GeForce GTX 260 v SLI - Analýza škálování výkonu | Kapitola 11
Seznam kapitol
Naposledy jsme detailně prozkoumali škálování dvou Radeonů v zapojení CrossFire. Aby byl pohled na dnešní Multi-GPU kompletní, přinášíme pokračování s dvojicí GeForce v SLI. Porovnáme, která technologie škáluje lépe a ve kterých hrách, na závěr nás čeká i výkonové srovnání s většinou dostupných grafik.
STALKER Clear Sky je bašta karet Radeon, nejen kvůli DX10.1 rozšíření. Konkurence hře stále nepřišla na kloub a výkon GeForce s vyhlazováním je znatelně horší. Také škálování výkonu s druhou grafikou se daří Radeonům lépe. CrossFire získalo 96,7 procent výkonu navíc, SLI jen 80,8 procent.
Ve hře Brothers In Arms také AMD významně zlepšilo podporu a CrossFire pěkně škáluje. Také SLI si vede výborně. Navýšení výkonu s druhou kartou je na obou stranách hodně podobné. S CrossFire je to průměrných 88,7 procent a se SLI 83,9 procent. Tato hra je také ukázkou převahy Radeonů při vyhlazování 8xAA, protože dopad na výkon GeForce je vysoký.
Hra Mirrors Edge se pro GeForce a SLI narodila. Škálování je sice nižší než u jiných her, při takto vysokých fps to ani není potřeba. Dvojice Radeonů dosáhla průměrného skóre 47,8 procent. Konkurenční SLI si polepšilo o 67,7 procent. Zapnutím vyhlazování 8xAA přijdeme u GeForce o více výkonu než u Radeonů, ovšem fps jsou stále hratelná.