Borderlands — komixová grafika v UT3 enginu | Kapitola 6
Seznam kapitol
Borderlands je ve světě počítačových her jedním z taháků letošních vánoc. Hra v téměř všech recenzích exceluje svojí kvalitou a pozadu nezůstává ani její technologická stránka, na kterou se dnes zaměříme. Hra je totiž postavena na velmi oblíbeném enginu Unreal 3, který posouvá opět o kousek dál.
Pokud jste majitelem některé slabší karty a hra vám nejede plynule, budete muset sáhnout po snížení detailů. Nastavení je překvapivě poměrně velké množství, ačkoliv byla hra vyvíjena nejen pro PC, ale také pro herní konzole. Jejich vliv na výkon se však značně liší. Rozdíly ve frameratu jsou měřené s ATI Radeonem HD 4850 v rozlišení 1680 × 1050 px včetně 4× MSAA.
Dynamic Shadows
Prvním nastavením jsou dynamické stíny, které lze pouze zapnout a vypnout. Rozdíl v grafice hry je obrovský a platí to i pro rychlost hry, fps poskočilo z 18 na 32 snímků za sekundu.
Bullet Decals
Vypnutím Bullet Decals zajistíte dřívější mizení nábojnic ze země. Ty však mizí i tak strašně rychle, rozdíl ve vzhledu hry je proto nulový, což platí i o vlivu na výkon.
Foliage Quality
Rozdílů v grafice po snížení nastavení Foliage Qualiy jsem si nevšmnul a nehnul se ani údaj s fps.
Texture Quality
Texture Quality razantně snižuje rozlišení textur, ale jeho vliv na výkon je velmi malý, naměřil jsem zrychlení o pouhý jeden snímek za sekundu.
Game Detail
U nastavení Game Detail jsem si nevšiml žádných rozdílů ve vzhledu i výkonu.