardware postoupi. Muzeme byt tak radi, ze aspon do te doby, nez to bude stoprocentni uz muzeme hrat aspon neco.
14.6.2009 08:45:33   62.168.125.xxx 20
samozrejme. na crysis tiez kazdy na zaciatku nadaval a teraz si ho zahras na priemernom dnesnom pc dost slusne
10.6.2009 10:15:56   80.188.23.xxx 84
Hra vypada pekne. Screeny jsou libovy, naroky mimo misu. Nepodpora SLI hre hodne uskodi a neoptimalizace pro 4jadra jakbysmet. Mam pomerne vykonnej stroj, ale tuhle hru si neporidim. Aspon zatim. Az vydaji, jestli se tak vubec stane, optimalizace pro vyse zminene neduhy, zacnu uvazovat. Kdyz si hru nemuzu vychutnat na poradne detaily pri rozumnych fps, jsou to vyhozene penize
10.6.2009 10:54:55   87.244.197.xxx 96
Kam ten svet PC hier speje??? Kupim si Komp za 2000 EUR a zistim,ze v hrach mi je akurat tak na ....
- Podpora 4-Jadier- NULA bodov!
-Podpora SLI/CF- NULA bodov!
-Bugy v hre-NULA bodov!

Nato,ze je v sucasnosti kriza si vyvojari velmi veria,ked vydavaju take veci! Moj osobny NAZOR je taky,ze za 10 rokov sa budu hrat na PC uz len online hry. Vsetko ostatne bude na konzolach.
10.6.2009 11:15:53   147.251.53.xxx 2110
"S Athlonem X2 si stále moc nezahrajete, ale s Core 2 Duo na slušné frekvenci už byste uspět měli"

Co je zase tohle?! To je zase žvást. Ono to jde napsat i úplně obráceně a zase to bude pravda(teda alespoň stejná pravda, jako je to teď)

"S Core 2 Duo si stále moc nezahrajete, ale s Athlonem X2 na slušné frekvenci už byste uspět měli"

Ta "slušná frekvence" je trochu relativní, nemyslíte?
10.6.2009 11:30:49   91.127.152.xxx 112
Uz od zaciatku bolo nad slnko jasne ze to dopadne takto i ked sme vsetci tajne dufali ze sa uz nemoze opakovat scenar ala ARMA1 mame to tu a este v horsom prevedeni. Ja NEPOCHOPIM ako moze niekto vydat hru ktoru by som mozno nazval tak rannou betou a este sa tvaria ako je vsetko v pohode. To tam nemaju testerov ktory to testuju a nasledne na to opravuju vsetky bugy? Ved takymto sposobom prichadzaju o nie male zisky.Nebolo by lepsie hru doladit vychytat vsetky bugy poriadne ju optimalizovat a potom vydat? Co cakaju? Ten clanok k nemeckej verzii ktory celu hru potopil na plnej ciare bol opravneny-sam som sa o tom presvedcil. Ja osobne som zrusil predobjednavku na CE a spravil som dobre pretoze by som asi ne-slusne nadaval. Som sklamany ale myslim ze pani z BI budu ovela viac ked zistia ze sa predalo len par kusov ...
10.6.2009 11:57:13   84.42.154.xxx 12
grafika je opravdu skvela, berna realite, kdybych srovnal crysis, rekl bych, ze je to podobne, a ze ja snad ARMA lepsi v realnejsim nasvetleni, ale jinak na me crysis pusobi podobne detailne jako ARMA 2 ze screenshotu, opravdu to potrebuje optimalizaci, Crysis vypada taky skvele, a pritom jej utahnou bez problemu dnesni mainstreamove karty. Jinak GTX275 by byla do testu zbytecna, je vykonem stejna jako GTX280.
10.6.2009 12:32:17   94.112.59.xxx 91
No jo, ale ty řeči s tím, že patchem přidají podporu více jádrových CPU jsou naprostý nesmysl. To musí umět ten Engine a když někdo dělá hru na 10 let starém Enginu aniž bych přepracoval a pouze ho "vylepšuje" tak se nemůže divit. Myšlenka, že tam "prostě aktualizují" nějaké DLL je úplně z cesty, to nejde udělat bez radikálního zásahu do zdrojáku. Ten Patche bude potom v podstatě tou hrou samotnou bez textur a objektů... A nemyslím, že by to udělali... To je takové typicky české řešení. Geniální hra, kterou poschazují technické problémy, třeba to "AA řešení" - to je úplně typické...
10.6.2009 11:57:15   85.207.122.xxx 40
Suma někdy v říjnu 2008 se vyjádřil k tématu, zda je pro ArmA 2 lepší dvou či čtyřjádro: "Our intention is to scale at least to some extent to quad cores (this means with quad cores you should have either better performance in some scenes than in dual cores). Therefore the game should run better on Quad Core compared to Dual Core assuming they both run at the same frequency. That said, you can get higher frequency Dual Core for the same money as you could get Quad Core. My prediction is 3.3 GHz Dual Core will most likely run the game better than 2.5 GHz Quad Core, while both will cost you approximately the same. One thing to note: different scenarios / workloads may show different performance patterns - e.g. it is possible missions with huge numbers of units will runner better on 2.5 GHz Quad Core than 3.3 GHz Dual Core."
10.6.2009 12:09:24   158.196.40.xxx 1122
pořád si někdo stěžuje, že hra není graficky dokonalá pak si někdo stěžuje že je moc náročná, lidi vy si nevidíte do úst, myslíte si, že graficky 'dokonalá' hra poběží na 'obyčejný' grafice vpohodě, lážoplážo? tu grafickou 'dokonalost' musí grafika 'vyrobit' proto si této dokonalosti užijí lidé kteří více investují do hw a výrobce přesně obsáhne tu nejširší část lidí, na min. si to zahrajeme skoro všichni s herním pc, sice minimum ale hrajeme a kdo chce tu 'max. dokonalost' a nemůže bez ní hrát tak si holt pořídí i odpovídající hw...
10.6.2009 12:33:47   80.188.23.xxx 179
Ja myslim, ze si do ust vidim docela dobre. Cetl jsi clanek? Asi moc ne. Hrat to na minimum? Pak si to nemusis kupovat a nainstalovat Flashpoint, jelikoz to graficky bude stejne. A investovat vice do HW? Kdyz GTX 295 dava prumerne 31 fps na stredni detaily pri 1680x1050? A SLI to nepodporuje? A neni to ani optimalizovane pro 4jadra? Chlape, ty ses zblaznil Vzhledem k temto skutecnostem zrejme neni system, na kterym si to zahrajes na max pri slusnych fps. Mozna tak s ASUS Mars a i7 pod dusikem Tudiz tahle hra ztraci smysl a jsou to jen vyhozeny penize.
10.6.2009 13:25:37   212.5.211.xxx 41
Pekny priklad aky je rozdiel medzi hernym vyvojarom a game engine developerom
aj GTA IV je super hra ale engine je nanic

