Na trhu jsou dnes tři použitelná VR řešení. Vyzkoušel jsem Oculus Rift, Playstation VR i HTC Vive. Poslední jmenovaný je absolutně nejlepší ve všech směrech. Co vše vám nabídne? A má už dnes cenu investovat do VR, nebo ještě nenadešel čas, a je dobré počkat? Odpověď není snadná, efektní VR ale opravdu je.
čtěte dále | autor: Z. Obermaier |
 
Real-time strategie bývaly jedním z nejoblíbenějších herních žánrů, než je do pozadí odsunuly hry jako DOTA nebo League of Legends. Halo Wars 2 nás ale vrací o 15 let zpátky do doby, kdy se na trůnu RTS vyhříval Warcraft III. Dokáže si strategie s konzolovou DNA najít fanoušky i na PC?
čtěte dále | autor: Lukáš Kunce |
 
Poslední týden se řeší tak zvaná kauza kolem youtubera PewDiePie. Tři stateční novináři z The Wall Street Journalu prošli jeho videa a odhalili, že blonďatý švédský komik je ve skutečnosti antisemita a nacista. Kvůli tomu přišel o vlastní pořad na YouTube a Disney s ním ukončil spolupráci. Skandál ale není na jeho straně, ale na straně WSJ.
čtěte dále | autor: Michal Rybka |
 
Začátek roku bývá na herní novinky celkem chudý, a tak vám možná zbývá čas oprášit nějakou herní klasiku. Jestli máte rádi budovatelské strategie, v tomto článku můžete čerpat inspiraci pro své další herní seance. Najdete v něm ty nejlepší budovatelské strategie pro počítače od vzniku tohoto žánru až dodnes.
čtěte dále | autor: Lucie Jiříková |
 
Kybernetické válce nebyla dlouho přikládána velká pozornost, přestože se objevovala i ve hrách, jako je Command & Conquer: Generals (2003). Od roku 2013 se ale přesunula na vrchol žebříčku globálních hrozeb a po aféře Snowden a zvláště po podezřeních na ovlivňování amerických prezidentských voleb se z ní stala přímo démonická věc.
čtěte dále | autor: Michal Rybka |
 
Po recenzi prvního dílu bylo jasné, že nájemný zabiják s čárovým kódem na temeni hlavy ještě neřekl poslední slovo. Všech sedm lokací, jimiž nás vydavatel Square Enix krmil hezky postupně, v průběhu celého minulého roku, nyní vychází komplet na DVD. Jaké je tichošlápkovo zabíjení, když ho má člověk hezky pohromadě?
čtěte dále | autor: Lucie Jiříková |
 
Bylo nebylo, v dávné minulosti měl programátor k dispozici veškerý hardware. S časem jsme se od této myšlenky přes hardwarovou abstrakci dostali k Windows tak, jak je známe dnes – robustnímu systému, který se podobá spíš sálovým počítačům. Microsoft se nicméně míní vrátit zpět, aby na Windows zachránil hraní.
čtěte dále | autor: Michal Rybka |
 
Dnešním mladým hráčům počítačových her jméno Atari sice možná něco málo říká, ovšem zdaleka se nejedná o takový pojem, jako v osmdesátých létech minulého století. Na rozdíl od jiných tehdy slavných jmen je Atari dodnes živé, ačkoliv s tou původní firmou má opravdu společné jen to jméno. Pojďme se podívat do těch vzdálených časů, kdy se firma se stylizovanou horou Fuji ve znaku zrodila.
čtěte dále | autor: Pavel Tronner |
 
Jen málo technologií změnilo tak zásadně podobu IT jako nástup kryptografie. Dovoluje bezpečnou komunikaci po internetu, uložení dat, ale i problematické věci, jako jsou kryptoměny, které podpořily vzestup ransomware založeného na kryptografii. Silná a slabá hesla, státní backdoory a schopnost či neschopnost prolamovat šifry se stávají zásadním bodem, o který zase začínají projevovat zájem i politici.
čtěte dále | autor: Michal Rybka |
 
Panské sídlo daleko od civilizace. Jeho průčelí na vás zlověstně shlíží, jako by říkalo: „ať tě ani nenapadne sem vlézt!“ Jenže je v něm nejspíš vězněna vaše přítelkyně. A pozor, je tu také silně podivínská rodina, která si její nalezení asi taky moc nepřeje. Troufnete si vydat se na dobrodružství, z kterého možná ani neexistuje cesta zpět?
čtěte dále | autor: Lucie Jiříková |
 
PrvníPředchozí12345678910NásledujícíPoslední

Strana 8 z 66
Tento web používá k poskytování služeb soubory cookie.