Lidé na internetu o Vánocích hodně utráceli
O letošních Vánocích na internetu nakupovalo, alespoň v USA, více lidí, než obvykle.
A navíc byli spokojenější, než v jiných letech - vyplývá to z průzkumu University of Michigan. Podle něj vzrostla spokojenost zákazníků o sedm procent na 79% a je nejvyšší od roku 2001, kdy začal být průzkum prováděn. V minulém roce dostaly v rámci průzkumu hodnocení "excelentní" jen dva weby - Amazon.com a Netflix. V tomto roce toto hodnocení dostaly oba weby znovu, avšak přidalo se k nim jedenáct dalších.
Nejhorší hodnocení dostaly webové stránky obchodních řetězců Circuit City a Neiman Marcus. Podle průzkumu je u velmi spokojených zákazníků o 61% větší šance, že budou od prodejce nakupovat znovu a 70% šance, že prodejce doporučí svým přátelům. Asi není překvapením, že nejdůležitějším faktorem pro zákazníky byla v tomto roce cena. "Jen snížení cen však nestačí, zákazníci požadují, aby byly stránky prodejce hlavně přehledné," píše se ve zprávě.
Zdroj: NYTIMES