Víkendová glosa: Zachrání AMD ZEN? - Spíše nikoliv!
autor: Z. Obermaier , publikováno 25.2.2017

Příští týden se dočkáte nezávislých testů ZENu, bude pro AMD představovat vytoužený návrat k zisku?

AMD minulý týden odhalilo ceny a označení modelů prvních čipů Ryzen, procesorů architektury ZEN. AMD na nich pracovalo čtyři roky, a příští týden se dočkáte recenzí. Já osobně procesor mám, v pondělí dorazí i deska. A to navzdory AMD, které zakázalo, abych testoval ZEN já. Já ale nikdy neměl problém, pochválit i produkt AMD, pokud za to stojí, viz mnoho recenzí v minulosti. To nechme stranou, mou recenzi si přečtete a uvidíte sami…

Víkendová glosa: Zachrání AMD ZEN? - Spíše nikoliv!

Začněme oním uvedením, které bylo minulý týden. Záměrně zcela ignoruji desítky předchozích senzačních zpráv na WCCTECH, které poté šířili i v ČR one-man-show-weby se "dvěma stejnými písmeny v názvu" jako mantru, což svědčí o jejich mdlém úsudku. Všechno, do posledního písmena na WCCTECH je odpad, výmysl a blábol. Dále nemá cenu se k tomuto webu vracet. Z pohledu marketingu, AMD udělalo něco, co jsem už dlouho neviděl a svědčí o tom, že jejich představitelé žijí zcela mimo realitu, nebo v nějaké ulitě.

Neukázali nám celkový výkon, jen pár pochybných grafů, neukázali nám skutečný herní výkon, neukázali skoro nic - ale spustili předobjednávky! WTF, jak si má zákazník předobjednat něco, o čem nemá ani tucha, jak se nakonec bude chovat? Bude ZEN držet frekvence (jako nedržel FX), půjde dobře taktovat?, jaký bude herní výkon mimo 4K?, nebude nějaký problém s kompatibilitou desek a pamětí?, M.2 SSD disků a další věci. Spustit předobjednávku úplné novinky - kterou není možné odhadnout z jakéhokoliv předchozího produktu, po pěti letech kdy AMD CPU nikdo téměř nekupoval je hodně drzé a hloupé rozhodnutí. Nikdo rozumný nekoupí "zajíce v pytli". V jiných odvětvích tohle funguje, na novou Panameru byly také předobjednávky rok předem, ale tady každý věděl, že to bude bomba ... jelikož zde hovoří pověst firmy a dlouholetá kvalita. AMD dnes nemá ani jedno z toho ...

Víkendová glosa: Zachrání AMD ZEN? - Spíše nikoliv!

Za posledních pět let, ztratili velkou část CPU trhu. Nejen serverových, ale také desktopových a mobilních. V roce 2013 se pohybovalo AMD kolem 30-ti procent, dnes jsou pod 20-ti procenty. Ztratili třetinu trhu. Staré pořekadlo říká, kdo chvíli stál - stojí opodál. AMD stojí v této rétorice hodně opodál. Vůbec si nedovedu představit, jak AMD získává zpět důvěru velkých OEM stavitelů, velkých korporátních zákazníků, miliardových provozovatelů cloudů a dalších lukrativních zákazníků s procesorem, který marketingově předvádí jako, CPU pro hráče a nadšence, s výbavou střední třídy (podle desek). Kde jsou testy v profi aplikacích, v uznávaných průmyslových benchmarcích, kde je test možností serverů? - Zatím nikde, máme zde marketingové slajdy s Cinebench .... a v AMD to dobře ví - proto ty hodně skromné odhady hospodářských výsledků roku 2017.

Já netvrdím, že Ryzen nebude výkonný - naopak si myslím, že spotřeba (TDP) je naprosto geniální, a výkon v určitých aplikacích bude bombastický, hlavně vzhledem k ceně. Ostatně výkon jsem už v prosinci odhadoval někde mezi Core i7-6800K a 6900K. Problém je jinde, AMD nemá zákazníky, kteří by kupovali jejich CPU za 500 USD, nejvyšší FX dnes stojí 149 USD. AMD vždy platilo za levnější alternativu pro ty, kteří nemají peníze na (často objektivně předražený) Intel. A tudíž za několik let tohoto stavu, žádní movití příznivci AMD nezbyli. Viděli jsme to u Radeonu Pro Duo, kterých se prodalo tak deset na celém světě. Věrní AMD nekupují grafiky za 1000 USD a CPU za 500 USD. Pokud se někdo snaží tvrdit, že majitelé Intelu poběží koupit žhavou novinku AMD tak se plete, AMD není Apple.

Víkendová glosa: Zachrání AMD ZEN? - Spíše nikoliv!

Dokáže tedy ZEN zvrátit osud AMD? - To ukáže až čas, ale spíše ne - to potrvá roky. Proč například AMD neudělalo Ryzen výrazně výkonnější než Intel, proč jej po letech jen dorovnává? Tohle není jednoznačné vítězství, ale plichta. To není dobrá přesvědčovací strategie, protože bojovat jen cenou dnes nestačí. Pokud bych měl odhadnout, co udělá Intel, tak upřímně nevím. Sám bych byl rád, kdyby ZEN výrazně překonal Intel a ten musel zareagovat radikálněji, třeba velkými slevami. Protože to všichni známe, malý nárůst výkonu za stejnou nad prémiovou cenu kritizuji v článcích už od Sandy Bridge. To se ale nestane, Intel ale určitě uvede v létě výrazně výkonnější CPU než původně plánoval, ale ceny nižší nečekám. Škoda, ale kdo ví ...



Tagy: AMD  ZEN  Ryzen  1800X  1700X  1700  
 
Komentáře k článku
RSS
Pouze registrovaní uživatelé mohou přidat komentář!
25.2.2017 18:57:39   78.45.43.xxx 29848
Obre, myslis ze ty tvoje vyplody choreho mozku jeste nekoho zajimaji?
25.2.2017 19:26:20   46.229.123.xxx 13928
Tohle nepsal obermaier (nevím proč, ale není to jeho styl a něco mi tam nesedí) Ale jinač souhlas, jeho choré výblitky jsou ostudou profesionálního plátku.
25.2.2017 21:12:33   62.84.155.xxx 42124
Ostudou je treba DIIT, kdyz uz 14 dni "informuje" o benchmarcich a o tom, jaky bude RYZEN BOMBA! Pritom to jeste NIKDO neotestoval, pouze na zaklade PR materialu AMD!
Kdyz je nahodou upozornis treba na tom jak psali o buldozeru http://diit.cz/clanek/amd-bulldozer-pry-prevalcuje-core-i7
Tak z tebe udelaji debila a naivku:o) Autor clanku MA PROSTE PRAVDU! JEN DEBIL, UPLNY DEBIL PISE KAZDY DEN 5 CLANKU NA TEMA RYZENU! Zvlast kdyz se o nem z nezavyslych testu zatim NIC nevi a AMD je znama svym lhanim, viz ten buldozer ..... jestli to bude dobre, v poho, ja AMD fandim, ale stejne jako autora tohoto clanku me taky vyslovene sere jak se o necem pise jako o modle, delaji se predprodeje a pritom to muze byt stejny propadak a varna konvice jak buldozer ... ja verim, ze v benchmarcich predbehne 4jadrovou i7, ma 2x vic jader ... ale muzes mit milion jader v superpocitaci a stejne ti prohlizec nepojede rychlej, nepojede ti rychlej ani operacni system, ani hash nespocitas rychleji na superpocitaci nez obycejne i7ce a o tom to kuwa je. Pridavat jadra umi dnes kazdy, se podivej do mobilu. A na tuhle notu, kdy se blbecci nachytaji na vysoky pocet jader, AMD proste hraje ..... uz od dob buldozeru. Pote co buldozer zral i travu kolem cesty, tak zmenili mereni TDP ... jako 65W asi uveri jen malokdo ... to bude takova ta "typicka" spotreba, protoze vi, ze na PC vic jak dve az ctyri jadra stejne nikdo nevyuzije ....
25.2.2017 21:24:28   94.74.230.xxx 6910
Ten článek jsem si přečetl, a to co psali o buldozeru v tom článku se vyplnilo. Takže v čem je problém, respektive pointa?
25.2.2017 21:59:27   23.235.227.xxx 7637
Ty jsi komický uplakánek. Utíkej za mámou, ať ti utře nudli, že ti to zlé AMD zkazilo život!
26.2.2017 09:41:51   194.228.20.xxx 414
nestačí, že tapetuješ kraviny na deep in, musíš ještě tady, četl jsi ten článek?
Víš problém je v tom, že když přišlo na uvedení Dozeru, tak byly fakt jen dvě zprávy, které nějakým způsobem tvrdily, že Dozer bude pecka, jinak každý věděl, že to je výmysl a Dozer stojí za pikaču.
Ryzen jsme ale viděli v herních sestavách, viděli jsme ho ve spolupráci s Vegou, viděli jsme ho v CB, v Blendru, viděli jsme ho i v nějakém heavy MT benchi a AMD se při těhle, pravda marketingových a účelově vybraných PR testech, nebála přímého srovnání s aktuální nabídkou konkurence. To ti je jako málo?

Nepochybně bude mít RyZen nějaká slabá místa, ale je to pro ně obrovský skok kupředu.
btw viděls někde na těch uniklých snímcích screen cpu-z s osazeným ryzenem? Kolik voltů do sebe pouští, když jede v podstatě idle? Já bych se nedivil, kdyby sestava s ryzenem žrala méně, než sestava s i7 a to vy Inteláci zbožňujete, to prostě musíte mít, když to žere míň.
26.2.2017 11:01:31   81.30.247.xxx 1337
BTJ: Proč si myslíš že jsem od tama vypadl, tam normální názor nemá šanci. Stejně tak u DDebila. Nemá cenu je napravovat, je to jak házet hrách na stěnu.
ALL: Jinak všimli jste si všichni, že na PCT, DD, dyyt, jsou články o tom jestli zen zachrání AMD? To se jako redaktoři domluvili? Nebo dostali stejný nápad? Nebo snad zaplaceno? Nevěřím těmto webům už vůbec nic Jen si tady budu psát co mě napadne, ale v reálu si budu myslet svý.
26.2.2017 11:23:46   188.175.49.xxx 186
crrrhaaa ty chlapce usata vypadl a nebo jsi dostal banana? :-D co jha vim tak Ti to hrozi i na dalsim ICT webu :-D Ale jsem rad ze aspon jeste nekde pises clovekse muze aspon pobavit a zasmat :-)
26.2.2017 12:05:38   81.30.247.xxx 733
Rozbalit komentářPříspěvek byl automaticky zabalen pro velké množství negativních hlasů.
26.2.2017 14:44:54   188.175.49.xxx 185
crrr haaaa :-D Ty chlapče ušatá kdybys aspoň nekecaaal :-D ono i na E H W jsi byl již několikrát napomínán :-D Čéče kam budeš chodit psát když všude dostaneš banánek ty naše opičko :-)
26.2.2017 17:55:06   81.30.247.xxx 218
Rozbalit komentářPříspěvek byl automaticky zabalen pro velké množství negativních hlasů.
26.2.2017 19:58:23   188.175.49.xxx 93
koukám že už máš nový profil :-D Ferdo já si pro Tvoji smůlu pamatuji jaký jsi měl předtím :-D
27.2.2017 08:14:19   81.30.247.xxx 28
Rozbalit komentářPříspěvek byl automaticky zabalen pro velké množství negativních hlasů.
26.2.2017 15:51:02   78.102.116.xxx 916
na těch dvou serverech ale dostane ban každý, kdo se pokusí diskutovat a nemá názor totožný s x mamrdem, nebo dd cvokem ... takové ty naoko jiné názory, které stejně v každém postu spochybní samy sebe, nejsou názory ...
27.2.2017 07:02:44   109.107.210.xxx 117
Na těch dvou serverech banán dostaneš jen výjimečně, a to za bezuzdný trolling a tapetování, nikoli za jiný názor.
27.2.2017 07:56:47   85.248.30.xxx 84
Na nejmenovany webe už dostalo veľa ludí ban za názor. Za normálne vecné príspevky, ktoré sa ale nezhodovali s DDho názorom. Čo on pokladal za klamanie, ktoré tolerovať nebude. Potom tam boli bany aj na upozornenie, že obšlahol testy z iného webu a iba miestami mierne upravil výsledky (AMD + 10%, NV - 10%). Ostatné čísla boli totožné. Samozrejme boli bany aj za trolling, ale vždy iba za trolling z jednej strany. Pokiaľ niekto urážal a troloval "v prospech" AMD, tak ban nedostal. To už musel byť dlhodobejší tlak zo strany iných ludí. Ale ani to veľakrát nepomohlo. Viď človek ako anywherehome alias mysider alias ktovie koľko ďalších účtov. A nebol jediný. Na DIIT som sa s takým niečím nestretol. Tam mi akurát no-X raz napísal, že síce sa názorovo vo veľa veciach nezhodneme, ale že aspoň diskutujem slušne. Toto sa na nejmenovany webe nikdy nestalo. Tam za iný názor môžeš čakať upozornenie za klamanie, potom príde umelé zníženie karmy na 0 a potom ban. Vážne ti nevadí, že DD umelo ovplyvňuje hlasovanie o príspevkoch? Už to o veľa veciach vypovedá.
27.2.2017 08:22:59   185.59.186.xxx 94
Mne aj ďalším dvom ľudom dal ban za to že sme ho vytrvalo v jednej diskusii žiadali aby postavil to super herné PC ktoré prekoná konzolu - PS4 - za cenu konzoly, vtedy 9500kč ktroím sa stále oháňal.

