asus-ax-800xt-ati-radeon-x800-xt-platinum
Hardware Článek Asus AX 800XT: ATi Radeon X800 XT Platinum

Asus AX 800XT: ATi Radeon X800 XT Platinum | Kapitola 5

Souček Jiří

Souček Jiří

13. 8. 2004 00:00 52

Seznam kapitol

1. ATi Radeon X800 XT 2. Asus AX 800XT 3. Vlastnosti karty, kvalita zobrazení 4. Testovací sestava + syntetické testy 5. Herní testy  6. Výkon po přetaktování, závěr

Po představení hi-endu společnosti nVidia v podobě GeForce 6800 Ultra nabízíme recenzi "konkurenčního zboží". Nejvyšší model od společnosti ATi - Radeon X800 XT Platinum Edition v provedení společnosti Asus. Tedy nejvýkonnější hardware, jaký společnost ATi nabízí. Nebyl by to ale Asus, aby nepřidal něco navíc...

Reklama

Unreal Tournament 2003

Asus AX 800XT: ATi Radeon X800 XT Platinum
i Zdroj: PCTuning.cz

 

Verze UT2003 v2299
Rozhraní DirectX 8
Heslovitý popis multi-texturing, bump mapping
Nastavení 1024x768x32bit, 1280x1024x32bit, 1600x1200x32bit, Max Details
Návod jak testovat zde (Bench Em All, bm inferno)

Asus AX 800XT: ATi Radeon X800 XT Platinum
i Zdroj: PCTuning.cz

 

Asus AX 800XT: ATi Radeon X800 XT Platinum
i Zdroj: PCTuning.cz

Asus AX 800XT: ATi Radeon X800 XT Platinum
i Zdroj: PCTuning.cz

Asus AX 800XT: ATi Radeon X800 XT Platinum
i Zdroj: PCTuning.cz

Unreal Tournament 2004

Asus AX 800XT: ATi Radeon X800 XT Platinum
i Zdroj: PCTuning.cz

Verze UT2004
Rozhraní DirectX 8
Heslovitý popis multi-texturing, bump mapping - vylepšený engine, při nastavení téže kvality (x UT2003) nabízí vyšší výkon
Nastavení 1024x768x32bit, 1280x1024x32bit, 1600x1200x32bit, Max Details
Návod jak testovat Bench Em All, mapy primeval a bench3

Asus AX 800XT: ATi Radeon X800 XT Platinum
i Zdroj: PCTuning.cz

 

Asus AX 800XT: ATi Radeon X800 XT Platinum
i Zdroj: PCTuning.cz

Asus AX 800XT: ATi Radeon X800 XT Platinum
i Zdroj: PCTuning.cz

Asus AX 800XT: ATi Radeon X800 XT Platinum
i Zdroj: PCTuning.cz

Asus AX 800XT: ATi Radeon X800 XT Platinum
i Zdroj: PCTuning.cz

Asus AX 800XT: ATi Radeon X800 XT Platinum
i Zdroj: PCTuning.cz

Upozornění!!! Možná jste si všimli vysokého propadu u 6800 Ultra v Unreal Tournament při FSAA+AF. Takto se karta skutečně s použitými ovladači projevovala (přeměřeno). Je samozřejmé, že je to vinou použitých ovladačů. Pokud se pamatujete, tak jsem v předchozích testech zmiňoval, že se na kartách NV v UT při FSAA a AF objevují poškozené textury. Nyní jsou již textury v pořádku, ale problém zřejmě nebude zcela vyřešen a projevuje se poklesem ve výkonu. Zbytek ukáže čas (v ostatních hrách tento problém není, viz Painkiller).