dufam ze na fore bude nejaky config pre 1680x1050 4xaa 16xAF ktory na 4870 hodi 40FPS
10.6.2009 12:46:36   62.134.46.xxx 81
shipo napsal:
Co nechápeš? Hra jede na upraveným 10let starým enginu, a v tý době se nepoužíval AntiAliasing, SLI a vícejádrové procesory.
Obecně vyrobit hru, která by podporovala více jader je obrovsky složité a finančně náročné. Většinou se zůstane u jednoho hlavního jádra + nezávislé věci(fyzika, Ai) jdou do druhého.
Nezáleží na tom jak dlouho tu technologie je, záleží jak dlouho jí používájí vývojáři(např DX10 grafiky jsou tu tři roky, a stále se spíš používá DX9).


Promin, ale to neni omluva pro neschopnost vyvojaru. SMP tu uz ne opravdu dlouho a od posledniho dilu ubehlo par let.

Proste udelali nekolik hodne tragickych rozhodnuti. Misto aby pouzili zkusenosti ze stareho enginu a udelali novy, jen obohatili stary. Dalsi, to obohaceni probihalo podle me hodne spatne. Podle me ten engine je uplne presne ten samy co stary, jenom hrubou silou ma na detailnejsi textury a podobne.

Autor clanku by si mel sundat ceske ruzove bryle. Takovy hype a nadseni je uplne neopodstatnene. Crysis je stale o rad(y) lepsi. A dneska uz neni problem ji rozjet plynule.

Rozdily ve vegetaci a celkove komlexnosti terenu jsou docela markantni. Kdyz se podivate na modely postav take zjistite ze Crysis je na tom lepe.

Ale to uplne nejkomictejsi je, ze kdyz se detaily stahnou na minimum a vypada to jako stare CSko, nebo Quake3, stale to bezi max na 50-60 fps.

Tohle neni herni magazin, takze hratelnost nehodnotim. Co se ji tyci, tak je to minimalne hodne zajimava hra, velice zazivna ( tu chvili co mam tu cest ) a za to si zaslouzi vyvojari podekovani. Ale grafika a engine jako takovej? Pfff... to je proste tragedie.
10.6.2009 12:49:40   78.102.184.xxx 36
Hehe, njn, hra na POČÍTAČ, ne PC Tady aspon vidite, kdyz to ma trochu vypadat a byt realisticke, jak jsou ty PC zoufale pomala vec a muze to mit treba 10Ghz a 10TB pameti. Ta architektura je proste pomala.
Navic AFAIK to je prece primarne simulator pro armadu, tem to asi na nejakym SGI mainframu pojede, tohle holt uz chce technologii, no ;)
10.6.2009 14:18:30   62.134.46.xxx 23
Lamicz napsal:
Hehe, njn, hra na POČÍTAČ, ne PC


Omg... co je tohle zase za napad? Cetl jsi ten clanek? Autorovo patolizalstvi te asi taky ovlivnilo. Ta hra jde bez AA zoufale na TOP masine soucasnosti. Grafika je +- stejna ale vetsinou horsi nez Crysis. To je proste tragedie vyvojaru. Jestli ma ta hra bugy se tu nehodnoti, tady se hodnoti graficky engine te hry a to je totalni bastl.

BTW SGI mainframe ma trosku jinou architekturu. Pochybuju ze by tam Armu rozjeli.