Žiaden návrh neposlal, len nás 3-och banol a asi po 3-4 dňoch keď už sme nemohli reagovať dal ako návrh, teraz pozor, na bazárovú R9 290 za 7000+kč do toho PC za cenu 9500kč - treba niečo dodať, Honza by zvyšok PC asi postavil za 2500kč
28.2.2017 12:29:56   93.99.200.xxx 20
http://www.ps4neo.cz/parametry-playstation-4.html Čtu to teď a jenom koukám. Tak jsem si vyjel ty parametry. Compute performance má R7 2TFLOPs. Dnes i RX 460 Desku na 2 Jaguary a další čip na procesy na pozadí, to snad ani nejde běžně koupit. Ale jde-li o grafický výkon PS4 ( 1,84 TFLOPs ) pak se do 10 opravdu vejdeš. Já do něj šiju, kdykoli se najde příležitost a ban jsem nedostal. Jednou mi smazal příspěvek, když pletl politiku do webu. Já bych vám na jeho místě dal ban doživotní, protože stavět argumentaci na slovíčkaření je hloupé. A to ten ekvivalent PS4 můžeš stavět na Intelu a nVidii. Ale nebudeš mít perfektně odladěný systém a ovladače a opimalizovaný hry. Je to jako ten oslík ve Shrekovi. Už tam budem? Už tam budem? Už tam budem? Takže já říkám, že to trochu přeháníš. I když si svoje příznivce určitě najdeš.
27.2.2017 08:14:53   81.30.247.xxx 15
tak ho tam napiš frajere
27.2.2017 08:18:29   185.59.186.xxx 65
Len dúfam že medzi tými "dvou serverech" nemáš aj AMnejmenovany web lebo tam bana dostaneš za aj minimálnu kritiku či názor že Garážmajster nieje ten najnestrannejší v Galaxii. A Keď si stojíš za názorom čo Honza nezdieľa tak to máš spočítané + medzitým sa dozvieš že si hlupák, magor, trool, človek bez rozumu a pod.

Dostať ban za žiadanie dôkazu tvrdenia, za to že sám dávaš dôkazy, za to že poukážeš na to že 99% webom to vychádza inak - realita u AMDWorldu.
27.2.2017 05:43:46   89.24.109.xxx 44
No, jestli by to mělo být na webu, který spravuje nějaký aDDmin, tak to bych se ani nedivil. Tam se totiž stačí ve vší slušnosti podivit nad cenotvorbou poměru cena/výkon a už máte stopku. A když o tom napíšete někde jinde, tak vám přiletí do schránky email, že ten ban byl zcela oprávněný, protože haníte pověst jediného nezávislého webu v ČR. Prostě každý extrém je na palici.
27.2.2017 07:57:23   85.248.30.xxx 21
To si vážne dostal taký mail? :-)
27.2.2017 08:16:31   81.30.247.xxx 04
já ne
27.2.2017 09:14:42   89.24.109.xxx 13
Jo, od aDDmina jen a jen pro mě.
27.2.2017 08:32:07   185.59.186.xxx 74
"cenotvorbou poměru cena/výkon a už máte stopku"

To je veľmi zábavná stránka AMDWorldu, Honza totiž (úplne objektívne a v súvislostiach samozrejme) používa všetky spôsoby aby to pre AMD dopadlo čo najlepšie.

Raz sa berie odporúčaná cena výrobcom v dolároch, inokedy v kč, niekedy kľudne prepočítava odporúčanú cenu v dolároch na kč, raz sa berie priemerná cena z heureky, inokedy z renomovaného obchodu – častokrát CZC. Proste objektivita
27.2.2017 10:09:39   185.59.186.xxx 63
Situácia AMD:
Fury X/Nano, AMD udaná cena 650USD, ceny rastú koli nedostupnosti cez 800USD, AMDWorld v článku informuje:
„AMD v tuto chvíli není schopno dodat více grafik. Ceny rostou. ...Výsledkem tak je, že ceny rostou ještě výše“

Situácia nVidia:
GTX1070, cena nereferencie 379USD, AMDWorld ale vezme českú cenu 14 000kč a prepočíta ju na doláre (bez komentára) z čoho mu vyjde že 1070ka je o 100USD drahšia než je odporúčaná cena od nVidie, reakcia ?
„když řeknu oficiálně že karta bude stát 349 [chyba Honzo, MSRP je 379USD] a stojí minimálně o více jak 100 dolarů víc, nejde to omluvit ani tím, že je to nové zboží“

Takže znova objektivita jak lusk, +150 USD k cene Fury X je proste normál lebo Fury X je nedostupná a mega-ultra-hyper-super-bomba žiadaná ALE POZOR, +100 USD k cene GTX1070 (a to nehovorím že k tomu číslu prišiel po DDementnom propočte z CZ ceny na doláre - umieram ) už je ale ale neospravedlniteľná ani tým že "že je to nové zboží"

Ale čom, možno mi len unikajú "súvislosti"
26.2.2017 11:21:13   188.175.49.xxx 335
Já si říkal kde vězí apoň nějaké to kopnutí si do AMD od tohoto "redaktora" :-) Buldozer nedržel takty??? Tak to mám asi Intel s názvem FX8320 který už 5 let jede bez zásahu do napájení na 4,6GHz (na všech jádrech) :-D vypovídající hodnota tohoto tvora co dělá jen hanbu ICT je na bodu mrazu... Kdyby měl jsn svůj blog tak prosím tam ať si píše co chce... Bohužel PCT je velký a i čtený WEB... Takže tady může napáchat víc škody... Naštěstí jej už mnoho lidí prohlédlo a neberou ho vážně...
A AMD? to se konečně probralo a zakázalo tomuto kydači špíny, aby dělal recenzi na jejich produkt... Nejlepší je si tak jako tak projít vícero webů aby si člověk udělal obrázek... Ale hlavně, že se toto chlubidlo vytasilo s tím, že on stejně bude mít ten procesor :-)
26.2.2017 11:45:45   46.33.112.xxx 2111
Pan Majer z televize už žhaví lampy na jeho Haswell-E aby mohl otestovat Alyjena versus prdátora. Komedie bude - protože pane Majer nemá desku - až Ryzen test vyhraje. Intel zlevní na polovinu a Bobr bude mít poprdeli - z machirka mentální socka s Intelem. Takový byli i v době Pentia IV, budou i teď.

Ty retarde, Ryzen poráží po OC 6950X, už tpč prober, dyť ty máš takovou chorobu, která tě tak oblbuje, že ani nevíš, že seš nemocnej! Jsi ostuda českýho webu a píšu tady půl roku jenom proto, abys nedeformoval celou generaci dětí, což se mi evidentně podařilo a teď si vychutnám tvůj pád, demente.
27.2.2017 05:48:31   89.24.109.xxx 510
Tak nějak nevím, proč tenhle příspěvek má více plusů než mínusů. A našly by se i další. Že je článek od Obra obsahově takový ve stejných kolejích, to už si člověk snad zvykl, ale reagovat na to sprostě? To spíše vypovídá o mentální úrovni autora komentáře a, bohužel, i těch "plusujících". Smutné.
26.2.2017 11:50:08   46.33.112.xxx 325
A to se ještě chlubíš, že ti JAKÁKOLIV firma nepůjčí produkt na testování??? To seš jako novinář nebo tě platí Intel nebo co je jako tvoje životní krédo, zasírat web hate speech? Vždyť ty seš zralej na soudní příkaz nepřibližovat se blíž jak 200m k internetu. Já, kdybych pracoval v AMD, tak bych tě normálně zažaloval za šíření pomluv ty sračko zakomplexovaná. A doufám, že to české zastoupení udělá!
27.2.2017 05:57:53   89.24.109.xxx 76
Nechtěl bych se mýlit, ale "nechlubil" se tím samým jakýsi aDDmin jiného IT webu, že má stopku na od jedné nejmenované firmy na testování v předstihu? A ve vyjadřování bych byl opatrný, za to urážlivé slovo by naopak mohl Obr žalovat vás. Obecně pro diskuze by to opravdu chtělo trochu zkulturnit, když člověk čte některé reakce, tak si říká, jestli nespadl do nějaké žumpy čtvrté cenové.
27.2.2017 08:17:40   81.30.247.xxx 29
Rozbalit komentářPříspěvek byl automaticky zabalen pro velké množství negativních hlasů.
25.2.2017 19:00:47   85.132.193.xxx 14130
čekal jsem kdy to příjde.
Přečetl jsem nadpis a ani nečtu dál, výblitek už jen podle nadpisu.
25.2.2017 20:57:51   95.85.232.xxx 4914
přesně tak také mi stačil jen nadpis a hned mi bylo jasné kdo to psal dál nečtu !!!
26.2.2017 11:03:00   81.30.247.xxx 1026
Ale stejný článek je i DD a podobný na dyyt, tak co se vztekáte? Ve stejný den skoro ve stejnou hodinu. Dostali to příkazem jako reklamu
26.2.2017 11:58:23   23.235.227.xxx 284
Máte pravdu panu Crho. Dostali jsme to zadáno z PR AMD. Agenti AMD také sledují Váš dům, buďte na pozoru a dávejte si pozor na tmavé podezřelé dodávky. Sledují Vás!
26.2.2017 12:07:05   81.30.247.xxx 519
Rozbalit komentářPříspěvek byl automaticky zabalen pro velké množství negativních hlasů.
25.2.2017 19:04:10   78.45.146.xxx 10611
Test serverových aplikací se těžko dělá s desktopovým procesorem. Ale možná nám (zl)Obr osvětlí jak to myslí..

Třeba proč nám nedá test GTX 1080 jako karty pro profesionální výpočty..? Asi protože to je produkt s jiným místem na trhu, pro jiné zákazníky, že..?
26.2.2017 11:03:49   81.30.247.xxx 438
Rozbalit komentářPříspěvek byl automaticky zabalen pro velké množství negativních hlasů.
25.2.2017 19:12:45   88.102.101.xxx 546
Tak po přečtení článku sem se dozvěděl to, co Vy od prezentace AMD... tedy NIC!

Ale chápu Vás, globálně asi AMD nebude mít takový úspěch jak to teď vypadá, ale má jedeno Velké plus... rozšíří svou CPU nabídku ve větší cenové hladině, což zákonitě musí zvednout zisky. Plus dobrá cena může ve serverovém odvětví zamíchat karty. Jen se obávám, že Továrny nepokryjí poptávku.
25.2.2017 19:14:34   147.32.90.xxx 1068
On žije \o/

Já už se lekl, že to s ním seklo
25.2.2017 19:28:34   188.167.31.xxx 5415
este to tak... my Obra potrebujeme, kedze je to presny DDho protipol. Treba si precitat co obaja pisu a pravda je presne uprostred..
25.2.2017 23:17:46   188.167.10.xxx 813
Je pravda ze sú tu už 2 mesiace mokre sny čo nik nezávislí netestoval a pred objednávať procesor ktorý je komplet prerobený? Na druhu stranu ak bude Ryzen
dobrý tak verím ze cenu obháji a intel kľudne dá cenu na 50% ako to bolo pri P4 a pripraví niečo lepšie peniaze a možnosti nato ma
26.2.2017 07:28:38   78.102.116.xxx 1712
ty, co nepíšou čárky, bych nakopal do prdele ... ta věta může mít pak i deset významů ...
26.2.2017 11:04:37   81.30.247.xxx 714
jj i já jsem měl dost problém to po něm přelouskat.
26.2.2017 12:08:05   81.30.247.xxx 718
díky tomuto příspěvku vím kolik mínusů dostávám podle jména, ty si pak odečtu u jiných příspěvků. A leckdy jsem v plusu. No to snad není možný.
26.2.2017 15:52:58   78.102.116.xxx 612
mínusy dementů neřeš, nesouhlasím s tebou v mnoha věcech, resp. v jejich podání, ale v tomto máš pravdu téměř svatou
26.2.2017 17:58:13   81.30.247.xxx 312
Rozbalit komentářPříspěvek byl automaticky zabalen pro velké množství negativních hlasů.
25.2.2017 23:39:32   85.135.136.xxx 184
Poopravím, treba si prečítať oboch, zasmiať sa ale pre hodnotenie a recenzie ísť na zahraničné weby.

"Majstra objektivity" aj "Intelmana" treba brať len ako srandu, nič viac.
26.2.2017 07:29:52   78.102.116.xxx 512
zahraniční web taky není zárukou objektivity ... kdes to vyčetl? Není nad vlastní zkušenost ...
26.2.2017 10:32:11   188.167.10.xxx 81
No na vlastnú skúsenosť nemá každý peniaze.Ale súhlasím objavia sa testy od ludi čo si CPU sami kúpili . Ono prednostne rozosielanie "partnerským" web určite nevešti objektivitu ..
Ak sa grafy potvrdia a spotreba tak isto Ryzen bude predávaný veľmi dobre . Intel zareaguje cena my ako pri P4. Jednoducho to bude dobre pre každého . A po osiali klesnú aj DDR4 pre teraz už nerastu na burze . Trh smartfónov rástol len 5% tento ok typujem 0 alebo slabý pokles takze DDR4 sa vrátia na úroveň polroka dozadu
26.2.2017 11:05:38   81.30.247.xxx 412
Rozbalit komentářPříspěvek byl automaticky zabalen pro velké množství negativních hlasů.
26.2.2017 15:54:43   78.102.116.xxx 37
tohle nepiš, rudým demografům se to líbit nebude a budou značkovat, jako divocí psi
25.2.2017 19:16:44   78.102.246.xxx 528
Popcorn hotov, diskuze může začít.
25.2.2017 19:38:09   89.176.181.xxx 5016
Zdendo, vemte se s Crhou za ruce a běžte nejlépe někam, kde nebudete mít přístup na internet. Vy jste zralí (spíš přezrálí, protože včera bylo pozdě) na léčení. Tohle už je dávno prostě diagnóza. Myslím to s vámi dobře
25.2.2017 19:41:26   85.70.161.xxx 111
Návnada vhozena jen škoda, že to není chytání na úrovni, ale je to takovéto rybaření za poplatek, kde v malém rybníčku taháš jednoho chudáka za druhým bez šance opravdu pořádného úlovku.
25.2.2017 19:46:47   90.64.47.xxx 8211
Vážený p.Obermaier, pokiaľ budete robiť recenziu VY tak ju čítať ani nebudem ani ju len nerozkliknem. Lebo objektiva sa u Vás už dávno vytratila...
25.2.2017 19:58:57   188.120.211.xxx 248
Myslí autor tou zmínkou o webu se 2 stejnými písmeny v názvu PC tuNiNg? Ostatní věci co o něm píše sedí, ale bylo by vhodné pokud by se vyjadřoval jasněji.
25.2.2017 20:00:48   78.41.168.xxx 2162
ja sa divím, že stále niekto rýpe, že pán Obr neverí v AMD po tom čo AMD ukázalo za posledné roky, ehm neukázalo nič. btw, mal som vsetky cpu od phenom x4 do FX8350 aj grafiky 7970 kou som skončil s AMD, prešiel na intel nvidia, výkon spotreba = spokojnosť, brigádujúci študent vš ....
25.2.2017 20:22:47   94.74.230.xxx 2810
jistě trolle
25.2.2017 22:00:17   178.255.174.xxx 1611
co to máš za brigádu ??? to musíš vydělat mega lovů, když ti zbylo i na Intel a Nvidii
26.2.2017 16:52:05   78.41.168.xxx 13
väčšina komponentov bola kúpená cez bazoš, okrem zdroja a diskov .... s prehľadom
26.2.2017 16:52:49   78.41.168.xxx 12
predaj a servis pc
25.2.2017 20:04:07   93.91.150.xxx 901
Recenze je lepší sledovat na zahraničních webech, které není tak snadné sponzoringem uplatit. Na našem trhu je to bohužel až zbytečně polarizované.

