Hlavní stránka Multimédia Hry a zábava Call of Duty: Infinite Warfare – rozbor hry a nastavení detailů
Call of Duty: Infinite Warfare – rozbor hry a nastavení detailů
autor: Petr Diviš , publikováno 17.11.2016
Call of Duty: Infinite Warfare – rozbor hry a nastavení detailů

Přesně po roce tu opět máme další díl ze série Call of Duty: Infinite Warfare. O kvalitách samotné hry (nebo celé série) si dnes povídat nebudeme a podíváme se na technickou stránku hry. Ta opravdu nemile překvapila. Dnešní rozbor vám opravdu přijde vhod, neboť nároky hry na paměť jsou otřesné.


Display Adapter

Zde se zobrazuje název vaší grafické karty.

Display Mode

Zde se nachází volba, v jakém režimu okna hra poběží. Na výběr máte nabídku režimů: v okně, v bezrámečkovém okně, nebo přes celou obrazovku

Monitor

Pokud máte k dispozici více monitorů, zde si můžete nastavit, na jakém se hra má zobrazovat.

Screen Refresh Rate

Volba obnovovací frekvence monitoru. Na klasickém LCD monitoru zde budete mít k dispozici pouze 60 Hz, ale pokud máte herní monitor s podporou vyšších refresh-rate, zde si můžete zvolit jaký refresh-rate hra použije.

Sync Every Frame

Volbou, kterou asi znáte ze všech her, vypínáte synchronizaci obrazu s refreshem monitoru. Bez synchronizace se snímky zobrazují okamžitě s kratším lagem, ale při pohybu vidíte roztrhaný obraz. Se synchronizací jsou snímky vždy celé, ale pokud fps klesne pod refresh monitoru (třeba 60 fps), hra naopak začne působit trhaněji než bez V-sync.

Jestli zapnout, nebo nezapnout V-sync záleží na vás. Neřeší to asi jen majitelé monitorů s FreeSync a G-Sync.

Resolution

Zde si volíte rozlišení obrazu monitoru.

Render Resolution

Stejně jako u Black Ops 3 – nastavení ovlivňuje, v jakém rozlišení se obraz bude renderovat před výstupem. Jedná se v podstatě o downsampling či upsampling podle toho, jestli nastavíte méně nebo více než 100 %. Při nastavení 200 % se renderuje obraz nejprve v rozlišení 3840 × 2160 bodů a až poté je downsamplován na 1920 × 1080. Výsledek je úplně stejný, jako když na FullHD rozlišení aktivujete DSR s faktorem 4× tj. rozlišení 3840 × 2160. A platí to i obráceně při nastavení 70 % se renderuje obraz v 1366 × 768 a následně se převede do 1920 × 1080.

V nativním rozlišení 100% byl výkon 58 fps. Při nastavení 70% stoupl na 82 fps a při 200% klesl na 28 fps.

Call of Duty: Infinite Warfare – rozbor hry a nastavení detailů
Nastavení na 100% – native (po najetí myší se zobrazí 70%)

Call of Duty: Infinite Warfare – rozbor hry a nastavení detailů
Nastavení na 100% – native (po najetí myší se zobrazí 200%)



 
Komentáře naleznete na konci poslední kapitoly.
28 čtenářů navrhlo autorovi prémii: 12.4Kč Prémie tohoto článku jsou již uzavřené, děkujeme za váš zájem.
Tento web používá k poskytování služeb soubory cookie.