geforce-fx-5700-kral-stredni-tridy
Hardware Článek GeForce FX 5700 - král střední třídy?

GeForce FX 5700 - král střední třídy? | Kapitola 5

Jahoda Miroslav

Jahoda Miroslav

13. 11. 2003 00:00 76

Seznam kapitol

1. NV36 - GeForce FX 5700 a FX 5700 Ultra 2. Balení a software 3. Karta - provedení 4. Přetaktování, kvalita obrazu a konfigurace testů 5. 3DMark 2001 SE, 3DMark 2003, Codecreatures
6. ChameleonMark, VillageMark, ... 7. Aquamark 3, Gun Metal, Max Payne, Comanche 4 8. UT2003, Unreal 2, Splinter Cell 9. Serious Sam 2, Wolfenstein 10. Vyhodnocení výsledků, závěr

Po zlepšené reputaci s FX 5950 jsme se plni očekávání vrhli na pro pro většinu z nás mnohem atraktivnější kartu - GeForce FX 5700. První karta v ČR byla opět od firmy Leadtek a nám nezbývá než se vrhnout na sadu testů, která ukáže, zda GeForce FX 5600 a 5600 Ultra už jsou zbytečnými kartami a zda má ATI Radeon 9600 Pro nebezpečnou konkurenci. Bude mít nVIDIA po delší době v segmentu karet střední třídy horké želízko v ohni?

Reklama

 

3DMark 2001 SE

GeForce FX 5700 - král střední třídy?
i Zdroj: PCTuning.cz

Verze 3DMark 2001 SE, build 330
Rozhraní DirectX 8.1
Heslovitý popis Car Chase - realtime physics, dynamic shadows, multi-texturing (3 layers)
Dragothic - vertex shader, lightmaps
Lobby - vertex shader, dynamic shadows, reflections
Nature - pixel shader (vodní povrch), vertex shader (stromy, tráva, motýli), lightmaps
Nastavení Default - 1024x768x32bit, DXT komprese, FSAA a Aniso vypnuto
Stažení benchmarku http://www.futuremark.com/download/?3dmark2001.shtml

GeForce FX 5700 - král střední třídy?
i Zdroj: PCTuning.cz

GeForce FX 5700 - král střední třídy?
i Zdroj: PCTuning.cz

3DMark 2003

GeForce FX 5700 - král střední třídy?
i Zdroj: PCTuning.cz

Verze 3DMark 2003, patch 330
Rozhraní DirectX 9
Heslovitý popis Wings of Fury - DX7, multi-texturing (4 layers)
Battle of Proxycon - DX8, vertex a pixel shader, dynamic shadows (stencil buffer), particles
Troll´´s Lair - vertex a pixel shader, dynamic shadows (stencil buffer), anisotropical lit (vlasy)
Mother Nature - DX9, vertex shader (stromy, tráva), pixel shader (voda, obloha), color precision (odrazy jasu, osvětlení)
Nastavení Default, 1024x768x32bit, Max. Anisotropy 4, no FSAA
Stažení benchmarku http://www.futuremark.com/download/?3dmark03.shtml

GeForce FX 5700 - král střední třídy?
i Zdroj: PCTuning.cz

GeForce FX 5700 - král střední třídy?
i Zdroj: PCTuning.cz

CodeCreatures Benchmark Pro

GeForce FX 5700 - král střední třídy?
i Zdroj: PCTuning.cz

Verze Codecreatures Benchmark Pro 1.0.0
Rozhraní DirectX 8
Heslovitý popis pixel shader 1.1 (vodní hladina), intenzivně vertex shader 1.0-1.1 (tráva, motýli), high polygon count (700.000 poylgonů na snímek)
Nastavení požaduje 128MB grafické paměti (Aperture size nebo paměť grafické karty) a HW pixel shader
Stažení benchmarku www.benchmarkhq.ru
3D Analyze log cc.shader.out.txt

GeForce FX 5700 - král střední třídy?
i Zdroj: PCTuning.cz

GeForce FX 5700 - král střední třídy?
i Zdroj: PCTuning.cz

Předchozí
Další
Reklama
Reklama

Komentáře naleznete na konci poslední kapitoly.

Reklama
Reklama