Kingdoms of Amalur: Reckoning — pestré a nenáročné RPG
i Zdroj: PCTuning.cz
Hry Článek Kingdoms of Amalur: Reckoning — pestré a nenáročné RPG

Kingdoms of Amalur: Reckoning — pestré a nenáročné RPG | Kapitola 7

Tomáš Šulc

Tomáš Šulc

6. 3. 2012 03:00 21

Seznam kapitol

1. Engine vlastní výroby 2. Nároky hry, testovací sestava, metodika 3. Výsledky GK bez vyhlazování 4. Výsledky GK s vyhlazováním 5. Vliv procesoru na hru
6. Vliv nastavení na hru I 7. Vliv nastavení na hru II 8. Galerie in game screenshotů 9. Výběr recenzí herních magazínů 10. Závěr

Nejočekávanějším RPG tohoto roku je Diablo III. Jeho vydání se však neustále posouvá a na trh se mezitím dostávají jiné hry. Jednou z nich je i Kingdoms of Amalur: Reckoning, nová hra designéra her jako Morrowind či Oblivion. Kromě výtečného herního obsahu potěší i pěkný a hlavně dobře optimalizovaný vizuální kabátek.

Reklama

Vegetation

 Vegetation Enabled / Disabled
i Zdroj: PCTuning.cz
Vegetation Enabled / Disabled

Po snížení nastavení vegatace se přestane vykreslovat veškerý nízký porost (zejména trávy). Framerate nicméně poskočil jen o jeden snímek za sekundu.

Shadow Quality

 Shadow Quality Highest / None
i Zdroj: PCTuning.cz
Shadow Quality Highest / None

Po snížení nastavení stínů na minimum se stíny úplně přestanou vykreslovat, rozdíly jsou patrné na první pohled. Výkon vzrostl z 29 na 41 fps.

Minimální x maximální nastavení grafiky

 Maximální / minimální nastavení grafiky (pro zvětšení klikněte)
i Zdroj: PCTuning.cz
Maximální / minimální nastavení grafiky (pro zvětšení klikněte)

 Maximální / minimální nastavení grafiky (pro zvětšení klikněte)
i Zdroj: PCTuning.cz
Maximální / minimální nastavení grafiky (pro zvětšení klikněte)

Rozdíly mezi maximálním a minimálním nastavením detailů jsou Kingdoms of Amalur: Reckoning patrné na první pohled. Nastavětlení se z dynamického přepne na statické, přestanou se vykreslovat stíny, trávy, některé objekty mají nižší rozlišení textur, vypnou se všechny post processing efekty a podobně. Na druhou stranu výkon po snížení vzrostl na více než trojnásobek. S AMD Radeonem HD 6670 v rozlišení 1920 × 1200 px byl rozdíl 21 fps na maximální a 67 fps na minimální detaily u první scény, u druhé scény pak rozdíl činil 22 / 67 fps.

Předchozí
Další
Reklama
Reklama

Komentáře naleznete na konci poslední kapitoly.

Reklama
Reklama