Bunkspeed uchopí fakta a vytvoří realitu…
Revoluční renderování v reálném čase je pomocnou rukou automobilovému průmyslu.
Magazínu BSN (Bright Side Of News) se během konference GTC 2010 podařilo pohovořit s Phillipem Lunnem, generálním ředitelem Bunkspeed, progresivní firmy z Jižní Kalifornie, která vytváří špičkové vizualizační produkty, jež otevírají mnoho dveří designérům ze všech oborů.
Phillip Lunn, CEO Bunkspeed, ukazuje nástroj Shot aneb ray-tracing v reálném čase akcelerovaný pomocí 4× GPU Fermi.
Software Bunkspeed – „Bunkspeed Move“ a „Bunkspeed Shot“, je skutečnou senzací, protože umožňuje fotorealistické vykreslování 3D scén. Je to jeden z příkladů implementace iray rozhraní v praxi. Programy své uplatnění nachází převážně v reklamách, známé jsou zejména průlety interiérem vozidla, kdy šasi kameře postupně ustupuje, přičemž vnitřek vozu mají diváci jako na podnosu.
Tohle není realita… vážně
Kalifornská společnost a její software má k automobilovému průmyslu skutečně velmi blízko. Výrobci skrze něj prezentují svá vozidla – virtuálně, ta lze následně nakonfigurovat podle libosti, přičemž si je můžete nechat i zobrazit, od jediného statického obrázku až do záběru 360 stupňů ze série fotografií postupně nasnímané scény. Progresivní Bunkspeed sází hodně na sílu GPU – testovací systém, na kterém prezentace probíhala, se skládal ze čtyři grafických akcelerátorů postavených na Fermi.
Zdroj: BSN