Ano, je tu web, kde se na základě pár čísel z pár testů vynáší Zen do nebes. Zde se zase zastánce druhého tábora doslova chytá stébla v chatrném pokusu o argumentaci, proč nemůže AMD uspět, i kdyby mělo kvalitní produkt.

Na jednu stranu pravda je taková, že skutečný výkon Zenu nezná kromě lidí z AMD a pár novinářů pod NDA nikdo. Že mohly být zatím uvedené výsledky z kategorie "cherry picking"? Ano, mohly.

Na druhou stranu je nutné říct, že z dosud uvedených informací lze leccos vyčíst. Architektura Zenu je hodně podobná tomu, co předvádí Intel. AMD má k dispozici téměř srovnatelný výrobní proces. Zen pracuje na slušných pracovních frekvencích a má vcelku nízké TDP na 8C/16T procesor. Ano, bude tam řada omezení jako dvoukanálový řadič paměti, nebo méně linek PCI-E odpovídající Skylake. Tedy proti HEDT platformě bude ZENu jasně něco scházet. Nicméně AMD se odvážilo ZEN poměrně sebevědomě nacenit ve srovnání s tím, co prodávali doposud. A to především o něčem svědčí.

Intel mainstream zabetonoval v podobě max 4 jádra, 8 vláken. Více jste mohli získat jen přechodem na HEDT platformu. AMD nabídne na jedné platformě až 8 jader, 16 vláken a to za slušnou cenu. To si svého kupce najde zcela určitě.
25.2.2017 23:22:37   188.167.10.xxx 910
DD zaplatený není?
25.2.2017 23:32:56   85.135.136.xxx 175
Ale prosím ťa, DD ani nekúpil/nekúpi akcie AMD aby ostal nestranný a nad vecou
...čo sa vyjadril
26.2.2017 09:20:22   90.179.133.xxx 46
Stačí citace a vše je jasné:
"Pokud považujete nejmenovany web.cz za pravý opak jednobarevného troll webu, tak to uvažujete správně."
26.2.2017 01:02:14   188.167.31.xxx 76
na druhu stranu co Intelu zostalo ine ako zabetonovat sa na 4c/8t? Intel mohol ist hocikedy vyssie, len potom by AMD nemalo ani tych 20% co ma teraz a to by bolo zle aj pre samotny Intel... Pockaj ake divy sa budu diat ked bude ZEN naozaj taky ako sa javi.. Ochutnavka ti prisla dopredu, pentia maju HT, resp. defakto znizili ceny i3.
26.2.2017 05:06:00   182.48.159.xxx 241
Intel to nedelal proto, aby si neparazatival sam na svy prouktech a tim se nepripravoval o vetsi prijmy. Je daleko jednoddusi kontinuelne zdimat po ko kouskach. To nema s AMD vicemene nic spolecneho, protoze AMD v tomto segmentu 4 roky nepredvedla zadny novy produkt a jak technicky, tak vykonove v nem zaostala. Tudiz cokoliv Intel privedl, tak vicemene mel jistotu, ze to stejne proda.
26.2.2017 11:08:31   81.30.247.xxx 912
kdyby skylake prodával už od uvedení za 50% ceny tak AMD už není.
26.2.2017 14:57:13   188.167.31.xxx 42
ano a nezarobil by ani na slanu vodu, lebo tak nejak (cca 60%) ma hrubu marzu, zeano.
26.2.2017 17:10:05   188.75.128.xxx 51
Kdyby snížil ceny na polovinu, tak je stále v zisku. Navíc pochopte, že ta hrubá marže je z celého portfolia jejich produktů, a že třeba čip do iPhonů 7 (modem) vážně s 60% marží neprodává. Tedy marže na procesorech bude ještě výrazně vyšší.
26.2.2017 18:01:26   81.30.247.xxx 26
je to stejný jako značkový mikiny u ťamanů. Náklady na jednu mikinu 20Kč i s dovozem. Tady to prodávají za 200,-Kč, marže 800%...
27.2.2017 06:31:40   89.24.109.xxx 32
Tak nějak se na to také dívám. Pokud si AMD po Bulldozeru nasypalo popel na hlavu a pokorně začalo tam, kde kdysi přestalo, plus využili poznatky z Core od Intelu, dalo se očekávat, že výkony obou architektur budou podobné, dokonce se zdá, že AMD "Core" ještě o kousek vypilovalo. To vše je super, z technického hlediska se snad trochu rozvíří stojatá voda rybníku. Ovšem je tady i ekonomický aspekt a otázkou je, kolik bude mít AMD na procesorech marži. Pro tu firmu je to těžké, znovu saturovat trh a získat zpět renomé, ale pokud ty marže budou opět sotva stačit na pokrytí vůbec chodu firmy, potom se přece musí pohybovat v bludném kruhu. Nejsem ekonom a nikdy mi tahle (pa)věda nechytla, ale z logického úsudku - roste mi úspěch firmy a hodnota jejích akcích, potom ale musím i vyplácet více na dividendách, nebo ne? A musím udržovat nastavenou laťku, což je finančně náročně, a při minimálním zisku se musím ptát, zda mi investoři zase půjčí. A měl bych navýšit plat technikům, aby mi neutekli. To jsou prostě daně z úspěchu. Ale věřím tomu, že AMD má střízlivé ekonomické studie a dlouhodobý plán, jinak by potom opravdu byli amatéři. Nicméně si pokládám otázku, ať se na mě nikdo nezlobí, jak může firma s takovým dluhem existovat tolik let, aniž by zkrachovala. Je to opravdu tak skvělá investice, že se vyplatí do ní nalévat miliardy dolarů, nebo je to opravdu loutková firma, jejíž existence vyhovuje všem, včetně Intelu? Trochu mi to připomíná zdravotnictví, je to ztrátové, ale potřebujeme jej. Správná konspirační teorie, co?
27.2.2017 08:24:22   81.30.247.xxx 18
Píšu to už dva roky! Intel si nechá osadit procáky grafikama AMD a přitom je nebude perzekuovat za to že je po pěti letech dohnali. Uvidíte že všechny ryzeny budou vždy 5-10% pod výkonem srovnatelného intelu. Podle mě AMD nehraje druhé housle jen kvůli antimonopolnímu úřadu, ale taky kvůli tomu aby se mezi ně nedostal třetí. Akcie jsou anonymní a tak klidně AMD mohou vlastnit lidé od intelu.
27.2.2017 09:33:12   178.17.1.xxx 42
Proto Ryzen, alespoň v HighEndu, drtí Intel jak ve výkonu, tak v ceně... Jasně Crho..
27.2.2017 11:12:15   213.211.33.xxx 15
drtí v PR syntetických testech?
27.2.2017 12:16:18   178.17.1.xxx 20
Ne jen.
25.2.2017 20:11:54   89.103.17.xxx 96
proč nejít do AMD,INTEL drahý.stejně tu jsou jen samé socky.cz,platy na CENZURA,tak AMD bude idealní.
25.2.2017 20:19:13   94.74.230.xxx 555
že v něčem má zlOBR pravdu. Dnešní svět je jinde, většina zákazníků nepotřebuje výkon. Sleduje jiné věci, jako je design a sociální status, který mu daná věc přináší.

AMD bude mít vážné problémy prodávat 1800X, který přitom bude nejvíce ziskový. 1700(X) sice budou ziskové taky, ale marže nebude ani zdaleka taková, jakou má modré nebo zelené zlo.

V korporátní sféře také narazí. Všichni víme, co udělal intel v době, kdy jej AMD válcovalo. Někteří ví, že za to intel dostal vcelku solidní pokuty, ale kdo z vás ví, že je dosud nezaplatil a nejspíše ani nidky nezaplatí? Je jasné, že nyní to zkusí znovu a síla peněz, je síla peněz.

Byznys v kapitalizmu sere na výkon, efektivitu, kvalitu... je to o korupčních vztazích mezi jednateli, manažery a intel má úplně jiný budget, na tyto srandy. Tam kde AMD může zaplatit šéfovi třebas Lenova luxusní pobyt na jachtě, koupí intel rovnou tu luxusní jachtu...

Prostě AMD opravdu může narazit na to, že špičkový Ryzen prostě nebude schopno draze prodat velkým masám.

Ovšem ten povzdech proč neudělalo AMD ryzen výkonnější? Asi proto, že to není s desetinovým rozpočtem taková prdel, zlOBŘe! On by intel taky rád poskočil v CORE architektuře, jenže Pentkovski umřel a jaksi není nevojenském trhu druhý podobný mozek, který by mohl přijít s novou geniální architekturou. Navíc podle posledních střípků z intelu, je pravděpodobné, že na x86 už to není ani teoreticky možné. Narazilo to na své mantinely.

A taky, zlOBŘe, kdo by v superprémiové třídě 32 jaderných procesorů (protože pouze ten by byl znatelně výkonnější než to nejvýkonnější od intelu) kupoval AMD, když tvrdíš, že AMD nenajde kupce ani ve třídě střední (Core i7)?
25.2.2017 20:44:43   176.74.134.xxx 48
1) Z toho teda nemám vůbec radost, ale bohužel... staromladému desktopáři jako mě asi nebude vyhověno, páč asi budu v menšině...

2), 5) No tj furt dokola, i kdyby AMD prodávala ty Ryzeny jako teplý rohlíky tak to stačit zkrátka nebude pokud budou takové marže furt...

3), 4) Tak peníze maj větší váhu jak dřív. A i protekce je slušně zastoupena...

6) No určitě by možná šlo zakomponovat aspoň full-speed AVX2 nebo lépe AVX-512 a být aspoň někde napřed... Jenže změny nejdou dělat za pochodu...

7) Tak to by mě zajímalo taky, to by si mohl protiřečit...
25.2.2017 22:35:28   81.201.59.xxx 67
Procesor neni telefon ;) Urcite intel bude profitovat z nejake setrvacnosti. Ale lide co si stavi PC koukaji na vykon...to neni jako aple kde i moje hodinky jsou vykonejsi ale lide to kupuji.... Nicmene, intel bude muset chte nechte vytahnou veci co ma par let pod poklickou a bude se muset snazit...tka jako pri nastupu duronu atd
26.2.2017 01:05:36   188.167.31.xxx 81
AMD sa musi dohodnut s velkymi OEM, inak sa moze aj pos*at a z ludi co stavaju kompy velke zisky nebudu. Je ich malo.
26.2.2017 07:02:27   81.201.59.xxx 41
To asi ano, ale jde porad jen o busines, OEM vyrobci ted muzou mit stejny vykon za pulku penez...takze zakaznik to bude mit o tretinu levneji a my budem mit 2/3 marze....rekl bych je to jedoduche. Nicemen uznavam ze jsou zde i ruzne vztahy atd...
26.2.2017 09:11:20   93.91.150.xxx 41
Pro AMD by bylo přínosné rozšířit spolupráci s Apple. Apple již řadu let využívá grafiky AMD, mnohdy jsou to modely, které se jinak do prodeje nedostanou. Pro Apple by to bylo zajímavé ve smyslu nižších výrobních nákladů, kdy AMD je výrazně levnější jak Intel. Za cenu Core i3 by tam mohli dát Zen s lepšími parametry i výkonem. Navíc by sjednotil platformu a mohl si vyjednat další slevy.
Pro AMD by to naopak byla věc prestiže, protože Apple je se svými produkty vnímán trochu jinak než třeba Lenovo a spol.
26.2.2017 09:42:01   188.167.31.xxx 21
suhlas.. 4core ZEN s VEGA grafikou za dobru cenu by mohlo byt presne to, co Apple potrebuje. Avsak tu mame nedavnu dohodu Intel&AMD o licencovani grafickych technologii. Vraj ma byt VEGA aj v coreI procesoroch..
26.2.2017 17:27:01   188.75.128.xxx 21
Celkem by mě zajímalo, z čeho usuzujete, za kolik Intel své procesory Applu prodává. Řekl bych, že Apple je zrovna firma, která jde po penězích dost tvrdě, a to, že kdysi přešli na Intel určitě nebylo zadarmo (tedy za to, aby kupovali Intelácké procesory za stejné ceny jako ostatní).
26.2.2017 21:25:18   83.208.175.xxx 10
Mám pocit, že Apple některé procesory Intelu kupoval i exkluzivně, čili za tyhle nikdo jiný neplatil stejnou cenu.
26.2.2017 21:10:25   83.208.175.xxx 30
"AMD bude mít vážné problémy prodávat 1800X, který přitom bude nejvíce ziskový. 1700(X) sice budou ziskové taky, ale marže nebude ani zdaleka taková, jakou má modré nebo zelené zlo."