Gun Metal

Asus AX 800XT: ATi Radeon X800 XT Platinum
i Zdroj: PCTuning.cz

Verze Gun Metal Benchmark 2
Rozhraní DirectX 9
Heslovitý popis pixel shader 1.1, vertex shader 2.0, high polygon count, Cg, převod z Xbox
Nastavení Video - Screen Resolution: 1024x768, Screen Colors: 32bit, Anti-aliasing: 2x, Aspect Ratio: Normal
Advanced - Terrain Detail: High, Draw Distance: High, Cloud Shadows: On, Sun Glare: On, Lens Flare: On
Stažení benchmarku http://download.guru3d.com/gunmetal/

Pomalu uvažuji o vypuštění tohoto testu, od posledních ovladačů již neběhá ani na HW nVidie.

Stencil test - X2: The Threat Rolling demo

Asus AX 800XT: ATi Radeon X800 XT Platinum
i Zdroj: PCTuning.cz

Verze X2 Rolling Demo
Rozhraní DirectX 8
Heslovitý popis stencil shadows, bump mapping
Nastavení 1024x768x32bit
auto-quality off, fsaa off, bump mapping on, benchmark on
Stažení benchmarku http://www.egosoft.com
Návod jak testovat X2-demo.exe, další nastavení výše

Asus AX 800XT: ATi Radeon X800 XT Platinum
i Zdroj: PCTuning.cz

 

Stencil Shadows jsou doménou GeForce to ostatně dokazuje i FableMark a přicházející Dooom3.

Dungeon Siege

Asus AX 800XT: ATi Radeon X800 XT Platinum
i Zdroj: PCTuning.cz

Verze Dungeon Siege
Rozhraní DirectX 7
Heslovitý popis T&L, HSR
Nastavení 1024x768x32bit, Max Details, AA 4x, AF 8x
Návod jak testovat Parametry nastavit ve hře, případně použít příkazy z DS Benchmark Readme
Asus AX 800XT: ATi Radeon X800 XT Platinum
i Zdroj: PCTuning.cz

 

Painkiller - 1.2

Asus AX 800XT: ATi Radeon X800 XT Platinum
i Zdroj: PCTuning.cz

Verze Painkiller 1.2
Rozhraní DirectX 8
Heslovitý popis hi-polygon count, volumetric fog, specular gouraud...
Nastavení max. quality
Návod jak testovat konzole: "benchmark c5l1" -pozor na rozdíl mezi verzemi!!!

 
Asus AX 800XT: ATi Radeon X800 XT Platinum
i Zdroj: PCTuning.cz

Asus AX 800XT: ATi Radeon X800 XT Platinum
i Zdroj: PCTuning.cz

Asus AX 800XT: ATi Radeon X800 XT Platinum
i Zdroj: PCTuning.cz

Asus AX 800XT: ATi Radeon X800 XT Platinum
i Zdroj: PCTuning.cz

Asus AX 800XT: ATi Radeon X800 XT Platinum
i Zdroj: PCTuning.cz

Ačkoli "nVidia - The way it´s meant to be played", vycházejí Radeony lépe. 

FarCry 1.1

Verze FarCry 1.1
Rozhraní DirectX 8/9
Heslovitý popis Pixel Shader 1.x / 2.0, Vertex Shader
Nastavení max. quality
Návod jak testovat Bench Em All

 

Quake III Arena

Verze Quake III Arena
Rozhraní OpenGL
Heslovitý popis Quake III engine :-), multi-texturing
Nastavení 1600x1200x32bit
Max Details, timedemo 1, TC on
Návod jak testovat Pomocí Quake III bench - nastavení výše

 

Return to Castle Wolfenstein : Enemy Territory

Verze RtCW: ET
Rozhraní OpenGL
Heslovitý popis Quake III engine, multi-texturing
Nastavení 1024x768x32bit, 1280x1024x32bit, 1600x1200x32bit
Max Details, timedemo 1, demo pctradar
Návod jak testovat Nahrajte demo pctradar do etmain\demos, ve hře v konzoli „~“ zadejte timedemo 1 a demo pctradar a po skončení přečtěte hodnotu fps

 

Předchozí
Další
Reklama
Reklama

Komentáře naleznete na konci poslední kapitoly.

Reklama
Reklama