Borderlands — komixová grafika v UT3 enginu | Kapitola 7
Seznam kapitol
Borderlands je ve světě počítačových her jedním z taháků letošních vánoc. Hra v téměř všech recenzích exceluje svojí kvalitou a pozadu nezůstává ani její technologická stránka, na kterou se dnes zaměříme. Hra je totiž postavena na velmi oblíbeném enginu Unreal 3, který posouvá opět o kousek dál.
Ambient Occlusion
Ambient Occlusion se stará o stíny v temných místech, například u úpatí skály. Vypnutím AO se výkon hnul jen maličko, o dva snímky za sekundu.
Bloom
Bloom by měl měnit razantnost osnění sluncem, rozdílů jsem si však nevšimnul.
Depth of Field
V poslední době velmi často používaný Depth of Field rozmazává objekty v dálce, rozdíl ve výkonu je nulový.
Flare Outs
V nastavení Flare Outs jsem si nevšiml rozdílů v grafice ani v počtu fps.
Maximální x minimální nastavení
Rozdíly mezi maximálním a minimálním nastavením hry jsou dané zejména stíny a kvalitou textur, ostatní nastavení téměř nemá vliv na výkon ani vzhled hry. Nicméně po snížení všech nastavení se framerate vyhoupnul vcelku slušně, v prvním případě to bylo z 20 na 60 fps, ve druhém pak z 29 na 59 fps.