Problém s touto vaší spekulací je v tom, že 1800X je momentálně nejprodávanější: http://wccftech.com/amds-ryzen-7-cpus-amazon-best-sellers-list/
25.2.2017 20:44:55   89.24.239.xxx 322
A je to tadyy!!! Tohle jste vymyslel ty 3 dny?
25.2.2017 20:47:53   81.161.61.xxx 206
http://www.microcenter.com/product/472529/Core_i7-7700K_Kaby_Lake_42_GHz_LGA_1151_Boxed_Processor
http://www.microcenter.com/product/472532/Core_i5-7600K_Kaby_Lake_420_GHz_LGA_1151_Boxed_Processor
http://www.microcenter.com/product/437203/Core_i7-5820K_Haswell_33_GHz_LGA_2011-3_Boxed_Processor
No ja by som povedal,že Intel má predsa len obavy
25.2.2017 21:05:00   62.84.155.xxx 1553
Rozbalit komentářPříspěvek byl automaticky zabalen pro velké množství negativních hlasů.
25.2.2017 22:05:42   23.235.227.xxx 3815
Jestli si myslíš, že někdo bude ochoten číst kravskej odstavec plnej brečeníčka, tak to ses asi přepočítal.
25.2.2017 22:09:43   178.255.174.xxx 1510
Myslíš ten tvůj článek ?
26.2.2017 07:40:04   78.102.116.xxx 211
Rozbalit komentářPříspěvek byl automaticky zabalen pro velké množství negativních hlasů.
26.2.2017 10:40:59   78.102.116.xxx 710
pro dementy co mínuskují, on napsal, že to nikdo nebude ochoten číst, jak pak ví, že je odstavec plný břečeníčka ... neříkám, že není, jen ta logika ...
26.2.2017 12:10:25   23.235.227.xxx 194
Já to nečetl, stačí prolítnou text jediným pohledem a během 1 sekudny vidíš všechna klíčová slova: ROFL, HYPE, ko**t, :o)))), tutututututu, HOAX, fanATIci a okamžitě víš, že celý odstavec je výplod fanatika, kterýmu rupla žilka z toho, že AMD natrhne Intelu kaďák. Já s ním mám soucit, jen ať se chlapec vyplaká, že ten jeho Celerónek co mu tiká v PC už to má za sebou..
26.2.2017 11:13:39   81.30.247.xxx 514
BTJ souhlas, AMDfanatici to přehání.
Nejlepší na youtube ten AMD hype dobytí ráje je naprosto dokonalé. Si to pouštím před spaním.
25.2.2017 21:39:28   80.110.120.xxx 617
ok, obermeier testuje amd. pc tuning mazu zo zaloziek, a viac sem nezavitam. vidim, ze ten clovek si tu robi co chce.
25.2.2017 21:50:49   90.176.77.xxx 456
Tenhle redaktor je na kulku mezi svetla..Spis aby byl rad,ze na firmu velikosti AMD ktere se snazi delat nove veci + ted po dlouhe dobe vyda konecne procesory a bude konkurovat intelu tak tady pise tyhle srackarny.

Pokud AMD dorovna intel jenom a nebo ho dokonce nekde prekona tak to bude parada..Ceny se posunou a nebude na trhu jeden moloch co urcuje cenu...
Intel usnul na vysluni a AMD videlo sanci v poctu jader aspon jak Intelu vypalit rybnik.Intelu to nevadi max snizi ceny a vyda nove procaky.

Ale pokud je tenhle machr takovy genius tak si muze vzit uver a zalozit firmu a vymyslet procak 2x silnejsi jak intel....
26.2.2017 03:28:57   192.168.0.xxx 85
V tomhle momentě víme akorát tak, že AMD vydá nové CPU. Co se týká výkonu víme, že nic nevíme. Jen si tu dost lidí myslí, že ví..
25.2.2017 22:09:02   23.235.227.xxx 6611
Nový víkend, nové howna od Obra. A PCT se propadá hlouběji do žumpy..
26.2.2017 11:15:07   81.30.247.xxx 517
Rozbalit komentářPříspěvek byl automaticky zabalen pro velké množství negativních hlasů.
26.2.2017 11:34:19   85.71.231.xxx 154
A co tvoje vlhké sny o pornu s babičkami na 4K projektoru?
26.2.2017 12:09:28   81.30.247.xxx 312
Rozbalit komentářPříspěvek byl automaticky zabalen pro velké množství negativních hlasů.
26.2.2017 15:59:15   78.102.116.xxx 05
ty si často třepeš šaška u porna? Pořád ty "mokré sny" ...
26.2.2017 18:03:59   81.30.247.xxx 19
Rozbalit komentářPříspěvek byl automaticky zabalen pro velké množství negativních hlasů.
26.2.2017 15:58:11   78.102.116.xxx 37
neopustí, kde jinde by se mohli vyslintat? Na "dvou" webech nemají do koho rýpat, protože "opozice" není připuštěna do debaty, proto se soustředí tady, nadávají na všechno a na všechny ve své bláhovosti a přesvědčení, že jich je naprostá většina ...
25.2.2017 22:16:43   192.168.215.xxx 5111
Úpadek tohoto srandawebu úspěšně pokračuje. A nezachrání to ani Rybka s Behemotem.

Majitel by se měl vážně zamyslet, zda mu stojí tahle ostuda za to? Vždyť je to už dávno horší, než one-man-DD-show.
25.2.2017 23:28:45   85.135.136.xxx 179
No, ja tvrdím že DD show a Obor sú si rovný len na iných stranách barikády.

Akurát že tu Obor prudí vzduch zaručenými predpoveďami a glosami sem-tam, Honza ale stojí na Worlde za všetkým
26.2.2017 03:27:57   192.168.0.xxx 1317
Jo, princip je stejný, akorát na DD už nechodim. Tady to totiž není vždy one-man-show. Navíc mi nepřijde, že by tu recenze byly nějako zmanipulované.. což o DD straně říct nelze.
26.2.2017 08:26:01   192.168.215.xxx 168
Jistě že nejsou, jen se testuje tak aby to vyhovovalo jedné straně. ;-)
26.2.2017 12:40:59   176.74.134.xxx 00
vždycky se dá vybrat test tak, aby vyhovoval jedné, druhé firmě nebo ani jedné. Tak to zkrátka je...
26.2.2017 12:37:34   176.74.134.xxx 81
Ulverova památná hláška:
"jj, obr a dd su majstri bulvaru. Podla mna maju spolocneho jednoho z rodicov. Cize su bratia, ale nevedia o tom. "
25.2.2017 23:57:55   46.5.160.xxx 71
Majitele zajima zisk, cim vice emoci to vzbudi, tim vice se bude diskutovat, tim vice se lide vrati a stranku zobrazi, tim vice bude zobrazenych reklam.
Navic, nezapominejte, ze je to tu porad jeste bez primeho placeni, takze obsah muze byt jen takovy, na kolik vydela zobrazena reklama :-(
26.2.2017 10:39:30   188.167.10.xxx 42
No pan DD keď zakáže prístup na konto mal by ho aj zmazať aj príspevky !! To je ako ako ze potrestá tých co nesúhlasia ale drobné od nich sú mu dobre!!
Výhovorka ze čaká na novy soft je smiešna
26.2.2017 11:16:10   81.30.247.xxx 812
Úpadkem bych nenazýval článek nepodléhající AMD hype trainu
25.2.2017 22:33:01   81.201.59.xxx 306
Je tak dloho jsem se nezasmal
Ryzen vypada ze bude trefa do cerneho. Mozna ne tak jako athalon nebo duron ale urcite bude. Ted jeste aby vega rozvalcovala NV a Obra trefi slak
26.2.2017 03:26:30   192.168.0.xxx 74
Kdyby ATi (tedy AMD grafická divize) porazilo nVidii, tak by to bylo fajn. Ale prozatím by stačilo kdyby se AMD vzchopilo natolik, aby ty leaky byly skutečné grafy skutečného výkonu.. a ani to zatím nevíme.
25.2.2017 23:06:09   47.60.198.xxx 315
Mě by jen zajimalo, kolik panáků do sebe musel Zdeneček kopnout, aby dokázal napsat toto: "naopak si myslím, že spotřeba (TDP) je naprosto geniální, a výkon v určitých aplikacích bude bombastický"
Zdá se že už si připravuje půdu na nejhorší..
26.2.2017 03:25:31   182.48.159.xxx 161
Tu vetu za nej napsal nekdo jiny
26.2.2017 07:46:28   78.102.116.xxx 184
hlavně se u toho neposrat ... Obr zvolil naprosto nevhodný, idiotský tón, který se snažil mírnit jedním slovem na konci článku. Asi by měl přehodnotit svoji účast na tomto serveru a požádat o práci u DD magora, kde by oba psali střídavě recenze na konkurenční komponenty. Myslím, že by to byl jeden z nejčtenějších webů
25.2.2017 23:08:15   94.113.103.xxx 247
Tak a bOBRovy hovínka jsou zde... že to ale trvalo
26.2.2017 00:34:58   182.48.159.xxx 505
..pul roku tady Obrtroll hlasa, jak Ryzen bude stat za prd. Jak bude kazdy zklamany, jak to nebude mit vykon. Kdyz se zacina ukazovat, ze ten vykon je podstatne lepsi, tak pride s genialni myslenkou..proc neni jeste lepsi..tohle snad uz neni ani mentalita maleho ditete, ale pouze blba.
Pred rokem a neco nam tu Obrtroll serviroval jak je AMD uz vlastne v bankrotu, podivoval se, jak vlastne vubec muze fungovat. Dneska jejich cena akcii stoupla 7x..vice to asi nema cenu komentovat.
Wccftech vsechno spatne..tak pockame radeji, Zdenecku ne?. Ty grafy co prezentovalo AMD, to budou taky vsechno feiky. Tak hlavne Obrtrolle, ze ty uz to mas namerene, kdyz jeste ani nemas desku co?
Jak muze AMD pordukt nekdo predobjednat? AHa..to jsem nevedel, ja myslel, ze je to relativne bezna praxe vsech firem, ale mozna nam Obrtroll k tomu poda nejake svetoborne vysvetleni.
A kdyz uz nema co by, tak aspon prijde s tim, ze to AMD stejne nepomuze..no jak ty si Zdenecku genialni Oni sice v AMD vedi, ze to nebude sranda, proto i ty strizlve odhady, ale ted jsi prisel ty, vysvetlil si nam vsem, jak funguje trh, a muzes testovat.. hlavne tam prosimte otestuj hlavne ten DOS box, protoze bez toho by ten vysledek fakt nemel cenu )
26.2.2017 11:36:48   188.175.49.xxx 62
já čekám na ofiko testy a pokud budou dobré tak se mi moc líbí 1700X. nazrál čas změny :-) A jak už píši dlouho, když se RYZEN povede jdu do něj jak ne tak beru Intel :-)
Na případný hlody této postavičky, ale brát zřetel opravdu nebudu :-)
26.2.2017 00:49:56   88.100.13.xxx 238
Proč to musí recenzovat zrovna ObrBlb?? Máte málo lidí? Tomu chujovi nechte SSD a na grafiky a procesory ať lepši ani nešahá. Je to už trapné, co ho tady necháte napsat. Pane Vágner, dejte si už ten web(a hlavně lidi, hlavně toho jednoho!!) do kupy...
26.2.2017 02:37:57   37.221.244.xxx 184
Jo, je to kretén
26.2.2017 03:27:02   182.48.159.xxx 284
Maji tady Flankera, ktery uz tu par dobrych recenzi publikoval. Proc jej to nenchaji delat fakt nechapu.
26.2.2017 03:25:02   192.168.0.xxx 2327
Nebo vlastně mají. Oni jsou totiž taky "in" a "cool". Protože cool je hatovat Obra protože.. proč vlastně, kde v tom článku nemá pravdu?

Neexistují žádné skutečné testy mimo velmi zajímavé "leaky" (lze se těžko dohadovat jak k nim došlo, úmysl, marketing, náhoda?). Názor ať si každý udělá sám.

Každopádně předobjednvát procesor podle leaku je fakt idiocie nejtvrdšího kalibru. To bych neudělal ani u Intelu, ani u AMD ani u libovolného jiného produktu pokud by nepocházel od výrobce co má tak 100 let tradice (no ani tam ne ).

Takže, v tomhle má Obr pravdu.

V čem dál? No AMD to nijak zvlášť nepomůže, protože jeho podíl na trhu vážně šel totálně do kytek. I pokud jim Ryzen vyjde (a já jim to i přeju), tak kdokoliv chce upgradovat musí minimálně koupit i desku. No a pak je dobrá otázečka.. deska a CPU.. a nebude to náhodou trošku víc než jen CPU od Intelu? To by AMD muselo mít sakra lepší výkon, aby to mělo význam. Což je problém první.

Problém další je, že AMD má ceny vážně nasazené nízko, tak nízko, že jejich profit bude mizivý. Byť osobně tipuju, že Ryzen je spíš proof of concept a zkusí pak vydělat na lepších kouscích a třeba se dostat zpět do profi segmentu (aktuálně vypadá Ryzen spíš pro hráče a třeba i lidi co mají konzoli a chtějí levné PC).

Nicméně zrovna v tomhle segmentu moc peněz není. Majitelé X99 zrovna přesun na Ryzen asi neplánují.

Takže? Obr má zase pravdu.

Jenže, stejně jako si spousta lidí předobjednává Ryzen aniž by měli tušení jaký skutečný výkon bude, tak spousta tady hatuje Obra prostě jen proto, že vidí jeho jméno.

