Cyberpunk 2077 update 2.x: RT Overdrive, DLSS 3.5, generování snímků a odezva | Kapitola 6
Seznam kapitol
Poslední várka aktualizací pro Cyberpunk přidala kromě obsahu i výrazné vylepšení grafiky s využitím ray tracingu s technologií Ray Reconstruction. Podíváme se, jak je na tom vylepšený Cyberpunk 2077 s výkonem a odezvou a jaký vliv na input lag má, pokud na GeForce zvýšíte výkon s pomocí generování snímků z DLSS.
Rozlišení 2560 × 1440, odezva myš-monitor
V rozlišení 2560 × 1440 klesá snímková frekvence v testované scéně s DLSS v režimu Quality na 61 snímků za sekundu.
Bez Reflexu je odezva vysokých 81 ms a citlivější jedinci už asi poznají, že se obraz za myší lehce loudá.
Se zapnutím refelxu se odezva zkrátí na průměrných 45 ms, což je prakticky poloviční čas.
Při zapnutém generování snímků se prodleva, než se obraz začne hýbat, protáhne jen o jednotky milisekund, což nemáte při slepém testu šanci poznat, do druhého vykreslovaného snímku se pak prodlouží asi o 20 ms.