Yahoo míří do Indie
Šéfka Yahoo prohlásila, že společnost bude kvůli nižším nákladům expandovat do Indie.
V Indii chce Yahoo nejen zaměstnávat nové lidi, nýbrž také zpustit reklamní kampaně - země má totiž, co se rozvoje internetu týče, velký potenciál. Navíc Carol Bartzová řekla, že v příštích třech letech chce zvýšit marže firmy na 15-20%. "Šesti procentní marže jsou hrozné. Chceme, aby v příštích třech letech byly 15-20%," řekla Bartzová v Singapuru. Bartzová, která na místo šéfky Yahoo usedla v lednu, se celý rok snaží nasměrovat společnost správným směrem a šetřit - propustila zaměstnance a přestala investovat do nevynášejících produktů.
"Jdeme tam, kde je populace. Jdeme tam, kde roste ekonomika," řekla Bartzová s tím, že tyto rysy naplňuje Indie, Indonésie či Vietnam. V Indii chce Yahoo najmout nové lidi a navázat spolupráci s tamními firmami. V nejlidnatější zemi světa, Číně, Yahoo trvale nepůsobí, avšak nechalo tamní společnost Alibaba, aby využívala jeho značku. Bartzová se také vyjádřila k dohodě o desetileté spolupráci, kterou Yahoo dříve v tomto roce uzavřelo s Microsoftem - obě společnosti prý budou na antimonopolní úřady v USA i EU tlačit, aby obchod v prvním čtvrtletí příštího roku povolili.
Zdroj: Reuters