Důkaz toho, že lidstvo je převážně tupé stádo..
26.2.2017 05:01:12   182.48.159.xxx 2715
Obrtroll nema zadnou pravdu. Obrtroll jen keca ptakoviny podle toho jak se mu to hodi do kramu a vzdycky si ty veci tak vybere,aby mu to do toho zapadne. To neni Pravda, ale normalni manipulace.
Priklady, na kterych to lze demonstrovat je vicemene vsechno co napise.
- To ze ty nebo ja si nekoupim CPU nez na nej vyjdou testy je trba jasne nam. Nicmene to neznamena, ze to nemuze firma delat. Dela se to u jinych produktu bezne. Takto si Obrtroll jen hreje polivcicku. Predobjednavky existuji i v mnoha odvetvich a nejednou z toho vyloupnout AMD je ucelove tvrzeni blba jmenem Obrmajer.
- Exituji ukazky i z prezentace AMD, ze kterych se da o vykonu mnoho odvodit. Nikdo nikdy netvrdil, ze to bude zlate vejce, ale ten produkt se v ramci moznosti povedl, mozna dokonce hodne, mozna ne tak hodne. Kazdopadne je to uspech pidi firmicky jako AMD. Zajimave, ze jeste pred misecem, nam tady tvrdil, jaky bude Ryzen pruser, ze? )
- To jak budou fungovat OEM odberatele a trh nastesti nezavisi na Megatrollovi. Ze to nebude prochazka ruzovou zahradou je AMD jasne. Proto taky nejspise i nasadila ceny, jake nasadila. Zbytek jsou opet ucelova tvrzeni, ktera nikdo nemuze ani zpochybnit ani potvrdit. Je treba vyckat.
- Proc se nekdo ohani X99 platformou? AMD celou cenovou politiku posadilo o dost nize, nez X99, proto to prave muze byt daleko zajimavejsi. A Intel bude muset sakra zlevnovat, at neztrati podily na thu, za ktere mu pak akcionari pekne ostrihaji kridylka.
Takze at si tu "Pravdu" Zlobrmajer strci, tam kam slunce nesviti. Neni to zadna pravda, ale jeho ucelove tvrzeni, kterym nas tady castuje pokazde, asi kdyz si potrebuje ulevit od svych mindraku.
Tupe stado je v tomto pripade ten, kdo nasleduje tyhlety vymysly
26.2.2017 05:19:58   46.47.177.xxx 1013
Jakoze z odvozovat si výkon od prezentace AMD? To jako vážně ?))

OK takže Bylo tak nějak jasné ze v appkach bude dobrej ještě aby ne když má 8c/16t ale průměrný herní výkon byl tak na úrovni i5 6500 podle CanardPC.
Takže je to dobrý nebo špatný výsledek procaku za min.10k?
26.2.2017 05:38:29   182.48.159.xxx 74
Ono nesmis srovnavat jen ES, ktery jeden cca na 3Ghz (pokud se nemylim) ;)
Podivej se, kam se dneska posunuli vicejadrove CPU ve hrach. Pokud ma RYzen +- podobny vykon (podle nekterych dokonce vyssi..no uvidime) jako Intelovske odpovidajici CPU, tak ty vysledky budou prinejmensim srovnatelne.
https://www.computerbase.de/2017-02/cpu-skalierung-kerne-spiele-test/
V principu neni duvod jit do predrazeneho "orezavatka" typu i7 7700k, kdyz za mensi cenu (pokud Intel masivne neslevni, coz se asi stane ) muzes dostat vykonejsi 6jadro, atd.
26.2.2017 07:53:06   78.102.116.xxx 37
akorát, že to "ořezávátko" nacpeš i do starší desky za tisíc korun, u Zenu to tak celkem neplatí ...
26.2.2017 08:01:33   182.48.159.xxx 53
No ale ten vykon je taky uplne nekde jinde ;)
26.2.2017 08:12:26   78.102.116.xxx 24
výkon čeho? Výkon Zenu zatím neznáme ...
26.2.2017 08:12:56   78.102.116.xxx 34
ajo, ty myslíš, výkon na levné desce ... ano
26.2.2017 16:11:11   80.243.105.xxx 20
a jakou starsi desku myslis? aktualni pc mam necele dva roky a desku s z97 a myslim, ze ikdybych chtel ted jakkoliv upgradovat na vykonejsi intel, tak se mi po silne poradne prodrazi a ten narust vykonu nebude nove cene poradne odpovidat. takze jen rikanim starsi deska je silne zavadejici pojem. verim ryzenu, ze to bude paradni kousek a v pomeru cena/vykon nebude mit konkurenci. btw jak se tu rikalo ze nikdonevidel zadny realny benchamrk, myslim ze pote launch akci amd bylo i nekolik videii, kde byloprime srovnani nazivo jak se chova v bfku nebo i pri streamovani. a to myslim uz i vypovidajici hodnotu melo
26.2.2017 13:11:45   37.188.232.xxx 12
Takze ES vzorek z ledna porovnávat nemůžu ale podle nějakého testu z února už ano ? Ale no tak
26.2.2017 07:49:25   182.48.159.xxx 25
https://www.youtube.com/watch?v=LdqIsqwDRig
..ale samzorejme to muze byt fejk, ale taky nemusi..myslim ze by bylo nejlepsi se zeptat zlobrika, on to uz vysvetli )
26.2.2017 11:06:24   46.33.112.xxx 32
A vida, 7700K má poloviční L2 cache, a já blbec jsem si myslel, že ne. To je ale mrdka stará, búúúú )))
26.2.2017 11:21:30   81.30.247.xxx 410
už je to tady už se srovnává 8x16 s 4x8 jsem věděl že to příjde.
26.2.2017 11:28:45   46.33.112.xxx 22
jedeš hade! )))
26.2.2017 12:26:06   188.167.10.xxx 52
Keby si na DD napísal ze to nemá v hlave v poriadku más zablokovaný prístup . Paradoxne to ti nevadí?
26.2.2017 12:45:37   46.33.112.xxx 45
Jestli to je na mě, tak na rozdíl od místního pacienta, DD nekope do Intelu, alespoň o tom nevím, byl jsem tam tak 3x za posledních 5 let. A ano, ať mi to bloknou, však tady jsem skončil.
26.2.2017 16:05:25   78.102.116.xxx 49
DD kope do zdravého rozumu, do slušných lidí s jiným názorem, kope do všeho a do všech, ale ty chudáku to asi schvaluješ ... mrdka jsi asi ty sám blbečku, co na tom, že má Intel 8 mega L2? Možná s ní dokáže víc, než Zen se 16 ...
26.2.2017 18:07:02   81.30.247.xxx 18
ale hrdino nehraj si tu na hrdinu, bež na DD napiš tam že je stach blbeček že fandí AMD a uvidíme jak opička dostane BANánek.
26.2.2017 19:02:44   90.179.133.xxx 42
To ani nemusí. Stačí když mu připomene nějaké jeho starší předpovědi, které se absolutně nepotvrdily. A že jich bylo. A pak stačí stát za svým názorem. A vyletí jak papírový čert.
27.2.2017 10:18:12   185.59.186.xxx 53
Hozník toho zo svojích zaručených zdrojov natrepal...

Fury X o 65% prekoná 290X
380X dorovná R9 290
RX480 10-15% pod GTX1070
RX480 bude na úrovni 390X OC, žrať 110W a pojde na 1,5-1,6GHz
Kavery pridá +30% graf výkonu oproti Richlandu
FX9590 bude dávať 5,0GHz na všetkých jadrách
FX8150 spraví s i7 mainstream
GTX1060 bude na výkone GTX970
GTX 960 bude stáť 279USD

a dalo by sa pokračovať...
27.2.2017 12:15:48   178.17.1.xxx 62
Zde bych jen chtěl opodtknout, že DDW je One man show, defakto blog, jede jen na sebe, na svoji pověst.
PCtuning ovšem je oficiální profesionální web, patřící momentálně poměrně velkému vydavatelství, které si prostě nemůže styl ala DD, či Obr dovolit.
27.2.2017 12:57:20   213.211.33.xxx 28
Rozbalit komentářPříspěvek byl automaticky zabalen pro velké množství negativních hlasů.
27.2.2017 13:35:24   178.17.1.xxx 40
Ano, může, pokud chce být webovou IT obdobou AHA, nebo Rytmu života. Už ani na Blesk by to nemělo úroveň.
27.2.2017 19:24:21   192.168.215.xxx 10
Může, ale riskuje, že tam budou chodit jen pitomci a trollové jako Crrrrrha.
27.2.2017 07:11:49   109.107.210.xxx 62
Spousta lidí si předobjednalo GTX1080, to je taky tupé stádo? A pokud ano, proč jsi to tehdy taky tak hlasitě netvrdil? :-)

Jinak co se týká cen Ryzenu, tak AMD je zásadně menší společnost, tudíž její nákladovost je úplně jinde než u mamuta jménem Intel, a tedy nelze bez přesné znalosti struktury a výše nákladů tvrdit to, co tvrdíš ty.

Ostatně Intel byl "najednou" schopen zlevnit o polovinu, takže zřejmě to nebude tak horké.
27.2.2017 08:27:00   81.30.247.xxx 31
kde intel slevil o polovinu?
26.2.2017 05:52:27   79.66.46.xxx 205
Ac jsem skeptik, AMD s ryzenem verim.

1800x a 1700x jsou best sellery na amazonu, 1800x jsou out of stock.

Muj 1800x je uz na ceste.
26.2.2017 11:04:46   188.167.10.xxx 22
mno na to ze sa riešila nestabilita základných dosiek od jara 2016 a to aj novou rev aj novým biosom ide o novu koncepciu"pre AMD" . Takže by som si ozaj počkal na testy a na dosky už od ladeným biosom a kľudne až Ryzen2. Viem o com píšem pre jedu skúsenosť nepodarkom ASUS A7V880 nikdy nič od asus nekúpim .
Ale bohatý musia zaplatiť vývoj
26.2.2017 11:27:10   46.33.112.xxx 11
A co ti ta deska dělala, jednu tady mám pod stolem a jede vesele pořád. Nějaký early BIOSy pochopitelně nepočítám.
26.2.2017 12:16:02   188.167.10.xxx 33
doska 3 krát reklamovaná .Vždy dali novy kus vraj im to tam nosia ako do obchodu rožky reklamovať "agem" . Na štvrtú reklamáciu dosku od MSI a bol pokoj . Po reštarte alebo po zapnutí nenabehla každá išla asi týžden . Ageme sa tie dosky vrátili hádam všetky
26.2.2017 05:55:24   79.66.46.xxx 57
OBR je BUZZ FEED
26.2.2017 07:29:17   109.105.39.xxx 61
Tak aspoň jeden odkaz z oblíbeného výše zmiňovaného webu http://wccftech.com/intel-amd-price-war-ryzen-processors/ Intel slevní a jedeme dál, tady bude krásně vidět, že je třeba konkurence a AMD snad přežije.
26.2.2017 08:15:38   192.168.215.xxx 166
Já být tebou, měl bych momentálně strach víc o Intel. Ten totiž je silně závislý na velkých maržích, protože má i velké vedlejší náklady. Je super, že investuje do nových výrobních technologií a nových trhů, ale obojí zatím nenese moc příjmů (AMD zjevně dokáže s "překonanou" 14nm technologií více než konkurovat Intelu, který dlouhodobě bojuje s 10nm bariérou; stejně tak dopadají blbě snahy Intelu dostat x86 do jiných segmentů než PC).

Proti tomu AMD je vyhublé a navyklé na šetření, takže jejich příjmy nejspíše nyní vystřelí vzhůru a pokud udrží moment investic a uvádění nových konkurenceschopných produktů (jak to tak zatím vypadá s Vegou), tak budou mít docela příjemné problémy s tím, že nebudou zvládat vyrábět.

P.S.: zlevnění i7-7700K o takovou částku je příznakem hysterie u Intelu, který zřejmě nemá čím reagovat.
26.2.2017 09:01:31   182.48.159.xxx 134
Tynyte souhlas. Pokud Intel opravdu slevni o takove castky, tak opravdu nema cim reagovat. Dokazi si docela predstavit tu paniku, pokud se jim opravdu zacnou snizovat prodeje/zmensovat marze. Protoze tohle zadny akcionar nerad vidi.
AMD jak rikas je tak pohublble, ze kdyz by si nahodou pripsalo byt 150M plus k dobru, tak z toho budou trhy nadsene. Kdyz se naproti tomu Intelu zmensi obrat a zisk, tak z toho muze mit pruser.
26.2.2017 09:12:26   78.102.116.xxx 716
vy dva do toho trhu nějak vidíte Věci se mají malinko jinak, ale "o tom potom"
26.2.2017 16:06:54   78.102.116.xxx 311
Rozbalit komentářPříspěvek byl automaticky zabalen pro velké množství negativních hlasů.
27.2.2017 07:12:57   109.107.210.xxx 61
No tak v porovnání s tebou si dovolím tvrdit že jo. ;-)
27.2.2017 08:29:22   81.30.247.xxx 29
Rozbalit komentářPříspěvek byl automaticky zabalen pro velké množství negativních hlasů.
27.2.2017 19:28:14   192.168.215.xxx 20
Já jen čekám, až mi někdo nabídne 8C16T za normální cenu. Mohl to být Intel, ale on si řekl ne, budeme ždímat 4C8T (tedy to, co dnes už v podobě i7-2600K roky mám). Nemůžu za to, že je to AMD, a že ti to osobně trhá žíly.
26.2.2017 14:44:14   109.105.39.xxx 81
Bát se o Intel? To vůbec, ten má kapitálu dost případně může divize, které nepřináší zisk zrušit, rozhodně nebude muset prodávat HQ a stěhovat se do menšího Opatření udělat musí to je jasné (zatím si myslím, že stačí snížit cenu). Pokecáme o tom za rok jo?
27.2.2017 07:14:57   109.107.210.xxx 32
Kapitál je ale sám o sobě k ničemu, když máš konkurenci a naopak musíš tahat za kratší provaz.

