Loňský prosinec byl ve znamení velkých VR příslibů: Každá grafika a počítač se posuzoval podle své schopnosti vytvořit VR svět, předváděla se dema, slibovaly se velké tituly pro hry i konzole. A jak to tak vypadá, od těch příslibů jsme se zatím moc neposunuli. Jak jsme na tom s virtuální realitou nyní, na konci roku 2017?
čtěte dále | autor : Michal Rybka |
 
Nový Firefox 57 zařízl podporu pro staré pluginy a nově podporuje už jen ty založené na WebExtension. Řada uživatelů to zjistila až poté, co s updatem přestaly fungovat používané pluginy. Funkce systému a programů se nám mění pod rukama, mizí používané funkce a místo nich dostáváme nové, o něž jsme nestáli. Bez ptaní.
čtěte dále | autor : Michal Rybka |
 
Když se EA před pár lety stalo držitelem licence na hry Star Wars, čekali jsme velké věci. Dosud jsme si ale mohli zahrát jen multiplayerovou hru, která se i přes svůj velký komerční úspěch kvalitativně zařadila spíše k průměru. Teď mají tvůrci šanci na reparát. Přibyla povedená hra pro jednoho hráče, ale multiplayer vás možná bude štvát.
čtěte dále | autor : Lucie Jiříková |
 
Staří zarytí bolševici i jejich mladí internacionálně neomarxističtí pohrobci rádi mluví o tom, jak to bylo za socialismu lepší, tedy až na nějaké ty drobné chyby. Nemíním se zabývat politikou, ale rád bych zavzpomínal na to, jak se počítačovalo za soudruha Husáka, jaké to bylo po převratu a jak jsme na tom dnes.
čtěte dále | autor : Michal Rybka |
 
Je tu podzim a to znamená, že je i čas na nový díl ze série Call of Duty, tentokrát názvem WWII. Po dlouhé době se opět vracíme do období druhé světové války. V rozboru se podíváme na nároky hry a kvalitu grafiky. Postupně vyzkoušíme jednotlivé položky nastavení grafických detailů a jejich vliv na výkon.
čtěte dále | autor : Petr Diviš |
 
Válečný blockbuster od Activisionu se dostal na obrazovky našich počítačů. Z futuristických bitev s futuristickým arzenálem se vracíme zpátky na zem. Připravte si popcorn a kolu a pojďte se s námi podívat na to, jak tenhle návrat ke kořenům populární first-person série vlastně dopadl. Předem vás musím ubezpečit, že to není vůbec špatné.
čtěte dále | autor : Lucie Jiříková |
 
V minulých dnech jste se mohli zůčastnit soutěže o pět licencí nejnovější verze bezpečnostního softwaru ESET Internet Security, který zahrnuje vedle antiviru i zlepšený monitoring domácí sítě, připojených zařízení a testu jejich zranitelnosti také UEFI skener pro kontrolu PC před spuštěním OS. Jaké byly správné odpovědi a kdo vyhrál?
čtěte dále | autor : Redakce PCT |
 
Nedávno jsem narazil na pozoruhodný článek Better Filters Can't Cure Youtube's Kids Nightmare, který poukazoval na bizarní kategorii videí cílených specificky na děti. Nebavíme se o animáčích, jako je „Máša a medvěd“, ale o levně dělaných, bizarních věcech, které se snaží pomocí obří dětské populace vyrobit hory views a vydělat majlant.
čtěte dále | autor : Michal Rybka |
 
Brutal Doom je všeobecně známý a věhlasný mod a po právu také vysoce hodnocený a oceňovaný. Není však jediný, i další bojovnik Project Brutality má rozhodně co nabídnout. A samozřejmě se podíváme i na další vychytávky a vylepšení, které učiní z klasického Doomu tu nejzběsilejší akční hru, jakou si dovedete představit.
čtěte dále | autor : Miroslav Ježek |
 
Wolfenstein II: The New Colossus je první hra, která běží nativně pod API Vulkan. Díky tomu by hra mohla být dobře optimalizovaná. V rozboru se podíváme na hardwarové nároky hry a vyzkoušíme jednotlivé položky grafického nastavení. Těch je zde velké množství, tak uvidíme, jak ovlivňují výkon a kvalitu obrazu.
čtěte dále | autor : Petr Diviš |
 
PrvníPředchozí12345678910NásledujícíPoslední

Strana 5 z 72
Tento web používá k poskytování služeb soubory cookie.