Hlavní stránka Hardware Grafické karty
Podvádí nVidia ve svých ovladačích?
Server Extremetech se včera postaral o opětné zčeření hladiny rybníku jménem 3DMark 2003. Přišel totiž s tvrzením, že společnost nVidia využívá nekalých postupů ve svých ovladačích ke zvýšení skóre své nové karty GeForce FX 5900 Ultra v tomto populárním herním benchmarku.
čtěte dále | autor: Swap |
 
Po dlouhých patáliích nVidia konečně vydává smysluplný high-endový produkt, který nemá přehnané energické/chladící nároky. Dále je citelně výkonnější než "nedodělaná" GF FX 5800 a hlavně nejlevnější verzi seženete pod 10 000 Kč. Pravá GeForce FX konečně přichází ...
čtěte dále | autor: Dudek Jan |
 
A opět jsme kousek dál ... ihned po prvních dodávkách GeForce FX se ATI rozhodla uvést svého lehce "vytuningovaného" Radeona 9800 Pro. Karta se příliš neliší od svého předchůdce, ale je rychlejší a některé nové karty (zejména Hercules) potěší oko každého moddaře. Do rukou se nám dostal Radeon 9800 od Herculesu, který má "svítící chladič" ...
čtěte dále | autor: Dudek Jan |
 
Není žádnou tajností, že nejprodávanějšími grafickými kartami u nás jsou, podobně jako u automobilů, reprezentanti nižší střední třídy. A jelikož ne každý fandí ATI, která zde má zástupce v podobě Radeonů (od 9000, 9100, 9500 až po 9500Pro) čekalo se na to, co v této kategorii nabídne nVidia. V poslední době je čím dál jasnější, že odpovědí bude GeForce FX 5200. Zajímá vás, jak si povede proti ostatním kartám na současném trhu a jak ve srovnání s již starší (nicméně stále velice slušnou) GeForce4 Ti4200 či 4600? To všechno a i něco málo navíc snad najdete na následujících stránkách.
čtěte dále | autor: Štěpánek Martin |
 
Úkolem tohoto článku je osvětlit pojem pixel shader i běžným uživatelům, kteří nemají žádné znalosti z oblasti grafických karet. V článku je obsažena sada příkladů doplněná obrázky, která by měla tento pojem dostatečně vysvětlit. P.S. Článek obsahuje i popis několika příkladů.
čtěte dále | autor: Vrtal David |
 
Minulý týden jsme vás seznámili s Pixel Shadery. Dnes se podíváme na Vertex shadery, které jsou nástrojem k ovládání objektů a jejich deformací. Dnešní část jsme se snažili udělat trochu více pro laické uživatele. Doufáme, že se vám bude tento článek líbit.
čtěte dále | autor: Vrtal David |
 
Připravujeme pro vás seriál článků, který vám poodhalí taje a možnosti mnohokrát skloňovaných pixel a vertex shaderů. Začínáme úvodem do problematiky pixel shaderů - mocného nástroje na výrobu úžasných grafických efektů.
čtěte dále | autor: Vrtal David |
 
Už jste určitě slyšeli o jakoby zazračné technologii prosazované firmou ATi spolu s Radeony od typu 8500, která má jako mávnutím kouzelného proutku hranaté modely z dnešních her přetvořit v krásně zaoblené s realističtějšími odlesky. Jak je to s TruFormem v současných hrách doopravdy, jak funguje a co vedlo k jeho vzniku se dozvíte z následujícího článku.
čtěte dále | autor: Jahoda Miroslav |
 
Konečně se tato rozporuplná a tolik diskutovaná grafická monstr-karta dostala až k nám do redakce. Jedná se bezpochyby o tu největší grafickou kartu, kterou jsme zde měli (a to provedení od Leadteku patří mezi ty štíhlejší). Přestože předchozí názory na tohoto polovodičového giganta byly rozpačité, finální podoba zas tak špatná není! Naopak - s nejnovějšími drivery a kvalitním chlazením od Leadteku je to velmi výkonné řešení. Přečtěte si článek a udělejte si svůj vlastní názor.
čtěte dále | autor: Dudek Jan |
 
Na českém trhu dominuje několik firem, které vyrábějí Radeon 9500 Pro. Mezi nimi je i Hercules, který má možná i nejlepší pověst. Mnohé si získal svým Radeonem 9700 Pro, který se charakterizoval tichým chlazením. Se zpožděním si dovolujeme představit Hercules s Radeonem 9500 Pro, který je mnohem cenově přístupnější než výkonnější kolega.
čtěte dále | autor: Dudek Jan |
 
PrvníPředchozí51525354555657585960NásledujícíPoslední

Strana 58 z 60
Tento web používá k poskytování služeb soubory cookie.