co-nabizi-novy-radeon-9250
Hardware Článek Co nabízí "nový" Radeon 9250?

Co nabízí "nový" Radeon 9250? | Kapitola 3

Souček Jiří

Souček Jiří

4. 10. 2004 00:00 27

Seznam kapitol

1. Radeon 9250 se představuje 2. Benchmarky a syntetické testy 3. Herní testy - Direct 3D: 4. Herní testy - OpenGL, přetaktování, závěr

Minulý týden jsme vám nabídli recenzi Radeonu 9550 a dnes přichází na řadu jeho nižší kolega, Radeon 9250. Nemá smysl zapírat, že o skutečnou novinku nejde; stejně jako v předchozím případě vznikl drobnou úpravou starší karty. Výkonnostní rozdíl oproti původnímu modelu je poněkud jiný, než jsem původně očekával, ale více již v článku...

Reklama

Unreal Tournament 2003

Co nabízí "nový" Radeon 9250?
i Zdroj: PCTuning.cz

Verze UT2003 v2299
Rozhraní DirectX 8
Heslovitý popis multi-texturing, bump mapping
Nastavení 1024x768x32bit, 1280x1024x32bit, 1600x1200x32bit, Max Details
Návod jak testovat zde (Bench Em All, bm inferno)

Co nabízí "nový" Radeon 9250?
i Zdroj: PCTuning.cz

 

Co nabízí "nový" Radeon 9250?
i Zdroj: PCTuning.cz

Co nabízí "nový" Radeon 9250?
i Zdroj: PCTuning.cz

Unreal Tournament 2004

Co nabízí "nový" Radeon 9250?
i Zdroj: PCTuning.cz

Verze UT2004
Rozhraní DirectX 8
Heslovitý popis multi-texturing, bump mapping - vylepšený engine, při nastavení téže kvality (x UT2003) nabízí vyšší výkon
Nastavení 1024x768x32bit, 1280x1024x32bit, 1600x1200x32bit, Max Details
Návod jak testovat Bench Em All, mapy primeval a bench3

Co nabízí "nový" Radeon 9250?
i Zdroj: PCTuning.cz

 

Co nabízí "nový" Radeon 9250?
i Zdroj: PCTuning.cz

Test "bench3" probíhá v interiéru, kdežto při demu "primeval" jsou vykreslovány vnější prostory, náročnější efekty a větší množství objektů (hráčů) zároveň. 

Stencil test - X2: The Threat Rolling demo

Co nabízí "nový" Radeon 9250?
i Zdroj: PCTuning.cz

Verze X2 Rolling Demo
Rozhraní DirectX 8
Heslovitý popis stencil shadows, bump mapping
Nastavení 1024x768x32bit
auto-quality off, fsaa off, bump mapping on, benchmark on
Stažení benchmarku http://www.egosoft.com
Návod jak testovat X2-demo.exe, další nastavení výše

Co nabízí "nový" Radeon 9250?
i Zdroj: PCTuning.cz

 

Dungeon Siege

Co nabízí "nový" Radeon 9250?
i Zdroj: PCTuning.cz

Verze Dungeon Siege
Rozhraní DirectX 7
Heslovitý popis T&L, HSR
Nastavení 1024x768x32bit, Max Details, AA 4x, AF 8x
Návod jak testovat Parametry nastavit ve hře, případně použít příkazy z DS Benchmark Readme
Co nabízí "nový" Radeon 9250?
i Zdroj: PCTuning.cz

  

Co nabízí "nový" Radeon 9250?
i Zdroj: PCTuning.cz

Co nabízí "nový" Radeon 9250?
i Zdroj: PCTuning.cz

Dungeon Siege podává obdobné výsledky, jako OpenGL stars. Opět je limitujícím faktorem paměťová sběrnice. Ovšem jen při vysokých rozlišeních.

Painkiller

Co nabízí "nový" Radeon 9250?
i Zdroj: PCTuning.cz

Verze Painkiller 1.31
Rozhraní DirectX 8
Heslovitý popis hi-polygon count, volumetric fog, specular gouraud...
Nastavení max. quality
Návod jak testovat konzole: "benchmark c5l1" -pozor na rozdíl mezi verzemi!!!

Co nabízí "nový" Radeon 9250?
i Zdroj: PCTuning.cz

Co nabízí "nový" Radeon 9250?
i Zdroj: PCTuning.cz

Co nabízí "nový" Radeon 9250?
i Zdroj: PCTuning.cz

NV17/18 nepodporuje DX8, takže některé efekty nejsou použity (pixel shader 1.1 na vodě je vynechán a místo něj použita jednovrstvá textura; dále pak "hi-quality sky" chybí a na zbrani nejsou normálové mapy (+specular), což ale při benchmarku nevadí, neboť zbraň stejně není zobrazena).

Painkiller - test 2

Co nabízí "nový" Radeon 9250?
i Zdroj: PCTuning.cz

Verze Painkiller 1.31
Rozhraní DirectX 8
Heslovitý popis hi-polygon count, volumetric fog, specular gouraud...
Nastavení max. quality
Návod jak testovat konzole: "benchmark c5l2" -pouze od verze 1.3

Co nabízí "nový" Radeon 9250?
i Zdroj: PCTuning.cz

  

FarCry

Co nabízí "nový" Radeon 9250?
i Zdroj: PCTuning.cz

Verze FarCry 1.1
Rozhraní DirectX 8/9
Heslovitý popis Pixel Shader 1.x / 2.0, Vertex Shader
Nastavení max. quality
Návod jak testovat Bench Em All

 
Co nabízí "nový" Radeon 9250?
i Zdroj: PCTuning.cz

Ve FarCry jsou obzvláště při vykreslování vodních povrchů používány Pixel Shadery a pokud je karta nepodporuje, je hladina tvořena pomocí multitexturingu (obvykle dvouvrstvého + další dvě vrstvy kolem pobřežní jako vlny - samozřejmě záleží i na konkrétních případech).

Předchozí
Další
Reklama
Reklama

Komentáře naleznete na konci poslední kapitoly.

Reklama
Reklama