Většina hráčů očekávala od speciální edice velká vylepšení, opravené chyby a hlavně kvalitní grafiku. Ta sice byla trochu vylepšená, ale bez mohutných úprav se neobejde. Tento článek ukáže některé základní modifikace, se kterými bude vaše severské dobrodružství mnohem impresivnější. Je čas legend, draků a nekonečných úprav.
čtěte dále | autor: Miroslav Ježek |
 
V Londýně proběhl další islamistický útok – a přišlo další volání politiků po regulaci internetu – líhně extrémistů, teroristů a vůbec kořenu všeho zla. Lidi si tam píšou co chtějí, čtou si co chtějí, nahrávají a dívají se na co chtějí – a to je podle řady politiků právě jádro problému. Neuvědomují si, jaké lekce nám o cenzuře, propagandě a svobodě slova dalo 20. století.
čtěte dále | autor: Michal Rybka |
 
MMORPG jsou jedním z nejrychleji se rozvíjejících herních žánrů. Každým rokem se rozrůstají o mnoho zajímavých titulů, ať už inspirovaných nějakým slavným předchůdcem, nebo naopak s jasnou snahou odlišit se. Nezadržitelný příliv nových nadějně vypadajících MMORPG očekáváme i v nadcházejících měsících. Na které z nich se těšíme nejvíc?
čtěte dále | autor: Lucie Jiříková |
 
Moderní média nás ráda zásobují informacemi, u kterých neřeší, jak souvisí s jinými informacemi. V jednom týdnu jsem se tak dozvěděl, že se snažíme prodloužit lidský věk na 120 let, takže kvůli stárnutí populace bude nutné zrušit důchody i že umělá inteligence do roku 2100 nahradí i vysoce specializované odborníky, takže práce zmizí.
čtěte dále | autor: Michal Rybka |
 
Přinášíme vám seznam těch nejlepších her pro PC, které v posledních týdnech vyšly a často se jim nedostalo takové pozornosti, jakou by si zasloužily. V našem seznamu najdete stealth akční hry, napínavé strategie, vtipné adventury, strašidelné hororové hry i nezávislé herní projekty přesahující žánry. A něco málo je i zdarma!
čtěte dále | autor: Lucie Jiříková |
 
Prey od Arcane Studios více připomíná hry jako System Shock a Bioshock. Překvapuje také grafickým zpracováním – na první pohled to nevypadá, že by hra běžela na CryEngine. V rozboru druhého Prey jsme se zaměřili právě na grafické zpracování a optimalizaci a otestovali jsme i vliv nastavení jednotlivých detailů na výkon.
čtěte dále | autor: Petr Diviš |
 
Microsoft býval po většinu času, pokud odhlédneme od velmi inovativního „pozdně gatesovského období“ (1995–2000), poměrně nudná firma. Pravidelně produkoval nové, barevnější a hardwarově náročnější Windows, zajišťoval infrastrukturu jak pro firmy, tak pro domácnosti. Dnes se mi po tomhle „nudném Microsoftu“ docela stýská.
čtěte dále | autor: Michal Rybka |
 
Vesmírná 4X tahová strategie Endless Space 2 se přibližně po osmi měsících v předběžném přístupu na Steamu překlopila do své ostré verze. A pokračování Endless Space vypadá přesně tak, jak by měl správný nástupce vypadat. Ponořte se do zábavného světa objevování, zkoumání, ničení i politikaření ve vesmíru.
čtěte dále | autor: Lucie Jiříková |
 
V roce 1983 napsal matematik Fred Cohen knihu Computer Viruses. Jeho zájem o viry byl čistě akademický a zahrnoval všemožné formy sebereplikujícího se kódu. Nejmedializovanější malware poslední doby, WannaCrypt, ukazuje, kam jsme se od té doby dostali: od teoretického matematického problému k praktickému vyděračství.
čtěte dále | autor: Michal Rybka |
 
Máte rádi ultra obtížné, avšak velice férové hry ze série Dark Souls, respektive Demon's Souls? A co říkáte na sci-fi filmy ve stylu District 9? Tak si představte, že před sebou máte hru, která skloubila přednosti obou těchto útvarů v jeden. Jmenuje se The Surge a vychází právě dnes. Podrobnou recenzi hledejte uvnitř článku.
čtěte dále | autor: Lucie Jiříková |
 
PrvníPředchozí12345678910NásledujícíPoslední

Strana 5 z 66
Tento web používá k poskytování služeb soubory cookie.