Assassin´s Creed Syndicate – řádění ve starém Londýně | Kapitola 6
Seznam kapitol
V novém díle Assassin's Creed Syndicate si užijeme Londýna ve Viktoriánském období na vrcholu Průmyslové revoluce. Po loňském průšvihu s AC Unity posunul Ubistoft vydání PC verze nového dílu Assassin's Creed oproti konzolím o pár týdnů. V této recenzi se dozvíte, zdali se všechno povedlo tak, jak mělo.
Po žalostném technickém stavu Unity je asi hlavní otázkou celé recenze, zdali je Assassin´s Creed Syndicate hratelný už při vydání. A odpověď vás asi nepotěší. Ale vezměme to hezky popořadě.
Assassin´s Creed Syndicate vypadá nádherně. Ačkoliv mi hra na mé sestavě s Nvidií GTX 670, 16 GB RAM a procesorem i5-3570 3,4 GHz detekovala jen zcela základní nastavení (všechno na low – to je pochopitelné). Hra je opět dovybavená efekty a technologiemi z knihovny Nvidia Gameworks, jejichž podrobnější rozborku i porovnání výkonu najdete na GeForce.com.
Co se týče samotné grafiky, hra nabízí příjemné detaily, jako jsou kaluže na zemi, nebo západy a východy slunce, které vás takřka oslepují. Přitom běží naprosto plynule – alespoň při zmiňovaném nastavení. Pochválit musím i spoustu lidí, díky nimž Londýn vypadá uvěřitelně (až na občasné zaškobrtnutí v podobě nesmyslných reakcí, kdy lidé třeba vůbec nereagují na to, že jste někoho zabili).
Minimální hardwarová sestava:
- OS: Windows 7 SP1 nebo Windows 8.1 nebo Windows 10 (64bitové verze)
- Procesor: Intel Core i5 2400s 2,5 GHz nebo AMD FX 6350 3,9 GHz
- Paměť: 6 GB RAM
- Grafická karta: Nvidia GeForce GTX 660 nebo AMD Radeon R9 270 (2 GB VRAM se Shader Model 5.0)
Doporučená hardwarová sestava:
- OS: Windows 7 SP1 nebo Windows 8.1 nebo Windows 10 (64bitové verze)
- Procesor: Intel Core i7 3770 3,5 GHz nebo AMD FX 8350 4,0 GHz
- Paměť: 8 GB RAM
- Grafická karta: Nvidia GeForce GTX 760 (4 GB) nebo novější GTX 970 (4 GB)/AMD Radeon R9 280X (3 GB VRAM) nebo lepší
Prostředí Londýna na mě udělalo dojem. Mohly za to především impozantní stavby jako Big Ben, St. Paul's Cathedral, ale i Trafalgarské náměstí, Parlament, Whitechapel atd. Tyto stavby vypadají, jako byste před nimi stáli ve skutečnosti – a ve Viktoriánském Londýnu dotvářejí jedinečnou atmosféru.
Problém je, že vás v prostředí hry budou opět trápit technické problémy, a to ne jen tak ledajaké.
Několikrát se mi například stalo, že jsem kvůli nějaké technické chybě nemohla dokončit misi. Typicky jsem dopadla člověka, kterého jsem měla unést, jenže už se mi nezobrazilo, kam ho mám donést a ani se mi v tu chvíli nenabídly žádné jiné možnosti (mise). Následovat musel ostrý restart.
Spoustu „legrace“ si užijete i s dostavníky, Youtube se už teď začíná plnit podobnými nahrávkami:
Mezi dalšími chybami nechybělo klasické zasekávání, kdy jsem s hlavní postavou nemohla vylézt například z převaleného kočáru, nebo kdy nějaká důležitá postava nešla vyprostit poté, co se zasekla ve zdi domu. A to nemluvím o těch stovkách drobnějších chyb, kdy vám ten slastný pocit vtažení překazí pohled na do sebe narážející postavy, levitující koně, nebo chybějící objekty. Po tomto bug festu si raději ani nepředstavuji, jak by hra vypadal, kdyby vyšla před třemi nedělemi společně s konzolemi.