Spor o to, jak by měl vypadat srozumitelný zápis algoritmů vhodný pro začátečníky, nikdy neskončil. Na počátku 90. let nás děsily kopenogramy, blokovitý zápis algoritmů, který vyžadoval mnohem více místa a barev, než jakákoliv jeho reprezentace v kódu. S novou generací programovatelných robotů a Blockly od Google se tento koncept ve velkém vrací.
čtěte dále | autor: Michal Rybka | komentářů: 14
 
Už vás omrzely střílečky, akční hry, RPG, či závodní hry? Nebo jste dokonce těmto hrám nikdy moc nefandili? Tak to vaše oči zabloudily na ty správné řádky! Nahlédněte s námi na nejlepší tycoony pro stolní počítače a načerpejte inspiraci pro vaše další herní radovánky! Výběr z nejlepších tycoonů následuje!
čtěte dále | autor: Lucie Jiříková | komentářů: 23
 
Před pár dny zbankrotovala firma MadCatz, výrobce originálních periferií. Osudnou se jí stal výlet do nejistého světa software. Před patnácti lety se stalo něco podobného, ale opačného: Microsoft masivně utlumil svoje aktivity v oblasti vývoje hardware a soustředil se na „core business“. Bylo „vzdání se bláznivin“ něco, co Microsoft zachránilo?
čtěte dále | autor: Michal Rybka | komentářů: 22
 
U zrodu moderního ovládání počítačů stál tým odborníků ze společnosti, kterou si dnes s počítači spojuje jen málokdo. Vědci z laboratoří Xeroxu si pohrávali s grafickým rozhraním ovládaným myší v době, kdy Steve Jobs neměl tušení, že bude jednou prodávat Apple s Mac OS a Bill Gates ještě intenzivně pracoval na Basicu pro Altair...
čtěte dále | autor: Pavel Tronner | komentářů: 5
 
YouTube má problém. Na jedné straně nechal vzniknout velkému množství youtubovských hvězd díky tomu, že je nijak nereguloval a platil je z reklamy, kterou nezřídka youtubeři sami pomlouvali. Na druhou stranu se zadavatelům reklamy přestává líbit, že se jejich reklamy objevují vedle obsahu, se kterým nesouhlasí.
čtěte dále | autor: Michal Rybka | komentářů: 51
 
V dnešním rozboru se podíváme na velmi očekávanou hru Mass Effect Andromeda. BioWare v tomto nejnovějším titulu využilo pro tuto sérii nový engine Frostbite. Podíváme se jak hra vypadá po technické stránce a zhodnotíme kvalitu grafiky. A jako vždy vyzkoušíme jednotlivá nastavení detailů a jejich vliv na výkon.
čtěte dále | autor: Petr Diviš | komentářů: 27
 
Nedávno jsem vám představil hry a pár aplikací, které, až na výjimky, naplno využívají virtuální realitu s pohybovými ovladači. Na základě diskuze jsem vyslyšel vaše přání v komentářích a více se zaměřil i na hry nabízející seated experience, tedy hraní v sedě, které také skýtá nemalou porci zábavy.
čtěte dále | autor: Jan Preclík | komentářů: 13
 
Kultovní série akčních sci-fi RPG se v nejnovějším díle odpoutala od svých kořenů a společně s hlavními hrdiny se v kryobankách vydala najít novou galaxii. Andromeda je plná tajemství a otevřenější rozlehlý svět láká k pečlivému zkoumání. Nedá se ale říct, že takový přístup novému dílu svědčí.
čtěte dále | autor: Lucie Jiříková | komentářů: 39
 
Zelení neznají bratra, ani cenu, kterou jejich šílené nápady stojí. Přehnaný boom solární energetiky podpořil několik solárních baronů a jistě i výrobu solárních panelů v Číně, ale zamořil naše pole lesklými deskami, jejichž energetická produkce stojí domácnosti i průmysl desítky miliard navíc. S novými technologiemi by se ale situace snad mohla normalizovat.
čtěte dále | autor: Michal Rybka | komentářů: 94
 
Neotřelý LEGO projekt se po dvou letech v předběžném přístupu dostal do cíle. LEGO hra ve stylu Minecraftu vychází pro počítače a konzole nové generace na DVD a my jsme se mu podívali na... kostečky. Co to LEGO Worlds je? Co ve hře během vývoje přibylo? A jak se hraje? No skvěle, ale všechno se dozvíte z recenze.
čtěte dále | autor: Lucie Jiříková | komentářů: 8
 
PrvníPředchozí12345678910NásledujícíPoslední

Strana 1 z 61
Tento web používá k poskytování služeb soubory cookie.