S.T.A.L.K.E.R. Call of Pripyat — Černobyl v DirectX 11 | Kapitola 7
Seznam kapitol
Ačkoliv u nás vyšel nový S.T.A.L.K.E.R. už před koncem roku, měli jsme s českou originálkou problémy a raději počkali na oficiální anglickou verzi, takže vám test přinášíme s menším zpožděním. Nicméně i zpětně je o čem psát, protože Call of Pripyat využívá nejnovější generace DirectX 11. A je v praxi přínosem? Ano i ne.
Sun Shadow
Nastavení Sun Shadows úplně vypne stíny vrhané sluncem, rozdíl je obrovský a vypnutím narostl počet fps o pět.
NPC Flashlights
NPC Flashlight nastavuje kvalitu baterek u NPC postav. Rozdíl je vidět jen v noci, snížením se zvýšil počet snímků za sekundu o tři.
Detail Bump
Nastavení Detail Bump by mělo měnit kvalitu bump mappingu, na nerovných površích jsem si však rozdílů nevšiml a ani framerate se nezměnil.
Steep Parallax
Podobně jako u Bump Mappingu jsem dopadl s nastavením Steep Parallax Mapping. Ani zde nejsou žádné rozdíly.
Sun Quality
Sun Quality mění nasvětlení celé scény zejména při rozbřesku a západu. Všimněte si, že spodní screen je výrazně světlejší a chybí mu kontrast. Nicméně rozdíl 10 a 12 fps znamená 20 % výkonu navíc. Ano, v těchto situacích je hra opravdu pekelně náročná.