Realisticka grafika jde. Ale kdyz se holt zesloni vyvoj enginu, tak to je problem.
10.6.2009 13:00:09   212.111.7.xxx 71
Hra podporuje SLI i Crossfire ale je potreba spravne nastavit profil v ovladacich. Na BI foru se o tom pise.
10.6.2009 13:10:36   80.188.23.xxx 10
Defakto mas pravdu, kazda hra se v podstate necha pustit na SLI kdyz to natvrdo nastavis v ovladacich, otazkou je, jak to pojede. Rozhodne ne tak hladce, jako v pripade, ze by pro SLI hra vyla optimalizovana. Veci druhou je, aby to jeste nezhorsilo jeji beh... Nebylo by od veci to vyzkouset... Pokud ma nekdo tu moznost
10.6.2009 13:21:29   158.195.167.xxx 72
Jako vsechny hry od BI sou bugle na zacatku, ale na datum vydani se hodne tlacilo z mnoha stran a tak je tu proste ne 100% ani 80% hra, ale tak u BI sem si aspon jist ze to patchy udelaj, jak tady uz bylo naznaceno OFP 1.96 jede 100%, Arma I v 1.14 taky takze za 3-6 mesicu pojede i tohle. Ja bych v tech prehnanych narocich nevidel az takovej problem, za 6 mesicu prijednou nove GFX, vice lidi bude mit lepsi CPU a verim ze pribuje podpora vice jader a najednou uz bude vas HW dostacujici.
10.6.2009 13:25:00   158.195.167.xxx 14
Jako ja sem zacinal OFP na Celeronu 667mhz a radeonu 9000 a tehdy to byla jina slideshow, pak sem presel na lepsi stroj a najednou se mi ukazali nove moznosti enginu. Pri soucasnem stavu HW si muzu engine Arma II nastavit tak aby vypadal jako u arma I a pujde mi to +- na rovnakych fps. Proste ten system je dobre nastaven tak ze kadzy si to muze spustit tak dobre na co mu dostacuje jeho vykon, navic silna stranka her od BI je zpetna kompatibilita a proto doplnky treba i do OFP pujdou proste jenom zkonvertovat do arma II jak tomu bylo i u arma I. Proto porad stejny engine.
10.6.2009 13:31:41   80.188.23.xxx 101
Souhlas, ale v tuto chvili vystrelit 9 kil za polotovar a cekat, jestli se docka radne optimalizace je blahovost. Nakup bude mit smysl az budou funkcni optimalizace k dispozici. A v tu dobu uz jiste bude hra za priznivejsi cenu
10.6.2009 14:49:27   90.176.240.xxx 62
No grafika je sice hezká, ale co z toho, když si to na tom skoro nikdo nezahraje, takže nechápu tento krok vývojářů.
A na Low detaily vypadá hra jak OFP
10.6.2009 15:04:15   89.173.59.xxx 74
Grafika vozidiel a vojakov na vysokej urovni, porovnatelnej a este lepsej ako crysis prostredie pre zmenu menej detailne ako v crysis.. a naroky neskutocne. Ak to vyvojari spravili len na jedno jadro, tak su to.. radsej nebudem vraviet co. Niekto sa tu chce nabalit na zrecyklovanom prehistorickom engine, ale takto to chlapci nejde dalej, dufam ze sa poucite a dalsiu hru uz hodite na daky novy DX11 engine.
A pan Sulc, mam pocit ze sa autorov az moc zastavate, zasluzili by si na pranier.
10.6.2009 15:06:45   194.228.125.xxx 11
No myslim, ze na PS3 to pojede uplne normalne a ne jen na PS3 ... :-)

http://ps3.ign.com/dor/objects/958403/arma-2/videos/arma2_trailer _021309.html

Jinak zajimavej bastl, mit kartu za 5000 a vic, tak si trham vlasy :-D
10.6.2009 15:12:04   77.48.93.xxx 10
No nevím jak to testoval,ale ty výsledky tomu nevěřím!Hru sem testoval na mé sestavě Q9550 Maximus II 4G 1066 DDR2 A grafika 4870 a vista 64bit narozdíl od něj mi šlo nastavit vše na maximum hra tedy běžela na max ve všech nastavení a v rozlišení 1920x1200 a výsledek snímky se pohybovali mezi 20 až 50 fps a ukazovalo to vytížení procesoru 68 procent a pamět to samé přes 60 když byl rozhovor s člověkem z bohenie tak on sám říkal že bude lepší čtyřjádrový procesor že ta hra je na to stavěná a grafika se nemá lišit od konzolové verzi.tak že jak tu ukazujou že hra běží na 15fps je hovadina.
10.6.2009 23:46:04   78.98.10.xxx 40
Grafika sa nema lisit od konzolovej verzie a na konzolach bude plynula a na PC sa to ledva hybe??? To mi potom pride ako primarny vyvoj pre konzole a nepodarena prerabka na PC ...
10.6.2009 15:50:38   84.242.99.xxx 71
Obrazky vypadaj fakt dobre..Udelat Realistickou vec je daleko narocnejsi nez nejaka supr libiva grafika..Tzn porovanavat Armu2 a Crysis je uplne mimo ...Vizuelni a vykonovej rozdil mezi DX9 a DX10.x je nulovej.A proste kdyz de vse udelat v DX9 tak proc to delat v vDX10. Podpora neomezenyho poctu CPU , se brzo stane standart. Ted se vyvojari spis ridi trhem, kde stale vyhrava 2 jadro. Ale i dnes uz by mela bejt moznos vice nez 2 jadro vyuzit..O SLI/CROSS to je vylozene blbost to nevyuzit. I kdyz si myslim , ze arma2 furt pouziva single core render, tzn zalezi na frekvenci jadra co komanduje grafiku.A pri poctu veci ktery se snazej kreslit uz jadro na normalni frekvenci nestaci.. A renderovat vice jadrama je slozitejsi nepomerne. TZN arma3 uz stejnak bude muset frcet na necem novem..protoze frekvence CPU uz moc nahoru nepoleze, ale co poleze nahoru , bude jejich pocet..TZN nebojim se , ze HW do army2 nedoroste..Ale dalsi dil uz bude chtit..novej Render engine. Respektive..Nove vsechno.. DX11 a CS zamavaji konecne s fyzikou i AI
10.6.2009 16:54:55   80.188.215.xxx 85
Hele, pánové jabato můžete testovat hru, která vlastně u nás ještě ani nevyšla ? Vyšla pouze v Německu. Takže všechny ty kecy - já už to hraju znamenají hraju německou warezovou verzi,protože nevěřím že by si hned všichni běželi pro verzi v německém jazyce a ta warezová verze je prý úmyslně zabugovaná... Hra v obchodech není, obtelefonoval jsem všechny krámy s hrami co znám a nikde ji nemají, má vyjít až za týden. Takže možná bych byl trochu opatrný na to - já to mám, já to hraju a mě to nejde...

