Google +1: konkurence Facebooku a jeho tlačítku „To se mi líbí“
Tlačítko +1 se bude postupně objevovat ve výsledcích vyhledávání a kontextové reklamy. Doporučení budou veřejná a spjatá s profily.
Počátkem roku avšak hlavně zkraje března se objevily další spekulace o připravované sociální síti od Google. Na spekulacích skutečně něco bylo, i když ne úplně tak docela. Nejedná se o sociální síť v pravém slova smyslu. Internetový gigant totiž včera představil svůj systém doporučení podobný zaběhlému tlačítku „like“ nebo „To se mi líbí“ sociální sítě Facebook, které pojmenoval „+1“.
Pokud budete při prohlížení stránek přihlášení ke svému účtu na Googlu (nejčastěji k GMailu), můžete internetové stránky doporučit ostatním atd. Zatím se však možnost zobrazuje vybraným uživatelům v několika anglicky hovořících zemích, k testování se nicméně může připojit každý, kdo odsouhlasí účast v experimentu.
Google plánuje také zpřístupnit možnost vkládat tlačítko, stejně jako např. polární „To se mi líbí“, do libovolných internetových stránek. Hodnocení jsou veřejná, takže je následně vidí další uživatelé včetně jmen, přičemž Google upozorňuje, že se mohou objevit v reklamách (jak jinak; pozn.aut). Veškerá doporučení, které jste udělili, budete mít uložená na Google profilu, kde s nimi budete moci nakládat dle libosti.
Zdroj: google.blogspot