Warren Buffett, nejvýznamnější z investičních self made-manů, se pozvolna chystá předat své finanční impérium. HBO připravilo fascinující dokument, v němž Buffett rekapituluje svůj život a popisuje svůj pohled na svět. Je to pohled, který chápu a dává smysl – a tak strašně se liší od světa moderních technologií, které jeho vidění světa neodpovídají.
čtěte dále | autor: Michal Rybka | komentářů: 30
 
Máte rádi hry s hutnou atmosférou, jako je Bioshock nebo System Shock? Tak to si tohle akční sci-fi zasazené do alternativní budoucnosti nesmíte nechat ujít. Prey se na velikány tohoto žánru odkazuje od začátku do konce. K tomu přidává i několik neokoukaných nápadů, třeba v úvodu zmiňované převtělování v hrneček.
čtěte dále | autor: Lucie Jiříková | komentářů: 19
 
Sniper Ghost Warrior 3 běží na CryEngine, díky kterému má dobré předpoklady mít pěknou vizuální stránku. V rozboru se podíváme na nároky hry. Vyzkoušíme jednotlivé položky detailů a uvidíte také, jak se hra chová na našich testovacích sestavách. Na sestavě AMD tentokráte hra překvapila běží na ní až nečekaně dobře.
čtěte dále | autor: Petr Diviš | komentářů: 25
 
Mobilní telefony jsou zvláštní v tom, že jejich podoba už řadu let zůstává fakticky stejná. Jednou mají senzor otisku prstu vepředu, podruhé vzadu, ale základní design už se výrazně nemění. Znamená to, že jsou na konstrukčním plató a nadále není možné jejich design zlepšovat? Máme se už začít připravovat na to, co přijde po nich?
čtěte dále | autor: Michal Rybka | komentářů: 26
 
Na fenoménu Modré velryby není zajímavé to, že se objevil, ale jak dlouho trvalo, než se z mainstreamového hororového tématu stal živoucí internetový mem. Internet se totiž už roky ve filmu zobrazuje hlavně ve dvou kontextech: je tam nějaká stránka, kde sledujete skutečný snuff, anebo vražedná hra, která vás zabije, pokud se do ní zapojíte.
čtěte dále | autor: Michal Rybka | komentářů: 18
 
Spor o to, jak by měl vypadat srozumitelný zápis algoritmů vhodný pro začátečníky, nikdy neskončil. Na počátku 90. let nás děsily kopenogramy, blokovitý zápis algoritmů, který vyžadoval mnohem více místa a barev, než jakákoliv jeho reprezentace v kódu. S novou generací programovatelných robotů a Blockly od Google se tento koncept ve velkém vrací.
čtěte dále | autor: Michal Rybka | komentářů: 15
 
Už vás omrzely střílečky, akční hry, RPG, či závodní hry? Nebo jste dokonce těmto hrám nikdy moc nefandili? Tak to vaše oči zabloudily na ty správné řádky! Nahlédněte s námi na nejlepší tycoony pro stolní počítače a načerpejte inspiraci pro vaše další herní radovánky! Výběr z nejlepších tycoonů následuje!
čtěte dále | autor: Lucie Jiříková | komentářů: 23
 
Před pár dny zbankrotovala firma MadCatz, výrobce originálních periferií. Osudnou se jí stal výlet do nejistého světa software. Před patnácti lety se stalo něco podobného, ale opačného: Microsoft masivně utlumil svoje aktivity v oblasti vývoje hardware a soustředil se na „core business“. Bylo „vzdání se bláznivin“ něco, co Microsoft zachránilo?
čtěte dále | autor: Michal Rybka | komentářů: 22
 
U zrodu moderního ovládání počítačů stál tým odborníků ze společnosti, kterou si dnes s počítači spojuje jen málokdo. Vědci z laboratoří Xeroxu si pohrávali s grafickým rozhraním ovládaným myší v době, kdy Steve Jobs neměl tušení, že bude jednou prodávat Apple s Mac OS a Bill Gates ještě intenzivně pracoval na Basicu pro Altair...
čtěte dále | autor: Pavel Tronner | komentářů: 5
 
YouTube má problém. Na jedné straně nechal vzniknout velkému množství youtubovských hvězd díky tomu, že je nijak nereguloval a platil je z reklamy, kterou nezřídka youtubeři sami pomlouvali. Na druhou stranu se zadavatelům reklamy přestává líbit, že se jejich reklamy objevují vedle obsahu, se kterým nesouhlasí.
čtěte dále | autor: Michal Rybka | komentářů: 51
 
PrvníPředchozí12345678910NásledujícíPoslední

Strana 4 z 64
Tento web používá k poskytování služeb soubory cookie.