nvidia-geforce-7800gtx-technologie-a-vykon
Hardware Článek Nvidia GeForce 7800GTX - technologie a výkon

Nvidia GeForce 7800GTX - technologie a výkon | Kapitola 7

Štefek Petr

Štefek Petr

24. 6. 2005 00:00 94

Seznam kapitol

1. G70: srdce GeForce 7800GTX 2. Architektura čipu G70 (GeForce 7800) 3. G70 a technologie v něm zakuté 4. Leadtek WinFast PX 7800GTX - bližší pohled 5. GeForce 7800GTX - naměřené teploty 6. Testovací sestava a metodika
7. 3DMark 2003 a 2005, Aquamark3 8. Herní testy - Doom 3 (Open GL) 9. Herní testy - FarCry 10. Herní testy - Unreal Tournament 2004 11. Herní testy - Half-Life 2 12. Závěr

První! Stejně jako spousta ostatních hardwarových serverů si i PCtuning musel posvítit na nově příchozího hráče na pole grafických karet s označením GeForce 7800GTX. Dnes se podíváme jak na samotný výkon karty Leadtek WinFast PX7800 GTX tak i na technologickou stránku samotné karty. Detailně se podíváme na výkon karty při různých metodách anti-aliasingu, které nová GeForce nabízí. Další články s mnohem podrobnějším popsáním technologií čipu G70 na sebe nenechají dlouho čekat, takže se těšte...

Reklama

3DMark 2003

Nvidia GeForce 7800GTX - technologie a výkon
i Zdroj: PCTuning.cz

Verze3DMark 2003, patch 360
RozhraníDirectX 9
Heslovitý popisWings of Fury - DX7, multi-texturing (4 layers)
Battle of Proxycon - DX8, vertex a pixel shader, dynamic shadows (stencil buffer), particles
Troll´s Lair - vertex a pixel shader, dynamic shadows (stencil buffer), anisotropical lit (vlasy)
Mother Nature - DX9, vertex shader (stromy, tráva), pixel shader (voda, obloha), color precision (odrazy jasu, osvětlení)
NastaveníDefault, 1024x768x32bit, Max. Anisotropy 4, no FSAA
Stažení benchmarkuhttp://www.futuremark.com/download/?3dmark03.shtml
Nvidia GeForce 7800GTX - technologie a výkon
i Zdroj: PCTuning.cz

Nvidia GeForce 7800GTX - technologie a výkon
i Zdroj: PCTuning.cz

Nvidia GeForce 7800GTX - technologie a výkon
i Zdroj: PCTuning.cz

3DMark 2005

Nvidia GeForce 7800GTX - technologie a výkon
i Zdroj: PCTuning.cz

Verze3DMark 2005, patch 1.20
RozhraníDirectX 9
Heslovitý popisReturn to Proxycon - DX9, dynamic shahows (2048x2048 depth map), point lights (512x512x6 cube depth map), 8 light sources
Firefly Forest - DX9, diffuse / normal maps, specular maps, diffuse cube maps, procedural light scattering (obloha), masked point light (světluška)
Canyon Flight - DX9, pxl shader 2.0 (velmi výrazně, skály), water shader (reflection+refraction maps, per pxl Fresnel), depth fog (R32F depth map)
NastaveníDefault
Stažení benchmarkuhttp://www.futuremark.com/download
Nvidia GeForce 7800GTX - technologie a výkon
i Zdroj: PCTuning.cz

Nvidia GeForce 7800GTX - technologie a výkon
i Zdroj: PCTuning.cz

Nvidia GeForce 7800GTX - technologie a výkon
i Zdroj: PCTuning.cz

Aquamark 3

Nvidia GeForce 7800GTX - technologie a výkon
i Zdroj: PCTuning.cz

VerzeAquamark 3
RozhraníDirectX 9
Heslovitý popispixel a vertex shader 2.0, overdraw a high polygon count testy
Nastavení1024x768x32bit, max. anisotropy 4, FSAA off
Stažení benchmarkuhttp://www.aquamark3.com/am3-mirrors.htm
 
Nvidia GeForce 7800GTX - technologie a výkon
i Zdroj: PCTuning.cz

Aquamark 3 je velmi závislý na výkonu procesoru - i přesto zde 7800GTX ukazuje své prvenství...

Předchozí
Další
Reklama
Reklama

Komentáře naleznete na konci poslední kapitoly.

Reklama
Reklama