Assassin's Creed Syndicate - rozbor hry a nastavení detailů | Kapitola 6
Seznam kapitol
Po roce na naše PC přichází pokračování série Assassin's Creed – Syndicate. Je hra stejně náročná a trpí stejnými technickými problémy jako předchozí díl Unity? Na vše se podíváme v dnešním rozboru. Ukážeme si, jaké detaily se vyplatí snížit při nedostatku výkonu a jak ještě hru vylepšit pomocí ovladačů grafické karty.
Vyhlazování hran
Hra podporuje jako jedna z mála v dnešní době MSAA vyhlazování hran. To je sice náročnější než dnes častěji používané post-processing metody (FXAA, SMAA, TAA), ale na rozdíl od nich umí vyhladit i geometrický aliasing.
Jednotlivé metody a jejich vliv na výkon můžete vidět v následujícím grafu.
Na Nvidia grafických kartách jsou k dispozici i režimy TXAA. TXAA vyhlazování kombinuje MSAA s post-processing filtry pro „filmovější vyhlazení“ obrazu. Pomáhá celkem výrazně redukovat šum transparentních textur (stromy, keře). Nevýhodou je celkové rozmazání obrazu - větší než při FXAA.
Vyhlazování FXAA jako vždy spíše obraz rozmazává, než aby vyhlazovalo hrany. V Assassin's Creed Syndicate dělá ale obraz zvláštně máznutý - jinak než je při FXAA běžné. Skoro bych řekl, že v pohybu redukuje mírně shimmering textur, ale samotné vyhlazení hran je mizerné.
Bez Vyhlazování:
Vyhlazování FXAA:
Vyhlazování 2x MSAA:
Vyhlazování 4x MSAA:
Vyhlazování 2x TXAA:
Vyhlazování 4x TXAA: