S.T.A.L.K.E.R. Call of Pripyat — Černobyl v DirectX 11
i Zdroj: PCTuning.cz
Hry Článek S.T.A.L.K.E.R. Call of Pripyat — Černobyl v DirectX 11

S.T.A.L.K.E.R. Call of Pripyat — Černobyl v DirectX 11 | Kapitola 7

Tomáš Šulc

Tomáš Šulc

4. 3. 2010 03:00 33

Seznam kapitol

1. X-Ray engine nově s DirectX 11 2. Nároky hry, testovací sestava, metodika 3. Výsledky grafických karet bez AA/AF 4. Výsledky grafických karet včetně AA/AF 5. Vliv procesoru na hru
6. Vliv nastavení na hru I 7. Vliv nastavení na hru II 8. Vliv nastavení na hru III 9. Vliv nastavení na hru IV 10. Závěr

Ačkoliv u nás vyšel nový S.T.A.L.K.E.R. už před koncem roku, měli jsme s českou originálkou problémy a raději počkali na oficiální anglickou verzi, takže vám test přinášíme s menším zpožděním. Nicméně i zpětně je o čem psát, protože Call of Pripyat využívá nejnovější generace DirectX 11. A je v praxi přínosem? Ano i ne.

Reklama

Sun Shadow

 Sun Shadow On/Off
i Zdroj: PCTuning.cz
Sun Shadow On/Off

Nastavení Sun Shadows úplně vypne stíny vrhané sluncem, rozdíl je obrovský a vypnutím narostl počet fps o pět.

NPC Flashlights

 NPC Flashlights nejvyšší/nejnižší
i Zdroj: PCTuning.cz
NPC Flashlights nejvyšší/nejnižší

NPC Flashlight nastavuje kvalitu baterek u NPC postav. Rozdíl je vidět jen v noci, snížením se zvýšil počet snímků za sekundu o tři.

Detail Bump

 Detail Bump nejvyšší/nejnižší
i Zdroj: PCTuning.cz
Detail Bump nejvyšší/nejnižší

Nastavení Detail Bump by mělo měnit kvalitu bump mappingu, na nerovných površích jsem si však rozdílů nevšiml a ani framerate se nezměnil.

Steep Parallax

 Steep Parallax nejvyšší/nejnižší
i Zdroj: PCTuning.cz
Steep Parallax nejvyšší/nejnižší

Podobně jako u Bump Mappingu jsem dopadl s nastavením Steep Parallax Mapping. Ani zde nejsou žádné rozdíly.

Sun Quality

 Sun Quality High/Low
i Zdroj: PCTuning.cz
Sun Quality High/Low

Sun Quality mění nasvětlení celé scény zejména při rozbřesku a západu. Všimněte si, že spodní screen je výrazně světlejší a chybí mu kontrast. Nicméně rozdíl 10 a 12 fps znamená 20 % výkonu navíc. Ano, v těchto situacích je hra opravdu pekelně náročná.

Předchozí
Další
Reklama
Reklama

Komentáře naleznete na konci poslední kapitoly.

Reklama
Reklama