GeForce FX 5700 - král střední třídy? | Kapitola 5
Seznam kapitol
Po zlepšené reputaci s FX 5950 jsme se plni očekávání vrhli na pro pro většinu z nás mnohem atraktivnější kartu - GeForce FX 5700. První karta v ČR byla opět od firmy Leadtek a nám nezbývá než se vrhnout na sadu testů, která ukáže, zda GeForce FX 5600 a 5600 Ultra už jsou zbytečnými kartami a zda má ATI Radeon 9600 Pro nebezpečnou konkurenci. Bude mít nVIDIA po delší době v segmentu karet střední třídy horké želízko v ohni?
3DMark 2001 SE
Verze | 3DMark 2001 SE, build 330 |
Rozhraní | DirectX 8.1 |
Heslovitý popis | Car Chase - realtime physics, dynamic shadows, multi-texturing (3 layers) Dragothic - vertex shader, lightmaps Lobby - vertex shader, dynamic shadows, reflections Nature - pixel shader (vodní povrch), vertex shader (stromy, tráva, motýli), lightmaps |
Nastavení | Default - 1024x768x32bit, DXT komprese, FSAA a Aniso vypnuto |
Stažení benchmarku | http://www.futuremark.com/download/?3dmark2001.shtml |
3DMark 2003
Verze | 3DMark 2003, patch 330 |
Rozhraní | DirectX 9 |
Heslovitý popis | Wings of Fury - DX7, multi-texturing (4 layers) Battle of Proxycon - DX8, vertex a pixel shader, dynamic shadows (stencil buffer), particles Troll´´s Lair - vertex a pixel shader, dynamic shadows (stencil buffer), anisotropical lit (vlasy) Mother Nature - DX9, vertex shader (stromy, tráva), pixel shader (voda, obloha), color precision (odrazy jasu, osvětlení) |
Nastavení | Default, 1024x768x32bit, Max. Anisotropy 4, no FSAA |
Stažení benchmarku | http://www.futuremark.com/download/?3dmark03.shtml |
CodeCreatures Benchmark Pro
Verze | Codecreatures Benchmark Pro 1.0.0 |
Rozhraní | DirectX 8 |
Heslovitý popis | pixel shader 1.1 (vodní hladina), intenzivně vertex shader 1.0-1.1 (tráva, motýli), high polygon count (700.000 poylgonů na snímek) |
Nastavení | požaduje 128MB grafické paměti (Aperture size nebo paměť grafické karty) a HW pixel shader |
Stažení benchmarku | www.benchmarkhq.ru |
3D Analyze log | cc.shader.out.txt |