Opakuji: Intel má nějakou provozní režii, která tento finanční kapitál může velmi rychle rozmetat.
27.2.2017 09:18:36   172.25.47.xxx 10
Ano chápu je to moloch a provozní režie je jasná, ale má i značné rezervy plus kdo ví co všechno mají v záloze, nemyslím si, že by dlouhodobě tahali za kratší provaz. Jinak nemám problém jít do AMD po x letech...
26.2.2017 16:22:19   78.102.116.xxx 26
ty slevy jsou hodně mimo ... reálné ceny těch procesorů v prodeji jsou mnohem nižší ...
26.2.2017 07:58:36   90.64.28.xxx 158
uz asi 5 rokov nechodim na tento server(kedysi som tu bol vareny peceny), teraz si vravim, idem pozriet co pisu o Ryzen. Myslim ze zase 5 rokov nepridem.
26.2.2017 08:17:29   192.168.215.xxx 146
Taky nakouknu jednou za měsíc, přečtu zpětně Rybku/Behemota/Tronnera a jdu zase na normální zpravodajské weby.

Tady chcípl pes.
26.2.2017 08:01:43   89.173.170.xxx 103
"jak se nakonec bude chovat? Bude ZEN držet frekvence (jako nedržel FX), půjde dobře taktovat?, jaký bude herní výkon mimo 4K?"

Nuz, Zdenko, niektore zahranicne weby uz poznaju odpovede na tvoje otazky, tak nehc sa paci (dufam, ze anglictina ti nerobi problem):

“Overclocking hasn’t been a problem at all. Although we can’t announce specifics regarding frequencies due to NDA I can say that the results are impressive and overclockers will be pleased”

“With our overclocked 1800X sample cooled by the Noctua unit AMD provided in the reviewer’s kit we managed to surpass the 7700K in single threaded performance and the temperatures were great. We had no concerns about the temperatures.”

“You can achieve a good overclocking result with one click and you don’t even have to bother with manually overclocking/tuning.”

“It seems ironic yes, but with an auto-overclock the 1800X has no competition. Not even Intel’s 10 core 6950X can keep up with it.”

“According to the performance we’re seeing we can say that the 7700K will be history, even for gaming.”
26.2.2017 11:12:21   46.33.112.xxx 42
Pan Majer zase včera četl v televizi popletenou pohádku? A teď je na něho nazlobená celá říše pohádek i říše LIDÍ. )))

PANE MAJERE, HUBERO KORORO!
26.2.2017 08:21:02   78.45.181.xxx 80
Když i Zdenda napíše, "já netvrdím, že Ryzen nebude výkonný - naopak si myslím, že spotřeba (TDP) je naprosto geniální, a výkon v určitých aplikacích bude bombastický, hlavně vzhledem k ceně. Ostatně výkon jsem už v prosinci odhadoval někde mezi Core i7-6800K a 6900K", tak to rozhodně bude velmi slušný cpu, otázkou je, jaké budou ceny vč. Intelu, až se to pár měsíců po launchi usadí..:-)
26.2.2017 15:20:30   88.102.101.xxx 60
No já si vzpomínám, jak dotyčný "pán" tady sděloval, že Ryzen nebude výkonný.
Ono celkově výplodům jednoho vysazeného člověka nelze věřit ani slovo, jelikož jeho bláboly nejsou a ani nemůžou být ničím podložené.
26.2.2017 08:47:19   93.115.95.xxx 28
Rozbalit komentářPříspěvek byl automaticky zabalen pro velké množství negativních hlasů.
26.2.2017 09:05:56   182.48.159.xxx 82
Hele, podle ceho soudis, ze to orientuji na "bezneho spotrebitele"? Vzdyt bude v dalsih mesicich vychazet reseni pro servery na platforme Naples.
Pokud neco malinko vys o serverovych resenich, tak ty jsou daleko kritictijsi co se tyce kvality. Tudiz i vyvoj a testovani musi byt zakonite delsi nez pro spotrebni segment. Oni kdyby mohli, tak to urcite nabidnou do profi oblasti hned, ale nemohou.
Nemysli si, ze v AMD jsou zase tak hloupi ;)
26.2.2017 09:36:26   78.102.116.xxx 25
v serverovém segmentu je přetlak ... není to jen Intel vs AMD, tam má AMD šanci možná menší, než kdekoliv jinde ...
26.2.2017 09:47:47   182.48.159.xxx 33
Gogo, v serverovem segmentu se toci o pulku vetsi penize, nez na ty nase plecky doma a v kanclech. Pokud si myslis, ze tam AMD nebude chtit urvat procenta zpatky, tak fakt uz nevim.
Pokud se jedna o cast x86 alias AMD64 oblasti moce pretlak neni..jsou jen 2 firmy Intel a AMD. AMD ani neleze zatim do superdrahych reseni, kde se mlati jeste IBM, ORACLE, ale soustredi se myslim na max 2 socketova reseni.
26.2.2017 10:34:00   78.102.116.xxx 13
pokud se zopakuje rok 2005/6, pak kdo ví ...
26.2.2017 10:50:28   79.127.204.xxx 11
Třeba se invertuje v dnešní fázi že
26.2.2017 09:36:12   185.99.176.xxx 135
Začněme oním uvedením, kterým byl tento článek. Záměrně zcela ignoruji desítky předchozích nenávistných zpráv na PCT, které poté šířil i v ČR one-man-show-web se "dvěma stejnými písmeny n v názvu" jako mantru, což svědčí o jejich mdlém úsudku. Všechno, do posledního písmena na PCT je odpad, výmysl a blábol. Dále nemá cenu se k tomuto webu vracet. Z pohledu marketingu, PCT udělalo něco, co jsem už dlouho neviděl a svědčí o tom, že jejich představitelé žijí zcela mimo realitu, nebo v nějaké ulitě.

Neprozradil nám celkový výkon, jen pár pochybných keců, neukázal nám skutečný herní výkon, neukázal skoro nic - ale spustil hate! WTF, jak si má čtenář představit něco, o čem nemá ani tucha, jak se nakonec bude chovat? Bude OBR držet hubu (jako nedržel nikdy), půjde dobře fuckovat?

Mám pokračovat?
26.2.2017 09:40:24   217.112.164.xxx 223
Obříku, ty hňupe a uvědomuješ si třeba, že kdyby takhle výrobci udělali veškerý výkon transparentní ? Udělali si na svůj popud veškeré možné testy a kombinace, tak by tyhle weby neměly o čem psát ? A nakonec by Vám tu zůstala jen Lucinqa a její blogy kterak hraje Railway Tycoon.


Jinak teda, vždycky když něco Obr napsal, tak jsem tam vždycky našel alespoň špetku rozumného názoru, špetku něčeho v čem má pravdu, nebo alespoň ukazuje na dobrou pointu.

Ale tohle je článek vyloženě ubohého trolla. Vždycky jsem ddebila považoval za spodinu českých IT webů, ale v krátkodobém hledisku si ho předčil všemi deseti.
26.2.2017 09:41:43   109.69.214.xxx 162
Takové Hvězdné války dvou nerdů, kteří si řeší svoje komplexy přes procesorové firmy. No, nepřidává to trapné? No, zrovna Obr se pořád kasal, že jezdí v BMW, klátí ty nejlepší děvky a pak člověk čte tohle, no...
26.2.2017 10:52:29   79.127.204.xxx 130
Potom se div když si chceš koupit BMW tak se ti smějí že v tom jezdí jenom takoví divní
26.2.2017 11:23:26   81.30.247.xxx 310
Rozbalit komentářPříspěvek byl automaticky zabalen pro velké množství negativních hlasů.
26.2.2017 11:33:49   185.99.176.xxx 51
Ono to má výrazně přes 144, potažmo 240fps, aby to bylo overkill? Nemá, občas je v téhle úrovni bottleneck CPU, občas GPU, takže... Ne každý hraje benchmarky, kde se dívá, jak to boti dělaj, na 60fps. V kompetitivních hrách je bohužel hardware silnou zbraní, bez které na vyšší příčky nedolezete a FPS a podobné hry jsou nejvíc pay2win na světě. Input lag monitoru? Sorry bro, vystřelils pozdě. Vypnutý g-sync/f-sync? Sorry bro, na horní půlce obrazovky má tělo o 2mm jinde než na dolní. Zarušené pásmo bezdrátové myši? Sorry bro, díky drbanci tě aim ustřelil někam do někam.... Barevná podložka? sorry bro, černá jednolitá je jediná spolehlivá na odečítání polohy myši.
26.2.2017 11:39:59   85.71.231.xxx 111
Ano Jaroušku. To že tě většina čtenářů/diskutujících považuje za hňupa ale vůbec nesouvisí s tím, co sis koupil.
Spíš tady jde o tvoje hloupé až dětinské vyjadřování.
26.2.2017 12:14:05   81.30.247.xxx 313
Rozbalit komentářPříspěvek byl automaticky zabalen pro velké množství negativních hlasů.
27.2.2017 08:30:30   81.30.247.xxx 110
Rozbalit komentářPříspěvek byl automaticky zabalen pro velké množství negativních hlasů.
26.2.2017 12:00:42   90.177.78.xxx 81
Samozřejmě že budeš, jak se můžeš takto hloupě ptát?
Ona by se dala teoreticky obhájit i GTX 1080 pro fullhd. Jenže to by jsi musel použít i nějaký rozum, což se bohužel pro tebe Jardo, ještě nestalo.
26.2.2017 12:14:46   81.30.247.xxx 212
Rozbalit komentářPříspěvek byl automaticky zabalen pro velké množství negativních hlasů.
26.2.2017 12:44:47   90.177.78.xxx 102
Nemám chuť s tebou o tomto diskutovat, zvlášť po tom co všude předvádíš.

Pleteš si upřímnost se zabedněným rozumem a jak píšeš, nese ti to ovoce, tak si jej užij.
26.2.2017 18:14:32   81.30.247.xxx 211
Rozbalit komentářPříspěvek byl automaticky zabalen pro velké množství negativních hlasů.
26.2.2017 12:49:22   46.33.112.xxx 102
rozumně to neobhájíš, protože nemáš rozum, chápeš?
26.2.2017 18:11:51   81.30.247.xxx 37
hrdino: ty už nepiš, ty ses sám tolik na mě vytrolil, že už tvé slova jsou jen vzduch. Jak se říká jedním uchem dovnitř druhým ven, tak u tebe cokoliv napíšeš ani do toho ucha nedoleze. Pro mě jsi mrtvá duše, AMD fanboys s názory vždy propagující AMD. Nejsi objektivní. Nazdar.
26.2.2017 15:46:01   185.99.176.xxx 41
Ten člověk opravdu moc rozumu nepobral, kor když obhajobu 1080 na FHD jsem mu tu tak trochu nedopatřením sám o pár řádek výše napsal.
26.2.2017 16:17:45   90.177.78.xxx 91
Ono by bohatě stačilo, kdyby napsal že tu kartu prostě chtěl, že chce AA, DSR, atd, že mu to za ty prachy stojí.

A jako proč ne? Já si taky koupil jetý full frame EOS 5D za dvacku, přitom stávající K100D od pentaxu mi plně dostačoval. Jenže jsem full frame, plus jsem konečně chtěl využít rybí voči s M42 závitem.

Akorát Jarda to vzal po svém, koupil si GTX 1080 páč není socka, stejně nazval ostatní kteří mu napsali že je to tak trochu zbytečné s fhd LCD.
Nakonec se z něj vyklubal "trol" který má 100% pravdu za jakýchkoli okolností.
26.2.2017 18:10:12   81.30.247.xxx 38
Fox: Skoro celej příspěvek naprosto souhlas.
k té poslední věci uvedu, že jsem začal trolit ty chytrolíny co mě obelhávali že rx480 bude pecka...
26.2.2017 18:31:03   90.177.78.xxx 71
Ne, ty neumíš dělat trola, to co jsi předváděl bylo kapánek něco jiného, dělal jsi a stále ze sebe děláš hlupáka.
A pokud tě někdo obelhával s RX480, tak si za to můžeš sám, bo si kyng nambr 1.

Nehledě na to, RX480 mířila trochu jinam než GTX 1080 a navíc, stejně bylo lepší počkat na ner. verze, protože stock za mnoho nestál.
26.2.2017 20:04:40   176.74.134.xxx 11
hlavně chlazením a vůbec nebyl pro pracovně vytížené BFU (nutný undervolt)...
27.2.2017 08:32:07   81.30.247.xxx 36
musím dělat hlupáka, abych tady mezi ostatní zapadl, víš?
27.2.2017 13:05:39   90.177.78.xxx 70
Asi proto tě ostatní pořád posílají do zádele.

Někde nahoře také píšeš že sis obhájil nákup 1080 tím že jsi strčil majitele polárky do kapsy. To ti vážně přijde normální? Když tohle napíšeš tak ten zbytek za tím je už zbytečný, ale proti gustu.....
26.2.2017 11:32:51   93.99.204.xxx 271
Většinou aktuality jen čtu a nekomentuji, ale tenhle odpadní článek mi nedá.
Autor v něm navzájem promíchává výkon procesorů Ryzen a články u DDkonkurence, což jsou dvě odlišná témata.
O zájem v předprodeji nerozhoduje AMD, ale zákazníci. Ryzen ne nejprodávanější hardware na některých zahraničních e-shopech. Hádám že asi nečtou DD konkurenci.
Souhlasím s tím, že bych si nekoupil hardware, který není prověřený několika recenzenty, ale zjevně takových lidí je dost.
Obr napadá, že to vůbec někdo kupuje v předprodeji před odzkoušením a zároveň ten procesor a jeho šanci na úspěch odsuzuje před recenzemi - to je dělá totéž co kritizuje.
Další myšlena, že měl být ten procesor daleko lepší a daleko více napřed - opravdu??? Intel přicházel každý rok s naprosto minimálním pokrokem. AMD snad udělalo obrovský skok kupředu ke konkurenceschopnému produktu.

Pro doplnění mám grafiku nVidia a procesor Intel, protože AMD si v minulosti nákup skutečně nezasloužilo. Pokud přijde s kvalitními výrobky, tak svůj názor přehodnotím - na základě testů.

Tento článek je strašný odpad a solidní magazín by něco takového neměl zveřejnit.