PC tuning vydal článek o týden dřív, hra má podle některých i-net shopů vyjít sedmnáctého, jinde je neurčité konec června...
10.6.2009 18:25:45   212.111.7.xxx 40
To's me pobavil
Copak nevis, ze existuji i jine nez krabicove verze her??
Za 50 euro http://petergames.de/Armed-Assault-2.48.0.html
Navic si jde hru opatchovat neoficialne na anglickou. A stejne samotna hra neni primo v nemcine, jen titulky a menu.
10.6.2009 17:16:46   85.70.16.xxx 27
Malda.st napsal:
Ja myslim, ze si do ust vidim docela dobre. Cetl jsi clanek? Asi moc ne. Hrat to na minimum? Pak si to nemusis kupovat a nainstalovat Flashpoint, jelikoz to graficky bude stejne. A investovat vice do HW? Kdyz GTX 295 dava prumerne 31 fps na stredni detaily pri 1680x1050? A SLI to nepodporuje? A neni to ani optimalizovane pro 4jadra? Chlape, ty ses zblaznil Vzhledem k temto skutecnostem zrejme neni system, na kterym si to zahrajes na max pri slusnych fps. Mozna tak s ASUS Mars a i7 pod dusikem Tudiz tahle hra ztraci smysl a jsou to jen vyhozeny penize.



a nemyslíš náhodou že se ta optimalizace zlepší?! co třeba patche, nové ovladače ke grafikám atp?!co třeba to hrát na 64bitu?!
ten kdo si to chce zahrát si to zahraje takže tu nemotej, já tě nenutím si to kupovat a hrát...
navíc si neuvědomuješ, že se zřejmě jedná o graficky nejdokonalejší hru, která tu zatím je, tu dokonalost si jen tak z prstu nevycumláš....
10.6.2009 23:43:14   78.98.10.xxx 52
Malda.st ma pravdu ... a ty trepes blbosti ... co je na tej hre dokonale ??? Grafika urcite nie, naroky urcite nie, optimalizacia urcite nie, fyzika urcite nie ... tak mi prosim povedz co je na nej take dokonale ????
10.6.2009 20:29:24   77.236.210.xxx 62
tos seefe...neni takovej probleem udelat dech beroucii grafiku ...problem je to pak optimalizovat aby se to vubec hejbalo.. cili ... studia sou schopnyyy ti vytvorit grafickee orgie ktery se nepohnou ani o frame..ale to jim na chleba asi moc nevydela vid?
10.6.2009 20:41:45   90.179.231.xxx 21
honimirek04 napsal:
Malda.st napsal:
Ja myslim, ze si do ust vidim docela dobre. Cetl jsi clanek? Asi moc ne. Hrat to na minimum? Pak si to nemusis kupovat a nainstalovat Flashpoint, jelikoz to graficky bude stejne. A investovat vice do HW? Kdyz GTX 295 dava prumerne 31 fps na stredni detaily pri 1680x1050? A SLI to nepodporuje? A neni to ani optimalizovane pro 4jadra? Chlape, ty ses zblaznil Vzhledem k temto skutecnostem zrejme neni system, na kterym si to zahrajes na max pri slusnych fps. Mozna tak s ASUS Mars a i7 pod dusikem Tudiz tahle hra ztraci smysl a jsou to jen vyhozeny penize.



a nemyslíš náhodou že se ta optimalizace zlepší?! co třeba patche, nové ovladače ke grafikám atp?!co třeba to hrát na 64bitu?!
ten kdo si to chce zahrát si to zahraje takže tu nemotej, já tě nenutím si to kupovat a hrát...
navíc si neuvědomuješ, že se zřejmě jedná o graficky nejdokonalejší hru, která tu zatím je, tu dokonalost si jen tak z prstu nevycumláš....


