Asus AX 800XT: ATi Radeon X800 XT Platinum | Kapitola 5
Seznam kapitol
Po představení hi-endu společnosti nVidia v podobě GeForce 6800 Ultra nabízíme recenzi "konkurenčního zboží". Nejvyšší model od společnosti ATi - Radeon X800 XT Platinum Edition v provedení společnosti Asus. Tedy nejvýkonnější hardware, jaký společnost ATi nabízí. Nebyl by to ale Asus, aby nepřidal něco navíc...
Unreal Tournament 2003
Verze | UT2003 v2299 |
Rozhraní | DirectX 8 |
Heslovitý popis | multi-texturing, bump mapping |
Nastavení | 1024x768x32bit, 1280x1024x32bit, 1600x1200x32bit, Max Details |
Návod jak testovat | zde (Bench Em All, bm inferno) |
Unreal Tournament 2004
Verze | UT2004 |
Rozhraní | DirectX 8 |
Heslovitý popis | multi-texturing, bump mapping - vylepšený engine, při nastavení téže kvality (x UT2003) nabízí vyšší výkon |
Nastavení | 1024x768x32bit, 1280x1024x32bit, 1600x1200x32bit, Max Details |
Návod jak testovat | Bench Em All, mapy primeval a bench3 |
Upozornění!!! Možná jste si všimli vysokého propadu u 6800 Ultra v Unreal Tournament při FSAA+AF. Takto se karta skutečně s použitými ovladači projevovala (přeměřeno). Je samozřejmé, že je to vinou použitých ovladačů. Pokud se pamatujete, tak jsem v předchozích testech zmiňoval, že se na kartách NV v UT při FSAA a AF objevují poškozené textury. Nyní jsou již textury v pořádku, ale problém zřejmě nebude zcela vyřešen a projevuje se poklesem ve výkonu. Zbytek ukáže čas (v ostatních hrách tento problém není, viz Painkiller).
Gun Metal
Verze | Gun Metal Benchmark 2 |
Rozhraní | DirectX 9 |
Heslovitý popis | pixel shader 1.1, vertex shader 2.0, high polygon count, Cg, převod z Xbox |
Nastavení | Video - Screen Resolution: 1024x768, Screen Colors: 32bit, Anti-aliasing: 2x, Aspect Ratio: Normal Advanced - Terrain Detail: High, Draw Distance: High, Cloud Shadows: On, Sun Glare: On, Lens Flare: On |
Stažení benchmarku | http://download.guru3d.com/gunmetal/ |
Pomalu uvažuji o vypuštění tohoto testu, od posledních ovladačů již neběhá ani na HW nVidie.
Stencil test - X2: The Threat Rolling demo
Verze | X2 Rolling Demo |
Rozhraní | DirectX 8 |
Heslovitý popis | stencil shadows, bump mapping |
Nastavení | 1024x768x32bit auto-quality off, fsaa off, bump mapping on, benchmark on |
Stažení benchmarku | http://www.egosoft.com |
Návod jak testovat | X2-demo.exe, další nastavení výše |
Stencil Shadows jsou doménou GeForce to ostatně dokazuje i FableMark a přicházející Dooom3.
Dungeon Siege
Verze | Dungeon Siege |
Rozhraní | DirectX 7 |
Heslovitý popis | T&L, HSR |
Nastavení | 1024x768x32bit, Max Details, AA 4x, AF 8x |
Návod jak testovat | Parametry nastavit ve hře, případně použít příkazy z DS Benchmark Readme |
Painkiller - 1.2
Verze | Painkiller 1.2 |
Rozhraní | DirectX 8 |
Heslovitý popis | hi-polygon count, volumetric fog, specular gouraud... |
Nastavení | max. quality |
Návod jak testovat | konzole: "benchmark c5l1" -pozor na rozdíl mezi verzemi!!! |
Ačkoli "nVidia - The way it´s meant to be played", vycházejí Radeony lépe.
FarCry 1.1
Verze | FarCry 1.1 |
Rozhraní | DirectX 8/9 |
Heslovitý popis | Pixel Shader 1.x / 2.0, Vertex Shader |
Nastavení | max. quality |
Návod jak testovat | Bench Em All |
Quake III Arena
Verze | Quake III Arena |
Rozhraní | OpenGL |
Heslovitý popis | Quake III engine :-), multi-texturing |
Nastavení | 1600x1200x32bit Max Details, timedemo 1, TC on |
Návod jak testovat | Pomocí Quake III bench - nastavení výše |
Return to Castle Wolfenstein : Enemy Territory
Verze | RtCW: ET |
Rozhraní | OpenGL |
Heslovitý popis | Quake III engine, multi-texturing |
Nastavení | 1024x768x32bit, 1280x1024x32bit, 1600x1200x32bit Max Details, timedemo 1, demo pctradar |
Návod jak testovat | Nahrajte demo pctradar do etmain\demos, ve hře v konzoli ~ zadejte timedemo 1 a demo pctradar a po skončení přečtěte hodnotu fps |