Borderlands — komixová grafika v UT3 enginu
i Zdroj: PCTuning.cz
Hry Článek Borderlands — komixová grafika v UT3 enginu

Borderlands — komixová grafika v UT3 enginu | Kapitola 5

Tomáš Šulc

Tomáš Šulc

12. 11. 2009 03:00 31

Seznam kapitol

1. Unreal Engine 3 v hlavní roli 2. Nároky hry, testovací sestava, metodika 3. Výsledky grafických karet bez AA/AF 4. Výsledky grafických karet včetně AA/AF
5. Vliv procesoru na hru 6. Vliv nastavení na hru I 7. Vliv nastavení na hru II 8. Závěr

Borderlands je ve světě počítačových her jedním z taháků letošních vánoc. Hra v téměř všech recenzích exceluje svojí kvalitou a pozadu nezůstává ani její technologická stránka, na kterou se dnes zaměříme. Hra je totiž postavena na velmi oblíbeném enginu Unreal 3, který posouvá opět o kousek dál.

Reklama
Borderlands — komixová grafika v UT3 enginu
i Zdroj: PCTuning.cz

Borderlands — komixová grafika v UT3 enginu
i Zdroj: PCTuning.cz

Borderlands — komixová grafika v UT3 enginu
i Zdroj: PCTuning.cz

Zatímco nároky na výkon grafických karet jsou poměrně vysoké, o procesoru se to říct nedá. Jistě škálování je vidět jen v základním rozlišení 1280 × 1024, ale ani v něm nejsou rozdíly velké. Všimněte si však rozdílů mezi procesory Core 2 Duo a Quad při stejné frekvenci. Vývojáři hry zřejmě nemluvili do větru při tvrzení, že hra dokáže potenciál více jader využít. Pouze však platí, že pro nakrmení hry nejvýkonnější Core i7 čip ani zdaleka nepotřebujete, v zásadě postačí i velmi levný procesor Core 2 Duo či prastarý Athlon X2.

Předchozí
Další
Reklama
Reklama

Komentáře naleznete na konci poslední kapitoly.

Reklama
Reklama