Radne si precti me komentare Jak uz jsem napsal drive, nakup teto hry bude mit smysl, az budou k dispozici funkcni optimalizace. A pak hra treba bude i za priznivejsi cenu. Ale ted koupit za 9 kil polotovar je blaznovstvi. A tva poznamka o graficky nejdokonalejsi hre je taky asi trochu z cesty. Mozna je graficky dokonala, ale kdo si tu dokonalost vychutna pri tech narocich? Kolik gameru na dnes nadupanou masinu na takove urovni, aby si dopral v tomhle titulu graficke orgie? Hratelna uroven detailu na prumernem stroji tu tvoji "dokonalost" degraduje na grafickou uroven Flashpointu. A nikdy jsem netvrdil, ze me nutis si to koupit Jen rikam, ze s trochou vule by se hra dala optimalizovat, aby rozumne behala na prumernem hernim kompu a s opravdu vykonnym strojem si clovek mohl vychutnat maximalni graficky pozitek, co hra nabizi. Ale tak tomu momentalne neni. Zatim je hra jen polotovar...
10.6.2009 22:34:51   78.98.93.xxx 124
OK, viem že ma za tento príspevok zvrzáte, ale čo je na tej grafike pekné? Iste, peknučké textúry, slušné modely, ak ich nevidíte v pohybe... Ale zazoomujeme si trošku bližšie a vidíme slabučkú mimiku tváre, chybky v textúrach, sem tam menej polygónov ako by sa patrilo.
Myslím že práve úroveň grafiky hardwarové nároky vôbec neospravedlňuje. Hra síce pomerne dobre, ale osobne mi taký Crysis prišiel graficky "celistvejší" (ale nie reálnejší, no grafika sa mi páčila viac práve tam)
Engine nepodporuje multiGPU, multiCPU, ani len optimalizovaný antialiasing.
Rozumiem že čas a nadriadení tlačili, ale osobne by som si zabugovanú a pekelne náročnú hru nekúpil len preto, aby som ďalšiích pár rokov/mesiacov čakal na updaty od vývojárov aby to konečne normálne chodilo.
10.6.2009 23:40:48   78.98.10.xxx 53
nezvrzame ... MAS TOTIZ UPLNU PRAVDU ...
10.6.2009 23:39:46   78.98.10.xxx 71
Este viac takych vyvojarov ako Bohemia a nezahrame si ani Tetris ... stale drzat nazive uz v zaklade otrasny engine je chore ... radsej mali zapracovat na niecom novom, nie pouzit zaklad z dob GeForce2 ...
11.6.2009 00:17:35   85.71.77.xxx 21
ono to je mozna tim, ze vyvoj hry v ceskych (nejen) podminkach trva ponekud dyl nez vyvoj cpu/gpu
11.6.2009 08:21:28   94.113.67.xxx 51
Ta hra je náročná, ale neoptimalizovaná? Kdyby nebyl optimalizovaný, tak by asi těžko zvládl 1500 AI - http://www.youtube.com/watch?v=8KK6Fo3Y0AU&fmt=22
11.6.2009 11:00:47   217.11.246.xxx 22
Hru jsem nehrál a zatím si ji asi nekoupím, ale podle screenů je vidět kde je zakopaný pes. Ten engine opravdu hodně připomíná starý flashpoint.Vypadá to, že fotorealistiské grafiky bylo dosáhnuto (krom nových efektů) použitím textur s velmi vysokým rozlišením. Měla by tedy pomoci graf. karta s více než 512MB paměti a ekvivalentní propustností. Hra bude celkově náročná na paměť a práci s ní. Toto potvrzuje výrazný náskok i7 na mnohem nižší frekvenci, než C2D, (i když hra podle všeho nedokáže využít vícejaderné procesory) stejně tak dobré skore phenomů.
Neviděl jsem výsledky s athlonem X2, ale domnívám se, že výkon, který jim na stejně taktováné C2D chybí, v této hře doženou právě díky integrovanému paměťovému řadiči.
Taky myslím, že stejně jako patche od Bohemia int. pomůžou patche od ati/nvdidia.
11.6.2009 11:32:38   90.182.58.xxx 81
Ten test je bohuzel naprosto spatne a zaver ohledne vice jader je uplne mimo, bohuzel.
11.6.2009 22:02:57   78.98.103.xxx 01
Pod toto sa kľudne podpíšem. Textúry sú vo vysokom rozlíšení, ale textúry naozaj niesú všetko.
11.6.2009 11:05:09   90.182.58.xxx 112
Tento test je bohuzel z velke casti cely spatne, pokusim se ukazat proc, v pripade zajmu me muze pan Sulc kontaktovat mailem. Predevsim ttest musi byt proveden tak aby testoval ruzne aspekty zateze protoze Arma2 neni hra kde by typ zateze byl porad stejny.
1)nejnesmyslnejsi zaver je ohledne podpory multiprocesingu. Vyuziti jader zavisi na granulite vlakem. Protoze cim mensi tasky sou tim vetsi je rezije na jejich management a tak by byly v nevyhode pouze dvoujadrove procesory, musi byt granulita vlaken pomerne velka. To znamena ze popkud testujete scenu, kde je malo AI vice jader se nepouzije. Z toho take vyplyva, ze klasicke mereni task managerem nebude fungovat, pokud ruzna vlakna na ruznych jadrech dobehnou ruzne rychle, pak se bude stavat ze jadra musi pockat nez jim bude pridelen dalsi task, protoze klasicke mereni dela prumer prez nejaky cas, muzou vycjazet pro ruzna jadra zatizeni ruzna.
2) v ruznych situacich bude graficka karta zatizena ruzne, pro smysluplny test je treba zjistit narocnost na fill rate - napriklad mnoho partycl efektu, narocnost na transport dat prez sbernici, napriklad ve mestech, kde je mnoho rozmanitych modelu atextur. Narocnost na shadery, treba vodni plochy. Z toho vyplyva ze na ruznych kartach a v ruznych situacich budou naroky na HW ruzne a bude na ne mit odlisny vliv nastaveni grafiky (predevsim fillrate optimizer, videomemory a shading detail). V pripade anroku nasbernici je treba si uvedomit, ze hra masivne streamuje, takze vliv na vykon bude mit i diskovy subsystem vcetne radice.

