Heroes VI — překvapivě pěkná tahová strategie
i Zdroj: PCTuning.cz
Hry Článek Heroes VI — překvapivě pěkná tahová strategie

Heroes VI — překvapivě pěkná tahová strategie | Kapitola 4

Tomáš Šulc

Tomáš Šulc

2. 11. 2011 03:00 18

Seznam kapitol

1. Starý, ale pěkný engine 2. Nároky hry, testovací sestava, metodika 3. Výsledky GK bez vyhlazování 4. Vliv procesoru na hru 5. Vliv nastavení na hru I
6. Vliv nastavení na hru II 7. Galerie in game screenshotů 8. Výběr recenzí herních magazínů 9. Závěr

Tahová strategie pravděpodobně nepatří do skupiny her, od kterých byste čekali povedenou vizuální stránku. Zvláště, když je postavena na sedm let starém enginu. O to větší překvapení připravilo pokračování Heroes of Might and Magic VI. Revoluce to sice není, vizuální stránka hry je ale nadprůměrná.

Reklama
Heroes VI — překvapivě pěkná tahová strategie
i Zdroj: PCTuning.cz

Heroes VI — překvapivě pěkná tahová strategie
i Zdroj: PCTuning.cz

Heroes VI — překvapivě pěkná tahová strategie
i Zdroj: PCTuning.cz

Také s procesory šestý díl Heroes poměrně značně škáluje, překvapivě i se slušnou závislostí na rozlišení. V nízkých rozlišeních nebudou mít problém ani majitelé starších dvoujádrových čipů, hra běží 45 fps i na nejslabším testovaném Pehnomu II X2 od AMD. Vyšší jsou nároky v rozlišení 1680 × 1050 px, kde jsou právě základní AMD Phenomy II X2 rozumným minimem a pro hraní ve Full HD rozlišení a jeho 16:10 ekvivalentu bych pak doporučil buď kterýkoliv z procesorů Intel řady Core iX či alespoň tříjádrový procesor od AMD. S vícejádrovými procesory si totiž hra dobře poradí, z grafů je patrné i mírné škálování s šestijádrovými Phenomy II X6.

Předchozí
Další
Reklama
Reklama

Komentáře naleznete na konci poslední kapitoly.

Reklama
Reklama