Borderlands — komixová grafika v UT3 enginu | Kapitola 4
Seznam kapitol
Borderlands je ve světě počítačových her jedním z taháků letošních vánoc. Hra v téměř všech recenzích exceluje svojí kvalitou a pozadu nezůstává ani její technologická stránka, na kterou se dnes zaměříme. Hra je totiž postavena na velmi oblíbeném enginu Unreal 3, který posouvá opět o kousek dál.
Po vynucení vyhlazování hran jde framerate zejména u karet ATI Radeon do pekel, což je jako obvykle dané problematickým enginem Unreal 3, který si s AA v kombinaci s Radeony nerozumí úplně nejlépe. V rozlišení 1280 × 1024 px tak potřebujete alespoň Radeon HD 4850, zatímco s GeForce vám postačí 9600 GT. Majitelé 22" LCD by si už měli připravit ATI Radeon HD 4870 či opět GeForce 9600 GT a pokud máte na stole Full HD panel, chtělo by to pro plynulé hraní kartu na úrovni GeForce GTS 250 či rovnou ATI Radeon HD 4890.