Pokud bude mit autor nejake specificke dotazy, rad na ne zodpovim, tento test je bohuzel zcela spatne - vychazi totiz ze skusenosti s beznymi hrami, kde je kostantni zatez HW, takto se ale u sofwaru ktery simuluje VR dynamicky neda postupovat. Jan Hovora
11.6.2009 11:17:39   90.182.58.xxx 114
zmerit kriticke aspekty vykreslovani, narocnost na fill rate - napriklad mnoho kourovych efektu, narocnost na transport dat prez sbernici, napriklad ve mestech, kde je mnoho rozmanitych modelu a textur. Narocnost na shadery, treba vodni plochy. Z toho vyplyva ze na ruznych kartach a v ruznych situacich budou naroky na HW ruzne a bude na ne mit odlisny vliv nastaveni grafiky (predevsim fillrate optimizer, videomemory a shading detail). V pripade naroku na sbernici je treba si uvedomit, ze hra masivne streamuje, takze vliv na vykon bude mit i diskovy subsystem vcetne radice a rychlost opercni pameti.

Pokud bude mit autor nejake specificke dotazy, rad na ne zodpovim, tento test je bohuzel zcela spatne - vychazi totiz ze skusenosti s beznymi hrami, kde je kostantni zatez HW, takto se ale u sofwaru ktery simuluje VR dynamicky neda postupovat. Jan Hovora
11.6.2009 13:43:45   89.29.84.xxx 42
Tento výklad je pane Hovora velmi pěkný, nicméně mě jako "laika" zajímá, jaký výkonnostní přínos na mě v ArmA čeká pokud investuji do drahého QC proceru, protože ty běžé jsou zdá se absolutně nedostatečné. Podle tohoto testu je rozdíl mezi DC a QC nula. Vy tvrdíte, že takto se měřit nedá. A já se ptám, kde tedy uvidím reálný nárůst výkonu v této hře při použití QC ????
11.6.2009 14:44:56   90.182.58.xxx 62
Jakmile budete ve hre mit vetsi bitvu Ai nebo hostovat hru jako server, rozdil sakra poznate.
11.6.2009 13:47:09   193.179.209.xxx 63
Opravdu hezke, takze mereni FPS je spatne? Opravdu mi hra pujde plynule, kdyz mi napriklad Fraps bude ukazovat 15 FPS? PRominte, ale jestli hrac napise, ze se hra neda hrat kvuli narocnosti, tak je mi naprosto jedno kolik AI a jak dynamicky a co simuluje. Proste si ji nekoupim, protoze si chci zahrat na svem normalnim pocitaci a ne simulovat slideshow pro NATO.
11.6.2009 14:47:03   90.182.58.xxx 60
Asi jsem se nevyjadril dost jasne. Pan Sulc vzal prvni misi v cutscene, zmeril ji a na zaklade toho dosel k naprosto spatnym zaverum. Je to jako kdyby si nainstaloval hru, spustil intro s renederovanym filmem a nasledne dosel k zaveru ze hra vubec nevyuziva GPU. Presne to se totiz stalo, protoze 1. hratelna cutscena neni vubec tipicka mise, ale cutscena zmeril uplne nesmysly i kdyz to delal poctive.
11.6.2009 14:59:01   90.182.58.xxx 70
Jeste jinak, polopaticky receno, bud Musi pan Sulc zmerit nejake typicke mise ve hre a ne uvodni ingame intro (ty budou ale zavisle na jeho zpusobu hrani - existuji cheety jak odemnout mise) nebo si musi pripravit nejaky synteticky test v mission editoru (ktery zas ale nemusi uplne odrazet bezne hrani), ktery testuje jednotlive aspekty HW. Dokonce mam pocit, ze takovy test uz existje , jmenuje se tusim arma2 mark, tam by pak podobne mereni mohlo byt zajimave.
11.6.2009 16:43:10   86.43.172.xxx 22
Ja som osobne tuto hru velmi ocakaval a tesil sa na nu. Podla screenov vyzera bombovo, ale moj 2 roky stary C2D 6700 to uz asi nerozdycha. A na novy Comp zatial nemam zbytocne prachy. Mna osobne este trochu zasmutilo, ze v hre je problem aj so Sli, pretoze mam 2x9800GTX+. Vyuzitie procesoru pri simulacii AI chapem ale, ze rozdiel v fps medzi 9800gtx a 295gtx je minimalny, to uz nie. Dufam, ze patch to zmierni resp. vylepsi, inak tie peniaze investujem do niecoho ineho.
12.6.2009 15:24:15   83.240.22.xxx 23
Panu Hovorovi už jsem reagoval na mail, ale mail zveřejňuji i zde:

V první řadě by mne především zajímalo, proč je chybou testovat hned v první části kampaně. Samozřejme nejsem blázen, abych fraps zapínal ve chvíli, kdy se na obrazovce objeví logo Bohemia Interactive, ale fraps jsem zapínal až ve chvíli, kdy kdy se na obrazovce objevil HUD a mohl jsem svoji postavu plně ovládat (tedy až po

cutscéně). V této chvíli se hra renderuje zcela regulérním způsobem a není zde nastaven žádný fps lock či něco podobného. Dle vaší argumentace jsem testoval video... Hru jsem samozřejmě sám zkoušel hrát i dál a na sestavě Core 2 Quad Q6600 @ 3 GHz a GTX 280 byly výsledky srovnatelné s těmi uvedenými v testu.

Nemějte mi to prosím za zlé, ale působí to na mne jako snaha znehodnotit celé cesty (zda úmyslná či ne, nemohu posoudit).
12.6.2009 15:25:07   83.240.22.xxx 23
Proto se musím zeptat, jak je možné, že renomovanému německému magazínu PC Games Hardware vyšly de facto stejné výsledky a závěry jako mně? Také zkušenosti běžných uživatelů jsou podobné jako mé postřehy v testu. Za sebe mohu odkázat na naše PCTuning fórum, ale i na vašich fórech uživatelé jistě postují zkušenosti s hraním a nároky hry.

