Red Orchestra 2 — Vyladěný Unreal Engine i hratelnost | Kapitola 7
Seznam kapitol
Red Orchestra původně vznikla jako modifikace pro Unreal Tournament 2003. Později se osamostatnila a nyní vyhází její druhý díl. Ten míří na mety nejvyšší a bezesporu jde o výbornou realistickou střílečku. Také vizuální stránka je dobrá. Ačkoliv jde „jen“ o upravený Unreal engine 3, budete na často pozitivně překvapeni.
Shadow Quality
Velký je také rozdíl v kvalitě stínů. I po jejich snížení na minimum na scéně zůstanou všechny majoritní stíny (budov, stromů a podobně), místo dynamických stínů však na zemi zůstane jejich přibližný statický obrys. Na druhou stranu framerate poskočil z 26 na 32 fps.
FX Quality
Žádných rozdílů v nastavení FX Quality jsem si nevšiml, všechny efekty byly stejné. Nenaměřil jsem ani rozdíl ve výkonu.
Post Processing
Také rozdíly v nastavení Post Processing efektů jsou minimální a lehce se změní jen barevný tón hry. Výkon poskočil o jeden snímek za sekundu.
Lighting Quality
Lighting Quality je další nastavení s minimálním dopadem na vizuální kvalitu. Výkon na druhou stranu vzrost a to o měřitelné dva snímky za sekundu.