DiRT: Showdown — grafika beze změn, nároky vyšší | Kapitola 8
Seznam kapitol
Po roce jsme se dočkali dalšího pokračování populární závodní série DiRT. Showdown však na rozdíl od svých předchůdců není zaměřen na rallye, nýbrž na destrukční závody ve stylu FlatOut. Po technické stránce naopak mnoho rozdílů nenajdete, grafika se téměř nezměnila. I tak ale patří mezi vizuálně nejlepší závodní hry dneška.
Trees
Na první pohled není rozdíl v kvalitě stromů vůbec patrný. V pohybující hře je však na první pohled vidět, že snížení kvality stromů z nich udělá statické objekty, zatímco při plné kvalitě se stromy a jejich listy dynamicky hýbou ve větru. Snížení kvality proto přineslo nárůst rychlosti vykreslování hry z 27 na 29 snímků za sekundu.
Crowd
Po snížení kvality diváků na minimum se davy trojrozměrných postav úplně přestanou vykreslovat, což přineslo zvýšení výkonu ze 17 na 19 fps.
Ground Cover
Nastavení Ground Cover ovlivňuje detailnost země, snížení například vypne vykreslování nízké vegetace. Výkon však vzrostl jen mírně, pouze o jeden snímek za sekundu.
Particles
Po vypnutí částicových efektů se přestanou vykreslovat jiskry či prach vířící se za auty. Framerate se po snížení nastavení vůbec nepohnul.