Například tohle je z našeho fóra, staré jen několik hodin:
Jeste sem to trochu otestoval a udelal sem si testovaci kolecko kolem zakladny v normalni misi a tady sou vysledky.
vse very low min dohled
2009-06-11 199:21 - arma2
Frames: 1298 - Time: 31646ms - Avg: 41.016 - Min: 32 - Max: 51

Normal 100filtr dohled 2500m
2009-06-11 19:11:40 - arma2
Frames: 890 - Time: 34120ms - Avg: 26.084 - Min: 22 - Max: 35

Vse high 100filtr dohled 2500m
2009-06-11 19:15:23 - arma2
Frames: 837 - Time: 35149ms - Avg: 23.812 - Min: 17 - Max: 35
12.6.2009 15:26:36   83.240.22.xxx 12
Vse very high 100filtr dohled 2500m
2009-06-11 19:17:44 - arma2
Frames: 792 - Time: 35459ms - Avg: 22.335 - Min: 14 - Max: 33

Jeste sem nahral video, kde to testuju
http://www.youtube.com/watch?v=jK5owQbEnRw
kazdopadne je to des bes :| .
V boji je to samozrejme jeste horsi.

_________________
CPU-Phenom II 920 2800Mhz@3720MHz 1.47V,MB-Gigabyte GA-MA790X-UD4 - AMD 790X,PAMET-2x2GB A-DATA DDR II 1066MHz

Extreme Edition,HDD-HITACHI 200GB SATA2+WD6400AAKS 640GB,GK-Asus GTX 260 Matrix@782/1728/2450

Tak teď už opravdu nevím, kde jsem udělal v metodice chybu a proč všem vychzí stejně špatné výsledky...

Co se týče podpory vícejádrových procesorů, máte pravdu. Na tuto skutečnost jsem zapomněl a je pravděpodobné, že v situacích s několika desítkami či stovkami vojáků ovládaných AI budou procesory škálovat.
12.6.2009 15:27:08   83.240.22.xxx 22
Takže pokud hra jede

v méně náročné situaci na Core 2 Quad i Core 2 Duo na 3 GHz okolo 30 snímků za sekundu, budu mít i v náročné situaci Quadem řekněme velkoryse těch 30 snímků za sekundu a na dvoujádrovém procesoru to sleze někam k 16-18 fps... Škálování zde vidět je, můj test je v tomto ohledu nepřesný, ale nevím, zda je z pohledu vývojáře hry čím se chlubit

Další Váš argument je, že se ArmA 2 na každé počítačové sestavě a na různých místech hry chová jinak. S tím mi nezbývá než souhlasit. Někde by byla chyba, kdyby hra jela všude stejně na sestavě za 10 a 30 tisíc a stejně se

chovala v obří bitvě i při sledování země. Budu velmi rád, když si ze sebe nebudeme dělat legraci a budeme se brát vážně.

Rád bych se také zeptal, proč je ve hře nastavení jako Fillrate Optimizer a naopak chybí klasický antialiasing.
12.6.2009 15:27:17   83.240.22.xxx 22
Jako grafik jistě víte, jak se vyhlazování hran běžně řeší, a že místo renderování scény ve čtyřnásobném rozlišení by bohatě stačila podpora klasického 4× Multisamplingu, který by přinesl čtyřnásobně kvalitnější AA při cca třetiných nárocích než 200 % Fillrate Optimizer. Nicméně je možné, že zde toto nastavení je z jiného důvodu.
14.6.2009 15:51:57   85.207.234.xxx 01
Na Vašem místě bych neřešil, čím se mají chlubit vývojáři a řešil bych vlastní výtvor a konečně smazal zavádějící a nepravdivé věty:
"Nezáleží přitom, zda máte Core 2 Duo či Core 2 Quad. Vícejádrové procesory hra statečně ignoruje, zajímá ji jen hrubý výkon jediného jádra. ".
FSAA chybí kvůli problémům, které má se stíny. ale protože podle slov vývojářů dělá totéž i v jiných hrách a mikomu to nevadí, tak podporu FSAA pravděpodobně přidají. Kdybyste v rámci přípravy na test zašel na 5 minut na Arma 2 fóra, nemusel byste se ptát.
P.S. taky byste se dozvěděl, že mezi uživateli fóra žádné hromadné zděšení nad "neoptimalizací" nepanuje. A věřte tomu, že ač fanoušci, nejsou ovce, co BIS všechno sežerou.
11.6.2009 19:26:10   90.178.223.xxx 51
Tak trochu do mlýna :http://www.youtube.com/watch?v=OiDu1tLMAEg a tady ,hardwarová náročnost http://www.youtube.com/watch?v=1ST7ms8TbFk&feature=related,doufám že si obrázek ztoho udělá každý sám
12.6.2009 00:48:00   86.63.202.xxx 21
kreatin napsal:
http://www.youtube.com/watch?v=OiDu1tLMAEg a tady ,hardwarová náročnost http://www.youtube.com/watch?v=1ST7ms8TbFk&feature=related,doufám že si obrázek ztoho udělá každý sám


já teda nevím, na tuhle hru se těším snad víc, než na Vánoce , ale koukam na tvoje videa a nezdá se mi hra tak náročná. Je sice pravda, že ten klučina to hraje na hodne vysoce taktovanym DC, nicméně pokud pan Hovora má pravdu, tak na tom zas tak špatně nebudeme . Pár patchů a vono to pude ;) :>
12.6.2009 12:17:52   62.134.46.xxx 25
Jan Hovora napsal:
...
Z toho vyplyva ze na ruznych kartach a v ruznych situacich budou naroky na HW ruzne
...