Chápu, proč AMD nechce recenzi od autora. Také bych ji nechtěl.
26.2.2017 11:58:22   185.112.167.xxx 71
Hele Obre, jestli se mílíš a ty zakázané testy ti dopadnou na povážeou dobře, omluv se
26.2.2017 12:37:26   188.167.10.xxx 07
Je to obreho názor za ten sa treba ospravedlniť? Keď niekto staval niekedy par PC stretol sa z nekompatibilitou . Doska nerozozná hardisk alebo pamäťové moduly ozaj predaj CPU pred objednávkou je veľmi odvážne hlavne úplne novej konštrukcie . Ozaj ostáva veriť 100% stability v prípade ze ľudia začnú hlásiť ze im Zen robí problémy na niektorých doskách alebo z pamäťovými modulmi To by som videl za veľký problém pre AMD .
26.2.2017 14:33:33   79.127.243.xxx 31
Naopak to v dobe, kdy se kazdy komponent da nekolik tydnu vratit bez udani duvodu, znamena ze tomu produktu opravdu veri.
26.2.2017 17:39:01   188.167.10.xxx 02
Mno asi si neskladal PC
26.2.2017 22:26:51   202.73.206.xxx 20
Nekompatibilita je uplne jine tema. Tu muzes v principu dostat, at uz delas s novym produktem, nebo s necim co to uz je 5 let, pokud to nemas osahane. Proto jak lidi tak firmy delaj sestavy u kterych vedi, ze to sedi dohromady. Deska a pameti jsou dobry priklad, jak uvadis.
Nicmene to nema s predobjednavkama nic docineni. Predobjednavat muzes co chces, je to na vlastni riziko. To jen Obrtroll vypusti dalsi koninu, na kterou se mu spoustu lidi chytne..
26.2.2017 15:02:52   89.203.167.xxx 20
Je snad jasne, ze uz nekolik let AMD nema z CPU co nabidnout, aby to bylo srovnatelne, vyrobnim procesem a vykonem. Takze z hlesdika nabiky srovnatelnych CPU to AMD rozhodne zachrani, samozrejme uzmuti % trhu zpet bude dlouhodoba zalezistost to je jasny.
26.2.2017 16:13:35   78.102.116.xxx 419
Rozbalit komentářPříspěvek byl automaticky zabalen pro velké množství negativních hlasů.
26.2.2017 18:16:48   81.30.247.xxx 19
Rozbalit komentářPříspěvek byl automaticky zabalen pro velké množství negativních hlasů.
26.2.2017 16:30:42   212.79.110.xxx 20
A jako každá úvaha, není objektivní, ale osobní a tak to i beru. AMD a jeho CPU divize nebude krachovat. INTEL na to výrazněji v létě neodpoví. RYZEN tu s náma bude dalších 5 let. Od roku 2006 povedený procesor od AMD. Toť má úvaha, stejně nepodložená jako ta, na kterou reaguji ;-)
26.2.2017 16:32:24   79.237.161.xxx 64
Za seba mozem povedat, ze sa uz neviem dockat kedy ten Ryzen vyjde, nech je od toho hype konecne pokoj. Vykon na thread sa neposunie naprosto nikam ako vzdy a jedine, kde potrebujem vyrazne multithreadovy vykon nad 3-4 je grafika hier, co je vsak uloha GPU, nie CPU, zvlast pre ludi ako ja, co nie su fps nazis a nestutterovanych 40 im bohate staci. Silne pochybujem, ze je tu z prispievatelov tolko fanatackych 3D rendererov a video spracovavacov, co navyse nemozu pockat o 30%-40% casu naviac. ;-)
26.2.2017 20:54:49   94.230.146.xxx 65
Musíš to vidět v souvislostech. Každý přece hraje Cinebench, rendruje videa, spouští desítky virtuálů a vzdychá nad Ashes Of Hypelarity.
27.2.2017 08:34:29   81.30.247.xxx 49
Pravda, nebýt DX12 a AMD hype trainu tak vůbec nevíme že nějaká hra Ashes of Hypelarity existuje. Taková výměnná reklama.
26.2.2017 22:30:26   202.73.206.xxx 43
to o co tu jde je pomer vykon/cena. Lidi zkuste trosku popremyslet. Pokud ty jsi spokojeny s tim, ze preplacis Intel nasobne diky jeho monopolu..tak treba ti to nevadi. Vetsina lidi na to podle mne bude mit jiny nazor a vadit jim to bude. tudiz at uz jsi modry nebo cerveny, je posun v pomeru cena/vykon neco, co tu roky nebylo.
27.2.2017 06:46:39   86.49.64.xxx 45
Důležité přeci je, že jestli AMD srovná +- výkon tak vydělají úplně všichni, ať už má člověk rád Intel/AMD. Navíc tyto 8 jádra jsou momentálně nasazeny proti TOP cpu Intelu, pokud ti stačí 4/6 jader vznikne ti díky AMD o dost levnější možnost + pravděpodobně půjde Intel s cenou dolů.

Dále co ti příjde jako lepší možnost teď když máš na CPU 10k a výkon Ryzenu se potvrdí ?
27.2.2017 09:33:07   84.175.233.xxx 38
Vznikne mi naprosty prdlajz, pretoze mozem hocikedy kupit z ebay kupit 3820 (http://www.ebay.de/itm/Intel-Core-i7-3820-3-6-GHz-Quad-Core -Prozessor-/162410389011) za 79 eur. Tahaju vsetky minimalne na 4300MHz, do styroch threadov si daju Ryzeny najskor k veceri (prinajmensom nebudu ani o chlp pomalsie), a este ako bonus ti poskytne 40 PCIE liniek, co ma v pripade SLI/CF kariet aspon nejaky minimalny bonus (tak 5% heh). Z za zbytocne 8 jadro miesto naprosto ustrelenych 999 eur bude teraz mozne dat 599 eur ma nechava naprosto chladnym. ;-)
27.2.2017 12:24:09   47.60.198.xxx 63
Vždy když někdo začne srovnávat cenu nového produktu s cenou produktu z BAZARu, je to jen potvrzení toho, že mu došly argumenty.
27.2.2017 17:51:03   84.175.244.xxx 33
Ja len konstatujem, ze mi ziadna "levnejsi moznost" diky AMD rozhodne nevznikne, a to je proste fakt. I keby sa mi hned zajtra CPU v PC pokazilo (co je viac-menej vylucene, tak dajme tomu mainboard), nebude to Ryzen (platforma), co ho/ju nahradi a nebude to ani lacnejsie osemjadro Intelu.
26.2.2017 17:44:03   46.16.121.xxx 114
Rozbalit komentářPříspěvek byl automaticky zabalen pro velké množství negativních hlasů.
26.2.2017 17:44:32   89.103.17.xxx 43
všude ve světě už jdou s cenama od intelu dolu,jen české buzny ne,co nejvíc vydělat,šmejdi.cz
26.2.2017 18:22:59   94.242.84.xxx 31
Jako vždy hate článek splnil účel a přitáhl lidi a inzerenti si mnou ruce.
26.2.2017 19:11:58   90.179.133.xxx 37
Možná hate, ale z 70-80% pravdivý. Zde však jde hlavně o tu čtenost, pak stačí nadstavba o pár poznámkách a už to jede.
Ale nejlepší jsou ty kvanta rádoby objektivních čtenářů, co tu opakovaně dlouhodobě vykřikují, že s PCT končí, ale vrací se jak tažní ptáci na jaře (zde s každým článkem Obra).
26.2.2017 18:38:24   194.228.11.xxx 50
Kdo chvili stal, ten stoji opodal.
Poslednich par let ale stal Intel. Refreshe za vyvoj moc nepovazuju a zneuzival situaci na trhu. jak jinak lze vysvetlit soucasnou vyraznou slevu CPU u Intelu aby byl konkurence schopny? Nevezu se na hype trainu. Cekam na realne testy ale kdyby nic, tak minimalne Zen rozviril stojate zatuchle vody a ceny procesoru poklesly.
26.2.2017 19:20:31   90.179.133.xxx 62
Tak to ale v dnešní době prostě funguje. Ukažte mně firmu která nemá konkurenci že své výrobky nezdraží kvůli navyšování zisků. Jsou za tím hlavně akcionáři, kteří by je jinak žalovali. Takto prostě je.
A samozřejmě pokud se konkurence vzchopí nebo třeba přijde někdo nový, tak na to samozřejmě patřičně zareagují.
A to že se to AMD se Zenem a pak možná s Vegou povede, tak jen sláva za ty dary.
26.2.2017 19:50:02   176.74.134.xxx 20
já takovou znám, jmenuje se PilsFree a je to zapsaný spolek (dobře, konkurenci má, ale poměr cena/výkon naprosto bezkonkureční, škoda že takové spolky nejsou všude po republice)...

300 Kč/měsíc + troška práce pro spolek za gigabit není vůbec blbej deal...
26.2.2017 20:08:35   90.179.133.xxx 13
Jako sorry, ale porovnávat nějaký místní spolek s firmou kde jsou akcionáři nadržení na peníze a navíc v Americe, kde je možno žalovat za kdejakou blbost, je trochu mimo.
26.2.2017 20:37:20   176.74.134.xxx 00
no jasný že jo, tak jsem chtěl taky OBRovat
26.2.2017 20:45:38   94.230.146.xxx 59
K Obermaierovi mám spoustu výhrad, ale ještě více mne fascinuje, jak se všude sprostá rudá pakáž (pozor, netýká se slušných fandů AMD) bije v prsa, že na PCT už nepáchnou, ale když se potom člověk podívá sem do diskuze, nestačí se divit. Obermaier se aspoň nepřetvařuje, to mi jako daleko větší problém přijde plzeňská garáž, která dělá AMD opravdu medvědí službu. DIIT se mu pomalu blíží - ukázka, jak je možno kdysi fajn HW web (z dob CDR) zazdít.
26.2.2017 21:30:13   195.78.45.xxx 24
Mne sa najviac paci ze este nic realne nie je na pultoch a diskusia ako keby to uz mali vsedci doma a otestovane .
26.2.2017 21:31:12   195.78.45.xxx 02
OMG zmente mi to D na T pls
26.2.2017 21:50:31   202.73.206.xxx 73
Fascinujici, tak tobe vic vadi komentare uzivatelu( at uz je to kdokoliv), nez doslovne vymysly a fabulace tzv. redaktora tzv. objektivniho webu, kterymi Ti tady bulikuje uz nevim pokolikate. To ze si doslovne vymysli, ze prekrucuje to ti nevadi? No jo ty mas k tomu "vyhrady". To ze si pak z lidi co mu uveri delat doslova "prdel" (treba patris k nim), to Ti fakt vadi vic "ruda pakaz"?
Nevim, byt tebou, zamyslel bych se v prvni rade na d tim, co je horsi, at uz jsi priznivec jakekoliv znacky.
26.2.2017 23:13:35   94.230.146.xxx 32
Mně vadí oboje stejnou měrou. Jak blbé články, tak i blbé reakce jakékoliv pakáže. Být tebou, zamyslel bych se, jestli tak nějak nepřekrucuješ s tím "tzv. objektivniho webu". Jen Obermaier je PCT? Já sem chodím třeba na Bočkovy recenze.
26.2.2017 23:19:56   202.73.206.xxx 32
No ja tady chodim na PB, Flankera, PR taky. Kdyby tady tihle nebyli, tak osobne pro mne, tady je fakt zbytecne chodit. Nicmene to nic nemeni na tom, ze Obrtrollovi uplne zbytecne "glosy" a tzv. "fakta" kazi PCT povest uz nekolik let.
Tak asi je s tim sefredaktor takto spokojeny.
26.2.2017 23:36:39   62.84.155.xxx 17
Ja osobne myslim, ze je to v pohode ... a PCT taky. Kdyz si vemes diit, ktery prevzal titul zumpa internetu po rootovi, tak je to nebe a dudy. Bud no-x se svyma vocasarnama o ryzenu nebo jine kravine, proste bulvarni zvast, o ktery se musi podelit. Pritom byl kdysi vcelku normalni a psal normalni clanky, chapu, ze kdyz neni rozpocet, nedaji se delat velke recenze, ale to je taky dusledek toho, ze nejsou recenze nebo aspon kvalitni clanky. Na PCT je tu taky 90% zbytecnych clanku o bednach nebo mysach, ale spousta zajimavych. Na diitu jeste radi Jezek, coz je kapitola sama pro sebe Veci jako neznamy linuxovy open source nesmysl vysel ve verzi 0.1.33669, jsou tam na dennim poradku ... teda pokud nepise o fotacich, coz mozna nekoho zajimat muze, ale od toho jsou tu specializovane weby. Pripadne to jeste prolozi nejakym svym bulvarnim blogem, ktery vzdy opatri tagem "neprehlednete", asi aby to aspon nekdo cetl;)
Tady je to jeste v pohode. Sice ten diskuzni system je na CENZURA (podarilo se to rozjet nekomu nekde jinde nez v chromem prohlizeci?) a nechodi na mail reakce, ale z diitu zas chodi, ale se spatnym odkazem, takze je to vlastne jedno:o)
27.2.2017 01:00:01   202.73.206.xxx 61
BTJ, nemej mi to zazle, ale fakt dela ze sebe jen vola, dokolecka dokola. To je vsechno co se na tvuj komentar da tak napsat.
hezkou noc
27.2.2017 07:21:52   109.107.210.xxx 52
BTJ, když ti to tam tak vadí, tak tam přece nechoď, ne? Ale ty si prostě neodpustíš "podráždit" tamní osazenstvo.

