Red Orchestra 2 — Vyladěný Unreal Engine i hratelnost | Kapitola 8
Seznam kapitol
Red Orchestra původně vznikla jako modifikace pro Unreal Tournament 2003. Později se osamostatnila a nyní vyhází její druhý díl. Ten míří na mety nejvyšší a bezesporu jde o výbornou realistickou střílečku. Také vizuální stránka je dobrá. Ačkoliv jde „jen“ o upravený Unreal engine 3, budete na často pozitivně překvapeni.
Foliage Quality
Foliage Quality ze scény odstraní některé nejnižší trávy. Výkon se ale nezměnil.
Occlusion Quality
Vizuálních rozdílů po snížení nastavení Occlusion Quality jsem si nevšiml, výkon však vzrostl o dva snímky za sekundu.
Bloom
Dalším efektem je Bloom, který ovlivňuje přesvětlení (blízká zeď a okna budovy v dálce). Vypnutí však přineslo zisk jen jednoho snímku za sekundu navíc.
Motion Blur
Motion Blur neboli rozmazání obrazu při rychlém pohybu. Vypnutí přineslo zrychlení renderování o 2 fps.