Aliens: Colonial Marines — nevyužitý Unreal engine 3 | Kapitola 5
Seznam kapitol
Počítačových her s vetřelci v hlavní roli už vyšly desítky, hráče však stále baví. Nejnovějším počinem v tomto žánru je Aliens: Colonial Marines. Ačkoliv měla hra všechny předpoklady stát se jednou z nejlepších tohoto typu, výsledek je velkým zklamáním. Platí to i pro technické zpracování, možnosti Unreal enginu 3 zůstaly téměř nevyužity.
Nároky na výkon procesoru jsou u Aliens: Colonial Marines podobně jako ty na grafickou kartu velmi nízké a pro plynulé hraní postačí libovolný novější procesor. Z procesorů Intel nabídnul dostatečnou rezervu i slabý dvoujádrový procesor řady Penitum. Dostatečně výkonné budou pravděpodobně i starší procesory řady Core 2 Duo/Quad. Analogicky byly dostatečně rychlé i všechny testované procesory AMD řady FX. S rezervou budou stačit i starší Phenomy II, jist si nejsem pouze u starých Athlonů X2. Ty budou dle mého názoru přeci jen už příliš pomalé.