Grid 2 — test nároků nejkrásnějších závodů současnosti | Kapitola 7
Seznam kapitol
Po několika hrách F1 a DiRT vychází pokračování Race Driveru: Grid. Jak je u Codemasters zvykem, běží hra na technologii EGO. Grafika hry je velmi podobná předchozím hrám, přesto je opět o kousek lepší. A hardwarové nároky jsou příjemné – na nejvyšší detaily včetně vyhlazování si Grid 2 zahrají i majitelé průměrných strojů.
Crowd
Crowd Ultra (po najetí myší se zobrazí Off)
Po snížení kvality přihlížejících diváků na úplné minimum se postavy zcela přestanou vykreslovat. Framerate po snížení poskočil ze 14 na 16 fps.
Cloth
Cloth High (po najetí myší se zobrazí Off)
Nastavení Cloth mění kvalitu látek, jako jsou například vlajky. Ty jsou při nejvyšším nastavení teselované, při nejnižším se naopak úplně přestanou vykreslovat. Výkon se po snížení nastavení nijak nezměnil.
Ambient Occlusion
Ambient Occlusion Ultra (po najetí myší se zobrazí Low)
Efekt ambientní okluze přidává stíny do tmavých míst. Rozdíly jsou na domě dobře patrné, výkon po snížení vzrostl ze 17 na 18 fps.
Soft Ambient Occlusion
Soft Ambient Occlusion On (po najetí myší se zobrazí Off)
Nastavení Soft Ambient Occlusion pravděpodobně mění míru efektu ambientní okluze. V nastavení On je efekt méně patrný než v nastavené Off. V režimu On jsem naměřil rychlost vykreslování hry 19 v režimu Off 21 fps.
Ground Cover
Ground Cover High (po najetí myší se zobrazí Off)
Nastavení Ground Cover mění kvalitu trávy a ostatních drobných předmětů v okolí závodní trati. Výkon po snížení vzrostl z 22 na 23 snímků za sekundu.