Vy ste komik. To je samozrejme pravda a proto tu take ty testy jsou. Aby se zjistilo, ktere sestave ARMA2 vyhovuje lepe.

Sice tu popisujete dost zajimave veci o jemnosti vlaken, jejich poctu atd, ale to hlavni jste zapomel.

Cili : pokud tvrdite, ze je scenar, ktery je v clanku nejnarocnejsi ze vsech moznych ( cili, hodne "rozmanitych textur", vodni plocha, atd ) pak je smutne ze bez antialiasingu to jde tak slabe i na top masinach. Protoze podle me je to neopodstatnene.

Pokud toto neni nejnarocnejsi scena ( k cemuz ja se priklanim ) a super masina dava prumerne 30FPS, tak pak existuji useky hry, kdy to nebude uz ani slideshow, ale wallpaper na par dni.
12.6.2009 14:06:00   193.85.228.xxx 50
no vdobě když přišel na trh DOOM3 což byla ještě očekávanější hra než ARMAII tak ta hra byla také náročná .... no já se těším na ARMU jako malej kluk , náročnosti na HW se nebojím, když zhlídnete pár videii na yootube (na bojišti v noci 1500 AI, letecké střetnutí několika stvovek stíhaček) no prostě paráda :-) hrál sem OPF a 95% času strávil u editoru a na to se těším i u ARMY, na editor, až si budu plnit svoje představy bojů a různých situací a třeba je jen sledovat co se stane..... v tom je pro mě kouzlo této hry
15.6.2009 22:52:02   217.11.253.xxx 49
Na mem C2Q9300 OC 3600, 4GB RAM 1066, 8800GTS512, Win7 64bit RC 7068 je to v poho hratelne v 1920/1200 filtrate na 100% jinak vsechno vcetne textur na very high, sice obcas se to cukne, ale jinak v poho, jsem ve 4 misi
26.6.2009 13:06:16   94.112.55.xxx 11
Můžu se zeptat, je nějaká možnost jak vypnout blur efekt? A proč je hra ve skutečni hrozně přesvícená a skládající se ze tří barev, když na oficiálních obrázkách vypadá mnohem realističtěji? Jde i s tím něco udělat?
19.7.2009 07:14:12   87.244.197.xxx 00
Doomen256 napsal:
Můžu se zeptat, je nějaká možnost jak vypnout blur efekt? A proč je hra ve skutečni hrozně přesvícená a skládající se ze tří barev, když na oficiálních obrázkách vypadá mnohem realističtěji? Jde i s tím něco udělat?


Blur vypneš ak vypneš postprocesné efekty.
14.7.2009 10:35:28   78.156.137.xxx 20
Nechapu jak to testovali me to bezi bezproblemu na tomto stroji, intel pentium dual core 2.5ghz, grafika geforce 9600GT 512mb ddr 3 2 gb ram 800mhz a visty 32 bit,moje u me grafiky to slo nastavit i na nejvyssi detaili ale to uz se sekalo tak nechapu ze s testovacima grafickyma kartama co tam testovali a jsou lepsi nez moje mohli nastavit jen stredni ja to mam ted vse nastaveny na vysoke detaili 1280 * 1024 a filtrate textury mam na 125% hral sem zatim vyuku a mise dobivani vesnice atd a jeste se my to neseklo takze nechapu proc tam pisou ze to nerozjede zadnej stroj atd kdyz me to vali v pohode a vypada to fakt huste.
21.7.2009 15:17:13   195.80.183.xxx 01
pravdepodobne mas uz opravenu verziu hry , neviem ale autor nespominal aku verziu testoval ale prve verzie boli totalne zabugovane a naroky boli neskutocne. Boli s tym aj tahanice koli tomu ze redakcie ktore robili recenzie z prvych verzii dali nizke hodnotenia prave koli chybam, a redakcie ktore recenzovali uz opravene verzie uz davali vyssie hodnotenia. V poslednej verzii 1.2.xxxxxxx to uz je o trosku lepsie ako s bugmi tak aj s narokmi na hw. stale to ale ostava sialene narocna hra. u mna na kompe urcite najnarocnejsia (no mozno crysis je narocnejsi). ale zasa vyzera to naozaj perfektne.
29.7.2009 20:23:54   85.71.73.xxx 00
Chtel bych se zeptat jestli v grafu vykonu cpu bylo fps limitovano grafickou kartou nebo tim urciym procesorem resp.- Pokud mam E8400 tak si s 3.0 ghz nad 30 fps nesahnu i kdyz budu mit SLI GTX295? to sice nemam ale pro priklad.
21.11.2009 20:02:04   82.150.185.xxx 31
Nono. Půlka lidí tu hru ještě neviděla pomalu ani na obrázku, a už tu pláčou. Jistě, nároky jsou velké, optimalizace mizerné, s negativními ohlasy souhlasím. Ale jakto že už před týdnem tu hru kamarád dohrál na Athlonu 64 s939, 1GB RAM a Ati X1950 prakticky bez problému? :-) Tohle je neuvěřitelný mlžení o nárocích na hru, a kritka patří jen k vysokým nastavením, kterážto je tu ale roztažená přes několik stránek. No tak nejsou optimalizace. Budou... Snad.

Redakce si vyhrazuje právo odstranit neslušné a nevhodné příspěvky. Případné vyhrady na diskuze(zavináč)pctuning.cz

373 čtenářů navrhlo autorovi prémii: 168.1Kč Prémie tohoto článku jsou již uzavřené, děkujeme za váš zájem.
Tento web používá k poskytování služeb soubory cookie.