Že tam chodí dost linuxáků mně nevadí a nevadí mi ani běžné ježkoviny, pokud to není úlet (nebo nastavovaná kaše). Na druhou stranu mě zase nezajímají zdejší "novinky" o tom, jakou předraženou "herní myš" vydal nějaký vyhypovaný výrobce. Každý si prostě najde to své.
27.2.2017 08:39:04   81.30.247.xxx 26
"neznamy linuxovy open source nesmysl vysel ve verzi 0.1.33669"

za tohle máš malé bezvýznamné plus
27.2.2017 07:17:42   109.107.210.xxx 61
a ty sám se řadíš k jaké pakáži?
27.2.2017 08:40:24   81.30.247.xxx 17
tynyt, hrdina a teď ještě tombíno, tři chrabří bojovníci za Lisu Su Tu.
27.2.2017 09:03:59   182.48.159.xxx 21
Jarousku, ty mi lichotis
27.2.2017 11:16:24   213.211.33.xxx 04
ne, škatulkuji
26.2.2017 22:07:00   178.255.168.xxx 60
Ani nevudu studovat jak a kdo napsal glossu první, tady na PCT chodim jen ze setrvačnosti, ačkoli kdysi byl tím kde jsem hledal pravdu mezi DD a EXH. Dnes je to totální žumpa a to díky OB.
Jako redaktor by jste neměl psát voloviny...
26.2.2017 23:30:56   62.84.155.xxx 06
Kamo, bez nekdy na DIIT/CDR .... neuveris, co je nekdo schopen napsat pro proklik:o) Kazdopadne tenhle clanek je hodne OK, protoze na plnou hubu rika, co si vsichni myslime o tom ryzen hypu, bez JEDINEHO SKUTECNEHO DUKAZU NEBO TESTU.
26.2.2017 22:32:21   84.245.121.xxx 01
Som niekde hlboko v duši veril že sa takýto článok objaví, ďakujem
26.2.2017 23:12:22   62.84.155.xxx 112
Rozbalit komentářPříspěvek byl automaticky zabalen pro velké množství negativních hlasů.
26.2.2017 23:24:43   62.84.155.xxx 111
Rozbalit komentářPříspěvek byl automaticky zabalen pro velké množství negativních hlasů.
26.2.2017 23:24:49   62.84.155.xxx 010
Rozbalit komentářPříspěvek byl automaticky zabalen pro velké množství negativních hlasů.
27.2.2017 07:27:12   93.153.56.xxx 81
Zrovna tento test spoustu lidí přesvědčil, že je Ryzen bomba. Ono je jasné, že CPU na 3 Ghz bude pomalejší ve hře, která je defakto max. pro 4 jádra oproti CPU na 4 Ghz. Ovšem průměrné hodnoty jsou defakto stejné, tajže Ryzen má průběh FPS mnohem vyrovnanější.
27.2.2017 12:42:23   47.60.198.xxx 81
BTJ ty musíš mít hodně smutný život..
27.2.2017 06:54:33   194.213.41.xxx 81
vytípnu jen jeden příklad... nemá dobrou pověst? proto je v konzolích ? ...čili lež
27.2.2017 08:10:19   85.248.30.xxx 43
Medzi bežnými luďmi naozaj nemá AMD dobrú povesť. To sa ale nijak nebije s tým, že má HW v konzolách. Výrobci HW medzi sebou vedia lepšie ako bežný človek, ako si na tom kto stojí. Často sa v diskusiách stáva, že sa ludia pozerajú na firmy s odborníkmi ako na bežných ľudí. Čo je chyba. To je zbytočné podceňovanie ludí z oboru, ktorí predsa len majú iné informácie a ktorým aj rozumejú.
27.2.2017 11:16:51   213.211.33.xxx 19
Rozbalit komentářPříspěvek byl automaticky zabalen pro velké množství negativních hlasů.
27.2.2017 06:56:14   194.213.41.xxx 70
zadruhé .. autor je sám hyper ale jen u AMD píše články kde jen kope (viz. akcie, reakce na "hype" jinde apod.) ...
krom občasný recenzí hi-end produktů z něj nic smysluplného neleze...
27.2.2017 12:46:58   47.60.198.xxx 100
Zajímavé BTJ, že ti nevadí když OBR píše, že Ryzen bude mít naprosto geniální spotřebu a v některých aplikacích bombastický výkon.. Jak to panáček ví, když to nemohl otestovat. Ale to ti v jeho článku nevadí, že? To je ta tvoje selektivní pravda. Píšeš naprostý kraviny..
26.2.2017 23:18:35   94.229.89.xxx 61
Nevím co vidíte na předprodeji špatného? Nebo na tom si koupit nevyzkoušený produkt?

Snad u nás ještě pořád funguje 14 denní doba na vrácená zboží? Takže logicky vi hodně lidí ten produk otestuje samo a v případě, že jim nevyhovuje, ho vrátí?

Za těch 14 dní ho taky dokážu rozumně projet na hrách a věcech které dělám abych věděl jestli použitelný bude - jaké hry hraju vím, co na kompu dělám vím. Kolikrát mi jsou nanic recenze, ve kterých komprimují balíky dat, testují výpočty pí na xxxtou čárku a další voloviny, které, upřímně, doma teda moc často nedělám (asi nikdy no).

Takže předobjednám, doma si ho testnu, podělím se o zkušenosti, přečtu recenze které taky hned vyjdou a podle toho co mi vyšlo doma a co v recenzích zhodnotím co s ním dál. Vyhovuje? Nechám. Nevyhovuje? Vrátím. Tečka.
26.2.2017 23:29:17   62.84.155.xxx 25
Tak jsou ruzni lidi ... ja treba osobne jsem byl vychovan slusne a mam nejakou vnitrni cestnost a moralku, takze by mi prislo nemravne, to takhle delat a vracet pouzite zbozi.
Ale to beru jako obecne no. Kazdopadne je zas druha strana mince, ze kdyz treba nekdo jako alza spusti predobednavky, tak je to jejich blbost ...
Takze v tomhle pripade je to asi OK, ale ja osobne bych si na skytecne testy pockal, preci jenom je to silena cena, ktera pujde za par tydnu rapidne dolu a proste by se mi nechtelo nekde neco instalovat a pak za tyden to vracet s tim, ze kdyz najdou nekde nejaky skrabanec nebo znamku pouziti, ze ti strhnou prachy z ceny ....
26.2.2017 23:37:19   94.229.89.xxx 42
Jistě. Jen nastiňuji možnosti.

Není to hezké, ale je to legální a podporované, už i těmi předobjednávkami. Sami musí jistě vědět, že neotestovaný produkt nebude sedět všem těm co si ho koupí.

A zrovna taková Alza ho s klidem prodá zpátky a klidně i jako nové. Tenhle obchod byl špatný příklad, osobně ho (po nepříjemných zkušenostech) nemusím a sám tam nenakupuji.
27.2.2017 06:47:52   86.49.64.xxx 10
To je mimo téma, ale poslední dobou jsem si všimnul, že věci dávají zpět jako rozbalené dost poctivě.
27.2.2017 07:18:53   93.153.56.xxx 41
Morálku? Projevuješ se názorově defakto jak komouš, používáš polopravdy a nejraději trolíš? Zajímavá morálka.
27.2.2017 06:53:00   194.213.41.xxx 72
tady se to klidně může jmenovat Crhův Flametuning ... vskutku Obržumpa
27.2.2017 08:45:11   81.30.247.xxx 15
proč můj?
27.2.2017 09:00:55   84.19.86.xxx 34
Me se strasne libi jak tu adolescenti kterym pc a elektrinu plati rodice resi jestli je ve spotrebe horsi ten nebo onen a o kolik propali za rok vic stovek ackoliv tech par stovek prohuli o skolni prestavce s podobnyma nymandama za tyden. A vzdycky jeste ty sahodlouhe vypocty o kolik je co mene vyhodne. Kdyby vam slo panove o svou penezenku (kterou vam plni rodice) e vedeli jste co je zivot misto placani o zcela marginalnim a jepicim sestreni na odberu z elektroniky VYDELATE SI a koupite si misto vaseho 10ti jadra a titan x (ani jedno si stejne nikdy nekoupite) tepelne cerpadlo a solar domu (omlouvam se tem z panelaku) a rocne usetrite desetitisicove castky ktere jsou opravdu v rozpoctu znat a ne si tu honit ego trema stovkama v kapse na huleni protoze mam zrovna toho kdo vydal uspornejsi grafiku. Cili jinak receno kdyz chci placat o uspore financi za energii zacnu zmenou sazby a ne trivialitou jako je vyrobni proces
27.2.2017 09:19:17   62.84.155.xxx 110
Rozbalit komentářPříspěvek byl automaticky zabalen pro velké množství negativních hlasů.
27.2.2017 09:39:09   178.17.1.xxx 50
Zase lžeš. Pokud ti PC běží 24 h na 100 %, tak možná, ale to pochybuji. V idle ty rozdíly zas tak výrazné nejsou. Nikde není rozdíl 50W oproti 150W u srovnatelného výkonu při srovnatelné zátěži, to je naprostý nesmysl.
27.2.2017 10:34:54   62.84.155.xxx 04
Ne, neni.
27.2.2017 11:24:54   178.17.1.xxx 10
Tak bys to měl dokázat.
27.2.2017 12:00:56   62.84.155.xxx 14
Mam u PC wattmetr. Delaly se clanky o tom, kolik zere AMD v idlu, pripadne jejich GPU s vice monitory ...
Mel jsem 5xxx a 6xxx, a ani jedno neumelo vypnout EDID, aby to fungovalo na CRT (znamy to bug zaneseny novymi radeony a nejspis nikdy neopraveny!!!).
i7-860 + GTX460 (s explicitne zaplym sleep modem) jsem se nedostal pod 100W, ale bylo to na hrane. i7-6700k + GTX1060, cca 30-40W. To je holy fakt. Co se tyce AMD, tak s tou jejich kartou mi to zralo v idle vic nez s GTX8800 ... takze uspora je skutecne vyznamna. Absolutne nechapu, ze nekdo nekde bezi jeste nejaky stary hnuj s P4 ... ikdyz to zapina na hodinu denne, tak se upgrade za dva tri tisice musi vyplatit uz po pul roce:o)))
27.2.2017 12:11:23   178.17.1.xxx 30
Aha, tak já to samozřejmě myslel v zároveň prodávaných platformách, ne od sebe vzdálených několik let...
Ano, P4 platforma je na vyřazení, modernější je na zvážení, podle toho, kolik hodin a na kolik % jede. Další otázka, proč má někdo zapnutou stanici 24h, ale to už jsme jinde.
27.2.2017 15:58:24   176.74.134.xxx 20
jestli je to levnej nezkalibrovanej bastl bez true RMS tak má stejnou hodnotu jako kdyby vůbec nebyl...
27.2.2017 10:25:42   89.233.175.xxx 100
toto je fakt uchylarna... Obre jdi si slehnout dalsi davku aby te to udrzelo pri zivote. Intel ma strach z Ryzenu a podnikaji kroky proti recenzim. Jsi ubohost sama, kdyz se ti neco nelibi tak o tom nepis. Jestli mas neco proti AMD tak se na tuto praci uplne vykasli. A pro vedeni magazinu myslim si ze by jste se mely zamyslet koho tady nechate psat. Ryzen je podle vsech na celem webu vynikajici a konecne konkurence schopny procesor a jen u vas je to shit.
27.2.2017 11:21:14   213.211.33.xxx 110
Rozbalit komentářPříspěvek byl automaticky zabalen pro velké množství negativních hlasů.
27.2.2017 11:23:54   93.91.49.xxx 70
S článkem se nedá souhlasit. To je jako napsat lidi budou platit 2x víc za stejnou parádu, protože už si na to zvykli.

Internetoví uživatelé jsou velmi pružní a vratcí co se trendů týče. IT komunita je na špici. Jestli nezávyslé testy potvrdí výsledky AMD.

Tak je to obrovské vítězství pro nás uživatele! Intel si nechával královsky zaplatit.

Společně s posílením koruny a tím zlevnění HW by teto rok mohl být jedním z nejzajímavějších za posledních 10 let.

Tato glosa je taková dost "sponzored by intel"... Pokud by nebyla, označil bych jí spíše za hloupost či omyl.
27.2.2017 11:56:17   62.84.155.xxx 09
Ja budu citovat kolegu nahore "CO TO MELEŠ ZA ŽVÁSTY? Tady nikdo neprezentuje že intel má z AMD strach!!! Tady se jen normální lidé vztkejaí nad AMD hype fans, kteří obhajují ten svůj ryzen až nevkusně"

On tu autor nic o vykonu AMD nepsal, protoze o nem NIC NEVI, stejne jako NIKDO! A naslo se za posledni mesic spousta sasku, co o tom psalo romany, jako by o tom aspon NECO vedeli, ale NIKDO ZATIM NIC NEVI!
27.2.2017 12:13:10   178.17.1.xxx 30
Samozřejmě je spousta lidí, co ví, jen jsou pod NDA.
A i když je NDA, tak neexistuje žádná zpráva, která by alespoň slovy hype popírala, takže to opravdu vypadá, že je plně oprávněný.
27.2.2017 14:02:21   217.31.45.xxx 61


https://videocardz.com/66451/amd-ryzen-rumors-part-3

zacina sa nam zlata era cpu tejto dekady.

este ryzen 6 4 core X vymietie tie intel zmatky i5 i3 ako vechet na dlazke
27.2.2017 14:38:53   23.235.227.xxx 81
Pšššššt, Intel maniaci v čele s Pornoguru Járou Crhou a BTJ (blbý tupý jelito) si to ještě stále nepřipouštějí.
Intelův TICK-TOCK již pomalu dotikává, z i5 a i7 se staly neprodjné skladové ležáky a i3 a pentia udají stěží po 1 dolaru do parkovacích hodin a robertků. Éra dominance AMD právě nastala.
27.2.2017 14:50:15   217.31.45.xxx 52
AMD VYYPRASK

ROK ZUUCTOVANIA $

Redakce si vyhrazuje právo odstranit neslušné a nevhodné příspěvky. Případné vyhrady na diskuze(zavináč)pctuning.cz

568 čtenářů navrhlo autorovi prémii: -95.2Kč Prémie tohoto článku jsou již uzavřené, děkujeme za váš zájem.
Tento web používá k poskytování služeb soubory cookie.